1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B8 2011 2.0tdi

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de kng_bv, 15 Mar 2015.

  1. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Asta ce am pus-o are codul 03L130755AC. Cea care era pe masina era 03L130755. Din ce am vazut codul 03L130755AC s-a pus pe A5 facelift de 177CP 2012+, sper sa fie ceva upgrade in interior. Problema asta sigur nu ar trebui sa o mai am eu si nici viitorul proprietar (i-am pus gand rau, o mai tin 2 ani, pana scade pretul noii masini sub o suma maxima pe care mi-am propus-o ca target pentru urmatoarea masina).

    Cantitate injectata ~90mg la turatii joase, ~80 la 4000 rpm
     
    Ultima editare: 2 Mai 2016
  2. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    90 mg e destul de mult pentru ce boost ai. mie-mi suna a fum si afr zapacit :)
     
  3. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    E la limita, trust me :) Am facut 10.000+ Km cu softul asta fara nici un fel de problema. Din pacate la citire cand am vrut sa-mi fac backup a citit aiurea interfata (FF FF FF:wtf:). Ar trebui sa mai am loguri pe unul din laptopuri unde se vede si cum sare turatia cand incepe sa patineze ambreiajul.
     
  4. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Dupa inca 200 Km totul pare in regula. Parca zgomotul motorului este mai accentuat, dar deja este timpul pentru schimbul uleiului si al filtrelor.
     
  5. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    In weekend am schimbat uleiul si filtrele. Zgomotul motorului s-a ameliorat.
    Ulei am pus tot Castrol Edge Titanium 5W30 cu norma VW507 pentru ca deja il aveam achizitionat, dar cu siguranta nu va mai sta 15000 km in motor.
    Era destul de curat cel scos (inca avea tenta cafenie, nu era negru ca alte uleiuri).

    +500 Km de la schimbarea pompei, ieri am facut un drum mai lung cu accelerari bruste, urcat deal in viteza a 6-a, etc, motorul se comporta exemplar.
    Consum mediu dupa drumul asta: 9.4% (390Km in oras la ore de varf cu motorul rece, 110Km extraurban).
     
  6. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Azi am facut un drum mai lung cu viteza medie "legala" (nu recunosc nimic :) ). Consum mediu 7.4% pe 150Km, 8.5% consum mediu de la schimbarea pompei. Cu aceasta ocazie a implinit 1200 km de la schimb.
    Weekendul viitor am de facut un drum de 600 Km, sper sa nu-mi faca probleme.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vad ca profiti la maxim soft-ul ala. :)
     
  8. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Profit si eu cat pot :) I-am cam pus gand rau masinii si s-ar putea sa ma despart de ea anul asta (deh, alte prioritati, mai am inca 2 masini si am hotarat sa imi cumpar un teren pentru casa si garaj).
    Drumul de 600 Km se cam anuleaza din cauza conditiilor meteo ce se anunta pentru weekend.

    Inca nu e batut in cuie nimic, vom vedea. Urmatoarea cu siguranta nu va mai fi A4. Macar A6, daca nu Q5/7.
     
  9. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Da 1,8T il mai faci,ca tot nu vad nimic :)
     
  10. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Il fac, dar timpul pentru el e tot mai scurt. lucrez 3-4 ore pe luna la el, ca mereu intervine altceva :) Si ambreiajul inca nu l-am gasit. Toti cer preturi enorme, am gasit unul second, dar este foarte incins, si nu vreau sa arunc 600 euro degeaba, asa ca probabil o sa folosesc unul stock de BLT cu volanta masa simpla si placa modificata sa tina cuplu mai mare, impreuna cu discul de 1.8T si alt ferodou. Sa vedem ce poate sa-mi ofere Stefan Zorst sau Zoli (Hexer).

    Pe langa asta mai am de facut motorul, galeria de evacuare, traseu intercooler, benzina, vacuum si softul :) In rest e gata.
     
    andyzaharia și Chriss_Deejay apreciază asta.
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ce platforma 1.8T?
     
  12. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    A3 8L quattro, dar am folosit ceva elemente de S3 (aripi spate si praguri), deci la final va arata mai mult a S3 decat A3 :)
     
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Te-am întrebat ca poate aveam o idee de ambreiaj. Probabil la tine merge volanta cu masa simpla de la un benzinar mai vechi și ceva kit de 240mm. Hexer ar putea veni cu o idee. Ceva de genul asta am făcut la B5 împreună cu el fiindcă avea posibilitatea sa echilibreze ansamblul apoi.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  14. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Merge cel de BLT cu masa simpla. E bolt-on. Dar nu e suficient de rezistent. Am nevoie de 700 Nm cel putin pentru micuta nenorocita.
    tevi.jpg turbo.jpg


    Revenind la B8, de ceva timp imi facea figuri dimineata la pornire. Mereu aveam stocata eroarea P1065 si uneori aparea si P0088, moment in care clipea martorul de bujii si pana nu opream motorul si-l porneam din nou nu-si revenea. Rampa de injectie fiind singura componenta neschimbata din sistemul de injectie era clar cine este vinovat, asa ca am comandat una, noua si ea si am inlocuit-o. Pana azi, in 200 km nu a mai aparut nici una dintre erori si motorul merge altfel acum

    Corectii injectoare cu rampa veche:
    corectii_injectoare.png
    Deviatie presiune rampa:
    presiune_rail.png
    Verde - Request
    Galben - Actual
    Rosu - Deviatie
     
    Ultima editare: 26 Iun 2016
    lowlife apreciază asta.
  15. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Adica nu ai facut nimic la masina pe parte de performanta :) 'gata cu off topicu` :)
     
  16. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Adica da, ceva de genul :) Neavand ambreiajul si motorul este tinut intr-un garaj nesigur prefer sa risc sa-mi fure un bloc motor de 150 euro decat un motor cu componente de 3-4000 :) In momentul in care am ambreiajul in 2 zile e gata montat pe masina motorul.
     
  17. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Si cum problema cu senzorul de presiune diferentiala a fost remediata, s-a gandit minunata masina sa regenereze DPF-ul in oras, la ora de varf. A mancat ~15L de motorina in cei 40 km de cand am alimentat.
    dpf.jpg
     
  18. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Astazi a primit bine-meritatul soft. Din datele logate arata foarte bine. Partile unde cuplu, respectiv puterea sunt in picaj s-au datorat faptului ca a trebuit sa iau partial piciorul de pe acceleratie de cateva ori din cauza participantilor la trafic si intra si ESP-ul. O sa fac alt log cu esp off in urcare spre poiana brasov, sa am load suficient :)
    61-90 Kmph ~1.8 secunde in viteza a 3-a. Din cuplul citit pe VCDS am scazut 20 Nm considerand pierdere pe transmisie si accesorii (linia albastra).
    AFR minim 16.5,
    AFR mediu 17.3

    Cu prima ocazie cand ajung prin Buzau sau Bucuresti o urc pe dyno sa nu existe comentarii aiurea legate de puterea reala.
    logA4.png
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  19. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    2000 Km de la interventia pe cord deschis, trotineta functioneaza impecabil, doar ambreiajul plange din cand in cand, urmeaza sa-l schimb si pe el ca sa pot profita la maximum de soft.
     
  20. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    3000 Km cu injectia noua, consum decent. Urmeaza cat de curand sa verific axul balansierului de la pompa de ulei si sa-l inlocuiesc preventiv. Nu mai vreau alte surprize neplacute.
     
    andyzaharia apreciază asta.

Distribuie pagina asta