Am facut ieri plinul Cam flamanda namila, dar toti km i-am facut in oras cu ~200 Kg de scule in portbagaj.
Consumul mediu in continuare 11.x (pot sa-i spun consum de oras, ca am facut maximum 10Km in afara orasului cu plinul asta) Cam zgribulita masina la 7 dimineata in Brasov, dar decat sa stau sa frec la parbriz ma urc in ea, dau pe dezaburire, imi incalzesc scaunul si citesc stirile 5 minute pana isi face treaba dezaburirea cu brio.
Pentru ca tot gaseam eroare intermitenta pe bujia 1 si dupa pornirea de dimineata la -1x grade vreo 20 de secunde avea ralantiul ciudat am verificat ieri bujiile. bujia 1 era intrerupta, bujia 4 avea rezistenta aproape dubla fata de 2 si 3, asa ca le-am schimbat azi pe toate cu unele noi, NGK. 75 RON Bucata. Cu aceasta ocazie am luat si filtrele si maine vine si uleiul, Motul 5W30 cu norma 507.00 pentru ca momentan (pana la ITP-ul ce va veni in martie) am DPF-ul pe masina. Daca tot am dat capacul motorului jos am verificat si regulatorul pompei, si motorina din interior este perfect curata, asa cum trebuie sa fie.
Prima pornire azi fara probleme, fara ralanti instabil imediat dupa pornire, sta bat la 1000 RPM dupa care scade normal la ralanti. Misiune indeplinita :D
Din cauza asta se schimba bujiile la un anumit nr. de km si nu doar cand dau eroare pe tester. OE tot NGK au fost, sau Beru/Bosch ?
Trebuie sa ma uit pe ele, le am in masina. Astea erau cele mai scumpe disponibile pe stock, de asta le-am luat Oricum, am avut ceva emotii la desfacere, in prima faza nu se miscau deloc, cand au scapat au facut un zgomot de parca s-au rupt (la prima m-au apucat toate transpiratiile :d ). Astept azi sa vina uleiul si probabil maine fac schimbul (am uitat filtrele in cealalta masina si de la birou plec direct spre garaj ).
BERU erau originalele. nu am apucat sa fac azi schimbul de ulei, in schimb s-a apucat ea sa-si faca regenerarea )
99777 Km parcursi, ITP trecut ieri cu brio, fara atentie, fara nimic, Soft Stage 1+ M-am scuzat doar ca nu am extinctor in masina :D 8300 Km de la schimbul pompei de inalte, fara nici un fel de problema. Pe 1 Aprilie daca nu o sa fiu la Campia Turzii vreau sa fac schimbul de ulei si filtre. Am ales combinatia Motul X-Clean 8100(parca 8100 este cel pentru DPF) cu filtre MANN. La filtre inca nu sunt hotarat daca le montez pe astea sau iau MAHLE, dar ce fac cu astea, ca le-am achizitionat acum 6 luni In curand urmeaza sa demontez DPF-ul de pe masina pentru a face masuratori in vederea confectionarii unui downpipe cu DPF off. Toti senzorii vor fi montati pe masina, nu elimin nimic. La fel si pentru EGR, trebuie sa vad ce am de facut pentru a-l elimina fizic fara sa tai nimic de pe masina. Astept sa moara turbina de la presiunea la care merge (2.8 bari absolut) sa fac una hibrid, dar vad ca se tine bine :D
Eu folosesc Motul 8100 X-Clean+ (Plus) cu toate ca nu am DPF. Din cate stiu cel cu + se foloseste cand ai DPF, cel fara + cand nu ai DPF sau DPF Off. Sa ma corecteze cineva daca gresesc.
Stai sa inteleg, tu ai dat 2.8 bari in turbo de CAGA ? Foarte curajos si foarte fiabila turbina de nu a picat pana acum . Pentru downpipe este foarte usor. Achizitioneaza separat garniturile de prindere intre turbo si intre esapament si fa-ti flansele. Pe urma, dai jos DPF si te apuci de facut traseul intre cele doua + gauri de senzori. Pentru EGR eu iti recomand flansa OEM (se vinde cu cod de VW parca ... nu mai stiu exact). Eu nu am dat jos EGR-ul ci este scos doar din soft + anulare cu acea flansa. Toate bune si sper sa te tina cat mai mult turbo . Spor
@mabalaru, da, cu 2.8 merg, dar acolo se ajunge doar cand dau pe dynamic. Pe comfort cel mai mult face 2.65. @audi66, da este cu plus la final. Se pare ca-i prinde bine la garaj ) s-a oprit la 99999 fix cand intram in curte :D Si la plecare... groaza...
Frumos Si reusit sa faci hartile diferite in functie de mod (confort/dynamic) ? In sensul in care poti face pe confort sa fie stock si pe dynamic crescut in turbo/injectie ? Toate bune
mabalaru, da, pe confort dezvolta ~165 CP pe setup de iarna si 185 pe soft de vara, si pe dynamic putin peste 200 cu putin fum la accelerari violente de la turatii joase.
Frumos. La ce te referi cand spui setup de iarna ? (iei in fuctie de temperatura exterioara?) sau pur si simplu urci alt soft pentru iarna ?
Da. Vazusem o chestie interesanta pe un TT la un moment dat. Aveai in meniul FIS de ales ce soft vrei .... si avea un scriitor separat cu care arunca noul soft pe masina. Nu stiu acum daca mergea in mers sau motorul trebuia sa fie oprit ... dar era demential sa ai loc in eeprom de asa ceva. Oricum, e bine ca poti diferentia modurile de ADS ... Toate bune