Nu stiu 100% cum fuctiona treaba, idea era ca nu mai bagai computer sa rescri softul. Si FIS-ul era facut special ca sa poti alege. Toate bune
Se poate pe me7.5 (1.8t) si pe edc15p+ (1.9tdi) nu vad de ce nu s-ar putea si pe edc17. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
anarchy, din contra, la Tricore (teoretic) arhitectura permite mai usor multimap datorita modului de constructie al softului (cu offset-uri, nu adresare directa). Practic nu am incercat, avand ADS-ul nu vad de ce as avea nevoie de altceva. O idee ar fi sa se introduca in cod un jump spre o rutina ce face offset la torque limiter si driver wish cu anumita valoare stocata in RAM si problema s-ar rezolva. Dar nu are legatura cu jurnalul masinii mele :D Pe EDC15P+ am vazut o "inventie" live cu 2 flash-uri calare. Avea un switch cu care efectiv comuta memoriile intre ele. In acel moment motorul dadea sa moara, dar isi revenea rapid (chestie de cateva milisecunde pana se activa noua memorie).
Am început sa citesc topicul azi dimineață dar rămânând salvat in chrome am reușit sa il citesc tot, frumoasa evolutie, ai niste valori pentru egt in setup de 200 de cai? Sare de 800 de grade?
Daniel RR, sare, dar nu mult, si doar cand turbo face varfuri de presiune peste ce folosesc in mod normal. Azi am facut si update la navigatie dupa multe tentative de a ma apuca :D Promit solemn ca saptamana asta ma apuc sa-i curat interiorul asa cum trebuie, cu sters praf, geamuri, aspirat si toate cele.... nu a mai avut parte de atentie din octombrie 2016 (din lipsa de timp) si se vede.
In weekend am reusit sa schimb filtrul de motorina, de ulei si restul de filtre nu am mai avut timp Urmeaza zilele astea. Uleiul va fi Motul X-Clean 8100+, toate filtrele MANN made in germany (data trecuta au fost MAHLE). Uleiul este tot la nivelul maxim desi am parcurs 12000 km cu ea de la schimb. Acum 2 saptamani am reusit sa schimb si placutele de pe fata, erau mai tocite pe partea dreapta decat pe stanga, unde exista si senzor (franele in sensul giratoriu luat cu viteza mai mare decat cea normala isi spun cuvantul :D), am mers pe ATE (230 RON de la magazinul preferat), Manopera 30 de minute si o cafea. Totul a mers ca uns, fara nici un fel de problema. Consum mediu pe ultimii 4800 km: 10.6 L/100Km Viteza medie: 52 km/h (3 drumuri de maximum 500 km in afara orasului, restul doar oras). Planuri in viitorul apropiat (a se citi in 2017 :D ): - Polish total - Montat buton ADS - Montat interfata video cu camera de mars-arier - Multi km fara probleme :D Amortizoarele se tin bine, discurile la fel, intre timp am aflat si istoricul complet al masinii, in 2011, la 3 luni de la achizitie i s-au schimbat "roof trims", si o data discuri + placute, in rest doar revizii normale de filtre si ulei, nici un accident, nici macar minor. Km reali (la asta chiar nu ma asteptam). Persoana care mi-a dat informatiile nu stie masina, nici macar cati km are sau ce dotari are, si toate informatiile se "pupa".
Am schimbat si filtele si uleiul ieri. Pare mai silentios motorul, dar oricum este mai silentios cu ulei nou. Vedem dupa urmatorii 7-8000 km cum se prezinta.
După 7-8000 km, ar trebui schimbat. Eu am schimbat filtrul de aer la 10000 km si parca fusese in horn...
Dupa lupte seculare ce au durat... 11 luni, am reusit sa fac si eu curatenie in masina. Imi pare rau ca nu am facut poze inainte, oricum mi-ar fi fost rusine sa le postez Urmeaza sa curat tapiseria cu un aspirator cu aburi ca sa scot si petele diverse.
Pentru ca in ultimul timp a fost ascultatoare, astazi masina a avut parte de in jet corespunzator dat de un coleg de club (Mersi Andrei ), cu o solutie de jante de la @redlife si "pozare" profesionala @redlife A fost ziua Avant in Club Audi Brasov, si pentru ca un singur audi nu era suficient, am folosit 2xB8 si 1xB6 quattro
Update: Luni s-a aprins check engine la minumatul odometru de 106666. Pana am apucat sa scot telefonul sa fac poza a trecut la 106667 Eroarea este vestita P2015, implausible signal pe senzorul pozitie swirl. S-a stins singur check-ul in urmatorii 5 km si nu a mai aparut dupa. Sunt total dezamagit de Motul X-Clean 8100+ La rece motorul este foarte galagios in comparatie cu Castrol Edge Titanium ce l-am folosit anterior si uleiul are abia 6670 km de la schimb. Voi incerca Valvoline, LM si Mobil 1 ESP formula la schimburile urmatoare, daca nici unul nu ma va multumi voi reveni cu drag la Edge Titanium.
ravenol )))))))))) fii serios ! vezi ca metabond face si ulei si e foarte bun. poti sa incerci dar ai grija de unde-l iei sa fie original.
eu folosesc de vreo 3 ani la b6 ravenol și sunt super mulțumit. dacă b9 nu ar fi în garanție, tot pe ravenol l-aș trece.
Eu nu iti fac nicio recomandare legata de ulei, insa pot sa iti confirm ca acelasi lucru l-am patit si eu cu motul. Fa un schimb intermediar doar de ulei si filtru ulei si aia e, nu ai nimic de pierdut. In rest, cum e viata cu 2.0 tfsi?