1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B8.5 Avant - Mr. Grey

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Horatius, 22 Oct 2019.

  1. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Salutari domnilor,
    Dupa aproape 1 an pe forum, m-am decis sa-mi prezint si eu masina.
    Scurt istoric: cumparata de la o persoana din Cluj, care l-a randul ei a luat-o de la un preot roman stabilit in Germania. A fost important pentru mine sa am certitudinea kilometrilor. Lucru confirmat si la reprezentanta si email de la preot. Am luat-o la 220.000 km si am facut de atunci 25.000 km. Masina avea in 2016, 150.000 km la ultima intrare in service Audi in Germania. Clujeanul a facut ~ 70.000 km.

    Ca si dotari/optionale:
    - culoare gri. :) Principalul motiv pentru care am schimbat vechea masina care era neagra.
    - B&O - cred ca e overrated
    - Auto-Hold, am vazut ca e destul de rara optiunea
    - scaune inclazite
    - senzori lumini/ploaie
    - 177CP, daca pot sa numesc dotare. Sincer nu prea ai simt. :) Probabil au decedat vreo cativa.
    - MMI 3G+

    Ce am facut la ea, so far:
    - detaling (scos din boala :)). Nu inteleg cum unii pot sa o tina asa murdara pe interior.
    - am scapat de jantele de 16 si am luat 2 seturi iarna/vara pe 17. Vara 20 spite B8, iarna jante B9. O sa vad la iarna daca am facut o afacere sau nu.
    - cauciucuri noi vara Continental PC6 225 50R17
    - cauciucuri iarna Continental TS860 an 2017
    - schimbat telescoape fata/spate
    - schimbat discuri fata(zimmerman), placute fata/spate(ATE)
    - schimbat parbrizul - era ciuruit de nisip
    - am activat Drive Select in MMI
    - actualizat de 2 ori hartile
    - activat pozitiile spate cu daylight. Cred ca e chiar periculos, pe vizibilitate scazuta sa nu ai pozitile aprinse pe spate. Si arata parca si urat cu ele off.
    - inlocuit toate becurile interior, usi, picioare, cu led
    - inlocuit becurile de ceata fata cu led - sper sa nu am probleme cu police
    - becuri marsalier led
    - tips-uri negre evacuare
    - pres dublu portbagaj
    - presuri textil interior
    - curatat EGR
    - schimbat termostat apa(nu statea la 90 grade)
    Per total peste 2.500 Euro.

    To do list:
    - alte scaune sau cel putin huse de calitate.
    - vopsita fata (capota+masca). E ciuruita de pietre.
    - schimbate toate bratele, bucsi, cand o sa ma enerveze ~ 4000 lei :)
    - schimbat kit ambreiaj/volanta. Idem 6000 lei.

    Cateva poze:
     
    borsy, stefan550 și TalosCosmin apreciază asta.
  2. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    More pics.
     
  3. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Bine ai venit! Poti linistit sa iti cumperi huse daca vrei sa o vinzi cu scaunele "impecabile" sa se bucure urmatorul proprietar , cat despre kitul de ambreiaj stai linistit pana se cere schimbat.

    Multi km fara probleme!
     
    Horatius apreciază asta.
  4. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Sunt ok scaunele, adica nu sunt rupte sau sifonate. Doar ca sunt fooarte boring. Tot caut interior, si nici cele de sline nu prea ma incalzesc. Cam aiurea scaunele de A4. Am gasit ceva huse la comanda, dar sunt 500 euro+, ma mai gandesc. Cu ambreiajul o las pana crapa, probabil.
     
  5. Msclemike

    Msclemike 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi
  6. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Da, am luat in considerare. Mi-ar place cele cu piele si alcantara, reglaj electric si memorie. Numai ca nu gasesc la noi. Nu as lua fara sa le testez pe masina.
     
  7. Msclemike

    Msclemike 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi
    Sa le testezi, in sensul sa vezi cum dau pe mașina sau nu esti sigur dacă se potrivesc ? (dacă vin de pe B8 Avant nu ai de ce sa ai emoții).
     
    Horatius apreciază asta.
  8. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    De potrivit sigur, doar functionabilitatea lor, mai ales daca sunt electrice, incalzite. Plus ca din poze nu poti sa iti dai seama de uzura.
     
  9. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Trebuie luat in considerare si ca nu ai pe masina reglaj electric, eventual costurile suplimentare.
     
    Horatius apreciază asta.
  10. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Da. M-am gandit, am citit. Probabil trebuie sa fac ceva cablaje. Am inteles ca ar fi gata facute de cumparat(kauftek?). Oricum e foarte greu de gasit un interior ok. Am periat toate site-urile de profil din RO. Se dau ca painea calda, cum apar. Caut inclusiv de la A5. Sunt multe cu volan pe dreapta, am inteles ca trebuie mutati ceva sensori de pe stanga pe dreapta. Nu toate au ISOFIX pe spate, nu toate sunt rabatabile, etc. Greu da nu imposibil, mai sap :)
     
  11. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Sunt multi pe forum ce și-au cumpărat elemente de felul ala și nu au fost probleme.
    Daca le cumperi de pe ebay este sigura achizitia, poți cere poze suplimentare iar daca daca vanzatorul mai are vechime și calificative bune ...

    Acele huse sunt odioase iar prețul lor este astronomic. ISOFIX poți cumpara și separat.
     
    Horatius apreciază asta.
  12. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    La ISOFIX ma refer ca am vazut ca bancheta are locas pentru asa ceva. Sunt si fara locasul respectiv, fara decupaj. Nu cred ca poti pune dupa, isofix-ul. Pretul e mare intradevar, dar sunt de calitate, problema e ca nu stiu ce model sa aleg, au foarte multe.
    https://drive.google.com/drive/folders/1hX4VfF61VljMp6wV323RrAjAm9972Nsf
    Pe piele sare de 1000 euro, la comanda, retapitare.
    Poze cu/fara decupaj ISOFIX. Posibil sa ma insel eu si se poate puna dupa.
     
  13. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Eu am isofix si fara acele decupaje. Exista adaptoare de plastic care se prind chiar in isofix cu un soi de clema, pentru cei care nu au decupajul ala in bancheta. Anyway, ideea era ca lipsa decupajului nu implica neaparat si lipsa sistemului isofix.

    Later edit:
    a.jpg
     
    Horatius apreciază asta.
  14. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Da, o sa le iau si fara daca gasesc, nu ma incurc in detaliu asta.
     
  15. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Am luat pana la urma un set de piele cu incalzire si electrice. Sper ca si functionale :). Avand in vedere ca au fost destul de ieftine, scaunul sofer are o problema... nu realizez cat de grava. Posibil sa-mi fi luat tzeapa. Problema, am dedus eu, masina a fost lovita frontal, iar un pasager spate a indoit pur si simplu spatarul scaunului din fata. Am 2 solutii. Dezmembrez scaunul si incerc sa indrept ce e strambat sau sa il ancorez si sa trag de el in directia opusa. Probabil o sa incerc fara sa il demontez si daca "pusca" ceva o sa il demontez. O alta posibila problema e ca sunt de pe masina cu volan pe dreapta, nu stiu daca nu mai trebuie facut ceva la ele, pe langa partea electrica a lor. In cel mai rau caz, o sa apelez la un tapiter sa imi schimbe tapiteria mea cu astea.
     
    borsy apreciază asta.
  16. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Dacă ai încălzire, sa schimbe și rezistentele, am înțeles ca sunt diferite.
     
    Horatius apreciază asta.
  17. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Update. Am returnat scaunele. Din pacate, erau indoite rau si riscam sa nu le pot folosii. Cautarea continua .

    Intre timp am mai rezolvat 2 probleme. Un zgomot ciudat, de greieras la accelerare si decelerare. Prima diagnoza a fost racitorul fisurat, pentru ca avea funingine pe el. Am luat second si impreuna cu un prieten cu elevator ne-am apucat sa il schimbam. Dupa ce am demontat cel vechi, am observat ca funinginea vine de mai jos de la galeria de evacuare. Acolo defapt era problema. Foarte aiurea a fost ca efectiv s-a rupt un surub care strangea galeria de chiuloasa. Singur, de nebun. Am inlocuit surubul, am pus silicon pe vechile garnituri, si se pare ca e totul ok acum.
    Cu ocazia asta am inlocuit tampoanele motor si suportul de la cutie. Cel cu senzor de la motor era crapat rau. Big disappointed for audi. Urmeaza toate bratele si am cam scapat de piese consumabile. Nu bat, zornaie, etc, doar ca au cauciucul crapat, ceva joc, si logica imi spune ca dupa 250k si 6 ani, ar cam trebui schimbate, cu toate ca sunt peste 3000 roni. Ramane pe lista vopsita capota, bara fata, scaune si dupa, sper sa nu o vand . La final un mic stage 1, daca nu imi face vreo surpriza volanta .
     
  18. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Si cum "pasaricile" nu dorm, maine/poimaine schimb toate bratele fata plus ceva bucsa spate. Nu am nici o problema de zgomot, sau batai, o usoara senzatie de instabilitate la viteza mare pe drum denivelat si crapaturile din cauciucul anumitor bucse. Pe spate este un surub blocat, s-a incercat reglarea directiei de la el si nu se poate desface. Am o usoara deviatie pe spate, e inca pe verde, dar vreau sa fie perfecta directia. Probabil trebuie taiat surubul respectiv sa pot sa il scot sa pun altul. O sa fie nevoie de facut geometria dupa schimbare brate. Intre timp am luat grila mica fata, cea de jos, si primul scut sub bara fata de la dezmembrari. Suportul trager e pe drum si acela. Fostul proprietar a frecat bine o bordura, a indoit suportul trager stanga, a rupt grila mica plus a fisurat bara fata in partea de jos. Bara o sa o rezolv la primavara cu tot cu capota piscata de pietre. Pana de sarbatori mai vreau sa iau chederele de la parbriz care au ceva lovituri de pietre. Trebuie sa caut codul lor sa vad daca pot comanda noi. Ar trebui sa iau si un scut motor, dar la dezmembrari majoritatea sunt mai rele ca al meu. Unul singur am gasit intreg dar pretul e urias, 300 roni. Probabil asta e pretul lor...
    O alta pasarica ma bazaie cu scaunele, si cred ca nu numai pe mine. E foarte greu de gasit un set ok. Parte si din cauza ca cine vrea sa schimbe de obicei cauta ceva mai bun decat are, electrice din ce se poate, incalzite,etc, si nu prea se inghesuie lumea la full piele. Cele mai ok din punctul meu de vedere sunt cele cu alcantara pe miljoc si piele pe margini. Am luat in considerare inclusiv sa iau un set electrice de la dezmembrari, si sa le retapitez eu. Cu material cu tot nu ar trebui sa sar de 3000, dar ar iesi cum vreau eu. Cine stie, poate ma apuc de tapiterie dupa :)
     
  19. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Am reusit sa schimb bratele fata. E dezastru la desfacut, in special un surub de la fuzeta care tine cele doua bielete din partea de sus. Surubul tine cele doua bielete si e complet blocat in aluminiul de la fuzeta. Nu cred ca il poate scoate cineva fara sa il rupa/taie. Cel putin 3 ore de lucru pe fiecare parte doar la surubul respectiv. M-a durut inima cat au batut si incalzit la fuzeta. Sper sa fie totul ok, azi schimb pe spate un surub asemanator si dupa fac geoametria.
     
    Caprita Emanuel apreciază asta.
  20. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Am subevaluat destul de mult schimbul de brate, probabil din cauza ca am participat activ la schimbatul lor. Nu am fost destul de pregatit pentru pasul asta, dar in final cred ca e totul ok. In final, pentru ca am facut de vreo 4 ori geometria, mai am, cred, o jumatate de grad deviatie stanga volan. O sa o mai las vreo luna, sa se "aseze" bine bucsele si o sa mai fac odata geometria pentru ca volanul sa fie in pozitie perfecta. Repet, bucsele bratelor nu erau intr-o stare rea, nu aveam jocuri mari, la tras cu ranga, dar dpmdv, tot ce inseamna suspensie, directie e extrem de important pentru tinuta masini, si nu m-am inselat. Intru cu ce viteza vreau acum in curbe, fara sa mai am senzatia de frica. Abia acum, dupa achizitia masinii, pot sa spun cu adevarat ca am Audi. Curbe care cu greu le luam cu 70-80, acum intru lejer cu 90-100. Scriu toata povestea asta pentru ca cred ca e extrem de marginalizat, de multi, trenul de rulare al masinii. Multi asteapta pana bate/troncane/huruie ceva ca sa se apuce sa schimbe. Recomand cu caldura inlocuirea bratelor, reglarea geometriei. Eu cel putin, nu regret ca am dat peste 3000 roni. Cum am raspuns unui coleg de suferinta care doreste sa faca pasul asta, cateva recomandari:
    1. luati codurile de de pe componentele voastre. Si asa exisita surprize sa nu se mai fabrice respectiva componenta si sa fie alt cod de actualitate. In programele de specialitate se specifica lucrul asta.
    2. asigurati-va ca aveti toate suruburile la componentele noi. majoritatea bratelor vin cu ele. Altele va trebui sa le comandati separat.
    3. 99% o sa aveti surub blocat la fuzeta in partea de sus. E blocat in aluminiul fuzetei. Se scoate extrem de greu, doar incalzit si batut cu ciocanul. Ar fi de preferat data jos fuzeta, operatie probabil destul de problematica. Nu am facut-o, nu am putut desface surubul planetarei.
    4. faceti geometria dupa schimb. Verificati geometria si la alt service. Eu am avut surpriza neplacuta ca dupa un reglaj la o firma, la cealalta sa fie diagnosticata cu un dereglaj total. Nu am inteles de ce, probabil stand defect, nu stiu.
     

Distribuie pagina asta