1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B8.5 Avant - Mr. Grey

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Horatius, 22 Oct 2019.

  1. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Cred ca intr-un final am terminat schimbul de brate, mai exact ultima etapa, geometria. Am ajuns la concluzia ca e ca la lotto, cum ti-e norocul. Am fost la 3 service-uri separate, si la fiecare erau alte valori. La ultimul, pare ok, cel putin volanul e in pozitie perfecta. Am un foarte mic trepidat in jurul vitezei de 150 km/h, iar in anumite conditii la accelerare brusca treapta 2/3 am impresia ca tinde sa traga in alta directie decat drept, in special stanga. Pun comportamentul pe seama denivelarilor, inclinarii carosabilului. Pe autostrada nu cred ca face, cu toate ca nu l-am prins inca perfect curat(carosabilul) si e posibil sa piarda aderenta de la tentativa de gheata ce e mai peste tot. O sa fac o echilibrare a rotilor cu prima ocazie, eventual schimbate fata/spate si cum se anunta vreme faina, poate prind undeva un drum drept si uscat pentru teste.
    In alta oridine de idei, nu stiu inca daca am facut o afacere, am achizitionat un set de scaune sport, o mai veche pasarica de a mea, care se pare ca totusi nu e chiar moft. Scaunele standard sunt cam "standard" sa zic asa. Am perioade in care nici dupa 50 km nu imi gasesc pozitia in ele. Mai nou acum cateva zile, la o aglomeratie de bara in bara, efectiv m-a durea piciorul drept. Am ramas destul de prost surprins ca se poate intampla asa ceva, si dau vina pe scaune. Sunt destul de incantat de noile scaune pentru ca masina donatoare e de EU, are reglaj la sezut, spatiu depozitare scaune fata, prelungire sub genunchi, incalzire binenteles, plasa pe spatare, iar la bancheta spate am suport la pahare in cotiera, spatiu depozitare si acces direct in portbagaj. Per ansamblu e un plus. Dar, ca exista si un dar :), reglajul lombar nu cred ca o sa mearga fara sa trag fire(testez maine), le-am gasit pe kufatek la 39 euro, o sa le comanda daca nu merge dupa montare, iar scaunul sofer va trebui retapitat sezutul. Problema cu retapitatul e ca nu cred ca o sa gasesc ever materialul respectiv in comert. Am gasit totusi pe cineva care m-a asigurat ca are materialul asemanator in proportie de 90%. O solutie ar fi schimbate la ambele fata daca diferenta nu e vizibila fata de bancheta spate, sau in cel mai rau caz retapitate integral. Ceva poze si revin cu noutati curand :)
    Sarbatori faine sa aveti!.
     
    Iulian06, borsy și Ciobanu Cristian apreciază asta.
  2. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Si cum o pereche de scaune second nu vin fara probleme, dupa montare cel de la sofer avea la sezut incalzirea defecta. Cu toate ca vanzatorul m-a asigurat ca merg perfect ambele, mi-a tras un pic de teapa. Teapa care ma putea costa 150 euro+montaj alt pad de incalzire. Am hotarat sa incerc sa il repar eu, ca si asa nu aveam ce sa stric in plus. Incalzirea in scaune e impartita in doua, spatar si sezut. Nu au siguranta separata dar sub scaun se face un split pentru spatar cu mufa. Am scos mufa de la spatar, am masurat spatarul, 4.8 ohmi cred, dar sezutul pauza. Desfacut materialul de pe sezut sa am acces la pad si dintr-un mare noroc am gasit locul unde era intrerupt. Padul la scaunele sport la sezut e din 4 bucati. Cate una pe lateral, miljoc si suportul genunchi. Era intrerupt la sezut pe miljoc. Am lipit, asamblat tot si avem caldura la sezut :). Toata operatia, ca pentru un amator, a durat 4 ore. Probabil as face-o intr-o ora dinou. Per total foarte multumit de lucrare, plus ca nu am reusit sa rup nimic :)
     
    airden, sorinaciu, smurff și alți 3 apreciază asta.
  3. Bogdan20cj 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2019
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8.5 1.8 TFSI
    Bravos!!! Pentru un amator ai facut o treaba foarte buna. Ai cositorit firul rupt?
     
  4. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Da. Ar trebui sa tina. O sa vedem la un drum mai lung. La alimentarea firului e tot cositorit, fir de cupru cu nichelina din pad, banuiesc ca e nichelina. Azi am desfacut la un prieten la un golf 7, aceiasi problema si nu am reusit sa ii dam de cap. Am gasit sarma aproape dreapta la suportul lateral stanga, scaun sofer, si intrerupta intr-un loc. Din cauza la presiunea pe portiunea respectiva, genunchi/fund, firul se intinde si se torsioneaza acolo. Probabil din cauza asta se incalzesc mai tare si se ard. O solutie ar fi alt fir lipit pe pad, in cazul asta. Am anulat lateralul si tot nu aveam continuitate. Posibil sa fie in alt loc, am renuntat pe moment. Tot iesi mai ieftin ca la reprezentanta, cu mult. Cine vrea sa faca operatia asta recomand sa caute cu o sursa de lumine intreruperea respectiva unde trebuie sa se vada putin ars. Multumesc de aprecieri.
     
    smurff apreciază asta.
  5. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Cu toate ca au fost sarbatoriile am avut foarte multe de facut la masina. vrute si nevrute :).
    - mi-a revenit problema cu apa care urca greu si nu sta la 90. Mi-a revenit, pentru ca acum 6 luni am schimbat termostatul principal si a fost ok. Cu frigu a revenit problema. Am schimbat dinou de data asta si pe cel mic si degeaba. Am senzorul de temperatura comandat, il schimb si pe asta sa vedem... Am inteles ca ar mai fi ceva pompa de recilculare(habar nu am unde e si ce face), care ar avea ceva supapa, si aia sa faca probleme. Nu stiu daca o mai iau si pe aia, daca nu rezolv cu senzorul ai dau pace pana la anu.

    - din senin un burduf de la planetara sa spart.... A aruncat vaselina pe janta, de aceea mi-am dat seama. Schimbat si pe ala cu peripetii, Colierul original cu care a venit burduful a tinut fix o zi. Alta vaselina, alt colier, problem solved. Cred :)

    - in sfarsit am terminat retrofitul la scaune. O intreaga aventura. Aveam tapiteria de la sofer, sezut, rupta. Am gasit din noroc un tip care era dispus sa imi vanda un scaun(cel din dreapta), urmand sa iau tapiteria de pe el si sa pun la mine la sofer. Am dat de tipu asta inainte de sarbatori si m-a tot plimbat cu trimisul pana am gasit alt ficior mai aproape de mine, care a incercat un retrofit si s-a lasat pagubas. Am luat tot setul de la el(al doilea), la un pret foarte bun si am facut operatia pe cord deschis :) Mutare tapiterie plus burete cu incalzire pe scaunul meu. Am reusit intr-un final fara sa rup nimic si sunt tare incantat de rezultat. Inainte de asta am tras si firele pentru reglajul lombar, fire comandate de la kufatec. Totul ok si la lombar. Concluzia e ca am trecut de la scaune normale la scaune sport cu reglaj lombar.

    to be continued...
     
    borsy, Paulll, Danyelnr1 și alți 2 apreciază asta.
  6. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
  7. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Am citit tot forumul de cateva ori. Inca refuz sa cred ca asa au fost construite . Incerc si senzorul de temperatura si renunt dupa, daca tot l-am comandat. Marti sunt programat, revin cu feedback. Dupa 60 km mers normal

    [​IMG]
     
  8. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Schimba al doilea termostat si nu vei mai avea probleme. Citeste topicul dedicat pentru coduri si localizare .
     
  9. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Le-am schimbat ambele, am scris mai sus. Am sa incerc sa le testez pe cele date jos, daca nu rezolv cu schimbatul senzorului de temperatura. Am luat in considerare ca ar fi defect careva termostat chiar daca e pe original si nou, sa incerc cu altele, gen second... Sau ii dau pace si ma resemnez.
     
  10. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Horatius
    Cutie manuala am si eu, si acelasi cod motor. Cu motorul rece merg si schimb sub 2.000 rpm dar peste 1.600 rpm. Dupa ce a ajuns la prima linie incerc sa o tin pe la 2.000 iar apa ajunge la 90 C. Odata ajunsa la 90 C apa, schimb (de obicei) pe la 3.000 si nu o las sub 2.000 si apa imi ramane la 90C.
    In schimb daca stau in trafic la semafoare si merg cate 5 m dupa care opresc, temperatura apei scade pana la prima linie sau daca e foarte frig chiar si mai jos. In cazul meu cel putin cred ca nu au nimic termostatele.
    Scuze in avans de off topic.
     
    Horatius apreciază asta.
  11. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Imi ajunge si mie apa la 90, dar daca merg turat, gen peste 2500, in special pe autostrada. Da scade nepermis de mult, sub 75, daca stau pe loc mai mult de 5 minute. Temperatura in habitaclu 22-24. Nu am probleme sa nu bage caldura, parte si din cauza caloriferului electric, doar ca nu imi place ca fluctueaza asa apa, plus ajunge foarte greu la 90. Si NU ramane acolo, indiferent ca sunt oprit sau rulez, la o turatie mai scazuta, gen cobor un deal sau se circula incet. Termin marti cu cam tot ce se poate schimba la traseul de apa, cu montarea unui senzor de temperatura nou, si probabil o iau de la capat. O sa pun un nou termostat mic si dupa, probabil, un termostat principal second, cred... O sa ma prinda primavara si nu o sa mai fie probleme, probabil :) .
     
    smurff apreciază asta.
  12. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Am schimbat acel senzor si se comporta la fel. Am sapat mai sapat putin si se pare ca mai este unul, VAG 059 919 523 A, daca am inteles bine i se mai spune temperature sender?!, trimite semnal pentru fan!? Daca e defect cupleaza permanente ventilatorul? O sa urmaresc si asta, logica imi spune ca ventilatorul ar trebui sa porneasca doar cand trebuie sa racesca. O sa il schimb si pe ala si dupa, chiar ma las pagubas.
     
    Common Joe apreciază asta.
  13. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Am tot amanat sa postez sau nu ultimul proiect, daca pot sa il numesc asa. Anume, retapitare scaune. Postez pentru cine are dubii ca se poate face home. Am ramas dupa retrofit cu un set complet de scaune sport, la care tapiteria era mai mult sau mai putin distrusa. Am o masina de cusut ordinara, electrica, deci nu e profi si zero experienta la asa ceva. Eu zic ca a iesit super bine, dupa aproximativ 2 saptamani de munca cu intermitente. Cost total material plus adaptoare sina ~ 400 lei, plus timpul meu. Am montat scaunele pe un Logan, e nevoie de adaptoare pentru sina, sunt pe net la 250 lei setul, cine doreste dau in privat contact. Mai trebuie sa leg lombarul si incalzirea, dupa ce ma lamuresc ce fire alimentez si cum la lombar. La incalzire le stiu, nu stiu cum leg (daca leg) termistorul, cel ce intrerupe incalzirea peste o anumita temperatura. Ca si prima senzatie, zici ca e alta masina, ca si tinuta de drum. Oricum sunt mult mai comode fata de ce aveam in logan. Concluzia e ca se poate si parerea mea ca nu se justifica pretul cerut de firme pentru asa ceva (de la 600 lei sau chiar mai mult pe scaun).
     
    asusx51r, sorinaciu, Sorin192 și alți 3 apreciază asta.
  14. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Bravo, arată destul de bine.
     
    Horatius apreciază asta.
  15. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Si ca sa fie gata am plus si plasa la scaune. Home made da a iesit destul de bine.
     
    Bogdan20cj și smurff apreciază asta.
  16. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    to be continued...
     
    smurff și Bogdan20cj apreciază asta.
  17. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Mai trebuie sa vina cablurile si ne apucam de treaba :).
     
    Bogdan20cj apreciază asta.
  18. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    "Ne-am apucat" si pana la urma am reusit, in mare parte. In mare, pentru ca a mai ramas calibrarea camerei. Si binenteles nu fara probleme, din pacate. Am reusit sa fac ceva scurt, si am resetat Gateway-ul. Dezastru. Masina a decedat, aveam ceva curent pe la lumini , in rest moarta. Bordul mort, de pornit- no way. Platforma - electrician - 500 roni - si a doua zi era rezolvata. Plus montata camera(ce a mai ramas de montat) si codata. Per total sunt incantat de rezultat, iar ca pret, cu tot cu "aventura" mea, am iesit ok. Modul+camera am luat de la dezmembrari, cablul de pe un site polonez(mai ieftin cu 10 euro fata de kufatek). "Manopera" 500 roni :think:. Pentru cine doreste sa incerce acasa, ofer cu drag consultanta. Din pacate am facut putine poze, dar ca si timp de lucru, probabil ca se poate face in 2 ore.
     
    borsy și smurff apreciază asta.
  19. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Am reusit la a 2-a plansa, listata pe A3. Un pic dezamagit de calitate, nu stiu cum se vede original. Citeam undeva ca dupa calibrare trebuie sa indrepte vizual bara spate? O sa mai fac o calibrare cu scule originale.
     
    Bogdan20cj apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Aia e calitatea camerelor OE.
    S-a discutat de mte ori ca unele camere aftermarket au claritate/calitate mult mai buna decat cea OE.

    Eu am montata camera aftermarket, cu aspect OE, si e peste calitatea video a celei OE.
     
    Horatius apreciază asta.

Distribuie pagina asta