1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 - B8,5 - Black Beauty (pentru mine)

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de smurff, 30 Iul 2019.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Am trecut la anvelope de iarna, dar mi se pare ca sunt cam ieșite in afara. Jantele sunt de A5 ET 28(29)?, nu mai știu exact.
    Voi ce părere aveți?
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  2. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Jantele sunt et 28. Mai ai cativa colegi de breasla cu B8 care poarta dimensiunile astea si nu se plangea nici unul. Acum ca sunt iesite o sa stropeasca masina mai mult dar de atins nu ating nicaieri.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si uite asa dupa ceva timp apare rugina la aripi/praguri ... :)
     
  4. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Sunt putin cam iesite, dar mie mi se pare ca mai mult din cauza anvelopei, pare putin prea lata pentru janta respectiva.
     
  5. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Anvelopa este 225/50R17, cea care trebuie, dar este cu protectie la janta.
    Am mers pe aceste jante din cauza ca sunt impecabile si pretul a fost bun.
     
  6. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Si eu vroiam sa le scot un pic mai inafara. Fata de cele de vara, 20 spite, care au 45 sa 46, observi vreo diferenta la stabilitate? Eu sunt cu 46 vara si 42 iarna.
     
  7. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Nu este nicio diferența sesizabilă.
     
  8. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Și la 213.300 km, din cauza unor zgomote (fluierături) atât in partea din fata cât și in spate la eșapament, am convenit ca e vremea ca turbina sa fie înlocuită cu una buna (persoana care mi-a vândut-o spune ca provine de pe o mașina cu 12 km, lucru trecut și in factura de achiziție).
    Menționez ca turbina veche nu avea joc aproape deloc, un meșter care nu a vrut sa o repare, a spus ca, probabil, paleții de pe evacuare au lovit ceva. Dar apare întrebarea: ce? Vizual nu se observa nimic.
    După înlocuirea acesteia, Honeywell, cu cea noua Garrett, motorul merge mai lin și nu se mai aud zgomote suspecte.
    Atașez mai jos câteva foto cu reperele in cauza.
     
    MRR, Horatius și MDU apreciază asta.
  9. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Daca ambele sunt GTC1549VZ atunci nu e problema. Garrett este detinuta de o firma mai mare, Honeywell. Probabil au fost niste loturi pe care s-a scris Garett si alte loturi pe care s-a scris Honeywell.
     
    smurff apreciază asta.
  10. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Acum merge super. Mai am un injector care merge cu peste 1 la relanti, dar se va inlocui cu unul bun SH.
     
  11. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    De unde stii ce injector cumperi? Mai bine dai pretul pe injector sh pe o verificare pe banc altfel o sa tot cheltui bani pana il gasesti pe ala "bun" pe tester. :)
     
  12. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Întâi am sa caut sa fac o verificare la ele, eventual sa-l am și pe cel nou (SH) in mâna sa-l verific și pe el, iar dacă nu e Ok, sa-l trimit înapoi.
     
  13. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    După ce terminam partea de funcționare a motorului in parametri optimi, apar și ispitele:

    54BE24D2-1354-4A53-8BEF-CCDA3DC4197F.jpeg

    Problema care pune un semn mare de întrebare: găsesc schemele sa fac legăturile de la oglinda retrovizoare in stâlpi ?
     
  14. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Nais. De unde le-ai luat si ce pret?
     
  15. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    După un studiu scurt, se pare ca mai trebuie doar butonul și legăturile pentru oglinzile heliomate, unde la mine pe mașina este și asistenta de faza lunga.
    Dacă ma poate ajuta cineva cu configurația la pinii de la retrovizoare și de la calculatoare, fac o mare cinste.
    Mulțumesc frumos.
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai grija ca la oglinda interioara pe pinul de heliomat sunt 1,7 volti.
    Sa nu faci proba ca mine cu 12 volti, eu mi-am prajit o sticla :banghead:
     
  17. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Mulțumesc frumos.
    Când am desfăcut coletul am văzut ca cea de la șofer are 10 fire, iar cea de pasager 14 fire.
    De ce oare?
     
  18. Ciobanu Cristian

    Ciobanu Cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2017
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi a6 2001 2.5 tdi AKE quattro 6+1
    Presupun ca cea de la pasager are 14 fire deoarece coboară în momentul în care cuplezi marche-arriere.
     
    smurff apreciază asta.
  19. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    Nu am idee, dar voi vedea la montaj, când voi constata ce este de făcut.
     
  20. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Asa se pare, ca cea cu 14 pini are si functie de memorie (link).
     
    Ciobanu Cristian apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta