1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B8 Avant 3.0 TDI 4x4 S-Tronic

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de tavicosma, 4 Oct 2016.

  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ii faci ceva sau o inlocuiesti? m-ar interesa una dubla stock :)
     
  2. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Am sa o inlocuiesc de la intermediara incolo.
     
  3. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Un mic status update. Au venit tips-urile de la Pilot de 90mm. Arata foarte bine si abia astept sa le vad pe masina. Sunt destul de mari, imi vine greu sa gred ca sunt oameni care merg pe varianta de 102mm.
    Am incercat si setupul de iarna si din pacate cu jantele originale(8J ET47) nu am destul clearance in spatele jantei pentru etrieri. Am doua variante, fie alte jante, fie miste distantiere de 5mm.
    Cu ocazia asta am verificat si etrierii si se prezinta ok.
    Ce am uitat sa mentionez in postul anterior este ca am profitat de ocazia ca masina a fost la tinichigiu pentru bari si praguri, si am remediat puntele de deasupra parbrizului, am schimbat si parbrizul care era destul de sablat. Am mers pe varianta Saint Gobain, chiar daca mai scump asta era si dotarea de fabrica.
     
    Tudor.r, Chriss_Deejay și cogdao apreciază asta.
  4. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Un mic update:

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Am primit un pont legat de o suspensie KW V2. Sa vedem daca se concretizeaa ceva
     
    rotitza, mihaicristian, gavryus și alți 9 apreciază asta.
  5. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    Alta viata :)
     
    tavicosma și cipri29 apreciază asta.
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Încearcă pt poze sa folosești platforma forumului

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  7. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Cu ajutorul lui @gavryus astăzi am muncit la masina. A primit un polish complet și un tratament cu ceara pentru protecție.
    Mașina lucește ca în prima zi!
     
    Tudor.r, stefan550, Andu333 și alți 3 apreciază asta.
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pacat ca numarul pe fata "zgarie" rau ochiul! :)

    Pe alb se observa mult mai putin defectele, dar stralucirea face sa iasa culoarea in evidenta. Foarte interesant in schimb "funduletul", este "obraznic" rau.:arco:

    Cum se aude evacuarea?;)
     
  9. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Nu am renunțat la filtrul de particule asa ca zgomotul nu e deloc pronunțat. Mârâie un pic mai tare, ceea ce cred ca se potrivește mai bine mașinii. Era prea silențioasa stock.
    Si un before and after cu evacuarea.

    Before:



    After:

     
    bobalex18, rotitza, Tudor.r și alți 5 apreciază asta.
  10. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Am trecut si noi la setupul de iarna.
    Jante OEM si anvelope Nokian. Anvelopele sunt mai moi decat setupul de vara, mai comode.
    Distantierele de 5mm au lasat spatiu suficient pentru etrieri, dar montatul rotilor este putin incomod, ma tenteaza sa trec la ceva cu un ET mai mic sa scap de problema asta.
    Urmeaza luna urmatoare o revizie completa, ulei motor, consumabile, ulei transmisie, diferential, bujii. Asta in urma consultarii manualului si a ce s-a mai facut la masina conform istoricului.
    Pentru ulei motor am sa merg pe Ravenol, am folost cativa ani si la ultima masina si am fost foarte multumit.
    La ulei transmisie/diferential trebuie sa imi mai fac temele, am vazut multe variante online, cu diferite cantitati de ulei, cu/fara filtru.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  11. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Pentru transmisie / diferential cel mai bine e sa iei ulei OEM.
     
    tavicosma apreciază asta.
  12. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    În astfel de momente nu poți decât sa te feliciți ca ai ales quattro.

    Legat de revizie am cerut un deviz la reprezentanta și am primit o 'oferta' la 3000 de lei pentru ulei motor, filtre și cutie. Prin urmare am zis ca ma mai documentez.
     
    jadrian, bobalex18, gavryus și alți 5 apreciază asta.
  13. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Nu stiu daca v-am povestit dar cand am cumparat masina am primit doar o cheie (cealalta fiind pierduta de fostul proprietar). Dupa ce m-am documentat putin pe forum si am vazut ca se poate doar de la reprezentanta la costuri de peste 1000ron am renuntat.
    Saptamana asta in schimb am gasit o cheie noua pe olx la vanzare. Am luat legatura cu vanzatorul si mi-a facut o oferta cu codarea inclusa in pret si am zis sa vad daca se poate. Prin urmare am reusit sa fac rost de o a doua cheie(este varianta lunga de A6) dar functioneaza perfect la pretul uimitor de 300ron inclusiv codarea. Mai umreaza sa- fac doar lama.
     
    @lex, VlaD_Q5, gavryus și alți 7 apreciază asta.
  14. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Astăzi am primit din Germania uleiul de cutie. Îl găsisem pe ebay la un preț bun.
    Urmează sa-i fac o programare dar încă nu m-am hotărât unde.
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  15. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Am facut si revizia.
    Am schimbat:
    - ulei cutie(original) + filtru
    - ulei motor Ravenol WIV 5W-30 + filtre
    - bujii NGK D Power
    Alte defecte/probleme nu s-au constatat.
    Dupa schimb masina parca merge mai fin. O fi doar placebo...
     
    stefan550, Cata_ADC, gavryus și alți 2 apreciază asta.
  16. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Nimic spectaculos în ultima vreme. Mașina merge foarte bine și nu creează probleme.
    Am scos weekendul asta un consum, mers civilizat, 6.1. Probabil sub 6 dacă renunțam la câteva depasiri.
    Am în plan un upgrade de suspensie. Sunt în tratative pentru un kit eibach b12. Sa vedem dacă iese ceva.
     
  17. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Consuma cu pipeta. :))) O fi mai curat aerul la Cluj.
     
    tavicosma apreciază asta.
  18. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Spectacol "fundul" ăla :icon_thumright:

    Cum e cu portbagajul la viteze mari ? Nu vâjâie cam tare ?
     
  19. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    Nu merita si ea un nr de inmatriculare nelovit? :)
     
  20. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Pana în 120 nu-l auzi. După aia își face simțită prezenta.
    În schimb am avut cutii care făceau mult mai rău. Prin urmare am zis ca merg pe thule. Diferență este și la consum bineinteles...
    @Ice_2k ar merita dar mie jena sa-mi fac iar de lucru cu instituțiile statului. Stai la cozi, pierzi vremea...
     

Distribuie pagina asta