1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A6 C7 BiTDI Sedan SKR

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de clauuualc, 21 Apr 2016.

  1. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Dupa multe zile si calcule intre TFSI si BiTDI, am ajuns in sfarsit la o concluzie. Am gasit masina langa Ingolstadt si am mers dupa ea. Este Albastru inchis (Mondschein), fabricatie 2013, 90.000km. Un singur proprietar si nu a avut nici un fel de reparatie/interventie.

    M-a impresionat ca are foarte multe extra, cum ar fi:
    -Suspensie pneumatica
    -Navi mare cu touchpad
    -Sistem audio Bose
    -Softclose
    -Keyless
    -Geamuri acustice (toate sunt duble)
    -Diferential sport
    -Portbagaj electric si deschidere cu piciorul
    -Scaunele comfort cu ventilatie si masaj
    -Volan incalzit
    -TV
    -ACC
    -Lane Assist
    -Lumini ambientale
    -Telefon extra audi
    -Incalzire si racire stationara
    -Camera video pe spate

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Practic am luat o "masina de baza" mai buna pentru modificarile ce urmeaza.
    Intre timp trebuie sa mut bara spate cu difuzorul de RS6 de pe celalalt A6. Deja am schimbat jantele cu cele pe 19 de A7.

    Momentan am in plan:
    -Soft
    -Farurile LED de pe facelift
    -Fata facelift S6
    -Stopuri facelift
    -Praguri facelift S-Line
    -Intercooler Wagner Tuning Competition
     
    CristianPodar, Chriss_Deejay, stefan550 și alți 4 apreciază asta.
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Felicitari!!!!

    Foarte frumoasa masina ai ales. Cand am inceput sa citesc descrierea, ma asteptam sa spui ceva de cutie. Parca pe BiTDI se pune cutie Tiptronic. Daca este asa, dupa mine, nu exista cutie mai buna ca asta.

    Cand ma uitam la poze, prima impresie a fost, este la fel ca orice A6. Dupa, ai spus-o chiar tu ca este asa. Ei bine, la interior este de vis.

    Mult succes la modificari, si multi kilometrii fara probleme!
     
  3. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Cutia este ok. Nu este la fel de rapida ca si Stronic. Dar fiind generatie mai noua, se comporta chiar bine. Plus ca cele 8 trepte isi fac toti banii. Am mers 600 km de autostrada, dintre care 300 in germania (deci tempomat la 200) si am avut consum 6.6l/100km. Am ramas cu gura cascata avand in vedere dimensiunile, greutatea si puterea masinii.

    Asta a fost si reactia mea. Afara este un A6 normal, nu are nimic special. Cand am deschis usa, am realizat ca trebuie sa fie a mea! :)
    Cu timpul sper sa apuc sa il fac "special" si afara. Cat despre interior, nu o sa ma ating de el.

    Multumesc frumos!
     
  4. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Frumooos exemplar, spor la modificari ca are mare nevoie la exterior :)
     
  5. Tudor.r

    Tudor.r 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    ... Loading
    Foarte frumos uppgrade-ul ! Multi km fara probleme si realizari usoare in ceea ce ti-ai propus cu noua bijuterie !;)
    Numai bine !:hi:
     
  6. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Succes cu ea si s-o stapanesti sanatos. Cutia este fenomenala insa la fel ca S-tronicul nu suporta prea mare upgrade. Ba chiar ceva mai putin (majoritatea tunerilor se opresc la valori in jur de 350 cp).
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cutia eu stiu ca duce, are 650 Nm, pe cand cea cu 6 rapoarte are doar 550 Nm. Inca 50-70 Nm nu cred ca este o problema.
    Daca pe motorul 3.0TDI scoteau 80 Nm si 300 cp, cred ca se poate scoate si pe asta.
    Problema poate este la soft. Pentru multi inca este noutate si mai ales ca are quattro. Majoritatea nu trec de 380 cp.
     
  8. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    Masina e superba si dotata foarte bine! Sa o folosesti sanatos si fara probleme!
     
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Foarte misto, s-o stapanesti sanatos! :) ma bucur ca a imprumutat si Audi de la concurenta paleta de culori, arata foarte bine scaunele - si mai sunt si ventilate :)
     
  10. mecea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7 4M 50TDI / Audi Q5 20tfsi / ex.Audi Q7 4M V6TDI/ ex.VW Toureg 7P V6TDI/ ex.VW Golf MK5 R32
    faina masina, super motor.

    cutia este aisin tl80sn si duce peste 800nm, nu mai stiu daca 900 sau 1000.

    sa o stapanesti sanatos
     
  11. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Sa o stapanesti sanatos, arata spectaculos!
     
  12. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Foarte frumoasa .Sa o stapanesti sanatos! Ca o observatie, scaunele trebuie curatate urgent pentru a reda frumusetea masinii.
     
  13. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    frumoasa masina si mai ales motorizarea, sa te bucuri de ea :). Ca tot ai avut dilema diesel vs benzina, eu la urmaoarea mai mult ca sigur revin la benzina, imi place si 3.0tdi si sunt sigur ca bitdi e cel putin la fel de placut, dar crede-ma ca un bezinar turbo sau supecharged cu cilindree mare, adica un minim 2.5 in linie ca cel de pe TTRs, e cu totul altceva decat orice diesel cu "nspee turbine.

    @mecea - din cate stiu cutia este tiptronic ZF din generatia 8HPxx.
     
    Ultima editare: 22 Apr 2016
    DonDoneL apreciază asta.
  14. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Super masina, sa o stapanesti sanatos, fara incidente. Mototul presupun ca trage demential. Cutia confirm si eu este tiptronic din generatia 8HP. Asteptam impresii pe parcurs si poate un soft de la REVO ca am vazut ca sunt destul de avizati, dar si scumpi fata de piata. Felicitari ca ai ales o masina cu perna de aer, o sa ai parte si de confort si poate fi si sport pe dynamic. Succes!
     
  15. mecea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7 4M 50TDI / Audi Q5 20tfsi / ex.Audi Q7 4M V6TDI/ ex.VW Toureg 7P V6TDI/ ex.VW Golf MK5 R32
    ZF este pe A8 si mai nou pe Q7 4M, nu stiu noua generatie de A4

    pe A6/7, Q5, Cayenne, Touareg, Q7 4L, Panamera, cutia in 8 trepte este Aisin TL80
     
  16. Kox

    Kox 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    S5 3.0 TFSI coupe B9 2018 & Q3 S-Line 2.0 TDI 2014, S-Tronic, Quattro Ex: A5 coupe, Quattro, A3 2.0
    Foarte frumoasa si cu potential. Pentru urmatoarea masina o sa ma orientez si eu spre motorul 3.0 TDI BiT eventual pe noul A5 cand o sa apara...

    Sa o stapanesti sanatos si fara incidente
     
  17. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    @mecea - pune si o sursa a informatiei, intreb pentru ca eu nu gasesc nicio informatie despre Aisin pe platforma A6 sau orice alt Audi exceptand Q7, Stiu ca Aisin a fost folosit pe Cayenne, Q7 si Touareg si e normal pentru ca aveau/au platforma comuna, Panamera insa cu A6/7 nu au nicio treaba, Porsche are PDK pe cand 3.0bitdi vin cu tiptronic din sursa ZF ca si RS6 din cauza cuplului, iar PDK e produs de ZF care a fost comisionat de Porsche.
     
    razvan_wdr și Cata_ADC apreciază asta.
  18. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Va multumesc frumos!

    Am avut deja o discutie cu baietii de la Revo. Spun ca dupa soft s-ar situa cam la 360cp si 800Nm. Au mai facut cateva BiTDI pana acum si totul este ok.
    As vrea sa iau intercoolerul de la Wagner si dupa sa ma duc la ei. Pana acum am avut doar experiente placute cu toate masinile, nu am avut niciodata probleme de pe urma softului Revo.

    Banuiesc ca daca cutia nu suporta mai mult, nu ridicau softul la 800Nm. Sunt curios ce efect au cei 150Nm extra.

    In ceea ce priveste comparatia dintre BiTDI si TFSI eu as spune ca diesel-ul este mult mai comod, pe cand cel benzina este mai agresiv. Desi cifrele sunt la fel.
    Eram fixat pe TFSI si am condus un BiTDI cand am fost la revizie cu masina. Prima senzatie a fost: "da... m-as putea obisnui cu asa ceva". Este interesant ca trage constant si la orice turatie si viteza. TFSI mi se parea ca te bruscheaza tot timpul cand o apesi dar parca nu tinea asa constanta acceleratia la viteze mai mari. (vorbesc doar de TFSI 3.0 standard, stiu ca dupa soft se schimba tot).

    Scaunele sincer arata mult mai bine decat in poze. Adica nu se vad deloc "patate" ca in ultima poza de aici. Sunt constient ca o sa trebuiasca sa devin "sclavul" lor, deja ma si gandesc ce blugi am voie sa port in ea si care nu :)). Dar toate vin cu un pret, imi place foarte mult cum arata A6 cu interiorul deschis la culoare, poate si pentru ca am avut peste 2 ani unul negru complet.

    Inca nu am reusit sa o conduc mult, doar vreo 800km. Acum este in Romania pentru inmatriculare. Cand o aduc inapoi, o sa mai scriu ceva impresii.
    Pana acum sunt foarte multumit. Mi se pare incredibil compromisul intre comfort, putere si costuri.
     
  19. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Foarte frumoasa masina! Sa o stapanesti sanatos!

    Si eu am interiorul cam in acelasi fel si sunt foarte incantat de culoarea deschisa a tapiseriei. Exact cum ai zis si tu, dupa masini numai cu interioare inchise unul de tipul asta este cu totul altceva.
     
  20. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Inca ceva de mentionat la cutie. Treapta 8 la 2000 ture ai 170-175km/h.
     

Distribuie pagina asta