1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A6 C7 BiTDI Sedan SKR

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de clauuualc, 21 Apr 2016.

  1. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    audi66 - Da, camera cu bunatati. In curand mai imi trebuie cateva camere.:keule:

    rotitza - Multumesc. Nu a venit el asa de bunavoie. A trebuit sa merg eu si sa il caut prin polonia:cold:

    Cata_ADC - Multumesc frumos Cata! Chiar am vorbit cu Spero acum cateva luni. Atunci primisem "la cald" ultimele 3 poze puse de tine. El are acolo bara Sline prefacelift umpluta sub stopuri, difuzorul RS6. Usile sunt cele standard de A6 si doar aripile sunt umflate cativa cm. Pragurile sunt si ele cele S-Line. A spus ca i-a fost groaza sa se apuce de partea din spate si de aceea doar a lucrat la aripile spate. Asta a fost si planul meu initial.....a fost! :))

    Inca sunt in dubii daca sa montez eleronul de S6 avand in vedere ca fac conversia la RS6 complet; acesta fiind un element de S6. Imi este frica sa nu fie totul prea incarcat. Desi la acesta albastru arata bine.

    Usile si pragurile sunt Daytona grey mat iar ornamentele de la geamuri sunt "gri aluminium mat"(similar cu cel din Grila de RS6). Arata incredibil de bine vopseaua! Ma cam pune pe ganduri. Nu sunt sigur ca ar putea cineva sa vopseasca toata masina asa. Probabil ca tot folia este o solutie. Masina vopsita in culoarea originala si apoi folie daca este cazul.

    In alta ordine de idei --> A venit iarna si am iesit la plimbare!
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    eKKoMan82, slabutzggg, george și alți 13 apreciază asta.
  2. Ace99

    Ace99 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW M550XD
    arata superb asa RS6 look ... incepe sa imi placa din ce in ce mai mult A6'le C7
     
    clauuualc apreciază asta.
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Îmi place mult ce a făcut
    Ideea este ca stopurile schimba total spatele
    Si daca tot faci un lucru fă-l complet
    Nu e greu mai ales ca va sta în tinichigerie ceva timp, poți prelucra și decupa, măsura și adapta :))

    Eu zic sa montezi eleronul, va da bine
    Ceea ce faci tu nu este full RS6 body kit pentru ca nu exista C7 Sedan ci mai degraba RS6 look și aici poți sa te joci cum vrei tu cu ea
    Pentru mine eleronul e mult prea discret, aproape insesizabil dacă tot l-ai luat pune-l sus

    Cat despre Spero avea toată admirația daca nu monta siglele de RS6, a stârnit big waves in jur și totuși per total masina lui arata f bine
    Culoarea o și ajuta

    Am dat și eu între timp ce o nuanță ce mi-a sucit mințile... un mix de 4 perle ceramice


    Și nu nu as folosi niciodată o revopsire permanenta în secolul asta unde plastidip și infolierea au ajuns la rang de arta...
    Am mai văzut un albastru turbat


    Iar la folii sa nu mai zic, dacă atunci o simpla privire la Yannimize pe canalul lor de YouTube...





    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    Ultima editare: 6 Ian 2017
    ChristianB, Dobritan sorin, Ciprian.Mod și alți 2 apreciază asta.
  4. Mocanu.adi

    Mocanu.adi Bronze Member

    Înscris:
    13 Feb 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 C6 4F - 2011- S-line - 2.0 TDI (CAH) 170 CP
    Peisaj 10 !
    Poze 10+ !
    Masina 10++ !
     
    clauuualc apreciază asta.
  5. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Am uitat sa dau un feedback despre Active Suspension Control.
    Functioneaza in mare parte OK, dar are momente cand pierde conectivitatea si trebuie pornit din nou. Ok este ca poti programa o setare a suspensiei pe fiecare din modurile Auto, Comfort si Dynamic si acestea sunt salvate; nu mai trebuie sa intrii in telefon pentru a seta masina. Eu inainte am facut cu VCDS insa de exemplu un -20mm era -20 si pe dynamic si pe comfort. Acum am setat comfort la +10mm, Auto la -15mm si Dynamic la -25mm.
    Mai jos sunt poze cu extremele (-55mm si +30mm).

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Element, CB927MF, cristea și alți 5 apreciază asta.
  6. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Wowww, e foarte tare chestia in cazul asta !
    Inainte de a pune modulul, ai revenit cu vcds-ul la valorile de fabrica?
     
  7. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Aici am avut niste nedumeriri. Eu aveam -20mm din VCDS.
    Am pus modulul si am observat ca de la -40mm la -55mm nu era nici o diferenta (poate subiectiv pentru ca nu am stat sa masor). Atunci am presupus ca a ajuns in capat de suspensie si degeaba pacalesc eu valorile ca nu mai are fizic unde sa mearga in jos.

    Asa ca l-am demontat si am trecut inapoi original cu VCDS (am facut masuratorile singur la aripi si le-am setat cum trebuie facut). Dupa asta am montat la loc modulul si masina s-a lasat mult mai jos ca inainte. Porbabil trebuie sa incerc un drop de -10 mm din VCDS si sa vad din nou daca merge si mai jos. Nu sunt prea sigur ca merita; la -55 mm acum nu se poate conduce masina decat drept inainte (freaca la orice viraj) si pe denivelari topaie foarte tare (dovada ca este pe capat de suspensie).

    un -35 mm este minimul safe de condus fara sa atinga cu jantele mele. Oricum si asa masina este foarte foarte rigida.

    La inceput este totul fain si WOW. Dupa cateva saptamani este ok doar ca poti sa ai comfort nivel "ca inainte" si dynamic mult mai jos. Eu am o intrare foarte stupida in garaj si cu -20 mm din VCDS frecam sub bara pe Dynamic si Auto iar pe Comfort trebuia sa fiu atent si sa intru in diagonala. Acum am Comfortul la nivel original din fabrica si celalalte mai jos. Cand ma apropii de casa trec suspensia pe comfort si intru fara probleme si griji in garaj.
    Plus ca acum pe perioada de iarna si zapezi poate am nevoie de acei +30 mm pe care nu ii obtin nici pe raise daca e coborata doar din VCDS.
     
    Dobritan sorin, Andu333 și stefan550 apreciază asta.
  8. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Ai un fel de allroad pe raise vad
    Mișto funcția de memorie pentru fiecare setare
    Nici mie nu îmi convine sa țin Allroadul jos doar din VCDS doar pentru show.
    Mi se pare util modulul, chiar dacă nu eram fan pot spune ca m-ai convins!

    Legat de masina trebuie sa faci neapărat ceva cu anvelopele, acum cu ea lasata ai impresia ca ai doar jante fără anvelope.
    Nu știu cum de nu ai strâmbat pana acum una, ai noroc ca ești mult în Austria, străzile de la noi încep sa arate ca după bombardament

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  9. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Nu am mai facut nici un progres de ceva timp cu masina. Inca astept sa gasesc panouri laterale. Se pare ca trebuie sa accept ideea ca doar de la reprezentanta le pot lua.
    Probabil odata cu conversia va aparea si o noua culoare. Trebuie oricum sa vopsesc jumatate de masina + bara fata si capota (ciobituri). De frica sa nu apara diferente de culoare probabil o voi vopsi integral.

    Intre timp alte poze "de jos". Astept cu nerabdare vara. Acum mi se par incredibil de mici jantele pe 19" la A6 C7.
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Dobritan sorin, Andu333, stefan550 și alți 8 apreciază asta.
  10. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    de colectie :D
     
    clauuualc apreciază asta.
  11. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    In "show mode" arata absolut genial :jump:
     
    clauuualc și anarchy apreciază asta.
  12. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    ma enervati astia cu perne :)
     
    gabitza121 apreciază asta.
  13. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    In sfarsit realitatea! Se pare ca s'a intamplat asemanator la toata lumea. Puterea este pe departe de cei 370 estimati.

    346cp si 744Nm.
    Desi puterea este sub asteptari, sunt foarte multumit de faptul ca este mai mult sau mai putin liniara.
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    eKKoMan82, Dobritan sorin, Andu333 și alți 6 apreciază asta.
  14. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Ai o masina foarte misto! Tot mai mult parca am pofta de un C7 bitdi cand vad thread-ul tau. Trebuie neaparat sa pun mana pe unul 1-2 zile sa ma conving ca e ce vreau.
     
  15. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Clau când te saturi de revo te astept cu ceva mai bun zic eu :)
     
    clauuualc și Cata_ADC apreciază asta.
  16. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi


    Cam ești în "grafic"
     
  17. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Asa a zis si el... Dar cei de la oradea ii promisesera 370 din ce am inteles. Nu inteleg de ce daca e clar pe site la revo :))
     
  18. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Sa nu se inteleaga gresit. Nu a fost "promis" 370cp. A fost doar o deducere pe care am facuto noi impreuna.
    Ei masurand un BMW 535d F10 la 412cp si la liniute am reusit sa fiu mai rapid pentru ca am punctat bine startul.

    Asta am dedus si din cele 13.3s pe 400m si din acceleratia 0-100km/h in 4.9s cu VCDS. 100-200hm/h este in 13.5s daca mai imi amintesc bine. Comparand aceste valori cu video-uri de pe youtube am crezut ca 370 este o valoare plauzibila.

    Dupa cum a spus MARRIUS24: revo declara pe site intre 343 si 353cp.In cazul de fata sunt perfect intre aceste valori.
    Eu nu as arata cu degetul spre ei. Pana la urma am primit softul si valorile reale sunt exact cum scrie pe site-ul lor. Ca noi am facut presupuneri gresite, asta este alta poveste.

    Nu apar pe nimeni insa atunci cand cumperi un produs si este exact ca in descriere, nu ai de ce sa te "plangi". Una peste alta sunt multumit si fericit ca acum stiu date reale.


    Si un mare + pentru noul Dyno de la Timisoara. Totul a decurs perfect. Cand am timp trec si cu TT-ul. Acolo ei spun 323-353cp. Sunt curios daca si aici ma incadrez perfect intre valori.
     
  19. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Super atunci. Eu chiar intelesesem gresit ca ti-au zis ei mai mult decat scria pe "prospect".
    Iti recomand si tie cum o sa fac si eu ... downpipe si stage 2... ca mai e loc mult :)
    Nu am mers cu masina ta dar la ce frumos e graficul de putere, deduc ca trage demential.
    Ai o masina de pus in vitrina si s-o conduci cu placere si fara evenimente....
    Ma repet.... va urasc pe astia cu perne :)))
    Te asteptam si cu TT-ul :) cu ala o sa vreau sa ma plimbi ca din ce mi-ai povestit, e un mic monstru :)
     
    Dobritan sorin și clauuualc apreciază asta.
  20. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Eu astept sa intre un BiTDI prin mainile tale si sa vedem un rezultat :d
    Referitor la cum trage: trage bine si sunt multumit pe moment. Temerea mea este in continuare cutia de viteze si cat rezista ea. Oricum este greu de spus pareri pentru ca si standard BiTDI-ul trage bine.

    In plan este: intercooler Wagner competition, DPF-off si alt filtru de aer. Insa toate acestea dupa ce termin modificarile exterioare.
    Vin si cu TT :)
     
    Dobritan sorin apreciază asta.

Distribuie pagina asta