1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A6 C7 BiTDI Sedan SKR

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de clauuualc, 21 Apr 2016.

  1. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    S5 ul meu v8 urca la fel deci pentru un tdi e extraordinar. Acel tdi in care uiti sa pui combustibil!
     
    Ultima editare: 12 Feb 2018
    Cata_ADC și stefan550 apreciază asta.
  2. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Poate s-au schimbat intre timp cifrele, eu vad totusi 365 hp in video :D
    am_lipsit_de_la_scoala_.png
     
  3. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Avand in vedere ca un M550d stock cu 380 cp si 740 Nm face 100-200 km/h in 14.5-15 s la o greutate similara..... Mi se pare decent timpul meu de 12.8 s pentru 100-200 km/h.
    Mai mult nu comentez.


    Ce intelege fiecare este treaba lui. Eu nu vreau sa deschid o poveste pe subiectul asta. Era pur si simplu o informatie pentru cineva care considera un stage 1 la BiTDI.
    Cred ca fiecare are maturitatea necesara sa decida pentru el insusi.
     
    11TUN, dvr, DrLexic și alți 8 apreciază asta.
  4. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    @clauuualc da-le pace la unii, n-au inteles nimic. Sa obtii performanta pe motor cu cilindree mica, la un consum decent, este foarte foarte greu si costisitor. Plus ca oamenii nu prea au o perceptie corecta asupra performatei in special pe 100-200 kmh. Cu riscul de a fi putin offtopic, va voi relata o patanie amuzanta legata de 100-200. Cand am comandat q7-le avea 0-100 6.8 sec la 272 de cai si xc90-ul avea 5.1sec la 401 cp. e 0-200 q7-le avea 25 sec, volvo 30sec. TOTI imi ziceau ca Volvo e mai rapid. Mie nu imi dadea asa ca eu cand merg la drum de obicei nu plec decat o data/de doua ori de pe loc de la 0 kmh. Dar na...oamenii, atata vad, atata pot, atata gandesc.
     
    11TUN, gabitza121, Cata_ADC și alți 3 apreciază asta.
  5. Huni Miko

    Huni Miko 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A7 S line 3.0tdi 2013
    Imi poti spune marca si modelul jantelor ?
    Am urmarit intreaga prezentate a masinii tale, ai facut un tanc din masina asta. Bafta
     
    iBacau apreciază asta.
  6. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
  7. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    clau ti-au facut update la 365 la a6 sau vorbesti de allroad ?
     
  8. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    @anarchy amandoua au acum acelasi hardware si dezvolta aceeasi putere +-.

    Astazi a fost frig.....
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    AllinDanut, scooby88, rotitza și alți 15 apreciază asta.
  9. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Esti obraznic...si un fotograf bun...si ai o masina "manly":)
     
  10. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    De foarte mult timp nu s'a mai intamplat nimic la proiectul meu. Am un alt "mic" motiv pentru care intarzii cu munca la A6. Cand o sa am putin timp, o sa mai deschid un topic in aceasta zona.

    Mi'au ajuns finalele de RS6 performance cu clapete. Zilele Active exhaust-ului sunt numarate... Inca nu stiu exact ce o sa fac pe aceasta parte.
    [​IMG]

    Niste poze facute repede cu tefonul saptamana trecuta
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Si "ceva interesant" la care lucrez momentan:

    [​IMG]
     
    scooby88, gutza25, Andu333 și alți 12 apreciază asta.
  11. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Stai puțin ca nu înțeleg
    Tu vrei sa renunti la active exhaust pentru niște finale de RS6 care niciodată nu vor suna pe un diesel ca pe rs :)
    Ceva îmi da cu virgula Claudiu...

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
  12. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Nu o sa sune probabil deloc pe 3.0 bitdi. Modificarea nu este pentru sunet.
    Vreau sa am exact finalele de RS6 ca sa se vada bine si OEM in spatele tipsurilor. Clapetele probabil o sa le fac functionale doar ca sa stiu eu ca e totul 100% finished.
    De 2 luni active exhaust-ul meu sta pe confort (100% oprite). Probabil o sa vand sistemul si ii pun la pusculita pentru planurile pe termen lung... mai exact un 4.0tfsi. Din pacate mai o sa dureze mult pana cand acest vis o sa fie macar "realizabil".
     
    andyzaharia, lucianmarius, Andu333 și alți 3 apreciază asta.
  13. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    100% va suna ca ''nicicum''
    din punctul meu de vedere o astfel de modificare nu isi are rostul

    Ia tu mai întâi motorul și mai apoi'' șuruburile '' :)
     
  14. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Thumbs up pentru tfsi!
     
    stefan550, Cata_ADC și Mitiy apreciază asta.
  15. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Abia aștept să văd ce proiecte mai urmează și cum se finalizează si acest proiect. Referitor la finalele de RS6, inițial nu avea logică, însă in combinație cu 4.0T ce va veni mai devreme sau mai târziu, se leagă.

    Felicitări pentru tot ce faci! Când văd postări noi pe topicurile tale, sunt ca un copil nerăbdător in dimineața de Crăciun, fiind sigur că găsesc ceva frumos de văzut.
     
  16. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Arata foarte bine!
    Astept cu nerăbdare sa o vad din nou in "carne si oase"!
     
  17. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    La ce te referi cand zici “ceva interesant la care lucrez” ?
     
  18. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Salut, cum ai procedat cu tipsurile de RS alaturi de sistemul active sound? A fost loc pentru a putea suda tips-urile de RS? Ai cumva o poza cum arata de dedesubt? Multumesc.
     
  19. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Tipsurile de RS6 nu se sudeaza.
    Ele sunt ornamente prinse pe difuzorul de RS6. Tipsurile de la BiTDI se taie pur si simplu si nu se inlocuiesc cu nimic.
     
  20. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Am inteles, dar la bumperul de RS citisem pe undeva pe forum ca ar ramane niste lufturi pe bara de S-line, este adevarat? Multumesc.
     

Distribuie pagina asta