are si cip chirip sau cum vrei tu sa-i zici...si referitor la poza pe care ai postat-o e exact ceea ce-mi doresc...fara nici un sticker sau sigle sau altceva...
Ieri eram in plimbare ca nu am gasit loc de parcare si lasasem masina la 1 km de unde trebuia eu sa ajung. Si in aglomeratia de la noi vad un audi a4 b7 rosu,cu jante mari in trecere iar apoi cand ma uit pe spate vad scris RS4 iar in dreapta inca ceva. Credeam ca este scris MTM sau alt nume de marca consacrata... Raman totusi uimit ca nu se auzea spectaculos si imi zic in sine poate omul mergea cu ea scoasa din viteza... Apoi la semafor il vad si intorc brusc si trag dupa el sa il ajung din urma. Cand vad ca nu are evacuare dubla, ci o bara de s-line. Si in dreapta in loc de M T M era scris impunator 2.0 TDI Trist imi venea sa ii bat obrazul omului,macar din respect sa isi dezlipeasca acel RS4. Apropo zilele trecute mi-au facut-o si mie. Mi-au furat sigla cu A3 si in spate mai aveam doar un 2. (de la fostul 2.0 TDI) Sa nu zic ca erau aproape sa imi smulga si cele 4 cerculete de pe fund... Am ramas socat si chiar nu imi venea sa cred ca iti pot fura niste simpe inscriptii Am dat fuga la reprezentanta si mi-am luat A3 brand new shiny si un 2.0 T ca DI-ul nu il aveau. Cred ca il transform in bezinar Pt mine tot tractorasul pompat ramane Sfat ce cu RS4 fake sa il lipiti cu super glue ca va vor lua si vopseaua de pe ele
mda, am vazut si eu d-astia cu RS4, jenant... nu mai zic ca vezi de la 5km ca nu e RS4, macar prin aripile umflate intr-un mod aproape nesimtit pe care le are adevaratul RS4 P.S. Sper c-ai glumit cu 2.0T ca altfel tot un fel de sigla de RS4 pe un A4 chior este
A3 Yce Daca tot le-am cumparat le lipesc sa vad daca dau bine in poza. Oricum nu vreau sa fac de ras familia TFSI-urilor
pe acelasi principiu a pus si baiatul ala RS4 pe A4 sa vada daca da bine... Dupa parerea mea orice re-badging cu o motorizare/echipare mai puternica/inalta decat cea reala, este total aiurea.
Asa vroiam si eu sa-mi pun bara de S3... Si cum bara merge doar cu grila de S3, am renuntat pentru ca nu am cu ce sa inlocuiesc sigla! Trebuie sa ma orientez catre altceva.
Pana la urma tine de bunul gust.Daca omu' crede ca e mai impunator sa-si vada pe spatele masini un rs inaintea modelului e treaba lui.Pacat de masina ca o va injura toti impreuna cu proprietarul.Da eu cred ca ar suna si sa vedea foarte bine ,,dacia rs1310tfsi twinturbo by boss'')
Vreau si eu sa fac un rebadge , sa pun 1.6 in loc de 1.8T , desi nu mi-ar fi fost rusine doar cu un simplu ... revo !
Pe cei care isi "tuneaza" masinile cu alte sigle, nu o sa-i inteleg niciodata. Si curios este ca mereu isi doresc opusul la ceea ce au ei. Au A3, A4 1,6 dar isi pun sigle de RS, si destul de des intalnim si contrariul: au A4, A6 cu motoare mari dar isi pun sigle de 1,6 . Oricum.....fenomenul e cel mai intalnit printre BMW-uri.....Cum se face ca majoritatea sunt 316 ?
Nu vreau sa te descurajez insa daca vrei sa faci upgrade catre RS6 e cale lunga. Si daca vrei doar ce e estetic se poate face mai usor. Numai ca vei avea acelasi tractoras sub capota . Rs6-le difera in primul rand prin motor , cutie viteze , susensii , frane , posibil chiar si sasiul sa aiba ceva ramforsari in plus. Daca ne gandem din prisma unui om ce vrea sa mearga "ieftin" cu 1.9 TDi te vei alege de care va fi mai mult aspectul dar problema mare va fi ca piesele nu se prea gasesc prin Sh-uri si trebuei cumparate noi ceea ce va costa o avere.
Colegul nostru cred ca s-a referit la faptul ca vrea ca masina lui sa arate la exterior ca un RS6. Clar niciodata nu va putea face dintr-un tdi un RS6 pur-sange. Insa aspectul exterior, il poti face aproape identic cu al unui RS6. Si sincer eu il sustin, atat timp cat nu pune si siglele . Pana la urma kitul de RS difera un pic de S-line . Eu cred ca vrea ceva mai agresiv decat un S-line, dar nu vrea un tuning extrem, si atunci cea mai potrivita varianta ar fi RS-ul
Am tot cautat pe net, informatii despre motoarele bi-turbo, dar nu prea am gasit. Oare din 1.9 tdi se poate face bi-turbo?
Stai linistit. Sa-ti imbunatatesti aspectul exterior te inteleg, si din punctul meu de vedere, merita. Insa sa vrei sa faci un diesel de 1,9 sa dea pe afara de putere, nu prea cred ca o sa faci mare lucru. Aici le dau dreptate colegilor: cu banii investiti, mai bine ii pui peste ce ai si iti iei ceva mai puternic
1) forumurile din USA sunt arhi-pline de Bi-turbo 2) 1.9Tdi se poate face si tri-turbo daca iti pui minte cu el! ) serios acum...ca sa faci un Bi-T au nevoie de un motor in V, asa daca vrei sa faci treaba serioasa.
una mica si una mare in linie....si daca tot ai adus vorba, acel motor biturbo de la bmw, really sucks! la capacitatea aia, cu 2 turbos...e slab rau. facand comparatie cu alte masini. tot V6 bi-turbo e treaba adevarata :D