100 cp/ litru sunt intr-adevar putini pentru 2 turbine. Dar cu toate astea motorul ala a luat N premii, printre care si Motorul Anului in 2008. Cel mai mare atu eu il consider cuplu maxim care se intinde pe o plaja foarte larga de turatii(1350 - 4000 rpm), cu toate ca in realitate, plaja este cam intre 1900-2000, pana la 4000. Oricum, sunt convins ca se putea mult mai bine, mai ales daca il comparam cu 1,8 T de la Audi, care a scos 125 cp/ litru, cu o singura turbina, sau 140cp/ litru, cu 2 turbine, motorul de pe RS4, cel de 2,7l
Deocamdata am renuntat la aceasta trecere, o sa fac doar un S-line complet . Costurile si timpul investit sunt prea mari si nu stiu in ce masura se merita (ma refer la motor). La inceput eram mai increzator, dar cautand piese am dat de mai multe hopuri greu de trecut si de mecanici care desi au renume habar nu au de nimic .
De ce ? pentru ca unii vor sa para impunatori , iar ceilalti cu motoare mari sa rada de cei care vor sa se ia la intrecere cu ei , mai ales printre BMW-isti cum ai spus si tu .
sunteti offtopic cu emblemele voastre! daca vreti sa va amuzati pe baza siglelor o puteti face in aria OFFTOPIC
Sasiul si in principal lonjeroanele sunt diferite la un RS6 fata de un A6 1.9 tdi. Sa cumperi un motor V8 bi-turbo, sa modifici masina ca sa-i pui quattro, si sa-i mai si schimbi elementele caroseriei, e foarte costisitor. Mai bine cumperi un RS6 din 2002-2003 din Germania cu 14000-17000 de euro decat sa investesti atat intr-un A6 obisnuit.
"Spoilere" si insigne false ?! Terminati cu prostiile. E facut a6 sau a4 si asta e ...nu mai pretindeti sa le "rs"-ati voi ..
Asa e ,decat chiciuri mai bine las-o asa sau pune-i bara s line fata spate un chip si bucurate de ea...
cred ca se poate inchide acest thread e o porcarie oricum,nu are nici o relevanta ,nu poti sa transformi un A6 in RS6 decat vinzi A6 si cumperi RS6,deci....