1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A8L D3 - Tatal -

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexFlorinKelloo, 10 Apr 2018.

  1. AlexFlorinKelloo

    AlexFlorinKelloo 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8L (D3, BFM 4.2 Benzina) & Audi A3 (BKD 2.0 TDI)
    Va salut,

    Ma bucur sa ma alatur clubului.

    Sunt inginer IT, slab in ale mecanicii. Conduc cu placere Audi din 2003 si pot spune ca eleganta acestui brand m-a cucerit de cand mi-am luat prima masina Audi.

    In prezent am un Audi A8L (4.2 V8 benzinara) si un A3 (2.0 TDI 150 cp). Ambele in parcare de saptamana asta.

    Sper sa invat multe de la oameni cu bun simt.
    Nu suport atotstiutorii, smecherii si blazatii.
    Nu suport mecanicii care se poarta de parca totul depinde de ei, de parca daca ajungi la service esti sclavul lor psihologic si care simt nevoia sa iti spuna cat de "buboasa" e masina ta. E la fel cum ti-ar zice cat de buboasa e femeia langa care stai. Fratilor, e masina mea, e femeia mea, stiu si eu daca sunt buboase sau nu si nu am nevoie sa mai aud asta.

    Cumparam si noi ce putem. Nu suntem de bani gata, nici nu avem salarii de occident. Ne place sa conducem. Hai sa ne ajutam sa ne tinem masiniile cat de cat sanatoase si pe drumuri.

    Drum intins si fara probleme tuturor.

    Cu drag, Kelloo
     
    Ultima editare: 10 Apr 2018
    paladin, Andu333, gabitza121 și alți 4 apreciază asta.
  2. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Salut.
    Nu doresc să intru în categoria ,,atotștiutorilor, șmecherilor sau blazaților'', deoarece îți atrag atenția, dar uneori o fotografie face o mie de cuvinte.
     
    FlorinMuresan, gavryus și Megatron apreciază asta.
  3. Mitiy

    Mitiy Silver Member