Va salut, Ma bucur sa ma alatur clubului. Sunt inginer IT, slab in ale mecanicii. Conduc cu placere Audi din 2003 si pot spune ca eleganta acestui brand m-a cucerit de cand mi-am luat prima masina Audi. In prezent am un Audi A8L (4.2 V8 benzinara) si un A3 (2.0 TDI 150 cp). Ambele in parcare de saptamana asta. Sper sa invat multe de la oameni cu bun simt. Nu suport atotstiutorii, smecherii si blazatii. Nu suport mecanicii care se poarta de parca totul depinde de ei, de parca daca ajungi la service esti sclavul lor psihologic si care simt nevoia sa iti spuna cat de "buboasa" e masina ta. E la fel cum ti-ar zice cat de buboasa e femeia langa care stai. Fratilor, e masina mea, e femeia mea, stiu si eu daca sunt buboase sau nu si nu am nevoie sa mai aud asta. Cumparam si noi ce putem. Nu suntem de bani gata, nici nu avem salarii de occident. Ne place sa conducem. Hai sa ne ajutam sa ne tinem masiniile cat de cat sanatoase si pe drumuri. Drum intins si fara probleme tuturor. Cu drag, Kelloo
Salut. Nu doresc să intru în categoria ,,atotștiutorilor, șmecherilor sau blazaților'', deoarece îți atrag atenția, dar uneori o fotografie face o mie de cuvinte.
Bine ai venit in club! Cum a zis si colegul, am dori să pui și niște poze, eventual o prezentare pentru fiecare in parte.
Salut. Interesanta povestea dar mai interesant si obligatoriu ar fi sa ai topic pentru fiecare masina in parte. Nu le prezentam amestecat pe amandoua aici. Deci, care vrei sa ramana in acest topic ? Astept un raspuns ca sa stiu cum va ramane titlul topicului. Multumesc si bine ai venit pe forum.
Salut, Multumesc de mesaj. Avand in vedere ca A3-ul 8P il am de 5 ani si momentan sta in parcare, nu m-as grabi sa il prezint aici. Aia e o masinuta de suflet pe care o sa o prezint cu lux de amanunte si amintiri separat. Sa fiu sincer mi-am facut cont aici pentru ca saptamana trecuta am luat un A8L D3 4.2. Am plecat cu el la Sibiu chiar in ziua cand l-am cumparat, nu mi-a facut nicio problema pe drum. A tras pe serpentinele de la Paltinis ca o locomotiva, cu un consum mic (20% la urcare, in medie). Pe A1 cu pilot automat consuma 12%-14%. Mixt, in Sibiu undeva la 16%. Sunt curios cum o sa consume in Bucuresti, acolo unde conduc cam 2 ore pe zi, zilnic.
Pe un fulg de 2 tone, prin serpetine si condus agresiv, banuiesc că ai golit un rezervor in 400km. Nu?
Experienta mea cu C5 V8, spune ca Bucurestiul ii va inghiti intre 24-26 l/100km. Asumand ca nu e cu mult mai grea caroseria de D3. Mai mentionez ca eu ii consum in general in Nord unde se poate zice ca se circula, cat de cat (nu am luat un Stefan Cel Mare la ora 18:00, de ex.) Deci? Unde-s pozele sa vedem si noi tancul. Da-ne si detalii despre km, dotari, etc. Te poti inspira din celelalte topic-uri de prezentare. Nu in ultimul rand, felicitari pentru achizitie (si motorizarea ei), de la un IT-ist. [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk
Interesanta descriere. Pentru a scapa de cei care i-ai mentionat iti recomand sa iti iei truse de scule si sa te documentezi bine in ce priveste masina Din pacate, masinile vechi nu sunt privite cu ochi buni in service-uri unde prefera sa ia 100 lei pe o diagnoza electronica Pentru motorizare vei gasi cu siguranta foarte multe informatii in State, unde era mai raspandit Multi km!
Bine ai venit! V8 e unic, desi trebuie urcat mult in ture sa ii simti puterea, in special pe a8. Dar ramane o masina speciala si rara. Cat despre mecanici, da-le pace, gaseste unii buni si explica-le cum vrei sa fii tratat. Eu asa am procedat iar acum sunt ok. Vrem poze.
Bine ai venit pe club si sa te bucuri de ele fara multe probleme. Orice ai avea pe la masina intreaba aici mai intai, mecanici buni sunt greu de gasit mai ales pentru modelele pe benzina care la noi sunt exotice. Eu, si nu numai, te ajut cu placere, asa ca poti oricand sa apelezi la mine/noi. Chiar daca nu ai inclinatii spre mecanica, ia-ti in primul rand un vcds, iti va fi de mare ajutor.