1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ABS la A3 8L - Senzori sau Unitatea - reglare - inlocuire - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de dorru, 4 Oct 2012.

  1. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    Salut. Asta iarna am lasat masina afara iar dimineata cand am vrut sa plec aceasta parca era intepenita fapt pentru care am accelerat ceva mi tare si am urnit-o. In acel moment s-a auzit un zgomot ca si cand ceva a trosnit si surpriza in bord s-a aprins martorul de ABS. Acum cateva zile i-am facut o diagnoza si imi apare urmatoarea eroare legata de ABS
    1 Fault Found:
    01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)
    16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent
    Ce ar trebui sa verific pana a ajunge sa schimb pompa de ABS?????? Este vrei speranta sa scap mai ieftin???????Mersi( mentionez ca este vorba despe un A3 -- an 1998)
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ti-am mutat mesajul intr-un topic nou in aria tipului tau de masina. Actualizeza-ti profilul cu noua masina.
     
  3. marius_iasi 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8L Sline, 1.8T, Cod motor AUM, 2001
    Problema ABS

    Salutare la toata lumea, Marius ma numesc,
    Am intampinat o problema la masina si sper a-i gasesc rezolvarea aici. Am un audi A3 8L din`98, acum cateva luni prin ianuarie a inceput sa se aprinda martorul la ABS, avea momente cand se stingea cand se aprindea pana cand a ramas tot timpul aprins. Dupa vre-o luna a inceput sa se aprinda si martorul rosu cu semnul exclamarii cu doua paranteze. Am citit pe cartea tehnica si se traduce (probleme la sistemul de franare).
    Am fost cu ea la un tester si mecanicul respectiv mi-a spus ca trebuie sa schimb unitatea ABS, am luat o alta unitate ABS i-am pus doar mufa fara restul conductelor si testerul zice ca nu-l vede deloc. Acum mecanicul mi-a zis ca si acesta este defect pentru ca nu poate comunica cu unitatea ABS, cu unitatea care e pe masina acum comunica, il vede. Intrebarea mea este daca trebuie altceva facut decat sa pun mufa si atat, se rescrie ceva ? sau pur si simplu pun mufa si ar trebui sa functioneze ? Multumesc si astept un raspuns. Stima
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Iul 2013
  4. mariust

    mariust 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    Golf Mk4 Variant
    Salut,
    Aceleasi simptome le-am avut si eu cu unitatea de ABS. La inceput se aprindea martorul de ABS la franare normala chiar si de la 10-15 km/h pana cand la un moment dat s-a aprins de tot. La scanare nu se putea loga la unitatea ABS. Am desfacut pompa si calculatorul de ABS de pe pompa si le-am trimis la un atelier din Cluj care se ocupa reconditionarea calculatoarelor de ABS calculatoarelor de motor si altele. Am primit unitatea inapoi, se vedea desfacuta si cu toate ca oamenii pareau priceputi tot nu functioneaza. Cel putin acum se vede unitatea de ABS dar imi da acelasi cod de eroare ca si a lui dorru. In cateva zile o sa "iau la mana" cu un prieten toata instalatia electrica pe partea de ABS ca poate am noroc si gasesc problema. Masina e tot un Audi A3 1.8T AGU din 1998.

    Acum ceva vreme am citit pe un forum din SUA ca ar fii o problema generala la motoarele 1.8T din primi ani de productie si ca prin 2001 s-a facut presiuni spre grupul VAG sa o declare ca fiind o gresala de proiectare, problema datorandu-se izolatiei slabe la nivelul calculatorului.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Iul 2013
  5. boghi18 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A3, 1800, 1997
    Martor Abs

    Am un Audi a3 motor 1.8 simplu, din anul 1997, problema mea este ca masina am cumparato cu becul de la Abs aprins in bord.
    Am fost la 3 servicuri in Buzau pana acum si nimeni nu reuseste sa imi repare Abs-ul.

    Pe tester am eroarea 04FC care nu poate fii stearsa
    -Am schimbat toti senzori Abs
    -Am schimbat sigurantele pozitionate pe baterie
    -Am curatat toate contactele
    -Am verificat instalatia de alimentare si nu are nici un cablu intrerupt
    -Am dat jos pompa de abs si am pus alta la loc si tot nu merge desi pe masina dupa care provenea mergea absul.

    Daca este cineva care ma poate ajuta cu un sfat parere sau cu un service/mecanic bun in jurul Buzau'lui as aprecia foarte mult.

    Va multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Oct 2013
  6. Ciprian.Mod Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 3.0TDi CDUC & A3 8P 1.9TDI BKC
  7. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Salut,

    Am un A3 '98 1.8 T AGU cu martor de ABS aprins in bord. Am pus tester pe ea si am

    01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)
    16-10 - Signal Outside Specifications

    Am verificat sigurantele de pe baterie si sunt ok, am scos muftele si de la pompa si de la cutia de la baterie si le-am dat cu spray de contacte.

    Seria pompei mele este 1J0614217B ATE. Am gasit o pomba ABS de pe un Golf cu serie 1J0614117B tot ATE. Imi poate spune cineva daca se poate inlocui cu cea de pe golf? Sau daca imi mai puteti da mai multe sfaturi ar fi ok.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    S-a dus ori modulul ori pompa ABS.
     
  9. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Am inteles..

    Astazi totusi s-a intamplat ceva, din care eu chiar nu mai inteleg nimic...
    Am pus imprumutat 3 sigurante de la alt A3, am dat cheie si nici o schimbare...dupa care am oprit masina si le-am pus inapoi pe ale mele. Cand am pornit sa plec...surpriza - martorul stins, si asa a ramas pana am plecat de pe loc si am ajuns la 30km/h cand a aparut..si asta fara sa franez. Dupa vreo 20 de minute - pornesc din nou masina - fara martor, fac scanare si imi da eroarea dar pe intermitent - o sterg...plec cu masina, iar la 30km/h apare din nou eroarea.

    Dupa cate ore la fel, pornesc masina cu martorul stins - ajung la 30km/h ...se aprinde. Ssa fie pe la senzori ceva ?
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Sep 2015
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Probabil cum nimereste pompa/modulul, ba merge ba nu merge, cam asa sta treaba cu problemele electrice.
     
  11. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    da, asta cam asa e, ca o apuca sa isi revina, dar e ceva ce o balareste. nu pot sa imi dau seama ce treaba are cu 30km/h ...daca o apuca o apuca, indiferent de viteza..

    totusi cu ce serii s-ar potrivi ce am eu (1J0614217B) ...sau din toata seria asta ce e important? as putea cauta undeva anume sa vad compatibilitatile?
     
  12. iulianbahnaru 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a3 1.9 8L LAXRF1 2003
    audi a3

    Salut,
    Aunt nou pe aici si am si eu o nelamurire: am aprinse pe bord semnele cu exclamare si ABS. Am pus-o pe un tester all marca si a iesit ca este senzorul ABS dreapta, l-am schimbat si tot asa e, aprins. La reprezentanta pot afla problema ?
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Noi 2015
  13. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    La mine in cele din urma s-a rezolvat cu schimbarea modulului ABS

    200ron modulul + 30ron lichidul de frana si 60ron manopera montaj si aerisire.

    La tine daca da senzor, poate e ceva pe roata aia, ori pozitia senzorului sa nu fie potrivita sau poate roata aceea dintata sa fie deterioriata ( asta din ce am citit si eu ).

    Sper sa rezolvi ieftin :)
     
  14. Popescu Vlad

    Popescu Vlad 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A3 8L , 1.6 102cp,1999
    Salut,
    Am un audi A3 8L an 1998 si am observat ca nu mai functioneaza ABS-ul (acum 2 luni aproximativ functiona). M-am uitat la senzorii de viteze de la roti si am vazut ca cel de roata din dreapta este putin rupt (sau asa cred, nu pot sa imi dau seama bine). Uneori cand pornesc motorul imediat dupa ce il pornesc acul de la kilometraj se duce pana la capat si revine apare martorul cu semnul exclamarii si piuie de vreo 3 ori si se stinge. Aam atasat o poza cu senzorul respectiv. O seara buna
     
  15. Liviu85

    Liviu85 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2018
    Locație:
    Neamt
    Masina:
    Audia A3 8l 2003
    Bună ziua! ! Vreau să povestesc "pățania" mea tuturor în speranța că o să vă fie de ajutor.. .Se dă un martor abs aprins care nu vrea să dispară de mai mult de o lună ,acesta nefuncţionând .Am mers la diverși "mecanici" "electricieni" nici apropiindu-se de mașină știau că e ceva grav... foarte grav de ordinul miilor de lei. . ECU, Modul abs, rulment abs ,un scurt în instalație .. oricum nu face mașina câți bani au cerut pentru reparație ..Mergând la servici dimineață am observat că cauciucul dreapta spate e un pic lăsat, am trecut la peco să fac presiunea 1.6 bar . restul 2.3 bar ..diferență uriașă.. zic eu. Mă urc în mașină și observ martorul ABS stins.. deci asta era problema . detecta instabilitatea mașinii . .dar nici un mecanic de mii de lei nu mi-a spus că o puteam rezolva la costuri zero, doar cu un pic de aer.. ...
     

Distribuie pagina asta