1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ABS la A4 B5 - Senzori sau Unitatea - reglare - inlocuire - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de turbina5, 27 Mar 2009.

  1. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Felicitari! Ai reusit toata operatiunea de inlocuire a modulului fara sa dai jos bidonul de lichid de parbriz? :)
    O sa am nevoie de ceva sfaturi in legatura cu transplantul :) (un nr de tel pe privat daca nu e cu suparare) :anbet:Dupa iesirea din week-endul acesta de aprox. 1500 km cred ca a murit modulul meu. Acuma cand pun contactul ma saluta abs-ul :)
    :respekt:
     
  2. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Nu am avut nevoie sa dau bazinul de la spalator jos, eu am schimbat pompa cu tot cu modul de abs. Ti-am lasat nr de tel pe privat.
     
  3. jak 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4b5
    Salut baieti!! Am si eu o problema la un A4 b5. 1.6 ADP din 96 cu ABS ul...cand pun frana tare nu intra dar nici in bord nu am aprins nici un martor...aveti idee ce ar putea fi?? Multumesc!!
     
  4. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Simplu, nu ai becurile din bord. Eu am gasit masini care le aveau scoase. Ai facut diagnoza la masina ?
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Mai 2016
  5. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Multumesc tuturor pentru ajutor si lui Ionut Lucian pentru cateva sfaturi! :beerchug: Astazi am rezolvat problema! Desi imi spunea Lucian sa caut pompa cu AB la urma codului, eu m-am incapatanat si am cautat pana am gasit una cu acelasi cod ca a mea :) si nu am intampinat probleme cu aerisirea si nici cu pompa. Acum am ABS:yahoo: Cost total: 170 lei pompa + aprox 40 lei (manopera) cinstea in halbe de bere :)
     
  6. P4tr4tzel

    P4tr4tzel 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi a4 b5 1,8 1996
    Salutare, masina e un b5 din 96 cu motor ADR 1.8 20V aspirat si am o problema la senzorul de ABS care imi da batai de cap de 2 zile, timp in care am citit si intreg topicul de aici, am tot incercat sa remediez problema insa nu am reusit si m-am hotarat sa ma adresez si voua poate imi scapa ceva. Intrand in detaliu problema sta in felul urmator am avut un senzor care a murit, l-am schimbat cu unul nou AM si tot nu imi dispare eroarea din bord ( mi se aprinde martorul de ABS si semnul ! de indata ce pornesc motorul si pun roata in miscare). Toate bune si frumoase am verificat tensiunea pe conectori atat pe cel al senzorului cat si pe cel care vine din masina si sunt ok primesc tensiune. Am scos din nou senzorul din fuzeta l-am sters si l-am introdus cam la aceeasi distanta ca si cel din partea dreapta care functioneaza si tot nu da semn ca ar citi viteza la roata. Pe VCDS imi da pe trei roti viteza insa pe cea cu problema in speta stanga fata, partea soferului, nu vrea deloc sa citeasca nush ce sa ii mai fac cred ca ma scoate la pensie daca nu o duc la un service :). Am atasat si cateva poze cu scanarile pe care le-am facut si erorile primite. Va astept cu un raspuns si va multumesc anticipat.
     
  7. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Senzorii se aseaza diferit pe fiecare parte. Impinge senzorul pana la capat si apoi il tragi putin inapoi. Sau este posibil sa nu ai inelul de ABS pe planetara
     
    P4tr4tzel apreciază asta.
  8. P4tr4tzel

    P4tr4tzel 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi a4 b5 1,8 1996
    Coroana sau inelul de ABS era sarita/sarit de pe capul de planetara si nu se mai invartea cand se punea roata in miscare de aici si cauza datorita careia nu citea senzorul. Am inlocuit capul de planetara care se cerea schimbat caci au cazut si bile din el cand l-am scos :) si voila acum functioneaza perfect ABS-ul.
     
  9. vorbarel 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.9 TDI 116 cp AJM , 10-2000


    Salut dupa ce ai schimbat unitatea abs ,ai facut aerisire clasica la pedala si aerisitor sau cu vcds + clasic?
     
  10. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Doar aerisirea clasica, la pedala cum spui tu...
    Desi a trecut o luna jumatate si am facut mai bine de 2000 de km (unul la mare si retur BT, si unul la Bucale si retur) nu am nici o problema cu franele :) se comporta foarte bine. Bafta!
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  11. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Buna seara fratilor!
    Deci nu imi vine sa cred ca dupa 2 luni si aprox. 3000 km (nu am la indemana un numar exact de km), in seara asta s-a aprins din nou ABS-ul :( Maine o sa fac o scanare sa vad ce spune VCDS-ul... Daca mi s-a dus iar pompa imi vine sa-mi bag picioarele :( Ala de la dezmembrari mi-a dat garantie 30 zile... va tin la curent:3sadwalk:
     
  12. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Mda... Intai de toate imi cer scuze pentru posturile repetate!
    Am reusit astazi sa fac diagnoza si spre norocul meu nu e din nou pompa de ABS. :)
    Nu am notat codul de eroare sa il expun aici dar mi s-a spus ca eroarea este pe roata dreapta spate (era ceva cu intermitent). Bineinteles ca s-a sters eroarea dar sunt constient ca nu se rezolva nimic concret pana nu dau roata jos.
    Acum ii astept pe baieti sa aibe un pic de timp liber sa-mi desfaca roata sa vedem ce e acolo. Intre timp o sa citesc aceste 22 de pagini sa vad poate s-a mai confruntat cineva cu problema asta.
    Eu ma gandesc ca e senzorul sau inelul de ABS, nu?
    Va multumesc! :beerchug:
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sau poate doar mufa senzorului, spray de contacte si verificat cablajul. Nu trebuie sa te gandesti la ce e mai rau. :)
     
    coco_catalin apreciază asta.
  14. Daniel RR

    Daniel RR 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 - 2.0 TDI CAHA - 2012
    Coco Catalin m-am confruntat cu aceeasi problema ca si tine doar ca la mine era si inelul si senzorul de abs
     
    coco_catalin apreciază asta.
  15. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Da discul jos si vezi cum este inelul de abs pote sa fie ruginit si sa citeasca eronat. Senzorul il scoti si il cureti si mufa curato cu spray pt contacte(este sub bancheata pe partea dreapta)
     
  16. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salut.
    Ieri in urma unei franari mai violente ( un destept a vrut sa iasa din parcare fara sa se asigure) am ramas cu martorul de la abs aprins iar la scanare a dat eroarea" valve return flow e39 " scuzati engleza de balta . am verificat siguranta si este in regula am sters eroarea si nu sa mai aprins martorul. Care poate fii problema ? Sa mai intanlit cineva cu treaba asta?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  18. ionutzu89 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 b5 , 1,9tdi serie ajm, 2000
    SALUT! am si eu o problema la ABS, mi se aprinde in bord simbolul de la abs si esp, plus semnul exclamarii cu rosu in bord. am fost la un service si mi-a pus pe tester si mi-a zis ca pompa abs este dusa. mi-am luat din dezmembrari pompa abs cu 200 de lei exact cu acelasi cod doar ca vine de pe un audi a6; eu am audi a4- b5. intrebarea mea este - pot schimba pompa abs si va merge sau trebuie facut si ceva cu softul masinii, pus pe un computer si facute unele modificari?
     
  19. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Nu are treaba softul. Schimbi pompa abs, aerisesti franele si merge, daca este absolut acelasi cod.
     
  20. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Sa rezolvat problema cu abs. Erea din cauza mufei ozidate de la pompa. Scuze pentru ca nu am postat ereoarea corespunzator.
     

Distribuie pagina asta