1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ABS la Audi 80 90 100 (B3 - B4) - Martor aprins in Bord - Senzori sau Unitatea - reglare - inlocuire

Discuție în 'Modele clasice' creată de neyss, 2 Apr 2009.

  1. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    fratilor am reusit sa montez abs-ul intr-o saptamana lucrand doar dupa job, dupa masa si fara sa ma rup prea tare in figuri. Tin sa precizez ca sistemul este perfect functional. Poate ca sunt eu mai tilicar de felul meu dar totul arata ca de fabrica, luat cu mufe, totul original.
     
  2. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Bravo , poate faci si un rezumat al lucrarii , mai detaliat , un tutorial ?
     
  3. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    Poze nu am apucat sa fac pentru ca am lucrat tot seara si dupa job. Dar o sa incerc sa fac un scurt tutorial.
    In primul rand de ce este nevoie pentru ABS:
    -calculator ABS
    -instalatie electrica
    -senzori
    -suport senzori ( o bucsa care este presata in puntea spate la fiecare roata)
    -pompa abs
    -pompa frana
    -suport pompa frana
    -conducte frana
    -cap planetara pt ABS
    -fuzete spate ABS

    Partea relativ usoara este schimbarea capetelor de planetara si a fuzetelor spate. Am spus relativ pt ca e posibilitatea ca fuzetele sa fie ruginite iar cele 6 suruburi vor da mari batai de cap.
    Instalatia electrica se demonteaza complet de pe masina donatoare, fiind necesar ca ea sa fie legata doar la senzorul de pe pedala de frana si la stopuri. Bineinteles si in panoul de sigurante.
    Pompa de frana se monteaza usor, fiind prinsa doar in 2 suruburi.
    Partea mai complicata fiind cu pompa ABS, suportul trebuie demontat de pe donator, fara a fi mutilat in totalitate.
    Fuzetele fata nu trebuie schimbate deoarece au gaura pentru senzori. Deci vin doar montati senzorii in ele. Sper sa va fi fost de folos, va stau la dispozitie daca aveti nevoie de ajutor.
     
  4. MARIJAN

    MARIJAN 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2015
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    audi 80, b4, 1994
    ABS la Audi 80 90 100 (B3 - B4)- Martor aprins in Bord - Senzori sau Unitatea - reglare - inlocuire

    Salutare.
    Din 2010 de cand mi-am luat masinuta am urmatoarea problema: aproape tot timpul in mers cand reduc viteza si folosesc frana de serviciu intra ABS-ul (chiar si pe carosabil uscat) si se aprinde martorul in bord. Stie cineva de unde ar putea fi aceasta problema ? Multumesc anticipat
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Oct 2015
  5. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    ABS-ul nu intra, doar iti bate in pedala. Scoati senzorii, ii cureti si ii pui la loc, aproape sigur problema ta se va rezolva.
     
  6. MARIJAN

    MARIJAN 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2015
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    audi 80, b4, 1994
    Multumesc frumos pentru sfat.
     
  7. sobv99sec

    sobv99sec 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2010
    Locație:
    Sohodol - Bran
    Masina:
    Audi A4 B6 1,9 AVF quattro
    Stimati colegi intampin urmatoarea problema: la un moment dat sonda de la arborele cotit mi-a facut probleme in sensul ca la mufa era cablul intrerupt si masina pornea si se oprea. Initial am crezut ca e motorina ca tocmai bagasem din ,"galeata". Ideea ca am foarte mult la automat pana am ajuns sa mi dau seama ce are si la un moment dat dupa ce am dat "ca vaca" la automat senzorul ABS a ramas aprins. Se stinge dupa circa un km sau aproximativ un minut de mers la ralanti. In tot acest timp ABS-ul functioneaza. Cum as putea sa sterg eroarea fara sa merg la tester ? Multumesc.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cu gandul. Du-te la un service si sterge eroarea.
     
  9. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    În cazul tău sobv99sec, dusul la service e degeaba. La B3 din câte știu nu se poate face diagnoză la ABS cu interfața, abia la B4 se poate. Martorul se aprinde doar dacă e vreun senzor cu probleme (defect, murdar, etc.) sau e tensiunea prea mică în baterie. Asta se observă mai ales iarna sau când e bateria slabă. Dacă zici că se stinge după un timp și funcționează ABS-ul, atunci nu prea ai ce să-i faci. Să nu fie mai degrabă din cauza bateriei/ încărcării. Eventual poți verifica senzorii.
     

Distribuie pagina asta