1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ABS si/sau ESP aprins in bord la A8 D3 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de geosan1638, 19 Oct 2008.

  1. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    Am și eu o problema (printre multe altele de când am cumpărat mașina) cu ABS-ESP si frâna de parcare.
    La început am avut eroare de plăcute, erau consumate, eroare de frâna de parcare( sa nu acționez frâna din cauza plăcuțelor) si eroare la ABS legată de senzor spate stânga defect.
    Am înlocuit plăcuțele și discurile pe spate, adaptat dimensiunea plăcuțelor, testat frâna electrică: Funcționează normal, dar nu a dispărut eroarea. A dispărut doar cea de plăcute consumate.
    Am înlocuit senzorul de ABS. Am înlocuit și mufa deoarece avea un picioruș indoit. Eroarea de ABS apare și dispare când are chef( câte odată des, alta data la câteva zile). Când se aprind martorii ABS și ESP, mai apare o eroare legată de nivelul farurilor. E ca un pom de Crăciun bordul meu.
    Am curățat toate mufele de la motorasele etrierelor. Îndrumări sau idei? Cedez psihic încet încet.
     
  2. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    Am înlocuit doar "calculatorul" de ABS si pompa a rămas cea veche. Acum am bordul pom de Crăciun. Am încercat sa codez noul modul, după codare nu se întâmpla nimic. Dacă opresc motorul si il repornesc, la software code apare din nou 000000. Ca erori:
    Senzor fata dreapta si spre dreapta nu funcționează.
    Senzor coloana volan
    Modul adaptat incorect
    Modul defect.
    La Engine apare eroare ABS modul "Power Drain".
    Merg la Tess sibiu sa văd dacă pot ei coda si adapta noul modul
    Întrebare este:
    Posibil sa nu fie compatibil cu "pompa"?. Este același cod cu cel vechi.
     
  3. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Legat de problema ta, am avut si eu aceiasi chestie, problema la mine era senzorul ABS parte stanga fata, si firele care duc la el erau roase.

    Am schimbat pompa ABS cu tot cu modul. Din cate stiu vin impreuna nu stiu cum le-ai schimbat tu separat.
    Trebuie codat dupa masina ta noul modul. Verifica daca ai intreruperi la senzorii aABS. Cu siguranta nu iti functioneaza nici kilometrajul.
    Daca iti apare modul defect cu siguranta trebuie schimbata pompa si modulul cu totul.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ai pe VCDS eroarea 01420 - High Pressure Switch Valve 1 for Electronic Stability Program (N227) si de multe ori iti apar erori pe diferiti senzori ABS, daca senzorii sunt buni si cablajul este ok atunci de vina este modulul de pe pompa ABS.
    De vina sunt niste contacte imperfecte intre placa si mufa acestuia, din pacate nu il reconditioneaza oricine deoarece firele sunt de grosimea unui fir de par. O reconditionare este in jur de 300 euro.
    Apropo, daca il schimbi, sa pui obligatoriu acelasi cod cu cel de pe masina.
     
  5. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Nu e neaparat nevoie sa fie acelasi cod, eu aveam codul pompei in terminatie cu A parca si am pus cu terminatie M sau H.
    Nu a fost nici o problema la codare sau functionalitate.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ma refeream la codul modulului, nu la codul pompei.
     
  7. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    Senzorii sunt ok si cablajul. Am schimbat senzorii in Decembrie in speranta ca se rezolva problema. Am pus noi. Am verificat si toate mufele, una fiind defecta, am inlocuit-o.
    la vechea pompa( modulul de ABS) era defect. Acele "firicele" de par erau dezlipite. Cele care masurau senzorul rotii de pe spate stanga. Am gasit o pompa SH si asa am schmbat doar partea electronica. am crezut ca fiin identica, va functiona. maine o sa schimb si pompa in sine si daca nu merge nici asa, cumpar una noua si gata. Cu modulul montat acum functioneaza kilometrajul, dar nu imi recunoaste rotiile de pe partea dreapta. Daca codez modulul, accepta codul dar dupa ce opresc si repornesc masina revine la 000000. Posibil sa fie defect si asta, sau sa nu se potriveasca cu pompa.
     
  8. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Trebuia sa schimbi pompa si modulul cu totul, nu jumate,ti se reseteaza codarea pentru ca pompa/modulul este defect. ce garantie ai ca modulul pe care l-ai luat este bun?
    Iar daca nu iti recunoaste rotile de pe dreapta atunci e o problema din modul+ pompa nu de cablaj.
    Daca era cablajul nu iti mergea kilometrajul.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact. Codul modulului trebuie sa fie acelasi ca sa il poti folosi plug&play, in caz contrar schimbi pompa cu tot cu modul.
    Din prima trebuia sa o inlocuiesti integral.
    Tu ai facut din 2 pompe una.
     
  10. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Ma poate ajuta cineva cu o procedura de adaptare a ESP care e codat pentru jante pe 16"(235/60R16), dar eu am de ani buni jante pe 18'(255/45R18). Presupun un cod de login si ceva modificari in adaption. Multumesc aniticipat.
     
  11. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
  12. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Nu ma ajuta treaba asta. Pe asta o stiam. Eu am frane 1LG si masina a venit cu jante pe 16" , acum eu avand pe 18 si cauciucuri mai late nu credeti ca masina trebuie sa stie asta?
     
  13. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Apokalypsm nu are nici o treaba ce jante are acum masina, ea trebuie sa stie doar cu ce codare a venit din fabrica pentru a sti cum sa codeze modulul si pompa.Poti sa ii pui jante de 22" si tot aceiasi codare din fabrica sa o ai.
     
  14. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    ok multumesc, deci sa speram ca e ok.
     
  15. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    din experienta mea.....nu poti sa schimbi codarea rotiilor. eu am incercat pe masina mea.
    pasi:
    important sa ii urmezi in ordinea asta cu motorul oprit, cheia in contact, contactul pus si nu umbli la contact pana la finalizare. Dupa cateva incercari am invata procedura si functioneaza.
    1. Coding II (Login) codul facut dupa masina,frane,motor cutie Ex: 05299 - la mine -Do IT
    2. Coding introduci codul facut la fel dupa masina,frane,motor cutie Ex: 0008599 - Do IT
    3. Coding II (Login) 40168 - codul pentru Basic Settings
    4. rotesti volanul spre stanga 90 de grade si apoi inapoi la 0 grade
    5. Basic Settings - Grup 001 - Go si verifici la Senzorul de coloana sa fie la Status OK
    Cam asta ar fi.
    Multa Bafta.
    Eu am modulul de ABS codat cu roti de 16. codul de acces este 05499 si codarea este 0008299. din pcate nu pot schimba codarea pentru roti de 17.
     
  16. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Exact asa am urmat si eu procedura, dar poate fi codata doar cu roti de 16'' pentru cod PR 1LG, care de fapt astea sunt franele.
     
  17. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    Ma poate ajuta cineva?
    Am inlocuit modulul ABS cu unul de pe un A8 D3 din 2005 motor 4.2 Benzina quatro. Masina mea este A8 D3 3.0 benzina tractiune fata. Codul pompei este 4E0 614 517 H31 si 4E0 910 517 047. Codul de pe cea disel este 4E0 614 517 H29 si 4E0 910 517 042. Acestea sunt pe esicheta de pe modulul ABS.
    Am gasit codul de Login dupa modelul fostei masini, am codat pompa pe masina mea dar tot dupa codul fostei masini.
    In prezent am 3 erori:
    1. Codare gresita
    2. senzor ABS defect roata fata dreapta
    3. senzor ABS defect roata spate dreapta.
    Pe vechea pompa acesti senzori functionau bine. Eu am inlocuit in Decembrie senzorii de pe Fata stanga si Spate stanga.
    Cum codez pompa dupa masina mea? daca introduc cod creeat pentru masina mea, imi da eroare.
    Conteaza daca pompa a fost pe Quatro? trebuie modificate firele in mufa?
    Am mai testat o pompa de 4.0 TDI, si la fel nu imi functionau senzorii de pe fata dreapta si spate dreapta, dar mai avea o eroare "modul defect". Pe asta de pe 4.2 benzina nu mai am eroarea aia.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din cauza asta exista 50 de coduri diferite.
    Pompa se schimba obligatoriu cu acelasi cod existent pe masina deoarece unele nu suporta anumite codari.
    De exemplu eu am incercat 2 pompe de 3.0TDI quattro si una de 2.7 TDI quattro pe masina mea care e 2.7 TDI cu tractiune fata. Indiferent de codare, aveam erori.
     
  19. Marduk Von Dell

    Marduk Von Dell 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0i (ASN) an fabricație 2004
    Salutare,
    Am inlocuit pompa iar...cu una identia. Am reusit sa o codez, au disparut toate erorile de pe bord, dar pe VAG nu scap de o eroare:
    4 Faults Found:

    00003 - Control Module
    014 - Defective - Intermitent

    00003 - Control Module
    014 - Defective - Intermitent

    00003 - Control Module
    014 - Defective - Intermitent

    00003 - Control Module
    014 - Defective

    Are cineva vrei idee?
     
  20. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Iti da modulul de control defect, dar daca abs/esp functioneaza nu il baga in seama.
     

Distribuie pagina asta