AC sau Climatronic la A3 8L - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de hitche, 7 Sep 2008.

  1. lax88

    lax88 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2012
    Locație:
    constanta
    Masina:
    a3,1.8,1988
    ok...ms mult
     
  2. flo_tiesto

    flo_tiesto 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI
    Pe vag vezi doar partea electronica / electrica nicidecum parte mecanica care ar putea fi problema
     
  3. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Logic, daca pe partea electrica nu functioneaza/nu intra in functiune sa faca presiune in instalatie compresorul este blocat. Oricum va trebui sa-l demonteze.
     
  4. flo_tiesto

    flo_tiesto 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 , 1.9 TDI
    Ca si in cazul meu (netestat pe tester clima) am observat ca pompa nu cupleaza la apasarea butonului de pornire (de obicei scadea si puterea motorului si avea un sunet specific cand cupla pompa ) la mine a fost partea din fata a fuliei (ambreiajul) deci pompa cupla electric dar din moment ce nu cupla ambreiajul (mecanic) nu functiona pompa.
    Si eu crezusem ca e climatronicul defect , ca nu am freon in instalatie sau ca e dusa pompa...:) toate s-au rezolvat schimband acel ambreiaj de pe fulie.(partea din fata a fuliei)
     
  5. ALH

    ALH 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi A3 8L 1,9 TDI [ALH]
    Salut! Am un audi a3 1.9 tdi alh din `99. De ceva vreme , cand pornesc climatronicul , nu vrea sa imi mai bage aer rece si nu aud deloc compresorul sa lucreze. Am incercat sa inlocuiesc releu de comanda care se afla sub baterie si nu a avut nici un efect. Am verificat daca am presiune in instalatie si se pare ca as avea. Am pus vag-comul si mi-a aparut o eroare care din cate imi aduc aminte imi aparea si cand totusi clima functiona :


    1 Fault Found:

    00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
    29-10 - Short to Ground - Intermittent

    Din cate am citit pe internet despre treaba asta , e o rotitza care roteste clapeta care directioneaza aerul rece si cel cald...acum nu stiu daca am inteles sau nu bine. Dar totusi de ce nu porneste compresorul , chiar daca aceea clapeta nu s-a misca?
    Poate cineva sa-mi dea un sfat? ce anume trebuie sa verific in continuare? Banuiesc ca ar fi ceva din comanda electrica cumva..pentru ca am conectat compresorul direct pe baterie si cupleaza bine si chiar baga si aer rece.
     
  6. gicul 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3,1.6,1998
    Salutare. Am o problema cu a/c-ul la a3 8l. (climatronic)

    Pana acum vara nu l-am pornit prea mult dar acum am observat ca face urat :

    Uneori la ralanti alteori intre 1000-1800 RPM se aude un huruit din zona ventilatorului interior care dispare atunci cand decuplez a/c -ul nu si ventilatia.
    Mai mult am observat ca atunci cand apare acel huruit a/c-ul face tzac tzac tzac la intervale scurte 1 secunda (cupleaza si decupleaza foarte repede).

    Isi revine temporar daca opresc a/c-ul (nu si ventilatia) si il pornesc din nou sau daca accelerez peste 1800 RPM.
    Mentionez ca aerul nu este foarte rece cum ar trebui sa fie este doar putin rece.
    De la ce ar putea fi ? Multumesc !
     
    Ultima editare: 21 Iun 2012
  7. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Verifica la cei care incarca cu freon cat freon mai ai in instalatie asta pentru partea in care ai mentionat ca nu mai raceste asa de bine si referitor la zgomotul compresorului care cupleza si decupleaza la pornirea aerului conditionat.

    Pentru partea de zgomot la ventilatorul din habitaclu, trebuie demontat, verificat sursa zgomotului si bineinteles remediat. Bafta.
     
  8. gicul 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3,1.6,1998
    din lipsa de freon face asa tzac tzac (cupleaza decupleaza ) repede ? Huruitul apare deodata cu anomalia tzac tzac.
     
  9. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta nu stiu sigur dar poate fi o cauza. Intai verifica asa cum ti-am spus, fa si o diagnoza pe clima la masina si pe urma tragi concluziile care se impun. Acum facem doar presupuneri si pe ghicite este greu sa stii de unde vine sursa zgomotului si restul de erori sau defecte. Bafta.
     
  10. gicul 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3,1.6,1998
    Am mai cercetat si nu are legatura huruitul cu tzac tzac-ul a/c-ului (oprit pornit la interval de 1 sec). A fost o coincidenta.

    Am facut o diagnoza si nu am nici o eroare pe climatronic.
     
  11. emy777 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2012
    Locație:
    alba
    Masina:
    audi a3 1.8 1998
    Buna,

    Am un audi a3 8l si am clima. Am o problema: cand merge clima este bine dar cand o opresc si las numai ventilatorul imi baga un miros foarte urat in interiorul habitaclului. Imi puteti spune care este problema ? Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Aug 2012
  12. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  13. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Salut,

    Cum se curata furtunasul de evacuare a condensului si unde se afla mai exact?
     
  14. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sub vaporizator. Adica in bord exista vaporizatorul de aer conditionat care aduna apa distilata formata si o evacueaza printr-un furtun care iese undeva in zona cutiei de viteze. Dute la un service si suie masina pe elevator si uite-te cu o lampa puternica sub masina si o sa vezi furtunul.
    Ca sa ajungi la el trebuie sa demontezi o parte din bordul masinii tale ca sa-l cureti. Bafta.
     
  15. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Dar pe dedesubt nu se poate curata?
     
  16. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Incearca cu o tija metaica subtire sa bagi pe furtun ca sa-l desfunzi, dar cu mare atentie sa nu lovesti cumva vaporizatorul. Bafta.
     
  17. Tracto

    Tracto Bronze Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A3 8P - BAG
    Aveti idee cum se desface consola centrala / climatronic-ul ?

    Vreau sa trag un fir de la climatronic in bord si nu stiu cum sa scot cliamtronic-ul afara sa vad firele/mufele din spate.

    Multumesc anticipat !
     
  18. Tracto

    Tracto Bronze Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A3 8P - BAG
    Daca intereseaza pe cineva raspunsul la intrebarea de mai sus : Se scoate player-ul masinii afara si apoi 2 suruburi din spatele lui (extremitatile dreapta/stanga) . Apoi se trage usor de panou in afara (este prins in cleme.) Si bingo de aici se poate scoate climatronic-ul afara mai usor.
     
  19. valikick 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi A3, 1.9 tdi, 2002
    Salut, am un audi A3 din 2002 1.9 tdi,am fost plecat in weekend din localitate si am observat ca la viteza mare imi intra aer de afara cu toate ca clima este oprita, mentionez ca acum o saptamana nu se intampla acest lucru. Am mai cautat pe net si ar fi ceva legat de niste clapete care au ramas deschise . Stie cineva despre ce ar fi vorba mai exact .Multumesc
     
  20. Oxygen

    Oxygen 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca / Baia Mare
    Masina:
    EX A3, 1.6, 2002
    daca ai vagcom poti sa faci o adaptare/test la grupul Auto HVAC, poate ceva a ramas deschis.
     

Distribuie pagina asta