1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ACC - (Adaptive/Automatic Cruise Control) la A4 B8 - instalare ulterioara - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de luk2011, 6 Mar 2009.

  1. razvanborza 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2015
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 multitronic , 2010
    Adi86 ai putea sa ne furnizezi informatii despre costul total al acestui retrofit si cu pasii urmati de tine . Multumim
     
  2. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Preturile sunt variabile deoarece piesele mai scumpe le-am cumpărat uzate de pe ebay oricum lista este urmatoarea :

    Radar 8k0907561b uzat 200 euro chiar dacă e de facelift merge fără probleme și la prefacelift iar partea bună este că se poate face taratura acasă fiind foarte simplu în comparație cu varianta fără literă sau cu litera A, C e bun dar e mai scump. Dacă ai noroc nu ai eroare misadjusted deci taratura nu este necesara

    Suport radar uzat 25 euro

    Capac radar uzat 10 euro

    Manete si spira nu am codul, le-am luat uzate varianta facelift de pe q5 115 euro. Aici trebuie făcută calibrarea senzorului g85 procedura foarte simplă important sa fie de berlina sau avant pentru ca ai sau nu nevoie de maneta ștergător spate

    2 șuruburi si 2 nituri circa 5 euro. Ai nevoie de o presa speciala sa fixezi niturile în bara. Eu mi-am construit-o trimit poza dacă e nevoie

    Grila pentru radar noua 45 euro. Aici ai mai multe variante depinde dacă ai sline pre sau fl

    Cablaj 18 euro cumpărat de pe aliexpress, dacă te grăbești poți cumpăra de la kufatec ajunge mai repede dar e vreo 50 euro

    Siguranță de 5A 1 euro

    Gateway extended can eu am mmi 3g high si am avut nevoie de bus most, uzata 110 varianta facelift de pe un audi a5

    Vitezometru 110 euro de pe audi a5 facelift. Nu e necesar dar eu am vrut să fac acc complet iar fără instrumentele de bord ai lipsă ledurile pentru acc activat. A trebuit să cumpăr și plasticele laterale pentru că bordul de a5 este divers de a4. Le-am plătit 100 euro.

    Astea sunt piesele, pentru montaj sunt diferite tutoriale pe internet, eu am folosit umpic din fiecare. Ultimul cost suplimentar a fost la service audi unde am dezactivat protecția pe componente și anume radar, centralina gateway si instrumente de bord. Nu uita să verifici în care panou de siguranțe trebuie legat pozitivul radar. Scoți capacele laterale din fata și urmărești schema. În cazul meu poziția siguranței radar se află în fața pe partea stânga. Este important deoarece mașina controlează consumul de curent pe panoul respectiv iar dacă legi radarul în altă parte vei avea eroare abs.

    Un alt detaliu important primele centraline motor si schimbătoare manuale nu sunt compatible cu acc, verifica centralina motor activând Acc iar dacă ai eroare out of range nu merge acc. Pentru a verifica schimbătorul manual controlează eticheta din portbagaj cu opționalele. Dacă vezi sigla JJG schimbătorul asta nu e compatibil. Pentru mașini începând din septembrie 2009 nu trebuie să mai aveți emoții. Schimbătorul meu manual este LLR.
     
    adrian73ran, TranceBorder și cata181 apreciază asta.
  3. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Apreciez efortul depus pentru descrierea operațiunilor.
    :sign_ot:Numai că tu nu prea mai știi limba română măi băiatule. Văd că Răducioiu are urmași buni. În viitorul apropiat va trebui să citim forumul cu Google Translate...
     
    MRR apreciază asta.
  4. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Am încercat să explic cât mai rapid din memorie, nu am stat să recitesc textul deoarece m-am apucat de scris la muncă, schimbul 3 mai exact. Dacă unica chestie ce ai avut de adăugat este gramatica află că eu nu scriu tutoriale și articole de meserie, cred că cineva interesat înțelege fără probleme. Eu unul m-am descurcat foarte bine cu textele traduse din rusă și germana. Oamenii ca tine mă fac să-mi vad de treaba mea. Aici închei discuția pe topicul ăsta, cine are ulterioare întrebări și nu e deranjat de gramatică mă poate contacta pe pm.
     
    adrian73ran, Dan74, wrw și alți 2 apreciază asta.
  5. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Cutia manuala compatibila stiam ca e dupa septembrie 2008, nu 2009.

    Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk
     
  6. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    :sign_ot:
    Daca pentru tine cuvintele: taratura și centralina sunt citate rapid din memorie no offence dar nu avem despre ce discuta. Cei ca tine mă fac să îmi fie din ce în ce mai scârbă de asa zișii romani care cum au trecut granița uită de unde au plecat, uită cine le plătește pensiile rudelor în vârstă din țară, ba mai mult decât atât îi văd prin oraș vorbind italiană și spaniolă, că ei sunt șmecheri și vor să se deosebească de pulime....
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Incheiati. Multumesc.
     
    cata181 apreciază asta.
  8. alex_ 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 Avant 2009, 2.0 TDI (CAGA) 143cp
    Chiar s-asa, ce e aia taratura?
    Ca nu pot sa urmaresc ce a descris mai sus.
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @alex_ taratura = calibrare ;)
    Altă intrebare! :)
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si era greu sa scrie in limba romana sau o uitam cand trecem granita ?
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Sincer, nu stiu. Personal eu am aflat multe denumiri afara, in romaneste trebuie sa caut traducere. Si eu sunt plecat de peste 20 de ani, uneori fara sa vreau o iau pe aratura... si cred ca nu sunt singurul. In acest timp, poate pe total, m-am intors acasa maxim 6 luni. Aici nu toti avem posibilitate sa vorbim sau sa scriem zilnic romaneste, dar nu cred ca va pasa... in schimb vad ca multi atacati acest aspect intr-un mod... ofensiv ?

    Scuzati gramatica si Off-topic-ul, dar vroiam sa dau o replica.
     
    Poleuca apreciază asta.
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand te folosesti de un forum incerci si faci un efort sa te exprimi corect si pe intelesul tuturor in limba acelui forum ca nu scrii mesaje pe care le intelegi doar tu ci trebuie sa le inteleaga ceilalti pentru ca altfel nu mai are rost sa scrii nimic. Chiar incheiem aici discutia asta pentru ca voi in loc sa scrieti simplul: ma scuzati pentru neintelegere si greseli gramaticale (asa cum fac alti useri) va atacati inutil tot din cauza voastra nu a noastra. Daca nu esti in stare sa te exprimi corect nu mai scrie nimic ca nu esti obligat si decat sa scrii si sa intelegi doar tu mai bine te abtii si nu mai scrii nimic. O seara buna.
     
  13. Andrei Codrin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4,2014,2.0Tdi,quattro
    Buna ziua,
    Imi cer scuze poate acest subiect s-a discutat pana acuma, dar am achizitionat un Audi A4 B8.5 din 2014 si nu prea inteleg cand e activ Braking Guard. Ma poate ajuta cineva pe acest subiect ?
    Multumesc si imi cer scuze daca revin la un subiect discutat anterior.
     
  14. adrian.rogl

    adrian.rogl 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2016
    Locație:
    Italy
    Masina:
    A4 Avant B8 ,2.0 TDI,CJCD,150 CP,2014
    Salutare!Din cate mi am dat seama pana acum Braking Guard devine ,ramane activ si intervine atat timp cat ACC este activat.Daca ACC nu este activat emite doar o avertizare cand te apropii prea mult .
     
    Ultima editare: 12 Sep 2017
  15. Adi86

    Adi86 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2016
    Locație:
    Torino
    Masina:
    Audi a4 B8 Avant Quattro Advanced, 2010, 2.0 TDI 143 CP
    Braking guard e activ tot timpul, se dezactivează dacă maneta de acc este pe off. În acel moment apare și în fis mesaj ca este dezactivat. Totodată se va dezactiva și atunci când esp este off
     
  16. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Salutare tuturor,

    Am achizitionat recentu un A4 B8 care vine din fabrica cu ACC. Camera din parbriz este demontata pentru ca a fost schimbat parbrizul si din aceasta cauza nu mai functioneaza ACC. Ma intereseaza sa stiu daca se poate face cumva sa functioneze pilotul automat independent ACC.

    Multumesc !
     
  17. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Se poate face sa mearga numai CCS (Cruise Control System) simplu, adica pilotul automat cu VCDS. Masina a avut si Lane Assist sau HBA, sau le-a avut pe ambele ? La care camera te referi ? La cea pentru Lane Assist sau la cea din oglinda pentru HBA ?
     
    Ultima editare: 11 Dec 2017
  18. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Masina are lane asist si senzorii de unghi mort in oglinda (cred ca la aia te referi). Ma refer la camera care vine sus in parbriz deasupra oglinzii.
     
  19. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Senzorii aceia din oglinda sunt pentru Side Asist si se afla defapt in bara spate ... dar asta esta alta poveste. Nu inteleg totusi ce legatura are lipsa camerei pentru Lane Assist cu ACC. Singurul motiv pentru care nu ar merge nici ACC si nici Side Assist ar fi intreruperea circuitului de comunicatie cu CAN Gateway-ul, CAN Hi si CAN Low. Trebuie sa faci neaparat o diagnoza pana sa dezactivezi ACC si sa activezi CC, pentru a vedea ce erori ai stocate.
     
  20. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Legatura intre ele nu ar fi daca masina nu avea si lane assist de fabrica. Insa ea acum e codata si pentru acc, si pentru lane. Lipsind camera de lane, nu mai merge nici acc.
    Dar eu nu inteleg, daca vrei sa mergi cu masina inseamna ca parbrizul e pus....de ce nu pui si camera de lane si rezolvi problema?
     

Distribuie pagina asta