1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ACC - (Adaptive/Automatic Cruise Control) la A6 C6 (4F) - instalare ulterioara - diverse probleme

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de catalinione, 22 Mar 2009.

  1. raduflorinblaga 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    DEVA
    Masina:
    Audi A6 2000 2009
    drid, daca ti-a mers pina acum si acum iti da Not Available, incearca sa pui un vag com sa vezi eroarea. La mine s-a ars rezistenta de incalzire de pe radar din bara fata. Am sters eroarea cu VAG-COM si acum este ok. Rezistenta este teoretic pentru perioadele de iarna sa nu se depuna zapada si gheata pe radar, adica acolo sa fie mereu cald.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Apr 2012
  2. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    Eroarea am sters-o dar reapare iar. Tu cum ai eliminat-o ?
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Apr 2012
  3. raduflorinblaga 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    DEVA
    Masina:
    Audi A6 2000 2009
    Intra cu vag com, intri la select modul - electronic 1 - acc/start auth - la canalul 03 trebuie sa ii dai 0 daca este 1 sau 1 daca este 0. Nu imi aduc aminte exact, in orice caz 0 si 1 inseamna Enable si Disable heater. Tu trebuie sa il setezi Disable.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Apr 2012
  4. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    Asa arata eroarea care o am :
     
  5. raduflorinblaga 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    DEVA
    Masina:
    Audi A6 2000 2009
    in cazul asta nu prea ai ce sa-i faci,incearca la reprezentanta ,ar fi ceva scule sa alinieze senzorul ,am inteles ca e destul de scump
     
  6. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    Dar care este problema, este senzoru bulit?
     
  7. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Nu e bulit, am patit-o si eu dupa un caine anul trecut. Se rezolva in principiu dupa o ajustare la reprezentanta. Ca si costuri, vreo 1/2 ora de manopera.
     
  8. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    Ar fi bine, sa vad ce zic la reprezentanta
     
  9. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    Da, am fost, si asa este trebuie calibrat, dar problema este ca nu au scula ca sa il calibreze, si trebuie sa ma duc la bucuresti
     
  10. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Din pacate asa este, nu toate service-urile isi permit sa aiba un dispozitiv de calibrat-din spusele lor am inteles ca este destul de scump...nu mai vorbim de training s.a.
     
  11. Harada 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2012
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6, 2.0, 2009
    drid ai reusit sa rezolvi proble,a cu ACC-ul. Cat te-a costat si unde ai rezolvat?
     
  12. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    De ceva vreme am o idee trasnita privind montarea adaptive cruise control pe masina mea.
    In principiu ar fi nevoie de urmatoarele:
    Senzor radar coordonate 4F0 910 561 (fără index, A, B, și C)
    Important!
    Nu trebuie să fie o parte software 4F0.
    Este functional si 4F0 910 561 C, cu un software senzor radar 8K0 folosit pe el.

    Comutator de direcție comutator
    • 4E0 953 521 C

    Grile ACC
    • 4F0 853 651 AK - 1RR (grilă S6 platiniumgrau)
    • 4F0 853 651 AK - VMZ
    • 4F0 853 651 A (S6 grilă neagra) - 1QP (grilă normală gri)
    • 4F0 853 651 M - 1QP (grila gri S-LINE)
    De mentionat faptul ca doua maini dibace pot modifica grila astfel incat sa se potriveasca cu senzorul radar, asadar inlocuirea acesteia poate sa nu fie necesara.

    Grill ACC Covers
    • 4F0 853 631 B - 1RR (grila de acoperire S6 platiniumgrau)
    • 4F0 853 631 B - 3FZ (capac negru grila S6)
    • 4F0 853 631 - 1QP (capac gri grila normală)
    • 4F0 853 631 - 3FZ 4F0 ( capac grila negru)
    • 853 631 A - 1QP (capac gri grila S-LINE)
    • 4F0 853 631 A - 3FZ (capac grila S-LINE Negru)

    CAN gateway cu suport ACC
    • 4F0 907 468 G
    • 4F0 907 468 L
    • 4F0 468 907 N

    carcasa conector
    • 1 * 4F0 972 708 (senzor radar priza)
    • 1 * 1J0 973 803 (mufă sisteme de încălzire)

    pini necesari
    • 1 * 000 979 010 E ( CAN GW conector)
    • 3 * 000 979 009 E (senzor radar mufă)
    • 1 * 000 979 020 E (mufă de încălzire)

    șuruburi
    • 2 * N 100 092 07
    • 2 * N 907 710 03
    Foarte important este ca pompa abs sa fie compatibila cu ACC in caz contrar veti avea o eroare permanenta pe ABS iar optiunea va fi functionabila pana ce masina din fata voastra va frana mai tare situatia in care ACC se va decupla, fiind din nou activ dupa oprirea si repornirea motorului.
    Poate ma completeaza cineva legat de pompe ABS compatibile cu ACC si ce mai este necesar pe aceasta parte pentru un retrofit ACC complet senzori de presiune conducte frana etc.
     
    Ultima editare: 9 Ian 2013
  13. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Functia Driving Program pentru ACC (Adaptive Cruise Control) la A6 C6

    se pare ca unele masini cu ACC dispun de aceasta optiune.
    am si eu ACC pe masina , dar nu am gasit asa ceva in meniu....
     
  14. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Ia vezi poate nu este in meniul MMI. Stiu ca am si eu sigur dar parca este din maneta, unde se seteaza si distanta intre vehicule. M-as duce la masina acum dar este acoperita cu zapada si nu prea am tragere de inima...:)
     
  15. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    stiu la ce te referi...dar aici avem 3 moduri de condus ....cum este la ADS
     
  16. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Am gasit functia :P am sa testez comportamentul masinii in cele 3 moduri...
    nu cred ca are vreo legatura cu Audi drive select
     
  17. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Sigur nu are legatura cu ADS. Si ce am mai cautat si eu ADS la mine...Si dupa aia am vazut ca nu e decat pe A4 din generatia mea si abia in 2012 a fost introdus pe A6...
     
  18. ExcesDude

    ExcesDude 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2010
    Locație:
    Bruxelles
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2006 Quattro Full
    Salut. In functia dynamic rupe asfaltul cand am incercat si eu nu imi venea sa cred cat de vulgara poate sa fie :)). Mergeam inspre franta pe autobanda eream in spatele unui camion aflat in depasire am setat repede viteza la 200km/h cand sa tras camionul am avut o senzatie tare placuta :). Modul standard e ca la oricare alta masina care are pilot automat. Modul confort e prea relaxant. Eu prefer standard si la drum lung dynamic. O zi buna !
     
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Daca vorbim de ACC nu doar comportamentul motorului este schimbat de cele 3 setari ci si modul de franare. In consecinta in dinamic trage brutal si franeaza tot brutal.
     
  20. bzn_marius

    bzn_marius 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 4H, 3.0TDI, CMH, An2012
    De cand am luat masina, imi da ACC not available. Am scanat cu vcds si am descoperit ca nu merge heaterul. Aveti idee cum se dezactiveaza din vcds, macar sa ma bucur de ACC pana comand un heater?

    Am incercat cum a zis colegul @raduflorinblaga dar acolo eu am valoarea 3, nu am 0 sau 1.
     

Distribuie pagina asta