1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Achizitionare Audi TT Mk1 8N / Sfaturi diverse si recomandari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de victor_borovina, 24 Iun 2007.

  1. BiTurbo 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Saab 9-3 Aero, 2800cmc, 2006 Smart ForTwo, 700cmc turbo, 2006
    Deci am fost astazi sa o vad..
    Motorul e ok din cate m-am uitat la el, pana la proba de contrarie de la service unde va urma sa merg daca ma hotarasc sa iau masina.
    Partea proasta:
    -capota nu stiu prin ce a trecut dar are multe zgarieturi circulare, ca de polish facut cu bucatele de sarma..
    -farurile sunt chiar nasoale si zgariate la fel ca si capota
    -bara spate este zgariata si sparta pe o lungime de aprox. 5-10cm chiar langa teava din dreapta
    -jantele sunt clar vopsite si foarte prost (lipsesc si capacele)
    -cauciucuri nu mai spun ca sunt destul de uzate.
    Deci in mare trebuie sa mai scot ceva bani ca sa o fac 100% ok. Dupa mine, inainte de testul motorului si partea mecanica a masinii, trebuie sa schimb: jante+cauciucuri, faruri, embleme, vopseaua catorva elemente (bara spate, bara fata, portiera din stanga si praguri.
    De bagat toti banii nu bag, doar o dau pe a mea la schimb. Chiar nu stiam ca trebuie schimbata si evacuarea si admisie in cazul asta, stiam ca sunt doua turbine similare (din auzite).
    Ma voi uita peste link-urile trimise de voi si poate ma vor ajuta. Multumesc mult si mai astept pareri. :thumbs-up:
     
  2. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Adi,nu prea inteleg ce are dinamica cu greutatea si a mea are 1545kg,asta scrie in certificat :) ;masina asta are o subvirare groaznica pt ceva care se vrea cica sport,de fapt e buna pt acceleratie in linie dreapta si atat,asta pana incep modificarile :)

    k03s si k04 sunt diferite;dupa cum ti-am spus,indiferent de cat de buna pare/este masina,sa ai ceva bani la ciorap si asta e valabil pt orice second hand,you never know :)
     
  3. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Si RS4 are subvirare destul de mare, si aia e mult mai sport :)
    S3 cat si TT au haldex care in general transmite pana la 90% din torque pe puntea fata, din acest motiv apare subvirarea. Nu difera foarte mult pe viraje de o masina cu tractiune fata (si nu vorbesc aici de diferentiale blocabile, quaiffe...etc)
    Mereu cautam asfaltul umed ca sa ma pot juca cu ea pe curbe...astfel imi fugea si spatele si revenea prin accelerare, in rest la asfalt uscat la puterea pe care o dezvolta stock, nu te distreaza deloc :(

    TT-ul din pct meu de vedere ramane o masina de referinta, eu am preferat S3-ul din 2 motive, este mult mai rar si mult mai spatios :)

    II recomand colegului sa aiba rabdare, sa caute TT-ul cu grija pt ca il va gasi.
     
  4. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Desi off topic,haldexul mi se pare o prostie fata de torsen,pur si simplu se simte si se conduce ca una cu tractiune fata;e diferenta mare intre A4 si TT la felul cum se aseaza pe curbe,A4-ul avand un caracter mult mai putin subvirator si f usor de controlat,mergand pana la ruperea aderentei cauciucurilor in lateral(cu TT-ul sper ca voi rezolva prin modificarile facute).

    Pt colegul,nu te grabi,ia si te uita la cateva TT-uri,nu te grabi;vezi intai daca masina asta chiar ti se potriveste,nu e chiar pt toti :)
     
  5. epicx

    epicx 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2013
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 2.0 TDI '09 , TT 1.8T Q225 '01
    dragi colegi,

    ma gandesc foarte serios sa dau o fuga pana in Germania sa imi aduc un 225Q Roadster. am fost intotdeauna indgragostit de TT si acum ar fi timpul sa imi iau una.

    insa...

    caut un coleg din Cluj care sa ma lase sa ma uit mai indeaproape la masina lui sa ma duca la o plimbare cu masinuta. desigur sunt dispus sa compensez cu o cafea doua :)

    va rog daca sunt detinatori de roadstere din CJ sa imi dea un mesaj in privat.

    mersi !!!:meeting:
     
  6. victor_s

    victor_s 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80 B4 ABT + Allroad C5 AKE + TT 8N BAM + A4 B7 BRE
    intrebare pt hang_your_idols: intentionez sa imi cumpar cat de curand un TT din anglia, imi poti da niste sfaturi referitoare la achizitie/documente/asigurare? mentionez ca vreau sa il aduc pe roti in tara, si apoi sa il inmatriculez aici.

    disclaimer pt restul lumii: nu, nu vreau sa il iau din alta parte, cu volan pe stanga.
     
  7. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
  8. Vlady

    Vlady 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2012
    Locație:
    Bucureşti
    Masina:
    A4, 1.9 TDI, 2004
    Salutare. Tatonez şi eu cu ideea de a achiziţiona un TT, am găsit unul simpatic la un preţ bun: http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=240926903&cd=635203111840000000&asrc=st

    În anunţ zice că are 179cp, tracţiune quattro etc.

    Am tot citit pe forum şi nu reuşesc să-mi dau seama... are Euro 4 sau n-are?
    Că într-un loc scria că toate modele între 1998-2005 ar fi Euro 3, apoi în alt loc că de fapt nici nu există benzinare cu Euro 3, că s-a făcut direct trecerea de la Euro 2 la Euro 4 prin 2000...

    Ar fi destul de important, cu timbrul ăsta de mediu al vieţii... n-aş vrea să plătesc 2000 de euro s-o înmatriculez, că n-am făcut nicio afacere...
     
  9. victor_s

    victor_s 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80 B4 ABT + Allroad C5 AKE + TT 8N BAM + A4 B7 BRE
    hang your idols: prietenii mei din UK sunt in Romania in momentul asta, dar voi sta in Londra vreo 5 zile in interes profesional, asa ca o sa am timp pentru vizionari. daca reusesc sa fac toata treaba, sigur o voi posta pe forum

    multumesc pentru linkuri, insa cel cu ONE WEEK INSURANCE nu merge accesat din Romania, probabil din cauza IP-ului. de fapt asta e marea mea problema, cu asigurarea pentru drumul inapoi in tara. imi poti da niste informatii suplimentare pe tema asta?
     
    Ultima editare: 20 Noi 2013
  10. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    vlady este euro 2 sau 4,dar daca e motorul de 180cp si din 2001,ar trebui sa iese euro 4.

    victor se poate face asigurare pt cateva zile sau o luna.
     
  11. Vlady

    Vlady 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2012
    Locație:
    Bucureşti
    Masina:
    A4, 1.9 TDI, 2004
    Anunţul ăla nu mai este valabil, oricum era cam dubios de ieftin.

    Dar am găsit acum unul pe bune...
    http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=240470923&cd=635194186440000000&asrc=st

    Are 225cp, quattro, din 10/2002. Ăsta o fi Euro 4 sau nu?
    Dacă pe certificatul de înmatriculare belgian scrie Euro 4, o consideră şi la noi tot aşa? :)

    Ţie, hang_your_idols, cum ţi-a ieşit maşinuţa?
     
  12. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ce bine ar fi daca am sti cum iese BAM de 225cp;nu-mi plac deloc cat de obosite sunt scaunele pe masina aia......

    Mie nu mi-a iesit nicicum,pt ca deocamdata circula prin alte tari,o sa mai treaca ceva timp pana o sa aflu :)

    Per total,trag totusi sperenta ca o sa iese euro 4 :)
     
  13. Vlady

    Vlady 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2012
    Locație:
    Bucureşti
    Masina:
    A4, 1.9 TDI, 2004
    Da, nu arată prea bine scaunele în poză. Oricum, tata se va întâlni sâmbătă cu proprietarul și îi va face mai multe poze, să vadă exact și ce dotări are și cum se mișcă. :-)

    Până una-alta, am să conduc și eu un TT de 150cp zilele astea, să văd cum te simţi într-o astfel de mașină :-)
     
  14. Patryk 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2014
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    Audi
    Vlady
    Imi poti spune si mie ca si raport de motor sasiu la al tau tt de 150 hp
    Se prezinte bine la drum?
    Vreau si eu sa achizitionez pana in vara un TT din anul 2003/2004 tot de 150 hp...
     
  15. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu stiu cum se misca,dar iti pot da datele oficiale sa-ti faci o idee:

    -150cp,cuplu 210nm intre 1750-4000rpm,0-100km/h in 8,6sec,viteza max 220km/h,FWD

    -180cp,cuplu 235nm intre 1950-5000rpm,0-100km/h in 7,9sec,viteza max 226km/h,Quattro

    -225cp,cuplu 280nm intre 2200-5000rpm,0-100km/h in 6,6sec,viteza maxima 243km/h,Quattro

    Din cifre,cel de 150cp nu face mare lucru,ia-l macar pe cel de 180cp daca te intereseaza sa fie EURO 4 ;)
     
  16. radubradu22 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Kia Magentis
    Salutare tuturor,
    Doresc sa achizitionez o masina. Datele din anunt mai jos:
    - Vand AUDI TT MODIFICAT INTEGRAL ( MASINA DE EXPOZITIE )

    -DOTARI - - jante aliaj, xenon, geamuri colorate,ABS, controlul tractiunii, alarma, airbag-uri, imobilizator, antifurt, ESP, EDS, cadru de protectie, diferential blocabil,geamuri electrice, oglinzi electrice, aer conditionat, tapiserie piele, inchidere centralizata, radio/CD, servo directie, computer bord, comenzi volan, suspensie reglabila, parbriz incalzit,primul proprietar, fara accident.

    - MODEL UNICAT !!! STARE IREPROSABILA !!! 260 CP !!
    - VOPSEA RED CANDY APPLE !!! MASINA NU A SUFERIT INCIDENTE !!!
    - PACHET SPORT !! SUSPENSIE REGLABILA !!
    - PLACUTE CERAMICE !! DISCURI VENTILATE !!
    - BLOW OFF VALVE
    - INTERCOOLER FORJE!!
    - JANTE OZ ULTRAGELLA - ANVELOPE TOYO PROXIES !!
    - COMPUTER SPORT ( INDICATOR PRESIUNE ULEI , TEMPERATURA ULEI )
    - INDICATOR PRESIUNE TURBO , INDICATOR TURBO , 60 FUNCTII !!!
    - HEAD UP DISPLAY
    - STERGATOR SPORT !!
    - ELERON ORIGINAL TT SPORT !!!
    - INTERIOR SPARCO OMOLOGAT FIA !!
    - PORNIRE START / STOP !!
    - UNIC PROPIETAR IN CARTE !!

    Ce parere aveti despre ea ?

    Si mai am 2 intrebari:

    1) Avand in vedere modificari care le are,unde o pot duce sa ii faca o verificare amanuntita in Constanta(motor,suspensii,cabluri caroserie etc)

    2)Am fost astazi sa o vad,nu am condus-o,dar am mers in dreapta.La final cand a parcat-o a iesit putin fum din motor(mentionez ca a forjat-o putin ca sa ma impresioneze cred.. ) E normal sa iasa fum daca ii dai putin in gura?nu stiu ma gandesc ca avand dotarile astea sport la motor :-??
    Multumesc anticipat !!
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Apr 2014
  17. Crazeebmx

    Crazeebmx 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2014
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    A3 2005, 2.0 TDI BKD
    Salutare. Poate sa-mi spuna cineva sigur daca exista Audi TT modelul Mk1 decapotabil, dar fara prelata, doar tabla?
    Din ce am vazut nu, dar vreau sa am un raspuns sigur.
    Multumesc anticipat.
     
  18. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Audi nu a vandut niciodata TT-ul mk1 roadster in varianta HARDTOP, insa ca si accesoriu OEM s-a fabricat in trecut, probabil ca piesa este destul de rara si greu de gasit la vanzare. 800-1000 Euro. Exemplu
    Insa alternative non OEM se pot gasi separat, pe canale de vanzare gen eBay.
     
    Ultima editare: 21 Iul 2014
  19. sage

    sage 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    TT MK1 / 1.8T QUATTRO S-line BAM 225 / 2002
    @radubradu22, mergi aici si te vor ajuta.
    In ceea ce priveste masina, ma tare indoiesc ca din 2002 are doar 117 000 km :| si nu uita sa verifici ambreajul la sange fiind o masina cu modificari pe ea. (nu cred ca nea Mitica, a facut modificari doar pentru ture de seara la 40km/h ) ;)
     
  20. DanielDaniel206 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2013
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A4,1900, 1999
    Audi TT 2002-2003

    Salutare tuturor ! Ma numesc Daniel si doresc sa achizitionez o masinuta :) Suma de care dispun ar fi de maxim 6000, poate 6500 , dar in principiu 6000..

    Momentan conduc un peugeot 607 si ocazional un 206 (al mamei mele..) ambele diesel..

    Doresc sa achizitionez o masina pentru mine, sa ma deplasez prin oras si prin afara orasului (stau la vreo 15km de oras).

    Am tot cautat VW golf de prin 2008 1,4 ; 1,6 fsi, dar am facut test drive si dah sunt praf in comparatie cu diesel la depasiri.. cel putin ala de 1,4 80cp e jale cu J mare..
    Erau 2 masini golf GT 1,4 170 cai dar n-am apucat sa fac test cu ele, s-au vandut, par interesante ca putere, dar motorul mi se pare extraordinar de mic pt puterea aia.. e cam chinuit zic eu..

    Seat ibiza 2009 1,4 ; 1,6 benzina, aceeasi poveste ca la golf..

    Alta masina ce mi-a mai placut e e39 525 2003, dar cam greu sa gaesc una buna, prea multi tarani care fac liniute cu ele..


    Astfel, am ajuns la Audi TT, pe motiv ca are motor de 1,8T si fuge.. Am mers acum ceva timp cu un prieten care avea pe un audi motorul asta si era senzatie..
    Nu sunt "ricer" :racer: , dar am nevoie de o masina care sa nu ma faca sa transpir cand apas pedala de acceleratie, mai ales cand depasesc un tir... + ca m-am saturat de barca asta de 607, e dezastru la capitolul locuri de parcare..

    Asadar, va rog sa-mi spuneti daca merita.. La consum, ma astept la vreo 14 - 15% in oras, dar la mine consumul ar fi mixt, deci sper sa iasa macar 12 cu tot cu AC..
    Problema ar fi la KM , majoritatea au 150k, 180k, 200k, nu stiu daca sunt reali, dar la prima vedere sa zicem ca da.. La un diesel e o nimica toata 180k, dar la benzina ma cam ingrijoreaza.. Nu cunosc mai nimic despre benzina.. trebuie , nu trebuie segmentare ? Turbina o sa faca faze ? Injectoarele ? si alte piese...

    Va rog sa-mi spuneti verde-n fata, daca sa ma arunc la o masina , care cam are o varsta, sau sa stau in banca mea..

    Planul ar fi in felul urmator.. dau 5000 sau chiar intre 4500 - 4700 - 4800 pe una si restul de 1000 - 1000+ sa fac RAR + alte acte nenorocite si sa mai ramana bani de un ulei, filtre, si alte eventuale piese..

    Astept raspunsurile voastre si va rog sa ma scuzati daca v-am plictisit cu tot acest " carnat" de text.. :salute: !
     
    Ultima editare: 15 Aug 2014

Distribuie pagina asta