1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Achizitionare Audi TT Mk1 8N / Sfaturi diverse si recomandari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de victor_borovina, 24 Iun 2007.

  1. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Referitor la intrebarea lui Raju, as putea sa-i raspund fiindca am condus in oras timp de 4 ani 1.8t de peste 250CP

    Masina in configuratie stock nu consuma mai mult de 13% in oras, regim de Bucuresti.
    La mers lejer, seara te poti rezuma si la 10%

    In afara consumi 10% la mers alert, viteze de peste 120Kmh-160Kmh. Daca mergi regulamentar pe DN-uri 70-110 kmh scoti sub 8%

    Eu cred ca pt o astfel de masina consumul nu este deloc mare, si faptul ca are 225CP si quattro nu reprezinta un factor de consum mare!
    Teoria consumului este destul de simpla, si logica rezolva multe. Se pune intrebarea de cata forta avem nevoie sa mobilizam o anumita greutate? Raspunsul vine simplu din partea TT-ului care are o putere suficient de mare pt a propulsa cele 1.3tone ale sale cu o foarte mare usurinta! asta se traduce printr-un consum redus.

    Daca un VW Polo cu motor de 1.2 si 70cp consuma in oras 8%, nu inseamca ca un Bentley de 2,5tone, 6000 cc si 600Cp va consuma de 6 ori mai mult (aprox 50%).

    Incercati sa ajutati colegii de forum prin raspunsuri fondate.
     
  2. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    Si raspunsul lui Cristi este fondat.
     
  3. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    pe ce? ar trebui sa stii si tu fiindca l-ai sustinut si dupa cum tu ai spus " Corect! Tot asa vroiam si eu sa zic. "
     
  4. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    Pai sa dezvolt putin. E valabila si teoria ta, dar nu mereu. Cand aveam masina, am fost la munte cu niste colegi, printre care era si unul cu un Albea de 1.1 benzina. Eu aveam 2.2 benzina. Am mers toti in coloana, in acelasi ritm (eu chiar ultimul am fost ca daca eram in fata ii pierdeam ;) ), iar la final Albea alimenteaza pe 7% si S4 pe 10%. Traseul a fost mixt incluzand si localitati, iar temperatura exterioara era destul de scazuta (era iarna). Diferenta de consum nu e mare, iar aici intra si teoria ta care e partial adevarata, dar in realitate masina cu putere mai mare a consumat mai mult. O chestie asemanatoare am vazut si la Top Gear, unde Clarkson a scos un consum egal intre doua masini cu puteri muuult diferentiate (M5 si Toyota Prius parca), dar ritmul a fost impus in forta pt Prius, deci logic M5-ul nu s-a fortat (Clarkson chiar casca de plictiseala :) ). Ia gandeste-te daca si M5-ul mergea la putere maxima ca Priusul. Mai erau consumurile egale? ;)
     
  5. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    albea are motor de generatie noua oricum, iar al tau S4 de generatie veche unde consumul nu era prietenul omului, se stie f bine!
    De altfel Albea putea sa scoata si consum de 11% daca o alerga iar tu 8% daca ajungeai cu jumatate de ora in urma lui.
    Insa eu am spus clar in primul post ca macristian se insela cand i-a spus omului ca ar trebui sa se astepte la un consum de 16% in oras. Ce s-a intamplat la TopGear este perfect adevarat si s-a demonstrat treaba cu consumul si puterea masinii, ceea ce spuneam si eu.

    Iar la tine daca luam in calcul dupa cum spuneam generatia motorizarilor, greutatea masinii tale care este udneva la 1.7 tone cred...ALbea are 1.2L (nu 1.1) si vreo 980 kg... aoi avea tu 230CP dar si trebuie sa tragi dupa tine 1.7tone :) raportul CP/Greutate este mai relevant in cazul asta.

    Si intotdeauna masina mai puternica (benzina) va consuma mai mult daca mergem intr-un ritm alert cu ea.

    Iar pe traseul ala pe care l=ai facut cu S4 si Albea, pun pariu ca eu cu S3ul scoteam maxim 8.5% ....si aveam peste 250CP iar aici diferenta de putere este cu 150% mai mare insa la consum doar de 15-20% ...ce mai zici? :p Da a consumat mai mult dar irelevant daca comparam masinile
     
  6. bfkjewnewknkfw 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi tt 1.8 2000
    Salut! De ceva vreme ma gandesc sa-mi iau un audi tt quattro 1,8 224 cai, pentru ca am zis ca are niste avantaje foarte mari: tractiune 4x4, 224 de cai si nu e nici scump. Ii rog pe cei care au avut sa-mi spuna ce avantaje are masina si mai important ce puncte slabe. O a doua intrebare ar fi, cum este tractiunea 4x4 de exemplu iarna la cum se prezinta bucurestiul acum, fara stradute curatate.Derapeaza si patineaza ca o masina cu tractiune normala sau se descurca ca un SUV. Multumesc!
     
  7. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Despre TT o sa gasesti topicuri intregi, nu esti singurul care a cerut opinii aici pe forum, Foloseste functia cauta si ai sa gasesti.

    Mi se pare ciudat sa intrebi daca un TT se descurca la fel ca si un SUV...in ce sens??? daca poti intra in toti nametii cu pretentia sa mai si iesi de acolo?
    In primul rand SUV-ul are o garda la sol de 2-3 ori mai mare decat al unui TT, de aici incolo ai inteles ideea...TT vs SUV :)
     
  8. bfkjewnewknkfw 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi tt 1.8 2000
    mersi de raspuns. Intr-adevar am gasit topicuri intregi dar ai vazut si tu ca sunt pareri 50/50 iar cei mai multi isi dau cu parerea fara sa aibe masina. Nu ma refeream daca poti sa faci off road cu tt-ul doar daca pe vremea de afara, pe stradute necuratate masina aluneca sau derapeaza in zapada.
     
  9. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    ok hai sa-ti explic cum sta treaba cu tt-ul in zapada. si ma voi referi la TT desi teoria este perfect valabila pentru foarte multe masini din aceasta categorie!

    Masina se poate descurca bine NUMAI DACA:
    - ai anvelope bune, si nu uzate cu profil special de iarna
    - zapada nu este atat de mare incat masina sa ramana suspendata
    - este zapada si nu gheata pe jos sau sub stratul de zapada.

    Masina se poate comporta foarte bine, ceva mai bine fata de aceiasi masina cu tractiune doar fata, si mult mai bine decat un BMW seria 1 spre exemplu.

    DAR, indiferent de conditii, TT_ul o sa alunece si el, o sa derapeze si el si o sa te intalnesti cu situatii in care chiar vei avea nevoie de cineva sa te ajute sa iesi din zapada.
    Chiar daca ai un TT quattro...nu inseamna ca ai tanc cu senile!

    Tocmai din aceast motiv iti faceam aluzia la offroad! si atat timp cat esti cu masina bagat in 20-30 cm in zapada se numeste offroad...acolo deja notiunea de asfalt dispare clar! :)

    Iti scriu asa fiindca am experianta cu Audi S3 quattro, care nu difera prea mult de un TT la garda la sol si tipul de tractiune (care este acelasi Haldex)

    Concluzie: da un TT quattro se descurca mai bine in zapada fata de o masina normala! dar nu te astepta la minuni ;)
     
  10. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    Multi fac greseala asta, printre care ma numar si eu. :)
    Are si tractiunea integrala limitele ei, ca doar nu e tanc cu senile.
     
  11. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Salutare, am gasit un TT din 99 dubios de ieftin, care arata binisor desi are multi km. Am fost sa vad si un Golf 4 GTI din 2001 care prima oara zicea proprietarul ca are 140.000 dar am gasit un anunt cu aceeasi masina in care era trecut 275.000, deci la 2 randuri de dat inapoi km cred ca avea peste 400.000 km. Sa trec la subiect. As dori sa stiu ce euro este trecut motorul de pe TT la noi la RAR, codul motorului este APX.
    Multumesc.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  13. yoshmenarul Guest

    As vrea sa stiu daca se merita sa achizitionez un audi tt model din 2001-2004,cu un motor de 1.8 160cp. Ma refer la intretinere,daca piesele sunt scumpe,taxele si consumul. Ar fi bine daca cineva care are o asemenea masina m-ar lamurii,dar si ce care au avut sau sunt in tema. Va multumesc

    si pret la asigurare
     
  14. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    1.8T - 180 CP - tractiune fata
    1.8T - 225CP - quattro

    motor de 160 cp pe TT nu exista.

    iti recomand sa rasfoiesti un pic forumul si ai sa gasesti raspunsurile. Este un model comun asa ca atat impresiile celor cu 180cp cat si celor cu 225cp iti vor fi de folos
     
  15. BiTurbo 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Saab 9-3 Aero, 2800cmc, 2006 Smart ForTwo, 700cmc turbo, 2006
    Salut băieți si fete!
    Vreau sa mă alături si eu comunității voastre achizitionand un Audi tt si as dori sa va cer niște păreri. Din câte am înțeles nu este foarte scumpă la întreținere, consumul sincer nu mă prea interesează.
    Acesta este link-ull anuntului pe care l-am găsit si din fericire am si acel Smart fortwo pe care acel domn sau doamna îl dorește. Așteptarea niște păreri din partea voastra. Multimesc!

    http://audi.anunturi-auto.4tuning.ro/anunturi-auto/masini-second/audi-tt-1800-225-12251480.html
     
  16. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    masina arata bine, pretul este foarte bun spre mic. trebuie in schimb s-o vezi cu cineva care cunoaste modelul si mai ales motorul 1.8t.
     
    Ultima editare: 23 Iul 2013
  17. BiTurbo 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Saab 9-3 Aero, 2800cmc, 2006 Smart ForTwo, 700cmc turbo, 2006
    Multumesc pentru raspuns adibose :)
    Daca este cineva amabil si este cunoscator destul de bun al acestui motor si ma poate ajuta ar fi perfect!
    Lucrurile care ma fac sa ma indepartez sunt:
    -farurile (nu sunt originale si ma tem ca a fost lovita frontal)
    -cel care o are acum o are de doi ani si a facut 12000km cu ea, masina avand 151k
    -nu se stie cand a fost schimbata distributia
    -nu imi poate oferi sau arata factura turbinei care a fost schimbata
    -nu stiu daca a fost schimbata cu k04 sau cu k03 (de pe modelul de 180cp)
    Maine cred ca ma voi duce sa o vad pe viu. Daca cineva imi poate mentiona niste aspecte tipice ale TT-ului la care sa ma uit mai atent ar fi binevenit!
    Cinstesc cu o bere sau suc! :)
     
  18. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Poate asa a luat masina cu farurile alea, nu poti stii ce s-a intamplat cu vechile faruri...
    Distributia este bine s-o schimbi preventiv in caz ca nu exista factura care sa faca dovada.
    Turbina se poate vedea si identifica, insa o turbina K03 schimba datele problemei destul de mult, K03 necesita alta admisie (mai mica decat k04) cat si alta evacuare (la fel mai mica decat k04)
    K03s necesita din nou admisie mai mica, si prin urmare se pot observa modificari atat la partea de admisie cat si la evacuare, daca sunt, se observa :)
     
  19. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu avea cum sa puna k03 din motivele enumerate mai sus,deci ar fi bani de cheltuit in plus su un downgrade;turbina trebuie sa fie k04-24.

    La TT sunt cateva bubute la prima vedere minore,dar care adunate ajung sa fie costisitoare:
    -probleme cu IC-ul
    -bucse
    -probleme motor 1,8t(aici vezi topicul dedicat)

    nu-ti baga toti banii in masina,sa mai ai 1000 la ciorap pt orice eventualitate:distributie,ambreiaj,frane,lichide,pt haldex,cauciucuri,se pot ivi multe....:)

    Dupa ce te va trece euforia,vei observa ca masina are o dinamica slaba pt o masina care se vrea sport si atunci vor incepe modificarile...alti bani,alta distractie :)

    Baga un ochi aici http://www.ttforum.co.uk/forum/viewtopic.php?f=56&t=172190
     
    Ultima editare: 24 Iul 2013
  20. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    in primul rand nu este o masina usoara :) are cam 1.5 tone...desi e micuta. Depinde acum de fiecare ce asteptari are de la o asemenea masina.
    Vreau sa vad o masina circulata in tara fara probleme la bucsaraie..mai devreme sau mai tarziu.
    Motorul 1.8T este unul dintre cele mai reusite, din pct meu de vedere. Dat fiind numarul foarte mare de masini care sunt echipate cu acest tip de motor, automat si problemele par mai multe, insa eu vad realitatea altfel. Un motor 1.8t intretinut la timp si cu buna stiinta o sa te tina sute de mii! Eu oricand mi-as lua o masina cu acel motor. Mai ales 1.8 225 cp.

    Vorbes din experienta, 4 ani am avut un S3.
     

Distribuie pagina asta