1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aditiv AdBlue si sistemul de aditivare pentru motor diesel la Q5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q5' creată de florinwax, 24 Ian 2014.

  1. florinwax 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2014
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi q5, 2000,2011
    Buna ziua
    Am un q5 ,model 2011, si am probleme cu sistemul de adblue .
    A mai intampinat cineva astfel de probleme?
    Imi afiseaza ca mai am de mers 1000 de km, dupa care motorul nu va porni daca nu adaug adblue.Am umplut rexervorul si atentionarea din bord tot nu a disparut.
    Astept un sfat ,
    Multumesc
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  3. catalin1591 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q5 2012
    Buna ziua,
    Am un Q5 din 2012, si nu stiu cum se reseteaza AdBlue.
    Am facut plinul de 23 litri ( atat a intrat). Am realizat acea operatiune cu 30 sec cheia in contact fara ignition, dar.......degeaba tot imi spune ca mai am 850 km si sa ii fac plinul la AdBlue ( precizez ca alta eroare nu apare).
    Alta solutie ? sau doar la reprezentanta unde am inteles ca trebuie , prin nu stiu ce program, sa puna masina sa isi faca un ciclu care dureaza aproximativ o ora ?
    Multumesc, astept un sfat.
     
  4. pronet

    pronet 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
  5. bysus 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    a4 2002 avf
    E bine sa faci o diagnoza. Daca ai cod de eroare legat de sistemul adblue sa nu il stergi. Rezolva problema si apoi stergi eroarea( daca ai )
     
  6. Vasi Tatomir

    Vasi Tatomir 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Q5, 2.0TDI quattro, 2010
    Bună ziua, am și eu aproximativ aceeași problema :adblue system fault, no restart în 350 km, după o vizita la Audi s-a făcut o resoftare de noxe în urma căreia mesajul a devenit reffil adblue, no restart în 350 km, see owners manual. Explicația celor de la reprezentanță : nu știu ce senzor de oxigen 3200 de lei. Am plecat de acolo urmând sa le dau un răspuns referitor la comanda piesei și după 10-15 km mesajul de pe bord a devenit refil adblue, no restart în 19400 km, see owners manual, dacă ma poate ajuta cineva cu o idee rămân veșnic îndatorat, nu as plății 3200 de lei dacă nu e cazul. Menționez ca mașina merge impecabil. Va mulțumesc!
     
    dentimarius apreciază asta.
  7. Vest 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2017
    Locație:
    HD
    Masina:
    Audi Q5, CGLC, 2013
    Încearcă să rescanzi ecu la un alt atelier auto, în vederea justificarii erorii, gen Nox senzor (prețul este variabil în funcție de furnizor, la atelierele private). Mare atenție, lipsa valorilor normale citite de senzorul nox poate fii generat prin simpatie cu alt defect intern (inj. adblue murdar... mentenanță eronată a sistemului...etc). Așteptăm raportul de diagnoză concret, așa....
    Multă baftă!
    ps. am dedus din suma menționată, că este vb de acest senzor nox.
     
  8. iulians

    iulians 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Q5,2L,2013
    Salutare!

    Sper ca postez unde trebuie.
    Am un martor aprins la Q5 si la scanare imi da utmatoarea eroare:

    1 cod a gasit:
    16925 - Circuit senzor nivel agent reductant
    P203B 00 [175] - neplauzibil
    MIL aprins - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
    �mprejurari cod:
    Stare defect: 00000001
    Prioritate defect: 2
    Frecventa defect: 95
    ...

    Din cate iteleg eu, ar fi sensorul de la AddBlue.
    Aveti idee cum as putea fixa asa ceva?
    Ideii, solutii...?

    Mulțumesc!
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Ai nevoie de un kit de reparatie.
     

    Fișiere atașate:

  10. iulians

    iulians 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Q5,2L,2013
    Multumesc mult pt raspuns.
    Mai am 2 intrebari:
    - imi poti da un cod de piesa? as vrea sa il compar in regie proprie. (Cumva 8R0131969B/E)?
    - crezi ca este vreo pb daca circul asa cu masina o perioada? Am facu plinul la AdBlue. Banuiesc ca pb este doar ca nu imi arata nivelul corespunzator de AdBlue.

    Multumesc!
     
    Ultima editare: 28 Mai 2018
  11. iulians

    iulians 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Q5,2L,2013
    ... s-a stins singur. Banuiesc ca pb este de undeva de la un contact imperfect!?
     
  12. madalin_m2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    Aceeași problemă o am si eu la al meu. Am avut o eroare stocată în engine dar am sters-o. Era ceva cu nox. Acum am scanat iar si nu mai am nici o eroare, însă imi tot scade km in bord până când nu o să mai pormeasca. Este posibil sa fie ceva de la motorină ? Am pus de la petrom super (99 sau cum s-o numi). Este dificilă procedura de curățire a injectorului ? Ma gandesc ca o fi încărcat/murdar

    Cam asta ar fi problema mea. Rezervorul de AdBlue e plin, mi-a intrat vreo 4 litri. Rezolvări ?
     

    Fișiere atașate:

  13. madalin_m2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    Iar acestea sunt codurile găsite pe care le am sters acum câteva zile
     

    Fișiere atașate:

  14. madalin_m2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    Rezolvat. Am schimbat senzorul de noxe. Am condus in jur de 70 km cu viteza intre 80 si 140 cu turatii intre 1.800 - 2.500 si cel mai important pilotul auto dezactivat. S-a resetat cam in 35-40 km.
     
  15. Ionuț cozma 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2019
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi q5
    madalin_m2001 aceeasi problema o am si eu. Am avut o eroare si am sters-o dar nu mai stiu exact ce era, ceva de noxe. Imi poti spune te rog ce senzor ai schimbat si cat a costat ?
     
  16. Cipoc

    Cipoc 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2017
    Locație:
    Alba-Iulia/BELGIA
    Masina:
    A4 Avant TDIe2.0 R4 CAGB
    Ce adblue folosim pentru q5 2015 ?
    E vre o diferenta de marca?


    Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
     
  17. iulians

    iulians 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Q5,2L,2013
    Eu folosesc pe cel original. E vreo 60/70 lei (bidon 10l): cod: G 052 910 A4. Nu se consuma excesiv de repede.
     
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP
    Exact, acela e codul pentru bidon de 10 L. Pentru cei care au un rulaj enorm.. merita cel de 200L (aprox 5 lei / litru).
     

    Fișiere atașate:

  19. iulians

    iulians 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Q5,2L,2013
    Si mai merita pentru longevitatea pompei de AddBlue. E destul de scumpa. :)
     
  20. BlackViper 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q5, 2.0 TDI CGLC, 130KW, 2012
    madalin_m2001 m-am confruntat si eu cu acesta problema si a trebuit sa schimb senzor de AdBlue care a costat o "galagie" de bani pentru ca vine insotit de un mic calculator, cica. In fine, bine ca am rezolvat.
     

Distribuie pagina asta