1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aditiv combustibil si/sau pentru curatat injectoare sau motor - Pro sau contra ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de X, 16 Ian 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. ionita123 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2016
    Locație:
    roman
    Masina:
    megane 2, 1.5 dci, 2008
    Cauta un msds sa vedem ce contine.
     
  2. Logitech

    Logitech Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 | 2006 | BRB |DPF| 1.9 TDI
    Am găsit ceva:

    uploadfromtaptalk1458210215389.jpg
     
    kojak13 apreciază asta.
  3. ionita123 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2016
    Locație:
    roman
    Masina:
    megane 2, 1.5 dci, 2008
    Pare compozitie de ulei 2t esteric. Dar eu nu asi pune naftalina in motorina ....
    Sigur este aditiv pentru diesel?
     
  4. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Mai baieti revin si eu pe aici, daca pana acum foloseam separat 2t sau metabond, de o perioada am inceput sa le folosesc in combinatie :) Metabond este unsuros insa tinand cont de cantitatile mici ce trebuiesc folosite nici nu se simte vreo ungere in plus in motorina. Asta dupa ce incepuse un injector sa tipe mai tare, acum s-a calmat.
     
  5. ionita123 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2016
    Locație:
    roman
    Masina:
    megane 2, 1.5 dci, 2008
    Ce cantitati pui la litrul de motorina? Metabond si 2t.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Despre ulei 2T in motorina avem topic separat. Nu mai amestecati ideiile si/sau subiectele de discutie intr-un topic in care se discuta doar despre un singur lucru pentru ca iese o varza si nu mai intelege nimeni nimic. Invatati sa discutati doar despre titlul topicului si atat. Multumesc.
     
  7. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Ca sa-i raspund colegului, dozajele clasice 40ml 2t cu 10ml metabond la 10l motorina.
     
  8. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Aditivul este suficient pentru tot ceea ce tine de protectie. Motorul in sine este gandit pentru motorina asta.
    Acel MSDS imi seamana a Amsoil. Este Ok reteta lor.

    Eu dupa cum am mai spus, sunt adeptul aditivarii care asigura curatare si mentine curatenia. Curatarea periodica fara mentinere mi se pare ceva anormal. Niste bani efectiv aruncati pentru ca la 5-10k km mai bagi aceeasi suma de bani.
    In plus termenul de protectie nu intra in cazul STP-ului. Ai terminat rezervorul ai terminat beneficiile.

    La mine metabond-ul renteaza prin consumul mai mic. Faptul ca masina e mai fasneata e un avantaj.
    Deci curatare + putere mai multa cand am nevoie la costuri 0 uneori chiar pe profit :) Asta este cazul meu cu 1.4 TFSI dar si la fostul 1.7 DTI.
     
  9. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Fara sa vreau am pus mai mult aditiv decat trebuia, am pus megalene-ul in doza de megasel adica aproape dublu.

    Am ramas impresionat, trage masina de zici ca i-am dat benzina de 100. Consumul a scazut si el, temperaturile citite de lambda sunt la fel ca inainte cu consum instant care sta mai mult pe 0.4l/ ora. decat pe 0.5.
    Am discutat cu cei de la metabond, cu distribuitorul meu local si singurul lucru negativ de care mi-a spus este ca isi va pierde economia produsul adica o sa ma tina mai putin un flacon. E o intrebare la care a cerut din timp raspuns pentru ca multi gresesc dozele si ca sa fie sigur ca totul e ok .... parerea producatorului era esentiala.
    Cred ca o sa gresesc de acum mai des dozele :)) Nu de alta dar la mers spotiv pe oras cu aglomeratie pe unele parti, 11% ma multumeste super bine. De ploaia clasica de munte nu mai zic :))
     
    mare_hotz și kojak13 apreciază asta.
  10. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Baieti...port un 2,5tdi ....ma pregatesc sa vin in tara(aici in De folosesc doar v-power de la Shell) in Ro ma intreb ce aditiv sa folosesc in combinatie cu Omw sau Rompetrol pe perioada sederii.
     
  11. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Motorina Mol Evo sau Rompetrol Efix de 55 si atat. Pentru cativa km nu se merita aditiv in ro. Nu e rea deloc motorina scumpa :))

    Dar daca tii neaparat, eu folosesc pentru toate masinile familiei aditivii celor de la metabond. Mi s-au parut cei mai echlibrati din toate punctele de vedere. Ca alta solutie mai ai millers diesel ecomax sau redline 85 plus, cel din urma fiind si cel mai costisitor.
     
  12. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Un drum Brasov - Buzau.

    Supriza placuta, prima oara cand vad pe BC 5.9 consum la acest drum cu stilul meu de a conduce.
    Brasov-Ploiesti 5.2% dar de la Ploiesti la Buzau i-am dat si i-am dat. Depasiri de 3-4 masini o data. In localitate 60-90 km/h iar in afara 110-140 km/h.
     
  13. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Surpriza placuta si la mine...am intrat in Ro si la un moment dat am facut plinul la Rompetrol cu efix55...ce pot spune.
    Tot drumul...i-am dat si iar dat...depasiri in forta, pe langa faptul ca motorul a mers impecabil in ture ...am scos si un consum atragator de frumos(lucru pe care nu l-am vazut niciodata la masina mea).
    Inca odata sunt de acord ca motorinele mai scumpe sunt mai bune si prelungesc si viata injectiei.
     
  14. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Astazi intrand la un vanzator de autopiese , am vazut ca are produs (aditiv) pentru motorina. marca CERAMIC POWER LIQUID. Ati mai auzit careva de ei. Am vazut ca au o gama larga de produse pentru motoare. http://www.nuovatec.it/index.php
    Ei zic ca au 20 de ani de experienta.
     
  15. ionita123 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2016
    Locație:
    roman
    Masina:
    megane 2, 1.5 dci, 2008
    Doar cu 20-30 litri de motorina, ptr ca aditivul dintr-un flacon doar atat iti ajunge, nu faci curatarea injectiei. Iar ca pret adus la noi nu renteaza.
    Variatii pe aceeasi tema. Nu vad un msds. Prea mult marketing ......o fi ceva similar cu afacerea metabond dar in stil italian.
     
    kojak13 apreciază asta.
  16. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    :P

    Ti-am is ca nu se merita aditivul pentru o plimbare de Ro. Iar motorina noastra nu e proasta asa cum e vestita.
    Rompetrol Efx S 55 si Mol EVO poti sa folosesti cu incredere de la noi.
     
  17. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Si motorina de la OMV,este foarte buna.
     
  18. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Eu am fost dezamagit de ea.

    Cand aveam diselar, in Brasov la fiecare lot de MAXX era diferenta de calitate. In Buzau la fel. Cand prindeam lot bun, da era faina. Dar dpdv al felului in care mergea masina intre Luk cea scumpa si OMW premium n-am vazut diferente. Asta la un DTI remapat.

    Cel mai mult mi-a placut Efix-ul S. Mol Evo era si aia buna dar ca efix s + aditiv nici una.

    La CDTI-ul de generatie noua, nu e nici o diferenta intre motorina premium si cea simpla. Prea multi senzori, prea multa electronica. La DTI-ul vechi simteam orice diferenta dpdv al calitatii. In plus cum sunau injectoarele cu efix s nu suna cu nici o alta motorina. Aveau un sunet caracteristic la 1.7 DTI



    Marele avantaj al carburantului Rompetrol e ca e aditivat la rafinarie. Doza standard iar aditivul folosit e beton. Keropur de BASF. Fie benzinar fie diesel injectia nu va pica din cauza carburantului cel putin cu sortiment premium ci va tine cat e gandita sa tina.

    Daca bagam mult aditiv in MAXX incepea sa sune injectia ca si cu Efix S.

    Nu doar cifra cetanica trebuie sa ne intereseze la un carburant. Caldura oferita in urma arderii difera. La fel si la benzinar. De asta la acelasi stil de a conduce apar si diferentele.
    In cazul meu MOL tempo + metabond ofera consum mai mic decat Mol EVO simpla. Cu toate ca EVO are C.O mai mare.
    Acum ca bag si doza mai mare de Metabond, consum a mai scazut putin iar cand am nevoie sa se duca, se duce.


    Multi producatori din comert se recomanda cu experienta de nu stiu cati ani si produse care curata sistemul de injectie cu o sticluta de aditiv pentru 40-50 litri. Asta este marketing, nimic real.
    Cea mai buna curatare si cea reala este cea lenta, cu produse de calitate care ofera si fapte nu doar vorbe.
    Incercati sa evitati aditivii ieftini cu reclama maxima.

    Sunt atatea produse bune in comert, care sunt testate si paratestate si de care nimeni nu s-a plans iar multi se limiteaza la duralube, STP - gama low price, Abro.... etc.
    Un aditiv bun care face ceea ce spune ca face este o investitie initiala care se amortizeaza pe parcurs ajungand uneori pe profit. Eu pe metabond nu dau nici un ban cand trag linie. Consumul este mai mic, masina trage mai bine, scutesc bani pe scurt si imi protejez motorul.
    Simplu si eficient.

    Eu cam asa merg in general pentru un consum de aproximativ 6.
     
    Ultima editare: 3 Mai 2016
    Clauu apreciază asta.
  19. cristysir

    cristysir 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A5 Coupe, 1.8 TFSI 170 CP, 2009; Audi TT Roadster, 1.8T 225 CP APX, 2000
    salutare tuturor, de unde se poate cumpara din Romania Redline SI-1? multumesc,
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mergem inainte, de vreo 3000 km am marit doza la 10ml/10l combustibil.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta