1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aditiv combustibil si/sau pentru curatat injectoare sau motor - Pro sau contra ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de X, 16 Ian 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. cornel1970

    cornel1970 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2011
    Locație:
    Lerida-spania / Titu , Dambovita
    Masina:
    Audi Q7, 3.0 Tdi, 2006 resoftat. cod motor BUN.
    Multumesc frumos .:beerchug:
    As mai avea o intrebare te rog. In caz ca as mari doza, de exemplu un 5 ml Adizol T6 la 100 L motorina care ar fi efectul ? Negativ sau ... pozitiv ?
     
  2. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Nu face supradoza de aditiv. Maxim +/- 15% la Adizol dpdv al dozei.
    La metabond sau redline nu este o problema cu o doza mai mare, dar la aditivi de genul asta .... nu e bine sa te joci :)

    Niciodata nu este bine sa pui mai mult ca poate face mai bine. Mereu este bine sa folosesti dozele oferite de producator sau sa il consulti in cazul unei supradoze.
    Eu am pus mai mult adizol decat trebuia la mine si am avut parte de un mod ciudat de a accelera dar si zgomote ciudate. Cum am reusit asta ? Am facut doza pentru 30 de litri si am pus doar 20 :)
     
    cornel1970 apreciază asta.
  3. cornel1970

    cornel1970 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2011
    Locație:
    Lerida-spania / Titu , Dambovita
    Masina:
    Audi Q7, 3.0 Tdi, 2006 resoftat. cod motor BUN.
    Salutare :hi:
    Am inteles , multumesc frumos de informatie.
    O sa caut sa vad daca gasesc si aici ( Spania ) Adizol :hubbahubba:
     
  4. Guest 86691 Guest

    Adizolul are efecte foarte ușor de monitorizat.
    Economia de carburant se observă la alimentare, creșterea de putere se simte, arderea mai bună, dacă ai filtru de particule cu VCDS-ul, calculator, creion, hârtie, dacă egr-ul se demontează ușor ar trebui să constați că nu va mai fi necesară curățirea lui. Face echipă foarte bună cu aditivi de lubrifiere sau ulei 2 timpi dacă este folosit in motorină.
    Are un dezavantaj, nu face miracole, nu repară ce este deja stricat.
    Din punctul meu de vedere este aur curat pentru mașinile diesel, are un preț foarte bun pentru beneficiile aduse și este complet inofensiv.
    Decât să puneți întrebări despre ce și cum, încercați-l și apoi discutăm. Un lucru de care trebuie să țineți cont, pe prospect scrie că face multe, în realitate nu face decât ce a menționat Kspic și eu mai sus.
     
    cornel1970 și Reviver apreciază asta.
  5. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    @Gabi 78 din postarea ta sa înțeleg ca adizol poate fi folosit în combinație și cu metabond ? Momentan folosesc metabond dar tot citind pe aici de adizol as vrea sa îl încerc și pe acesta.
     
  6. Guest 86691 Guest

    Eu îl folosesc în combinație cu ulei 2 timpi pentru că asigură o ardere curată și ajută foarte mult filtrului de particule. Am testat la o stație itp valoarea noxelor și operatorul mi-a spus că rezultatul este de pus în ramă :)
    Cât privește combinarea cu Metabond nu am folosit-o deoarece chiar nu am simțit nevoia.
    În schimb eu folosesc dozajul de pe site-ul producătorului care este mai mic. Acum folosesc T4 în motorină cu dozajul luat tot de pe site-ul producătorului și nu constatat nici o diferență între ele.
    Exact ceea ce l-a intrigat pe Kspic m-a băgat și pe mine la idei. Informații nexam, era o chestie complet necunoscută. Am găsit materiale despre el pe site-urile rusești dar în mare parte despre utilizarea lui în industrie. Cu greu am învățat să caut pe forumurile lor păreri și chestii concrete. Cei care îl importă mi-au oferit informații vagi și mi-au lăsat impresia că ținta lor o reprezintă utilizatorii industriali și mai puțin noi. În fine, cu inima cât un purice, cu nu băga porcăria asta din partea tuturor, mi-am făcut curaj și l-am comandat. Eu am sperat să îmi rezolve problema injectoarelor care îmi făceau figuri. Nu am sesizat nici o îmbunătățire (pentru asta este uleiul 2t) în schimb am sesizat celelalte efecte.
    Nu vă mai spun ce muncă de documentare a fost să văd dacă nu interacționează negativ cu ceva, cu ce se poate combina. Găsisem material din belșug pe site-uri și forumuri din Germania despre uleiul 2t și atunci am concluzionat că asta trebuie să fie combinația optimă. Ulei care lubrifiază și Adizol care ajută arderea.
    S-au adunat vreo 30000 de kilometri de atunci și sunt foarte mulțumit de mașină.
    Ar fi trebuit să folosesc Metabond, îl folosisem cu ani în urmă când luam motorină de unde apucam numai de la benzinărie nu și nu am avut probleme de nici un fel. Însă am prieteni care îl folosesc și pentru filtrul de particule nu aduce nici o îmbunătățire. Ori eu aveam păsărica asta pe creier cum pot să protejez filtrul de particule (știu, prin demontare :).) Experiența mea în ceea ce privește Adizol la benzinare este limitată, pot furniza doar ce aflu și eu de la prieteni. Se poate folosi și la gpl dar economia nu este atât de consistenta ca la diesel.
    Cea mai mare economie o scoate la tractoare, combine, generatoare, acolo unde regimul de funcționare este stabil. La mașini este mai mică din cauza traficului însă un 10% economie îl obții indiferent de modul de exploatare.
    Un experiment la îndemâna oricui este să îți notezi consumul instant să zicem în treapta a patra cu accelerația la podea. Și după ce pui Adizol, faci niște kilometri (ideal câteva sute pentru că își face greu efectul), să vezi care este consumul instant în aceleași condiții.
     
    cornel1970 și Reviver apreciază asta.
  7. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Are cineva link-ri de unde se poate lua acest Adizol. Din europa daca se poate.
     
  8. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
  9. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    De pe aditiv (site-ul) îl iei cu transport gratis
     
  10. Guest 86691 Guest

    Săptămâna asta voi trimite la laborator o mostră de ulei uzat tratat cu aditivul lor pentru ulei. Sunt tare curios de rezultate. Dacă la Adizol este ușor să îți dai seama de efecte, pentru aditivul de ulei este absolut necesară o analiză. Va fi o analiză paralelă cu o mostră de ulei proaspăt să vedem ce conține. Am eu o bănuială dar las rezultatul să vorbească.
     
    biju2000 apreciază asta.
  11. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Eu il folosesc in combinatie cu metabond.
    Legat de materiale.... sunt putine. Abia dupa ce am gasit care este compozitia lui completa am inceput sa caut despre uree procesata, amoniac si eliberarea de hidrogen. Am gasit studii legat de asta unde se sustinea cu tarie capacitatea lui de a fi folosit in carburant plus procentele de imbunatatire.
    Aditivul este ceva unicat pe piata, este ceva atipic.

    Cand Gabriel povestea de adizol i-am zis ca degeaba imi trimite materiale de la rusi ca .... asa ceva nu o sa bag in vezi. Pana cand am gasit reteta aditivului pe siteul producatorului, dupa am tot cautat studii in care am descoperie comoara.
    L-am luat, direct in doza mare, parca 70-80 lei flaconul cat pentru 1000 si ceva de litri de benzina.
    Din teste mi-am confirmat efectul lui pozitiv si sincer nu imi mai vine sa renunt la el. Masina se misca bine, motorul suna foarte frumos, trage superb si ce sa zic..... dpdv al consumui de benzina aduce ceva avantaje fata de metabond.


    Benzina Petrom 99 + metabond megalene plus si adizol t4.
    Masina merge excelent.
     
    Reviver și Gabi 78 apreciază asta.
  12. cornel1970

    cornel1970 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2011
    Locație:
    Lerida-spania / Titu , Dambovita
    Masina:
    Audi Q7, 3.0 Tdi, 2006 resoftat. cod motor BUN.
    Salutare :hi:
    Acum vreo cateva zile am pus un aditiv de motorina Datacol ( datafuel). Am facut in jur de 1.000 km si sincer observ schimbari (in bine ) la masina mea .
    Porneste mult mai usor, trage mult mai bine .:applaus: Despre sunetul motorului si consum nu am observat mai nimic. Bine...nici nu prea ma pricep si nici consumul nu l-am monitorizat.:banghead:
    Concentratia a fost de 300 ml de Datacol la 25 l de motorina.
    Eu unul sunt multumit de acest aditiv. Pretul 20 euro un recipient de 300 ml. Astazi am primit comanda de inca 2. Urmeaza sa-i mai pun peste vreo 5.000 km. :arco: Sa auzim numai de bine si astept si parerile Dvs.:hi:

    P.S.:

    Exista si pentru motoare pe benzina. Am comandat pentru un amic .
     
    Gabi 78 și kojak13 apreciază asta.
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Iesi foarte ieftin la un plin.:keule:
    Pe langa pretul a 100 litri de motorina, mai pui si 80€ de aditiv... esti boier, nu gluma! :)
    Felicitări! :applaus::)
     
    cornel1970, Aurel G și Gabi 78 apreciază asta.
  14. cornel1970

    cornel1970 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2011
    Locație:
    Lerida-spania / Titu , Dambovita
    Masina:
    Audi Q7, 3.0 Tdi, 2006 resoftat. cod motor BUN.
    Marian Maxx , salutare.:hi:
    Am pus acel aditiv acum la 25-30 de L. Insa pentru ai face un soc de curatare. Masina mea a cam ,, hibernat " sa zic asa la fostul proprietar. A facut circa 50.000 km in vreo 7-8 ani.
    Normal acest aditiv s-ar pune cum spune pe prospect la fiecare 10.000 km. Asta in cazul meu la vreo 2 luni (atat fac eu) Asa ca 20 de euro la 2 luni merita si masina mea.:beerchug:
    Cat despre ,, boierie " nu sunt boier ci un simplu sofer.
    Insa imi permit sa dau 100 de euro lunar pe ,, acareturi " pentru masinile mele.
    Sa auzim numai de bine.:hi:
     
    Ultima editare: 26 Oct 2017
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Inteleg ce spui, dar in realitate altfel stau lucrurile. Cu acei 30 de litri faci maxim 250 km... foarte putini kilometri pentru a isi face efectul. Orice tratament are nevoie de 1500 km cca. pentru a simti beneficile. Deci, ca sa poti fi sigur ca face ceva, trebuie sa ii mai bagi cateva doze de aditiv, dupa mine.
    Oricum, la vechimea si depunerile ce le are motorul acum, cred ca este "frectie la piciorul de lemn". Alegerea iti apartine! :hi:
     
    cornel1970 apreciază asta.
  16. cornel1970

    cornel1970 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2011
    Locație:
    Lerida-spania / Titu , Dambovita
    Masina:
    Audi Q7, 3.0 Tdi, 2006 resoftat. cod motor BUN.
    Pai, atunci o sa pun si cele 2 recipiente la urmatoarele 2 plinuri .
    Sa inteleg ca un motor cu 200 de mii km si 11 ani nu prea mai are ameliorare cu aditivi ?
    Sau nu mai are sorti de izbanda sa fie curatat cat de cat cu anumiti aditivi ??
     
    kojak13 apreciază asta.
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Sunt actiuni si actiuni in urma aditivilor de curatare. Am folosit si eu o perioada (uneori mai folosesc), dar nu am reusit sa obtin rezultatul descris. Am desfacut componente de la motoare sub 120k km si depuneri erau la fel de multe. Daca apuca sa se depuna murdarie, doar fizic se indeparteaza, nu cu aditiv. Pot ajuta in schimb ca sa incetineasca acest proces, dar nu poti fi sigur 100%. Cred ca folosirea aditivelor este mai mult o convincere personala, ca este benefic pentru masina. Cine stie care este diferenta?
     
    Aurel G, cornel1970 și Valvali apreciază asta.
  18. cornel1970

    cornel1970 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2011
    Locație:
    Lerida-spania / Titu , Dambovita
    Masina:
    Audi Q7, 3.0 Tdi, 2006 resoftat. cod motor BUN.
    Adevarat Marian.
    Ar trebui facute teste si parateste pentru aflarea adevarului ,, adevarat ".
     
  19. Guest 86691 Guest

    Eu nu sunt adeptul aditivilor ocazionali, îi prefer pe cei cu utilizare permanentă. Injectoarele sistemelor commonrail lucrează la presiuni prea mari pentru a face necesari aditivii de c.u.rățare.
    Cât privește murdăria din motor am găsit mai de mult un studiu făcut de ruși în care simulau câți kilometri ar fi necesari pentru a fi cu.rățate diferite tipuri de depuneri. A reieșit că anumite soluții comercializate în acest scop ar fi avut nevoie de atât de mulți kilometri pentru a-și atinge obiectivul încât depășea durata de exploatare a mașinii. Trebuie și aici să privim problema cu realism.
    Aditivii ameliorează nu tratează.
    Hai să vă spun și experiența mea cu Metabond Megasel la! Când se comercializa Dacia Solenza 1.9 Diesel mi-am luat și eu una. Un prieten de familie care era atunci profesor la Politehnică în București imediat mi-a spus să folosesc Metabond că mă scapă de o mulțime de belele. Acea mașină a fost absolut superbă, era economia dusă la extrem. Pentru că în cei 140000 km cât am avut-o nu am alimentat decât de două ori de la benzinărie. Am băgat de unde prindeam. Zero probleme!
    Mi-a cumpărat-o o tanti care merge și acum cu ea. Numai că ea nu a mai băgat decât motorină de benzinarie fără Megasel. Și a venit vremea să meargă în concediu, toate bune și frumoase, la întoarcere mașina s-a oprit după ce a alimentat la o benzinărie. A dus mașina pe o platforma la un service și au constatat că filtrul de motorina era înfundat. I-au dat și rezervorul jos și toți au rămas mască cât de multă mizerie (de fapt pământ) au găsit în el. Deci Megaselul a ajutat la sedimentarea mizeriei pe care o băgam cu fiecare bidon turnat. Cum nu s-a mai folosit Megasel, cum mizeria a început să se plimbe.
    Nu mai folosesc Megasel dar atunci când am făcut-o el și-a făcut treaba!
     
    cornel1970 apreciază asta.
  20. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    De la bagat de unde puteai pana la pamant in rezervor este drum lung.. :) Am avut si eu perioade cand mai prindeam din diferite parti insa ma uitam la ce bag si mereu cu palnia.
    Momentan sunt pe adizol + metabond, in prima faza am folosit motorina mol + adizor, super incantat. Acum cu petrom nu mai sunt asa de incantat.. o fi avand apa in ea.
     
    Gabi 78 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta