1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aditiv combustibil si/sau pentru curatat injectoare sau motor - Pro sau contra ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de X, 16 Ian 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Uite ca nu avem Shell in Romania, dar masina a simtit de fiecare data diferenta cand am fost in Germania.
    Tot un cunoscut care lucreaza la Lukoil zicea ca Mol cumpara carburantul de la aceeasi rafinarie/sursa cu Lukoil, dar difera pachetul de aditivare.

    Una peste alta, cu ce m-am plimbat pe acasa si împrejurimi am plecat azi catre Timisoara cu un consum de 4% afisat pe CB. Am scos un timp mai bun ca la dus in conditiile in care a fost mai aglomerat, iar pe autostrada am mers 14x-17x. Pe CB arata 3.9%, iar acul e usor sub jumate.
    Vad maine ce o sa arate la pompa.
     
    Gabi 78 apreciază asta.
  2. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Sunt de acord cu ce spui tu ... sulful din combustibili si lubrifianti are proprietati de lubrifiere, dar concentratia lui a fost diminuata odata cu ,,evolutia" normelor de poluare. Aditivii sunt Ok daca sunt adaugati in combustibil, dar in combinatie cu ulei de amestec 2T. Ca idee, din punct de vedere al protectiei motorului, prefer motorina mai ieftina de la OMV cu un continut de pana la 6,5% biocombustibil, celei mai scumpe, cu un continut de biocombustibil de 0%. Cel putin asa scrie pe etichetele de la pompa :p.
     
    Ultima editare: 12 Noi 2017
    gabi_74 și Gabi 78 apreciază asta.
  3. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Am fost si am alimentat acum 30 min, dar ceva e dubios.
    Vineri seara aveam cam in dreptul primei linii albe, un range de aprox. 250 km si am bagat cam 49 litri. Statia Omv Aradului pompa 5.
    Azi aveam aproape la jumate, un range de 6-700 km si am bagat 41 litri. Statia Omv Eroilor (complex), pompa 3.
     
  4. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Deci ai rezervor de 85 litri ??? Dacă erai la jumate și ai pus 41 litri ....?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Va rog eu sa incetati cu discutiile despre combustibili si capacitati ale rezervorului sau alte asemenea discutii care nu fac obiectul topicului. Multumesc.
     
    kojak13, Kspic și Gabi 78 apreciază asta.
  6. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Afecteaza si motoarele mici. Studiaza felul in care functioneaza sistemul de injectie CR si o sa vezi ca si la VAG au fost probleme. De exemplu pe audi a4 b8 2.0 TDI 170 caluti, anumite pompe de injectie pe la 250-300k km isi dau duhul din cauza uzurilor.
    Sulful din carburant s-a scos din mai multe motive ( poluare, regimurile Long Life pentru uleiuri si asa mai departe ). Dar a fost inlocui cu aditivi care se baga extra in carburant.

    Fiecare companie mare de carburant isi cumpara propriul pachet de aditivare. Mai precis Rompetrol cu BASF de Keropur.

    Timpul trece iar de pe vremea motoarelor EURO3 adica anii 2000 pana in prezent continutul de sulf a scazut drastic. Si aici aveam 2 variante pentru lubrifiere
    - ulei 2T ( nu este topicul lui aici dar tot un aditiv ramane pentru motorina )
    - aditiv cu componenta de protectie in el.
    Ei asigura nivelul de protectie pentru motoare euro 5, pentru euro 3 la naiba, sa fie sanatosi din punctul lor de vedere.

    Eu de asta am spus ca la Metabond nu renunt pentru ca are compomenta de protectie in el si pentru ca masina merge mai bine cu el.
    Adizolul are rol in ardere, dar pe circuitul de injectie nu protejeaza cu nimic.
     
    Reviver și Gabi 78 apreciază asta.
  7. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Gabi 78 apreciază asta.
  8. Guest 86691 Guest

    @TaZZuLeTz Eu m-am fript cu aditivi din aceștia care fac de toate! Dacă ne dai și o listă de ingrediente îți putem spune dacă să îl bagi sau să cauți mai departe. Mai bine mergi pe cărări deja bătătorite de cei care și-au împărtășit experiențele pe acest topic fără să îți asumi riscuri!
    Vrei totuși ceva de prin americi ai https://syntheticoil-europe.eu/ro/a...-diesel-ester-lubrifiant-i-cetan-booster.html
    Verificat de băieți, fără riscuri, firmă serioasă care face produse de excepție.
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  9. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Redline 85 plus am folosit in trecut. Aditivul este fain, nu am ce zice, dar pretul este cu adevara pipera pentru aditivarea carburantului cu el.
    Mai bine te orietezi catre Millers Diesel EcoMAX sau Metabond Megasel Plus. Pretul este mult mai decent iar dpdv al efectului, le prefer pe cele doua.

    La benzinare Redline aduce intr-adevar ceva aparte, aditiv cu PEA - compus care face curatenie nu gluma, ceva ce nu prea vezi in restul de aditivi de comert.

    Totul tine de buget si ..... de ceea ce vrei de la masina. Cu 85 plus un coleg cu 3.0 TDI a avut ceva probleme. Posibil ca un injector sa fi fost deja la capat de viata iar aditivarea sa il fi dat de tot peste cap. Dar acela a fost un caz izolat si .... este un exemplu bun ca in cazul in care injectoarele sunt obosite, aditivii pot face si rau nu doar bine.

    Metabond si Millers sunt aditivi care nu au risc mare de a mobiliza depuneri. Sunt ca niste lucratori ardeleni la care treaba se face lent si in timp.
    Cu metabond am experienta foarte pozitiva dpdv al aditivilor de carburant, de asta ramane si primul pe care il recomand mereu.
     
    Reviver, Gabi 78 și TaZZuLeTz apreciază asta.
  10. marius.v 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2017
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Peugeot 307, 1.6 HDI, 2006
    Am pus si eu adizol. Foarte placuta surpriza. Motorul e mai silentios si trage mai bine la turatii mici.
    Aceeasi senzatie si la masina pe benzina (Peugeot 206, 1.4).
    Sa vedem cum se comporta in timp.
     
  11. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Tu ești user de 1 ora, făcut contul astăzi și primul post e aici la acest topic..... cum s-a nimerit așa din prima. Mie cât și prietenilor mei li se pare foarte dubios acest aditiv așa ca deja l-am aruncat la gunoi. Sa iti mai zic ca e dubios si contul tău ca și prima postare ?? Ce e mai dubios e ca de când l-am folosit au explodat corecțiile pe injectoare, regenerare la 200-250 de km, și o creștere mica de combustibil. A fost folosit pe 2.0 cjcb cât și pe 1.9 brb cât și 1.9 alh, numai zic ale prietenilor care au observat cam același comportament.....deci ceva e dubios ....mai multe chiar
     
    Kspic și kojak13 apreciază asta.
  12. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Parca prea l-ai renegat asa dintr-o data :) Pot sa confirm ca la mine motorul este mai silentios cu adizol, consumul nu stiu sa zic de el ca am incetat sa-l mai contorizez. Tot zic ca ma uit la valori dar lenea e mare..
     
    cornel1970, DeViAnS și Gabi 78 apreciază asta.
  13. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Masina unui coleg din Brasov 1.8 Turbo din cate mi-a spus are beneficii pe parea de motorul mai silentios si relanti mai stabil in sensul ca are impresia ca este motorul oprit. Dpdv al consumului nu a observat modificari si nici dpdv al trasului fiind suprapusa aditivarea cu schimbarea gumelor cu cele de iarna.

    La mine kilometrii trec iar Audi se impaca bine cu adizol de benzina.

    Corectiile de injectoare nu spun starea lor ci ceea ce face motorul pentru a asigura un echilibru.
     
    Gabi 78 apreciază asta.
  14. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    Kaspic spunemi si mie ce dozaj de adizol sa pun in rezervor la masina din profil. Merci.
     
  15. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Eu pun adizol t4 in doza de 0.6 ml la 10 litri benzina.
    Un aspect interesant este legat de faptul ca cel mai fain se simte adizolul in benzina de Petrom 99 si efix 98 de la rompetrol.
     
    Gabi 78 apreciază asta.
  16. Pana Azzaro

    Pana Azzaro 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CJCD 150 CP, 2014 Multitronic 8+1
    Salutare. A cumparat cineva Metabond Megasel Plus 250ml de la emag, produsul vad ca este vandut de un anume Badulescu Sorin? O fi bun sau este vr.un diluat ceva? Ms
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Eu am luat de la autokarma ca să fiu mai sigur.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Kspic apreciază asta.
  18. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    EGR dupa aprox 5.000 km cu cocktail motorina rompetrol + aditiv adizolT6.
     
    Kspic și Gabi 78 apreciază asta.
  19. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Mai citește și pe alte forumuri legat de posirca asta de Adizol,și o sa înțelegi ca este frecție la picior de lemn.
    Eu personal folosesc un aditiv de la Liqui Moly plus ulei 2T de la aceasi firma.Merg foarte bine împreună, cel puțin la mine.
     
    Ultima editare: 9 Mar 2018
  20. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Si EGR-ul cum se comporta cu aditiv liqui moly ?
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta