1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aditiv combustibil si/sau pentru curatat injectoare sau motor - Pro sau contra ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de X, 16 Ian 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pai ti-a explicat deja:
    Aditivul e una si solutia de curatat injectoare e alta. Nu e bine sa abuzezi de nici una dintre ele... doar de pasta de dinti poti abuza linistit.

    Daca nu ai fi atat de arogant poate ai invata si tu care ar fi avantajele "pierderii timpului" in timpul citirii valorilor injectoarelor.

    Si un sidedish: unde e B5-ul si B6-le?
     
  2. black sheep

    black sheep Banned

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    England
    Masina:
    A4 2.0 TFSI S-LINE & A2 ~ MB Aclass 170CDI~Subaru Legacy 2.0L 4WD
    Nu stiu cum ai ajuns tu la concluzia ca abuzez de aceasta solutie de curatat injectoarele(heavy duty fuel system cleaner)
    am spus ca se foloseste preventiv la fiecare 16mi/km(si am comparat cu spalatul pe dinti care il faci tot preventiv si nu pt a trata carile)
    :sign_ot:
    daca tot ma banuiesti de aroganta,afla ca B5& B6 l-am vindut;)
    chiar te ajuta la ceva sa afli unde sunt aceste masini !!!??:confused:
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Iun 2009
  3. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Imi cer scuze daca te-am suparat cu intrebarea referitoare la B5 si B6 dar de cand sunt pe dorum nu te-am vazut sa detii vreuna din cele 2 masini si deaia am intrebat.
     
  4. bresciano

    bresciano 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2008
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi a3 din 2012 8P
    aditiv motorina

    Baieti am citit aproape tot ce ati scris voi pe aici si as vrea sa va povestesc ce am patit eu.
    Am cumparat masina si fratele prietenei mele sa oferit sa imi aduca el 70 litri de motorina. A venit el la Bucuresti cu motorina in portbagajul dciei lui, si ce credeti, motorina era in sticle de coca colo la 2 litri, apa plata, fanta, bere si murdare pe dinafara de praf. Belea, :sadlike:cand le-am vazut n-am vrut sa vars motorina aia in rezervor, iar tipul imi spunea......lasa ma ca este euro 5. De rusine, am varsat-o asa. Dar ma durea inima. La sfarsit a mai ramas o sticla si m-am uitat mai bine la ea...ce credeti? pe fundul sticlei era apa. mizerie:keule:, Am plecat si m-am oprit direct la carefour si am luat un aditiv pentru motorina, am citit jumate la un rezervor. Zis si facut, al doilea plin l-am lacut inainte sa plec din Bucuresti spre Italia, am pus si jumatatea cealalta. Credeti-ma ma rugam sa ajung fara sa am probleme, si am ajuns cu bine la destinatie:arco:, si chiar a mers bine si i-am dat si talpa.:racer:
    Acum dupa 2000 km tind sa cred ca si-a facut treaba aditivul tinand cont ca motorina care am bagat-o in rezervor era cu apa si mizerie.
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Aditivul si filtrul de motorina...
     
  6. L_M_G

    L_M_G 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI - 2016 - S-tronic
    Eu unul sincer nu sunt de acord cu aditivii pentru motorina , sa va spun si de ce. Pana in vara am avut o sierra 2.3 diesel care a mers cu motorina SIDEX, schimbam filtrul mai des si timp de 3 ani nici o problema . Din ianuarie nu a mai mers treaba si am inceput cu peco-ul. Atunci m-am hotarat sa folosesc aditiv pt injectoare si dupa doua plinuri ce credeti ca s-a intamplat? Am infundat injectoarele.Toata mizeria care a fost in rezervor a trecut acum prin filtru si s-a oprit in injectoare dat fiind faptul ca s-a dizolvat in motorina.
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Tu esti un caz mai special din cauza ca ai folosit motorina SIDEX... n-am inteles de ce trebuia sa schimbi filtrul mai des... iar ca dovada tu aveai mizerie multa in rezervor, ca atare motorina aia nu era buna. Nici nu mai intru in detalii cum ca masina are niste ani si ai obisnuit-o cu motorina de un fel iar apoi ai schimbat-o.

    Aditivul NU ti-a infundat injectoarele ci mizeria din motorina a facut-o. Dizolvarea mizerieri nu se face atat de mult incat sa treaca de filtru, pur si simplu un aditiv nu poate face asa ceva.
     
  8. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Macar ai filtrat-o cu ceva cand ai turnat-o? Cel putin un ciorap ceva... Serios vb.
     
  9. L_M_G

    L_M_G 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI - 2016 - S-tronic
    Schimbam filtrele mai des deoarece motorina era murdara (de la canistre, rezervoarele locomotivelor, etc.) dar va garantez ca motorina de sidex care este una din export e de doua ori mai calitativa decat cea de la petrom. Socru-miu aducea motorina contrafacuta(din pastile nu mai stiu exact dar maine revin cu detalii) care era amestecata direct cu cea din cisterna apoi dusa in tancurile de la peco. dintr-o cisterna de motorina ieseau inca 2. si crede-ma ca toate astea nu se intampla numai la galati ci in toata tara.


    @ovidiutm crede-ma ca am incercat sa "obisnuiesc" masina si cu 6 l de vin alb si nu a vrut.
     
    Ultima editare: 1 Dec 2009
  10. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    Cred ca ma bag si eu saptamana asta cu solutie pt curatat inject, dar cum se face mai exact? eu am filtru de motorina cu 4 furtune( tur, retur, si inca 2 cap in cap) am inteles ca se scoate turul/returul si se "baga "in sticla de aditiv "gol"? sau se prepara cu putina motorina? daca ar explica cineva mai detaliat as fi recunoscator.

    Off topic. Votez si eu contra Lukoil. Daca vreti o masina puturoasa, si trasa de cai mergeti pe lukoil, cea mai pacatoasa motorina. Am fost azi vara in vre-o 5 tari din europa printre care grecia, italia, slovenia......niste motorina de tot rahatul, mergea ca o roaba masina . va dau un ex: am facut plinul in italia de la esso,shell cu 1,12 euro(echivalent euro 4 la noi) si i-am dat talpa cu a 5a pana la podea pe autostrada; mai mult de 185 nici so f**** nu mergea imi venea sa-i dau foc. In schimb la plecare din Arad am facut plinul cu omv premium si in Hu mergeam lejer cu 210 , mai mult nu am fortat. Deci........... e cu placebo si motorina mult laudata in Europa, poate face exceptie Ger,Aut........ De grecia nu mai zic......... ce peco-uri au pe insule, niste cocioabe; vai de viata lor(printre care si Shell). Am schimbat filtru de motorina in toamna dupa sejurul din vara ~ 18.000 km si era negru; am varsat motorina pe jos, se vedea un fel un praf, ca o pilitura de fier in motorina. Am mai skimbat 2 filtre pana azi vara rulate doar in RO cu omv/petrom si erau curate ca in 1 zi( filtre mann) la aprox 12-15.000 km.
     
    Ultima editare: 14 Dec 2009
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
  12. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    Sal, m-am uitat la motorului cum ai zis dar e gol pe acolo, am mai vb cu cineva si a zis ca pompa e in spate sub bancheta........:wacko: Deci pana la urma e cum am zis eu? scot furtunele alea 2 din stanga si le bag in bidon !
     
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    La mine pompa care suge din rezervor e langa motor asa ca in loc sa o las sa se alimenteze cu motorina din rezervor, am inlocuit furtunele cu altele si am bagat capatul celalalt in bidonul cu solutie.

    Acuma daca la tine pompa e sub bancheta din spate atunci de acolo trebuie sa faci alimentarea spre bidon. Altfel, pompa trage motorina si o arunca pe jos iar la motor nu e nimeni care sa aduca "lichidul" in injectoare.
    Cineva-ul ala care ti-a zis de pompa, daca se pricepe asa de bine ar trebui sa te si ajute... sau stie si el ca a auzit la cineva?
     
  14. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
  15. kid_ender

    kid_ender 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4-B8 2.0TDI Multitronic,2011 / A4-B7 2.0TDI, 2005
    Spune-ne si noua care-i specialistul acesta. Te rog foarte mult !!!
    Eu am pus aditiv 'metanumaistiuce', iar acum scoate fum cand o turez si nu am observat nicio schimbare... in bine. Nu ca masina ar avea nevoie, mere f bine, doar asta cu fumul... o fi de la debitmetrul de aer? Trebuie schimbat?
     
  16. Stelian99

    Stelian99 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2003 BMW M3 E46
    Cam ce pret se cere pt curatatul injectoarelor de pe un motor diesel fara demontare?
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Fara demontare ar insemna cel mai probabil cu solutie de curatat. Cat sa coste? Solutia si manopera service-ului pe jumate de ora, nu dureaza mai mult.
     
  18. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
  19. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    metabond megasel...pro sau contra?

    Va salut! am si eu nevoie de niste pareri in legatura cu acest aditiv...avand in vedere ca masina din semnatura da semne ca ar avea un injector obosit (variatii -0,70 -1) uneori la rece trepideaza neregulat si se misca acul de la turometru, iar la cald e ok... ce parere aveti, ar fi bine sa-i bag niste aditiv d-asta in motorina sau o pun mai rau pe branci? unii spun ca poate sa amelioreze problema, atlii ca ii termin de tot injectoarele...cine are dreptate? va multumesc anticipat! :respekt:
     
  20. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Eu unul am auzit numa de bine, si il si folosesc personal. L-am folosit la 2.5 tdi si acuma la 3.0 tdi. La 2.5 sau inbunatatit valorile la injectoare c-am cu 0.1 - 0.2 dar nu erau foarte uzate iar la 3.0 tdi is bune injectoarele. Plus masina consuma c-am cu 0.5 - 1 litru mai putin cand folosesc megasel. Il folosesc c-am de doua trei ori pe an . Din partea mea primeste linistit 10+ metabond magasel. Eu povestesc din experianta mea proprie, nu am cum sa garantez ca la altcineva ii face bine sau ii face rau.
     
    Ultima editare: 14 Sep 2010
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta