1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aditivi in ulei pentru motor - pro sau contra ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de bogn80, 25 Mar 2008.

  1. costyka30 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2010
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi 80, b4, 2000 benzina, 1992
    Aditivii, buna inventie, dar nu pentru toate motoarele.

    Am folosit intr-un motor obosit de 338.000 km 2+2 cu Teflon. Am zis ca nu am nimic de pierdut. Efect super. La numai 20 de lei in orice magazin de piese auto. A crescut presiunea in ulei. Inainte era tot timpul jos ca am indicator, de abia urca. Teflonul s-a depus si motorul porneste mai usor, relantiul e mai ok, normal aproape, nu mai consuma ulei in ultimul hal.

    Dar sa va spun acuma cum am luat decizia de a-l folosi. Foarte greu, sunt si eu uneori Toma necredinciosul si cand citesti forumurile nu te poti decide. Dar, teflonul, dati un search pe google si aflati ce e si ce aplicatii are.

    Mai departe, General Motors, din alte surse am aflat, produce motoare moderne cu un fel de ungere moleculara, chiar asa scrie pe siteurile lor, asta cred ca implica canale foarte mici de ungere pe care aditivul le cam infunda si pa pa motor. Si pe la noi vazusem intr-o fisa tehnica la un Hummer ungere moleculara, ulei cu norma 0w30 - trageti concluziile cand ii torni miere ce se intampla.

    Concluzia mea, da pentru motoare obosite, le mai prelungeste viata si te mai bucuri de masina, nu toti ne permitem nou, asta este. Pentru un motor ok, nu mi-ar trebui sa bag asa ceva. Asa ca daca te doare capul, ia aspirina, daca nu ce rost are, sau poate te face cu o durere de stomac ?

    Am incercat sa fiu cat mai scurt. Succes si faceti alegeri inteligente !
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Iul 2011
  2. cipi_

    cipi_ 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2005, BNA
    Aditivii de ulei sunt buni sau sunt de evitat? Exista aditivi buni si aditivi care pot sa iti strice motorul ? (in cazul meu 2.0 T.D.I.).

    Am fost cu un prieten la o demonstratie de genul "Dura Lube" si am ramas impresionat. Vreun sfat?
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Sep 2011
  3. radu2000v 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant 2.0TDI 2006 140HP BLB engine
    Ultima editare de un moderator: 8 Sep 2011
  4. cipi_

    cipi_ 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2005, BNA
    Da, mersi, acum ma apuc de citit. :)

    As fi curios sa aflu si parerile celor care au folosit deja METABOND la propriile autoturisme. De exemplu "nutu 79" vorbise de asa ceva, intradevar mai de mult.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Sep 2011
  5. danutzu_2001

    danutzu_2001 Bronze Member

    Înscris:
    16 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 2018 2.0 Diesel IF-14-MHB
    Salut,
    folosesc Metabond Megalene (pentru benzina) si se simte o imbunatatire a acceleratiei (demarajul), plus pornire usoara dimineata.
    Am coleg (dupa ce mi`a explicat m`am apucat si eu de metabond) care baga Metabond Megasel (pentru motorina) si dupa un drum in afara orasului cu aditiv in carburant simte o imbunatatire ulterioara a demarajului in oras.
     
  6. sava

    sava 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2011
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi 80 b4 ,1z ,1,9 tdi 1993
    Am folosit aditivi si cu toate ca nu era veche garnitura capacului de la chiuloasa a trebuit sa o schimb deoarece pierdea destul de mult ulei.

    Am decis sa raman pe uleiul mobil la vechitura mea optez pentru schimb efectuat la timp si fara aditivi.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Dec 2011
  7. Viper9010

    Viper9010 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi 80 coupe
    Am folosit Metabond pe 2masini ford focus de 1.8 TDCI si am obseravat imbunatatirii atat la consum cat si la sunetul motorului era mult mai silentios, la performante nu pot sa ma pronunt ,rezultatele positive s-ar fi putut datora dela schimbarea consumabilelor in consecinta motorul uraca mai rapid in ture.
     
  8. vandu 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi 80 B3
    Metabond

    Salut!
    Vad ca e mai vechi topicul, insa....poate reusesc sa il readuc la viata :)
    Apropo de METABOND, eu fiind partener METABOND, pot sa va spun mai exact ca:
    -aditivii au rolul de a modifica compozitia uleiul, adica iarna il face mai subtire iar vara putin mai gros,
    -tratamentele, gen duralube sau altele, au rolul de a forma un strat protectie pe toate suprafetele metalice cu care intra in contact (chiar si acolo unde nu este nevoie),
    -Metabond (gold, old spezial, M, C, H, GT, etc...) sunt lichide antifrictiune, care NU modifica compozitia sau proprietatile uleiurilor, ci intervine doar acolo unde se produce frecare, practic frecarea este de vina pentru majoritatea defectiunilor aparute la motor. Spre exemplu: ce rost ar avea sa se depuna pe tija bielei sau pe fusurile manetoane ale arborelui cotit? niciunul!
    Avantajele sunt ca metabond, reduce fecarea din motor sau cutia de viteze sau instalatia de alimentare. Asta face ca motorul sa functioneze mai bine, nemaiavand frecarea care se impotriveste miscarii pieselor in contact direct; reduce considerabil zgomotul, care din nou....acesta este produs de catre frecare ; deasemenea, motorul nemaipierzand energie pentru a face fata frecarii, transmite aceasta putere la roata, de aici avem putere mai mare si consum mai redus!
     
  9. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
  10. vandu 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi 80 B3
    Este adevarat ca eu fiind distribuitor, vorbele mele nu cantaresc pea mult aici.Tocmai de asta, organizez demonstratii practice o data pe luna sau mai des la cerere. Te invit la o demonstratie chiar maine ca sa vezi ca vorbele mele nu sunt goale.IAr despre compozitie pot sa iti spun ca metabond contine microparticule policeramice.Pentru alte detalii va stau la dispozitie.
     
  11. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Spune-mi te rog o chestie pe care n-am inteles-o niciodata daca metabond e atat de bun si minunat:de ce se vinde underground?De ce nu se vinde prin retele de retail,de ce nu se face reclama in mass media?

    De ce de obicei se vinde prin persoane fizice?
     
  12. vandu 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi 80 B3
    Foarte simplu!
    Metabond gasesti si in multe magazine, are certificat RAR.
    Motivul pentru care se vinde prin reteaua MLM este acela ca se poate tine pretul sub control. Metabondul fiind ceva mai scump, daca s-ar vinde prin intermediul depozitelor si a maharilor, pretul produselor ar creste mult mai mult decat este in prezent, fiecare si-ar pune un adaos, insa prin reteaua MLM, pretul este fix. Daca fiecare firma prin care ar trece produsul intr-un sistem de distributie si-ar pune adaosul, pretul ar fi chiar inaccesibil multora si atunci clar ar scadea si vanzarile.
    Asadar, Metabond nu este underground......este exact in acelasi sistem ca si Avon spre exemplu. (si Avon este underground?).
     
  13. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Pt cei care nu stiu ce inseamna retea MLM,atasez un link mai jos,care de altfel e destul de bine sintetizat

    http://mioritaconfuza.wordpress.com...pre-afacerile-tip-retea-de-distribuitori-mlm/

    Personal,mie nu-mi inspira absolut nici o inceredere acest sistem de distributie,mai ales ca am ceva habar,lucrand in vanzari la un moment dat la o corporatie internationala.

    Cat despre Avon,nu ma pronunt,n-am folosit produsele lor si nici nevasta-mea si nici cu modalitatea de vanzare nu sunt de acord,asa cum m-am exprimat deaja.

    Uite,spre exemplu eu locuiesc in UK de aproape 6ani si n-am vazut nici de comercializat,nici vorbindu-se de metabond;cum asa?Aici nu este piata de desfacere?

    Ce certificate recunoscute are metabond?
     
  14. vandu 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi 80 B3
    Prin faptul ca o institutie a statului (Registrul Auto Roman) a dat o autorizatie de punere pe piata si un certificat de conformitate, cred ca aceste produse sunt de incredere.
    Din cate stiu eu, dar poate ma insel, Metabond are piata de desfacere doar in estul Europei momentan.
    Apoi nu cred ca trebuie sa judecam un produs pentru modalitatea de vanzare, ori tu imi prezinti minusurile retelei de distributie in sistem MLM, dar nu poti sa imi spui concret de ce critici Metabond. Ok! Am inteles, nu esti de acord in general cu aditivii si tratamentele si alte produse asemanatoare!
    Am mai cunoscut cateva persoane exact ca tine, printre care si prieteni apropiati, care dupa ce au vazut demonstratia au inceput sa foloseasca aceste produse, chiar daca inainte nu le deadeau credit!
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    vandu mai bine te abtineai de la ultimul comentariu. Colegul a punctat foarte bine ce a avut de spus. Daca era ceva foarte ok se vindea in magazine nu pe sub mana ca un produs de contrabanda. Restul e can-can.
    Si lasa vrajeala cu Certificat de Conformitate sau autorizatie de punere pe piata obtinut de la institutiile statului ca maine iti aduc cate Certificate vrei si de la ce institutie vrei obtinute foarte legal (stiu foarte bine cum se obtin aceste certificate) si nu sunt un neavenit in domeniul tau de activitate printre altele.

    Inca ceva, mai lasa reclama de pe siteul de intalniri din Timisoara. Sa nu iti imaginezi cumva ca pe acest forum publicitate mascata nu este monitorizata, pentru ca te inseli.

    Nu-mi raspunde mie personal la acest mesaj ca sa nu ma faci ulterior sa intreprind anumite actiuni care poate iti vor aduce/crea un disconfort pe acest forum. Daca vrei sa raspunzi fa-o intr-un mod profesionist si bine documentat nu cu gargara din pliantele de prezentare ale produselor. Prezinta specificatii tehnice concrete si la obiect.

    Multumesc pentru intelegere si nu mai incerca sa convingi pe nimeni de calitatea produselor tale, lasa-ne pe noi sa ne convingem singuri de acest lucru.

    O seara buna.
     
  16. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Personal,intotdeauna respect ceea ce recomanda producatorul care a facut masina,e mai sanatos pt buzunarul meu pe termen scurt cat si lung si ma poate scuti de eventualele neplaceri :)

    De ce critic metabond?Nu-l critic,ci doar nu-mi inspira absolut nici o incredere.

    Eu mi-am insusit o vb de la americani:if it`s not broken,don`t fix it!

    Cat despre certificatul RAR,dupa un search google,am vazut ca a expirat pe 5/11/2011,deci de un an;plus ca,aveti certificat doar pt megasel si megalene,care sunt pt combustibil(sistem injectie),nu pt motor(pus in ulei).Si despre uleiurile de motor,iar nimic...

    http://www.tratamentemetabond.ro/wp-content/uploads/2012/06/Certificat-RAR-MEGASEL.pdf

    Asta mi-a reesit dupa google search,daca gresesc,te rog sa ma corectezi si sa pui link aditional.


    PS.-eu totusi sunt curios ce are de spus,cred ca este bine sa se dezlege anumite....mistere :)

    Si hai sa-ti spun si unul dintre motivele pt care nu sunt de acord cu reteaua MLM:cumpar de la un distribuitor un aditiv pt ulei si mi se gripeaza motorul;cu cine ma judec?Cu distribuitorul?,sa fim seriosi :)
     
    Ultima editare: 21 Noi 2012
  17. vandu 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi 80 B3
    Ultima editare de un moderator: 26 Dec 2012
  18. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Bun,am inteles:topicul asta e aditivi in ulei,iar Metabond nu are certificare pt astfel de aditivi!,numai pt combustibil.
     
  19. MM 01

    MM 01 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2013
    Locație:
    Roma
    Masina:
    a4,2000 tdi 170 cv,s-line,2009
    Ma puteti ajuta ? As vrea sa folosesc produse METABOND, dar nu stiu care ar putea fi efectele pe termen lung. Este vorba despre un audi A4 B8 din 2009, 170 cp, cu 210.000km la bord
    Sunt produse aditive pentru curatare motor, instalatie de alimentare. Pot fi vazute pe www.metabonditalia.it.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Feb 2013
  20. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Postarile consecutive sunt interzise. Foloseste cu succes functia de editare. Personal nu iti sugerez aditivi. De altfel, insusi producatorul interzice folosirea lor. Folosirea masinii in mod corespunzator/rational reprezinta cea mai buna protectie. De exemplu, am vazut ca aici pe forum sunt foarte multi oameni deosebit de interesati de a gasi modalitati prin care sa isi lase motorul pornit si sa isi incuie masina si eventual sa plece sa bea o cafea. Ei bine acei oameni nu cunosc principiile de functionare a unui motor diesel (ca la ei ma refer), pentru ca daca le-ar cunoaste, ar sti cat de daunator este. Oricum.. mult succes folosind iluziile marketingului american :)
     

Distribuie pagina asta