Aditivii, buna inventie, dar nu pentru toate motoarele. Am folosit intr-un motor obosit de 338.000 km 2+2 cu Teflon. Am zis ca nu am nimic de pierdut. Efect super. La numai 20 de lei in orice magazin de piese auto. A crescut presiunea in ulei. Inainte era tot timpul jos ca am indicator, de abia urca. Teflonul s-a depus si motorul porneste mai usor, relantiul e mai ok, normal aproape, nu mai consuma ulei in ultimul hal. Dar sa va spun acuma cum am luat decizia de a-l folosi. Foarte greu, sunt si eu uneori Toma necredinciosul si cand citesti forumurile nu te poti decide. Dar, teflonul, dati un search pe google si aflati ce e si ce aplicatii are. Mai departe, General Motors, din alte surse am aflat, produce motoare moderne cu un fel de ungere moleculara, chiar asa scrie pe siteurile lor, asta cred ca implica canale foarte mici de ungere pe care aditivul le cam infunda si pa pa motor. Si pe la noi vazusem intr-o fisa tehnica la un Hummer ungere moleculara, ulei cu norma 0w30 - trageti concluziile cand ii torni miere ce se intampla. Concluzia mea, da pentru motoare obosite, le mai prelungeste viata si te mai bucuri de masina, nu toti ne permitem nou, asta este. Pentru un motor ok, nu mi-ar trebui sa bag asa ceva. Asa ca daca te doare capul, ia aspirina, daca nu ce rost are, sau poate te face cu o durere de stomac ? Am incercat sa fiu cat mai scurt. Succes si faceti alegeri inteligente !
Aditivii de ulei sunt buni sau sunt de evitat? Exista aditivi buni si aditivi care pot sa iti strice motorul ? (in cazul meu 2.0 T.D.I.). Am fost cu un prieten la o demonstratie de genul "Dura Lube" si am ramas impresionat. Vreun sfat?
@Cipi mai poti citi ceva bine documentat: http://www.pro-bike.ro/forums/topic/22266-aproape-totul-depre-aditivi/
Da, mersi, acum ma apuc de citit. As fi curios sa aflu si parerile celor care au folosit deja METABOND la propriile autoturisme. De exemplu "nutu 79" vorbise de asa ceva, intradevar mai de mult.
Salut, folosesc Metabond Megalene (pentru benzina) si se simte o imbunatatire a acceleratiei (demarajul), plus pornire usoara dimineata. Am coleg (dupa ce mi`a explicat m`am apucat si eu de metabond) care baga Metabond Megasel (pentru motorina) si dupa un drum in afara orasului cu aditiv in carburant simte o imbunatatire ulterioara a demarajului in oras.
Am folosit aditivi si cu toate ca nu era veche garnitura capacului de la chiuloasa a trebuit sa o schimb deoarece pierdea destul de mult ulei. Am decis sa raman pe uleiul mobil la vechitura mea optez pentru schimb efectuat la timp si fara aditivi.
Am folosit Metabond pe 2masini ford focus de 1.8 TDCI si am obseravat imbunatatirii atat la consum cat si la sunetul motorului era mult mai silentios, la performante nu pot sa ma pronunt ,rezultatele positive s-ar fi putut datora dela schimbarea consumabilelor in consecinta motorul uraca mai rapid in ture.
Metabond Salut! Vad ca e mai vechi topicul, insa....poate reusesc sa il readuc la viata Apropo de METABOND, eu fiind partener METABOND, pot sa va spun mai exact ca: -aditivii au rolul de a modifica compozitia uleiul, adica iarna il face mai subtire iar vara putin mai gros, -tratamentele, gen duralube sau altele, au rolul de a forma un strat protectie pe toate suprafetele metalice cu care intra in contact (chiar si acolo unde nu este nevoie), -Metabond (gold, old spezial, M, C, H, GT, etc...) sunt lichide antifrictiune, care NU modifica compozitia sau proprietatile uleiurilor, ci intervine doar acolo unde se produce frecare, practic frecarea este de vina pentru majoritatea defectiunilor aparute la motor. Spre exemplu: ce rost ar avea sa se depuna pe tija bielei sau pe fusurile manetoane ale arborelui cotit? niciunul! Avantajele sunt ca metabond, reduce fecarea din motor sau cutia de viteze sau instalatia de alimentare. Asta face ca motorul sa functioneze mai bine, nemaiavand frecarea care se impotriveste miscarii pieselor in contact direct; reduce considerabil zgomotul, care din nou....acesta este produs de catre frecare ; deasemenea, motorul nemaipierzand energie pentru a face fata frecarii, transmite aceasta putere la roata, de aici avem putere mai mare si consum mai redus!
Vad ca esti distribuitor de asa ceva,deci postul tau mi se pare prea putin obiectiv si fara nici o aplicatie stiintifica,doar vorbe Ne spui si noua compozitaia acestor minunatii? Cat despre duralube,cred ca toti am auzit ce s-a intamplat in SUA;dacu nu,ia uite aici: http://www.ftc.gov/os/2000/03/duralubeanalysis.htm http://en.wikipedia.org/wiki/Dura_Lube
Este adevarat ca eu fiind distribuitor, vorbele mele nu cantaresc pea mult aici.Tocmai de asta, organizez demonstratii practice o data pe luna sau mai des la cerere. Te invit la o demonstratie chiar maine ca sa vezi ca vorbele mele nu sunt goale.IAr despre compozitie pot sa iti spun ca metabond contine microparticule policeramice.Pentru alte detalii va stau la dispozitie.
Spune-mi te rog o chestie pe care n-am inteles-o niciodata daca metabond e atat de bun si minunat:de ce se vinde underground?De ce nu se vinde prin retele de retail,de ce nu se face reclama in mass media? De ce de obicei se vinde prin persoane fizice?
Foarte simplu! Metabond gasesti si in multe magazine, are certificat RAR. Motivul pentru care se vinde prin reteaua MLM este acela ca se poate tine pretul sub control. Metabondul fiind ceva mai scump, daca s-ar vinde prin intermediul depozitelor si a maharilor, pretul produselor ar creste mult mai mult decat este in prezent, fiecare si-ar pune un adaos, insa prin reteaua MLM, pretul este fix. Daca fiecare firma prin care ar trece produsul intr-un sistem de distributie si-ar pune adaosul, pretul ar fi chiar inaccesibil multora si atunci clar ar scadea si vanzarile. Asadar, Metabond nu este underground......este exact in acelasi sistem ca si Avon spre exemplu. (si Avon este underground?).
Pt cei care nu stiu ce inseamna retea MLM,atasez un link mai jos,care de altfel e destul de bine sintetizat http://mioritaconfuza.wordpress.com...pre-afacerile-tip-retea-de-distribuitori-mlm/ Personal,mie nu-mi inspira absolut nici o inceredere acest sistem de distributie,mai ales ca am ceva habar,lucrand in vanzari la un moment dat la o corporatie internationala. Cat despre Avon,nu ma pronunt,n-am folosit produsele lor si nici nevasta-mea si nici cu modalitatea de vanzare nu sunt de acord,asa cum m-am exprimat deaja. Uite,spre exemplu eu locuiesc in UK de aproape 6ani si n-am vazut nici de comercializat,nici vorbindu-se de metabond;cum asa?Aici nu este piata de desfacere? Ce certificate recunoscute are metabond?
Prin faptul ca o institutie a statului (Registrul Auto Roman) a dat o autorizatie de punere pe piata si un certificat de conformitate, cred ca aceste produse sunt de incredere. Din cate stiu eu, dar poate ma insel, Metabond are piata de desfacere doar in estul Europei momentan. Apoi nu cred ca trebuie sa judecam un produs pentru modalitatea de vanzare, ori tu imi prezinti minusurile retelei de distributie in sistem MLM, dar nu poti sa imi spui concret de ce critici Metabond. Ok! Am inteles, nu esti de acord in general cu aditivii si tratamentele si alte produse asemanatoare! Am mai cunoscut cateva persoane exact ca tine, printre care si prieteni apropiati, care dupa ce au vazut demonstratia au inceput sa foloseasca aceste produse, chiar daca inainte nu le deadeau credit!
vandu mai bine te abtineai de la ultimul comentariu. Colegul a punctat foarte bine ce a avut de spus. Daca era ceva foarte ok se vindea in magazine nu pe sub mana ca un produs de contrabanda. Restul e can-can. Si lasa vrajeala cu Certificat de Conformitate sau autorizatie de punere pe piata obtinut de la institutiile statului ca maine iti aduc cate Certificate vrei si de la ce institutie vrei obtinute foarte legal (stiu foarte bine cum se obtin aceste certificate) si nu sunt un neavenit in domeniul tau de activitate printre altele. Inca ceva, mai lasa reclama de pe siteul de intalniri din Timisoara. Sa nu iti imaginezi cumva ca pe acest forum publicitate mascata nu este monitorizata, pentru ca te inseli. Nu-mi raspunde mie personal la acest mesaj ca sa nu ma faci ulterior sa intreprind anumite actiuni care poate iti vor aduce/crea un disconfort pe acest forum. Daca vrei sa raspunzi fa-o intr-un mod profesionist si bine documentat nu cu gargara din pliantele de prezentare ale produselor. Prezinta specificatii tehnice concrete si la obiect. Multumesc pentru intelegere si nu mai incerca sa convingi pe nimeni de calitatea produselor tale, lasa-ne pe noi sa ne convingem singuri de acest lucru. O seara buna.
Personal,intotdeauna respect ceea ce recomanda producatorul care a facut masina,e mai sanatos pt buzunarul meu pe termen scurt cat si lung si ma poate scuti de eventualele neplaceri De ce critic metabond?Nu-l critic,ci doar nu-mi inspira absolut nici o incredere. Eu mi-am insusit o vb de la americani:if it`s not broken,don`t fix it! Cat despre certificatul RAR,dupa un search google,am vazut ca a expirat pe 5/11/2011,deci de un an;plus ca,aveti certificat doar pt megasel si megalene,care sunt pt combustibil(sistem injectie),nu pt motor(pus in ulei).Si despre uleiurile de motor,iar nimic... http://www.tratamentemetabond.ro/wp-content/uploads/2012/06/Certificat-RAR-MEGASEL.pdf Asta mi-a reesit dupa google search,daca gresesc,te rog sa ma corectezi si sa pui link aditional. PS.-eu totusi sunt curios ce are de spus,cred ca este bine sa se dezlege anumite....mistere Si hai sa-ti spun si unul dintre motivele pt care nu sunt de acord cu reteaua MLM:cumpar de la un distribuitor un aditiv pt ulei si mi se gripeaza motorul;cu cine ma judec?Cu distribuitorul?,sa fim seriosi
Salut, Da, trebuie sa te corectez, uite un link catre certificarea RAR a uleiurilor si aditivilor pt carburanti (se deschide un document in excel, vezi pozitia 397 si 398): http://www.rarom.ro/RO/article--Lis...te RAR-OCP în termen de valabilitate--73.html, Referitor la tratamentele de ulei de motor nu sunt supuse omologarii, cum scrie chiar aici: http://www.rarom.ro/RO/article--Lis...e exploatare care necesită omologare--71.html
Bun,am inteles:topicul asta e aditivi in ulei,iar Metabond nu are certificare pt astfel de aditivi!,numai pt combustibil.
Ma puteti ajuta ? As vrea sa folosesc produse METABOND, dar nu stiu care ar putea fi efectele pe termen lung. Este vorba despre un audi A4 B8 din 2009, 170 cp, cu 210.000km la bord Sunt produse aditive pentru curatare motor, instalatie de alimentare. Pot fi vazute pe www.metabonditalia.it.
Postarile consecutive sunt interzise. Foloseste cu succes functia de editare. Personal nu iti sugerez aditivi. De altfel, insusi producatorul interzice folosirea lor. Folosirea masinii in mod corespunzator/rational reprezinta cea mai buna protectie. De exemplu, am vazut ca aici pe forum sunt foarte multi oameni deosebit de interesati de a gasi modalitati prin care sa isi lase motorul pornit si sa isi incuie masina si eventual sa plece sa bea o cafea. Ei bine acei oameni nu cunosc principiile de functionare a unui motor diesel (ca la ei ma refer), pentru ca daca le-ar cunoaste, ar sti cat de daunator este. Oricum.. mult succes folosind iluziile marketingului american