1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aditivi in ulei pentru motor - pro sau contra ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de bogn80, 25 Mar 2008.

  1. MM 01

    MM 01 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2013
    Locație:
    Roma
    Masina:
    a4,2000 tdi 170 cv,s-line,2009
    pe acest site se spune ca ar avea rezultate miraculoase,inclusiv dupa testare pe computer
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    MM 01 data viitoare te rog foloseste functia Cauta a forumului si scrie mesajele in topicurile potrivite. Citeste acest topic de la inceput unde a fost mutat mesajul tau initial.

    Normal ca pe acel site o sa se scrie ca produsele sunt extraordinare. In motor nu-ti recomand sa folosesti aditivi.
    In schimb, daca vrei sa folosesti aditivi pentru combustibil asta este alta discutie care trebuie continuata aici http://www.clubaudi.ro/motoare-si-t...pentru-curatat-injectoare-pro-sau-contra.html
     
    Ultima editare: 18 Dec 2013
  3. Oxygen

    Oxygen 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca / Baia Mare
    Masina:
    EX A3, 1.6, 2002
    toate aditivele de care are nevoie motorul tau o primeste din ulei. nu e nevoie sa pui prostii aditionale.
     
  4. enescuus 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Skoda Octavia 1.9 TDI, MY 2008, BXE
    Asa stiam si eu, insa vroiam sa aflu si niste opinii mai avizate...in jurul meu sunt tot felul de persoane care recomanda aditivii
     
  5. Pippo09

    Pippo09 Silver Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Locație:
    Tarnveni(Mures)
    Masina:
    ex:A4,1.9TDI,81kw AFN
    As fi si eu interesat in legatura cu aceasta tema.
    Eu am folosit odata acum 3 ani metabond gold dar nu am observat nici o diferenta,prin urmare am renuntat la el.
     
  6. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    .... aceeași, neschimbată. :)
    A...si mă refer (și) la "toți aditivii". (no ofence, Oxygen)
    Hai mai, ce naiba...
     
    Ultima editare: 18 Dec 2013
  7. sandman

    sandman 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ex: Audi A4 B8 Avant, 2.0TDI 170CP, 2011
    intrebare: este vreo problema daca bag un aditiv Dura lube in ulei? ca tot aud povesti ca se strica turbina etc.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu zic sa nu faci asta si sa folosesti un ulei bun, o marca buna de ulei in afara de Castrol. Bafta.
     
  9. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Majoritatea constructorilor NU recomanda folosire aditivilor pentru ulei.
     
  10. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Este o prostie sa faci asta !
     
  11. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Cei mai multi aditivi aftermarket cedeaza cu mult timp inainte ca uleiul sa inceapa sa cedeze. Sunt in mai mare parte minerali și așa reacționeza rapid cu contaminanți și, prin urmare, se degradeaza rapid. Sa nu uitam ca sunt hidrocarburi clorurate in unii aditivi.

    Numele aditivului poate fi la fel dar calitatea nu este. Aditivii sunt amestecați in propriu ritm, caldura și in proporțiile corespunzatoare de producatori pe fiecare ulei in parte. Marfa bruta nu e toata de aceeași calitate și aditivii trebuie să fie ajustati pentru calitatea stocului de baza utilizate de catre producator.

    Blenderii folosesc cantitati de ZDDP, Molbiden, Bor, Magneziu in cantitati optime pe retete secrete pentru a scoate un produs finit cat mai bun......faptul ca adaugi o cantitate de aditiv in plus, nu faci altceva decat sa slabesti calitatea uleiului.
     
    kojak13 apreciază asta.
  12. sandman

    sandman 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ex: Audi A4 B8 Avant, 2.0TDI 170CP, 2011
    deci am bagat dura lube si am numai cuvinte de lauda. consumul instantaneu la relanti sta acum la 0,7 L, inainte statea la 0,8-0,9. Porneste mai usor dimineata si consumul per total este mai mic. Recomand!
     
  13. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Salutari.am un a6 c5 din 97 motor v6 de 2.5 cod AFB tiptronic quattro avant si as vrea sa va intreb ce aditiv ar trebui sa i bag in uleiul de la motor??dimineata cand e rece motoru pana ajunge uleiul pe pistoane se aude o bataie mai urata....dupa ce sa incalzit unpic...circa 2-3 minute de mers la relanti(depinde cat de rece este)nu mai face asa.as vrea sa stiu un aditiv bun.ms de ajutor.numa bine.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Darius21 eu iti recomand sa repari motorul nu sa bagi aditivi care sunt o frectie daca motorul tau (axa came, tacheti, culbutori) este praf.
     
    Ultima editare: 3 Apr 2015
    kojak13 apreciază asta.
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Si tu chiar vrei sa iti "scoti " bataile cu aditivi ??
     
  16. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Cand ai in comert niste aditivi mai rasariti gen Ceratec, Metabond Eco, aditivi care sunt utilizati de multe persoane de km grei prin mai multe locuri ale UE, tu ai bagat un aditiv de cea mai joasa speta in ulei.

    Nu inseamna ca sunt si bune cocktailurile de mai sus, dar erau ceva mai rasarite.

    Cu toate ca nu sunt fan aditivi in ulei folosesc un singur tip de aditiv bazat pe IF-WS2 in cantitate de 35-40 ml / 3.6 litri ulei.
     
    Ultima editare: 25 Mar 2016
  17. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Decat aditivuri de ulei care se uzeaza mai repede decat uleiul,mai bine schimburi regulate (chiar cu 2-3mii inainte de limita recomdata) cu uleiuri de calitate.
    Masina mea are deja 120000km la mine, ulei a primit la fiecare maxim 10000 si merge la fel ca in ziua in care am cumparat-o, sa nu mai vorbesc de problema comuna la 2,5tdi...pe care deocamdata o tin sub control.
    Deci sunt contra aditivilor
     
    kojak13 apreciază asta.
  18. estefan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2010
    Locație:
    TIMISOARA
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 TDI, an 2003, 74 KW (101 CP),
    Vad ca lumea se imparte pro si contra aditivi. Eu ma abtin dar pot sa va relatez cum fac eu. Am un Audi A4 1.9Tdi PD (2003) cu 570.000 km ( eu am facut 450.000 cu ea - acum o birjareste nevasta-mea) si un Sharan 1.9 Tdi PD (2002) cu 800.000 km (eu am facut aproape 600.000). La Audi pana acum am schimbat ( ma refer la motor) doar axul cu came (supape si acareturile aferente) si o data turbo iar la Sharan doar turbo, la motor NIMIC. Fac schimbul de ulei la 14-15.000 km ( Liqui Moly special pt. PD) sau chiar mai repede iar pe la 8-9.000 km bag aditiv cumparat din comert, nu mare scofala. Consider ca uleiul dupa jumatate de ”cursa” oboseste un pic si-l ajut cu putin aditiv. Nu stiu daca e o reteta de urmat dar eu asa fac si pana acum ”mi-a mers”. Bafta si drumuri bune!
     
  19. tripllex 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI BRB, 2006, 116 CP
    Buna ziua.
    Cu masina mea Audi A4 B7 2006, 1.9, BRB, am ajuns la 275000 km :) Sunt multumit pana peste cap de masina asta.
    Ajungand la acest kilometraj, fara a avea absolut nici un fel de problema la motor sau eroare pe undeva, m-am decis sa ii aditiveeezzzz uleiuuulll. Uleiul folosit din totdeauna este Castrol 5w40, iar motorina OMV cea premium (mentionez aceste lucruri pentru a va face o idee cat mai clara posibila despre starea masinii).
    Ce pot sa va spun cu mana pe inima (mentiune: sunt disperat si aud orice sunet sau zgomot ne la locul lui):
    Aditiv adaugat: Metabond Eco (tot flaconul 250 ml)
    - sunetul motorului este putin mai infundat
    - la turatii foarte mari nu apar anumitele batai sau tacanituri (normale la un diesel de 300k km)
    - <<PARCA>> urca mai usor in ture. Va dati seama ca nu pot sa fiu sigur de asa ceva, insa motorul pare a fi ceva mai elastic si fin
    - fumul ce il scotea in momentul pornirii motorului sau al accelerarii puternice si bruste, cel putin inca nu l-am mai vazut (o sa revin cu un update cand si daca o sa il mai vad)
    - la pornire nu am observat vreo modificare (practic nu are ce sa se modifice ca masina oricum porneste instant...)
    - la consum nu ma pot pronunta inca (plec sambata la mare - 500 km - o sa vin cu update despre consum. Inainte imi consuma undeva la 5.2 % la un asa drum)

    Destul de evident pentru mine (la o zi de la tratare) este:
    - Frecarea intre piesele metalice din motor pare a fi mai bine lubrifiata, pare a fi mai usoara, mai silentioasa, masina pare a se tura mai constant si mai usor.....Revin cand ajung la mare :)

    O zi buna va doresc!
     
  20. tripllex 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI BRB, 2006, 116 CP
    Hello!

    Am ajuns la mare :). Masina a functionat foarte bine, mi se pare ca a fost mai silentioasa ca de obicei si mai vanjoasa. Consumul e la 5.5% adica cam cat era si inainte. Fum nu prea am vazut sa scoata...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta