1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Clima / Climatronic - Audi B3 - B4 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de Rusky25, 15 Sep 2008.

  1. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Sunt 5 senzori de temperatura in total. 2 pentru interior (plafoniera si bord, cel din bord cu ventilator), 2 pentru exterior (pe tubulatura de aer (sub filtrul de polen) si langa farul stanga) si unul pentru temperatura lichidului de racire la intrarea in calorifer.
    Tubulatura de ventilatie trebuie schimbata cu totul pentru ca e diferita fata de a.c. manual. Ea vine cu o parte din instalatia electrica, adica cele 4 mufe care intra in panoul de comanda si legaturile cu servomotoarele, controllerul de viteza a ventilatorului, etc... Problema cea mai mare este conexiunea cu instalatia masinii si micile modificari care trebuie facute.
    Este multa munca si implica sa stati cu masina desfacuta cel putin cateva zile, asta in cazul fericit.
     
  2. MiculNovice 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2011
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 , 1.9 TDI 1994
    Climatronic Audi B4 - probleme diverse si rezolvari

    Buna ziua.

    Am un Audi 80 b4 , 1.9 tdi din 1994 si mi sa stricat Modulul Climatronic.
    Arata asa: [​IMG][​IMG].
    Am fost la reprezentatnta cu ea si mi-au spus ca nu se mai fabrica modelul acesta si ca ei nu fac modificari. Am cautat si caut pe internet si pe la cunoscuti de mai bine de o luna si nu gasesc una care sa se potriveasca. Dar din intamplare am vazut la alte masini tot Audi 80 b4 care au modul climatronic de Audi A 4 model din 1995-1999. Arata ca in imaginea aceasta: [​IMG].
    Acum am intreabat la toate sevisurile din oras daca pot face modificari sau sa imi puna un climatronic de la alt model de masina. Si toti mi-au raspuns ca nu fac asta.

    Ma poate ajuta cineva cu ceva informatii? un climaronic de acelasi model sau de alt model.
     
  3. taz quattro

    taz quattro 6th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2011
    Locație:
    Constanța / Aosta - Italia
    Masina:
    A6 C6 3.0tdi Quattro 165 kw/ex A6 C6 3.0tdi quattro 166 kw sline pachet s6/ex. A4 B6 2.5tdi quattro
    sal daca mufa din spate e la fel (cea ce ma indoiesc )nu ar trebui sa fie probleme daca nu cauta un electrician bun sa indentifice fiecare fir in parte si sa iti modifice firele dela mufa
     
  4. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Modulul ce il ai tu montat e pentru o clima aftermarket( adica pusa ulterior fabricatiei masinii).
    Pentru a face trecerea la climba OEM de B4 e nevoie cam de 2 zile de munca.SI se face.
    Modulul ce il ai acu ce nu face ? E posibil sa se poata repara
     
    Ultima editare: 21 Mar 2011
  5. hainuinimic 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2011
    Locație:
    brad
    Masina:
    Audi 80 B4 1,9 TDI 1994
    A/C Audi b4 - nevoie manual reparatie

    De curand am constatat ca aerul conditionat nu functionaza, problema...o conducta sparta, am reparat conducta si vreau sa incarc instalatia cu freon numai ca am gasit pe cineva care se ocupa cu instalatiile de aer conditionat rezidentiale si are tipul de freon pt aceasta masina dar nu stiu cantitatea necesara si cum exact se face chestia asta. Daca a mai incarcat careva si stie cum se procedeaza il rog sa ma ajute si pe mine cu niste indicatii, cantitate freon, presiune, procedee de incarcare instalatie. Dau o bere!!
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Apr 2011
  6. hainuinimic 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2011
    Locație:
    brad
    Masina:
    Audi 80 B4 1,9 TDI 1994
    alex_hobeanu Multumesc mult!.....am inteles partea cu inalta si joasa presiune, credeam ca mai are un port de incarcare pe undeva, mai ramane sa-mi repar conducta sparta....am gasit dupa indelungi cautari un tabel cu cantitatile de freon la diferite modele il pun in atasament sa vezi ce parere ai despre el....mersi inca o data. P.S. daca ii ok tabelul pe care il am si ai nevoie de cantitati si pt alte modele/marci spune-mi si o sa-ti mai pun poze....sanatate
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Mar 2012
  7. bsimion 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi 80, B3, 1.6l TDi, 86cp, 1990
    audi 80 ac kit? :D

    salut, imi zice si mie careva pls cum as putea sa pun ac intr-un audi 80 din 89? sau niste sugestii alternative ca e neagra masina si nu pot sa merg ziua cu dansa aproape deloc... cum merg 100 de metri is transpirat ca tractoristii si nu mai zic ca daca sta cam juma de ora in soare, nu pot sa pun mana pe volan ca frige....
    eu tot incerc sa parchez sub copaci cat am loc si tot asa se incalzeste in dansa...

    ms mult si sry daca nu am postat unde trebuie :D :)
     
  8. liviukko

    liviukko 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 C7, 2000, 2018
    salut stiti pe cineva care monteaza pe un a4 b5 ? si la ce pret ar fi cu piesele lui ?
     
  9. arh_alex 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2011
    Locație:
    bacau
    Masina:
    b4,1.9tdi,1995
    Salutari,

    Poate imi spuneti si mie. Imi mege aerul pe masina dar cand il opresc se aude ceva in dreapta gen prin torpedoun un fasait, sunet care se opreste dupa cateva secunde 10-20.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Iun 2011
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alex este foarte normal sa faca asa. Aceasta chestie s-a mai discutat si in alta parte. Se depresurizeaza instalatia (iese din sarcina) si repet este normal sa faca asa. Instalatia ta functioneaza normal si foarte bine daca baga aer rece.

    O zi buna
     
    Ultima editare: 27 Iun 2011
  11. s.razvan

    s.razvan 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T BFB 2003
    salutare. din cauza freonului de tip vechi r12 care se gaseste din ce in ce mai greu sau chiar deloc m-am hotarat sa trec la freonul de tip nou r134a. a mai facut cineva chestia asta? ce trebuie schimbat? se poate face conversia? din ce am citit pe alte forumuri, google, etc ar trebui schimb doar uleiul din compresor si cuplele de incarcare cu freon.
     
  12. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Se poate face, un prieten al meu care este si membru aici a facut asta dar problemele sunt mai complicate.
    R134a lucreaza la presiuni mai mari decat R12 iar uleiul este in general PAG (glicol) fata de ulei mineral la R12. Furtunurile pentru R134a sunt facute din alt tip de material, switch-urile din instalatie (unul pe joasa si 2 pe inalta) lucreaza la alte presiuni, orificiul de expansiune si cilindrul uscator sunt diferite la fel si oringurile.
    Varianta simpla este sa speli instalatia cu o solutie speciala care elimina uleiul vechi (mineral), sa inlocuiesti cilindrul uscator (s-ar putea sa difere conexiunile - tipul de filet), sa adaugi cantitatea necesara de ulei PAG 46 si sa incarci cu R134a. Totusi vor fi niste probleme, in principal performanta la racire va fi mai scazuta.

    Pentru portul de inalta se gaseste adaptor daca vrei neaparat sa-l faci cu cupla rapida de R134a. Port de joasa nu ai, exista un port de service pe una din conductele de la vaporizator care are filet M12x1,5 atat la R12 cat si la R134a dar trebuie sa gasesti un yoghin care sa iti conecteze / decontecteze furtunul de incarcare pentru ca pozitia este foarte nasoala. Unele modele au avut un port de service si pe compresor.
     
    Ultima editare: 8 Iul 2011
  13. arh_alex 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2011
    Locație:
    bacau
    Masina:
    b4,1.9tdi,1995
    Referitor la aer mie nu prea imi baga rece rece, adica se simte ca e rece dar parca nu prea asa tare. Sa ii fac o reincarcare ? o verificare ?
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Mar 2012
  14. danyms15ely

    danyms15ely Banned

    Înscris:
    19 Oct 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    audi A6,nou A2 1,4Tdi,audi allroad 2,5tdi BAU 179cp
    am o instalatie de aer conditionat de pe renault laguna as putea sa o fac functionala pe audiul meu b3 din 87 1,6d instalatia e complecta radiator,conducte,compresor ,butelie fire etc
     
  15. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Da,se poate,dar mai ai nevoie de inca cateva lucruri care nu merg de pe o masina pe alta:alta fulie la motor la care sa ai inca un sant pentru curea,suport compresor pe care cred ca va trebui sa il faci tu(slabe sanse sa gasesti original) si conductele facute special pe alt traseu(laguna din cate stiu eu are motor transversal,tu ai longitudinal si difera situarea si lungimea conductelor si a furtunelor).De instalatia electrica nu iti mai spun nimic,iti trebuie un electrician.In plus,iti mai trebuie un uscator nou(in cazul in care nu ai bagat imediat dopuri,daca e si acum desfacut,ia-ti ramas bun de la el).Aeroterma trebuie desfacuta si adaptat evaporatorul de renault.Asta presupune inclusiv demontat bordul.In plus trebuie gaurita tabla despartitoare dintre motor si habitaclu,apoi izolate fonic gaurile.Dupa ce le faci astea,umpli cu freon si daca ai noroc si nu apare altceva,ai A/C pe masina.Spor la treaba si anunta-ne si pe noi in ce stadiu esti cu lucrul!
     
  16. s.razvan

    s.razvan 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T BFB 2003
    am facut trecerea de la r12 la r134a numai prin schimbarea de ulei din compresor si freon r134a. nimic altceva. deocamdata merge foarte bine, o sa va tin la curent
     
  17. MiculNovice 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2011
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 , 1.9 TDI 1994
    Nu se mai aprinde deloc. L-am dus la reparat, dar mi-a spus ca nu ii gaseste vreo 2 piese. E de mult timp la reparat. Sper sa gasesc sa iau altul, daca nu il face si sa gasesc functionabil.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Aug 2011
  18. dandumitru97 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2012
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi 80-B4, 2000, 1992
    salut am si eu o problema asemanatoare cu clima. imi apare o eroare de genul E3. si clima baga doar aer rece. nu stiu de unde sa dau cald. aveti vreo idee de ce? mersi
     
  19. andruu

    andruu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2010
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    (Audi 80 B4, 1.9 TDI, 1994) && (Audi A3 8P, 1.6 FSI, 2006)
    Doresc sa achizitionez un radiator SH de la AC de pe un B4 2.6 V6 benzina, an 1995. Se potriveste pe B4 1.9TDI an 1995? Multumesc.
     
  20. adistef 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2010
    Locație:
    Voroneț
    Masina:
    audi 80 b4 cabrio 1998
    da ,am radiator,am fost plecat si nu am raspuns pana acum
     

Distribuie pagina asta