Vineri am demontat torpedoul masini si am facut in jur de 60-70 km de atunci. Se mai simte mirosul de ars dar foarte putin Oare mai sunt ceva motorase pe undeva prin bord ?
Da sunt sisteme de directionare aer adica motorasele / flapsuri / voleti / servomotorasele si/sau cum vrei sa le zici. Ii/Le gasesti in ELSA ca si pozitie, cod de piesa si cum functioneaza.
Am rezolvat problema cu mirosul desi nu a mai iesit fum pe la gurile de aer. La mijlocul lui Decembrie am primit o scrisoare in posta de la Ministerul Social si Protecția Consumatorului sa ma prezint cu masina intr-o reprezentanta Audi cat de repede, pentru a înlocui bateria, un cablu, software-ul si un element de încălzire Au spus ca au o serie de masini Audi A 5 care au montate piesele astea si nu sunt de calitate buna. Elementul de încălzire PTC-ul adica incalzirea suplimentara = radiatorul acela din bord se supraincălzește si ia foc (ceea ce s-a întâmplat la mine) si poate sa ajungă pana la aprinderea cablului si chiar si a masinii Masina este in reprezentanta, am primit ai o alta masina in schimb pana este gata a mea . Locuiesc in Austria. Sper sa primiți si voi hârtia daca dețineți un audi A 5 din seria asta.
Este rechemarea generala pentru mai multe modele de Audi aici deja discutat: http://www.clubaudi.ro/threads/tech...emedieri-la-a4-b8-8k.23368/page-2#post-748933 Multumim pentru explicatiile cu rezolvarea problemei.
salut, Pe VCDS mi a aparut eroarea pe climatronic din poza atasata. Pe Rosstech nu am reusit sa gasesc nimic. Ma poate ajuta cineva cu interpretarea ei? tin sa mentionez ca merge perfect climatronicul..baga aer rece..aer cald etc
Cred ca nu ai cautat indeajuns: http://forums.ross-tech.com/showthread.php?2014-AUDI-A4-2009-no-crank http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/...Stop-Valve-for-Coolant-for-Climatronic-(N422) http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/actuators_19132.html https://workshop-manuals.com/audi/a...hut-off_valven422_and_coolant_shut-off_valve/ si mai sunt si alte discutii = rezolvari pe net despre aceasta problema
gasisem si eu 2 din cele 4 pe are le ai postat tu.. dar nu am reusit sa inteleg exact care ar fi problema. de fapt acum inteleg.. are legatura cu antigelul? vasul meu de la antigel are o crapatura si pierd putin antigel.. am vasul nou in portbagaj si marti il voi monta.
In cazul asta mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Sunt colegi profesionisti care te pot ajuta in Bucuresti
multumesc de raspuns. din cate am vazut coolant inseamna lichid de racire si de aici am tras concluzia ca ar avea legatura cu antigelul.. ma gandesc ca daca e vasul crapat nici nu mai face presiune.. oricum dupa ce schimb vasul de antigel o sa vad daca mai apare. Seara Buna
Verifica, dupa ce schimbi vasul. Stergi eroarea si vezi daca mai apare. Sa nu fie si senzorul terminat. De asta ti-am zis de electrician ca sa verifice si continuitatea cablajului si legaturile de capat ale senzorului. Mai sunt si alte verificari de facut dar asta le faci la un profesionist in electrica care stie/cunoaste perfect ELSA. Bafta.
am schimbat vasul, aceeasi eroare. In bord nu apare nimic.. antigel nu mai pierde.. dar eroarea tot apare. Pe Ross Tech nu gasesc codul asta de eroare "03220". Oare de ce..
N422 nu are legatura cu vasul de expansiune. Da o cautare pe Google dupa "Audi A5 N422 valve" si o sa vezi despre ce este vorba.
Pompa de apa sau pompa de apa suplimentara ? Am vazut ca sunt 2. Ideea e ca temepratura motorului este in regula.. nu trece de 90grade. la ce am mai vazut pe net in legatura cu eroarea asta, le aparea "short to ground" la mine apare "short to plus"
Da . Asta e cea suplimentara. Doar ca nu am gasit unde se afla exact pozitionata . Posibil sa fie vreun contact imperfect? sau e dusa? zic asta deoarece masina nu are nicio simptoma.
am gasit hepu sau pierburg.. 200 ron. Ma gandesc ca daca era stricata.. urca mai mult temperatura la motor etc. O sa verific . multumesc mult