1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Climatronic la Audi A5 (B8) - probleme diverse

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de MeHigh, 30 Sep 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie sa stii fara sa intrebi ca este senzorul de umiditate din oglinda. Cauta pe Google ce inseamna asta si cum remediezi. Cauta si aici raspunsul: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes

    Diagnoza o faci la un profesionist cand tu nu te pricepi (si nu te pricepi dupa cum ai intrebat). Adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
    adrian a4 și raff67 apreciază asta.
  2. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Senzorul il gasesti in oglinda retrovizoare. Defectarea lui duce la functionarea incorecta a climatronicului in conditii de umiditate ridicata, adica nu va regla optim umiditatea aerului din habitaclu.
     
    raff67 apreciază asta.
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Senzorul de ploaie functioneaza corect ? Sunt intr-un singur corp acesti doi senzori, in zona oglinzii.
     
    raff67 apreciază asta.
  4. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    daca schimb pompa de apa suplimentara.. trebuie facuta apoi vreo adaptare cu vcdsul?
     
  5. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Nu se face nicio adaptare.
     
  6. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Multumesc.
     
  7. mav 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Salutare, am si eu nevoie de ajutor la o problema sâcâitoare de care se pare ca nu scap, am avut eroarea 01270 - A/C Magnetic Clutch (N25), 010 - Open or Short to Plus am schimbat cupla magnetica cu una Thermotec, a mers 3 zile acum iar nu mai merge, aceasi problema. Cupla noua nu s-a potrivit perfect, au trebuit sa inverseze pinii in mufa de la cupla si sa folosească capacul de la cupla originala pt ca cea noua freca de fulie. Sa fie cupla de calitate îndoielnică sau oare vreo siguranța de tot imi da eroarea asta? Mulțumesc
     
  8. mav 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Revin cu rezolvarea propusă de service referitor la ambreiajul compresorului. Diagnostic: compresorul merge greu si arde cupla electromagnetica ( eu nu stiu cum poate sa se ardă o astfel de componenta electro-magnetica in 3 zile, ma gândesc ca are comutator on/Off nu variator de intensitate sa fie forțată peste limite daca nu pornește compresorul) rezolvarea lor: schimbarea compresorului
    L as schimba daca as știi ca al meu oem cu nici 100k km trebuie schimbat.. colegii care au mai avut problema asta, ați rezolvat problema doar prin schimbarea cuplei/fuliei?
     
  9. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Am rezolvat doar prin schimbarea cuplei cu una Thermotec la care am folosit mufa veche, OE. Sunt 4-5000km de atunci.
     
    Tirpitz și mav apreciază asta.
  10. mav 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Revin cu cauza reala a problemei: Contact imperfect între mufe datorat schimbării Pinului din mufa tata (mufa mașinii)
    Rezolvare: Așezarea Pinului mai bine in slot
     
  11. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    biju2000 Vad ca ai tot motor CGLC si probabil acelasi tip de compresor (6SAS14C). Ce cod de cupla Thermotec ai luat? Si eu am schimbat-o anul trecut si nu a fost nevoie de inversare de pini.
     
  12. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    KTT040235
    De la tine am luat initial codul dupa care a verificat si mecanicul si asta am comandat.
     
  13. mav 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Tot KTT040235, compresor cod oem cu terminația F din ce imi amintesc
     
  14. mav 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Datorită contactului imperfect sau compresorului s a ars si a doua cupla, urmează sa schimb compresorul
     
  15. mav 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Dupa mai multe telefoane cu diverși electricieni auto si mecanici din Craiova ma aflu intr o dilema. Unii zic ca problema este de la compresor, el merge mai greu si arde cupla alții zic ca este de la cupla datorită contactelor electrice imperfecte repetate (cupla nu s a potrivit la mufe plug&play). Nu stiu ce sa cred si nu as vrea sa renunț la compresorul oem aiurea dar nici sa mai arunc banii pe cuplele care se ard. Eu ma gândesc ca, cupla are un mecanism simplu on/Off si daca compresorul ar merge greu si nu ar face fata magnetul cuplei tot nu ar arde o ci compresorul nu si-ar îndeplinii sarcina, am dreptate? Știți un electrician bun pe vw/audi care ma poate ajuta contracost evident in zona Dolj si împrejurimi?
     
    Ultima editare: 19 Mai 2018
  16. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Trebuie sa mergi la un bun meserias care stie compresoarele sa vada exact de ce merge greu sau de ce le arde, practic trebuie gasita exact problema de ce se intampla chestia asta
     
    mav apreciază asta.
  17. mav 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2014 / 2.0 Tdi CGLC / Multitronic
    Din păcate in zona mea nu am găsit niciunul.. doar verdicte de schimbat compresor direct sau doar cupla dar fără garanție
     
  18. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Cel mai usor schimba compresorul asa zic toti dar nui intereseaza cati bani costa, asa stie orice fraier schimba compresorul si gata
     
    lowlife apreciază asta.
  19. raff67

    raff67 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A5 2.0diesel CJCA 2013
    Senzorii de ploaie functioneaza corect. Ai idee daca se schimba simplu,adică o demontare a oglinzii sau tb deslipit si apoi lipit de parbriz? Mersi![​IMG]

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cred ca e lipit de parbriz dar nu sunt 100% sigur. Dar o sa raspunda cineva care stie exact.
     
    raff67 apreciază asta.

Distribuie pagina asta