1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Climatronic la A6 C6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Cservice000, 17 Apr 2010.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Faci o greseala. Cand e la 40 gr NU o dai pe low. O ridici cateva minute pe la 28gr si de-abia dupa cobori la 22-23 gr.
     
  2. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    pai am un golf 4 care e 1,4 benzina din 2000 si imi face rece instant si a6 sa nu faca asa mi se pare de tot rasul, cu siguranta este o problema dar nu reusesc sa o gasesc care. Intre timp am schimbat filtrul de habitaclu, dar fara schimbari sesizabile. Este posibil sa nu am Freon, dar cu 6,8bari in stationare si 17 in sarcina eu zic ca e ok.
     
  3. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    Io zic mai empiric...verifica daca conducta groasa brumeaza. Daca nu...fa o verificare la cantitatea de freon
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    unrealist daca o sa tot continui sa folosesti instlatia de AC in felul care ai mentionat, iti spun eu ca o sa-ti iei alta masina ca pe a ta o sa o dai pentru ca nu o sa mai ai bani de reparatii. Tu pur si simplu iti bati joc de masina.
    Instalatia de AC vara la 40 grade afara se porneste cu 10 grade mai jos decat temperatura exterioara si dupa cateva minute descrestem pana la un minm de 24-25 grade pentru ca sa este recomandat si asa este bine pentru functionarea masinii si instalatiei de AC. Daca tu procedezi in alt fel iti spun eu ca nu este in regula si in plus, asta dovedeste ca nu stii sa utilizezi masina care o ai si nu ai citit de loc manualul de utilizare, functionare si intretinere pentru masina ta.

    Am mai scris asta si aici:
     
  5. d_t

    d_t 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2008
    Locație:
    Sinaia
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK, 2006
    Salut!
    As avea nevoie de un sfat. La ralanti clima functioneaza, baga rece si in VAG imi arata o presiune de 14-15 bari. Pot sa o las si o ora la ralanti ca functioneaza indiferent daca o accelerez sau nu. Problema apare daca pornesc de pe loc. Dupa 2-3 minute nu mai baga aer rece, se simte mirosul ala de umezeala in masina, iar presiunea in instalatia de climatizare scade la 6 bari. Dupa alte 2-3 minute isi revine, baga iar rece si presiune creste undeva la 11-12 bari. Ciclul asta il repete intr-una. In VAG nu am nicio eroare.
     
    unrealist apreciază asta.
  6. f l o r i n

    f l o r i n Bronze Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Passat,2.0TDI, 2010
    verifica cum lucreaza electrovalva de pe compresor.
     
  7. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Si mie mi se intampla la fel, cateodata simt ca nu mai baga pentru cateva secunde si incepe sa vina mirosul acela dupa care isi revine. Nu stiu care este rezolvarea si de ce face asa, sa fie datorita filtrului dezumidificator de pe instalatia de AC? Sau pur si simplu se opreste compresorul?

    @Cristi: Ce imi spui tu sa fac cu masina este sa o iau treptat, cand am 40 grade sa scad la 30, apoi la 22, nu stiu de ce mai am climatronic pe ea pus. Normal este daca ii reglez o temperatura, sa incerce sa mi-o aduca in ampatament acea temperatura,nu? Ma sui in masina de la munca in costul si tu imi spui sa o tin in 30 grade apoi sa scad gradual, asta inseamna sa ma fac lac, sau sa imi placa sauna prea mult, ceea ce nu pot face
    Iar faza cu 22-23 poate la voi merge, fiecare este altfel, eu il tin pe 18-20 pentru ca asa ma simt eu bine si nu incep sa transpir. Iar daca spuneti ca asa este bine pentru compressor sa o tin la 22-23, atunci de ce avem gradat pana la 16 grade si chiar si LO(care este rece "fara numar").

    Ideea este si va repet, am un A6 2.0tdi climatronic, care nu imi face rece la fel de repede ca golful 4 1,4 benzina+gpl din 2000 care are AC manual, ceea ce cred ca este inadmisil pentru ca A6 este net superior, exista o problema la masina mea si incerc sa aflu cu ajutorul vostru care este si daca v-ati confruntat cu aceeasi problema, nu sa ma judecati cum imi folosesc eu masina etc.

    Multumesc,
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    V-ati uitat daca se trece automat pe ECON cand se intampla figura asta ? Daca se trece, e posibil sa aveti o problema la G65 (senzorul de presiune de pe radiator).
    E posibil ca aleator sa citeasca o presiune gresita, moment in care opreste compresorul.

    Daca nu se trece pe ECON, cel mai probabil aveti o problema la valva regulatoare de pe compresor (N280) sau chiar compresorul in sine.
     
  9. soricicamihai1988 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 2009
    Salut! Am si eu o problema la un a6 2009 2.0 tdi! Compresorul de AC porneste doar pana in 1700-1800 rpm, iar cand depasesc turatia asta el se opreste!!La relanti cand stau pe loc baga cel mai bine! A mai avut cineva problema asta ??? Ar putea fi reparat??
    Tin sa precizez ca initial am crezut ca este vorba de freon si cei de acolo mi au zis cand i au verificat presiunea: COMPRESORUL DVS CAND BAGA CAND NU BAGA....stie cineva???
     
  10. f l o r i n

    f l o r i n Bronze Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Passat,2.0TDI, 2010
    cum am scris mai sus - posibil electrovalva defecta
     
  11. d_t

    d_t 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2008
    Locație:
    Sinaia
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK, 2006
    Eu am schimbat G65 (senzorul de presiune de pe radiator) acum 6 luni. Acum nu trece pe ECON si nici nu imi afiseaza vreo eroare in VAG, deci senzorul ala nu este de vina. Referitor la valva regulatoare de pe compresor (N280), daca ar fi defecta nu ar trebui sa imi arate eroare in VAG?
     
  12. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Sa va spun si a mea. Timp de vreo trei ani aveam o problema cu clima se pornea si dupa 15-20sec se oprea , si sufla aer normal si umed. Daca porneam motorul cu clima oprita, si o porneam deja in mers , incepea sa mearga fara probleme. Nu aveam nici o eroare, gaz era , cand clima mergea aveam pe vag 14-18bar. Si stiti cum am rezolvat, schimband grupul de electrovalvole de sub parbriz. Ca stiam ca are un piston cu cromul sarit, si se mai bloca si imi baga aer cald pe de o parte. Ei bine l-am schimbat acum 4-5 luni , si de atunci totul merge brici, raceste de ingheti, si daca pornesc motorul cu clima deja activata nu se mai opreste dupa 15sec. In cazul meu cred ca valvolele au fost de vina, cred ca nu inchideau bine si de aici imi oprea compresorul.
    p.s. cand se oprea dupa 15sec , se vedea cum se decupla compresorul si ventilatorul mare se oprea.
     
  13. d_t

    d_t 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2008
    Locație:
    Sinaia
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK, 2006
    Adevarul este ca am avut si eu probleme cu acel grup de electrovalve. Imi baga aer rece pe mijloc si fierbinte pe gurile laterale. Le-am dat jos, curatat si functioneaza normal acum, zic eu, dar dupa ce a patit Aurel se pare totusi ca sunt terminate. O sa incerc sa le schimb sa vedem daca se rezolva problema mea.
     
  14. keysersoze 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2015
    Locație:
    brasov
    Masina:
    Audi A6 Quattro 3.0 TDI ,motor BMK, an 2005
    Salutare,poate cineva sa ma ajute cu problema mea de mai jos?

    Address 08: Auto HVAC Labels: 4F0-910-043.lbl
    Part No SW: 4F0 910 043 HW: 4F1 820 043 J
    Component: KLIMABETAETIGUNGH11 0150
    Revision: 00000026 Serial number: 00000000142853
    Coding: 0002070
    Shop #: WSC 02327 785 00200
    VCID: DBB5F1E71AD0DBC6211-808E

    2 Faults Found:
    00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)
    004 - No Signal/Communication
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100100
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 192
    Mileage: 213511 km
    Time Indication: 0
    Date: 2017.07.22
    Time: 12:04:34

    01592 - Air Quality Sensor (G238)
    010 - Open or Short to Plus
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101010
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 192
    Mileage: 213511 km
    Time Indication: 0
    Date: 2017.07.22
    Time: 12:04:34

    Freeze Frame:
    Temperature: 29.0°C

    P.S. Am inlocuit senzorul de presiune cu altul nou Hella si tot aceleasi erori le am,am masurat cele 3 fire de la senzor si unul are alimentare de 12v iar celelalte doua sunt masa.
     
  15. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    @keysersoze , in mufa senzorului pe pinul 1 trebuie sa ai masa, pe pinul 3 +12V iar cel din mijloc trebuie sa dea o tensiune variabila in functie de presiune masurata. Verifica pinii mufei senzorului sa faca contact cu pinii acestuia. Masoara ohmetric cat ai intre pinul din mijloc si masa. Poti scoate mufele din unitatea de c-da a ventilatorului si din climatronic pentru a verifica strict firul dpdv continuitate sau daca da la masa pe undeva...Am atasat si schema.
     
    keysersoze, lucaflo26 și NonoGe apreciază asta.
  16. Ady GTI 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 , 2.0 TDI , 2009 cod motor CAGB
    Salut! Eu intampin o altfel de problema : toate gurile de aerisire merg perfect mai putin gura din stanga volanului care nu baga aer sub nici o forma . Aveti idee care ar putea fi cauza?
    Multumesc.
     
  17. lucaflo26

    lucaflo26 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 2016 ultra 190 HP
    Am gasit asta in setari la AC fara sa activez ceva. Ce face mai exact?[​IMG]

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
     
  18. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    pai face ce spune :), in functie de reglaj iti va da aer de T diferita pe gurile centrale din bord fata de celelalte , cel rece banuiesc ca il baga de afara, e cred la fel ca la BMW doar ca acolo reglajul se face manual din rotita, aici e mai fancy :)
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  19. tata11 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 c6 4F 2l 2006 BRE
    Audi A6 2006 climatronicul setat pe 24 ,dupa pornire se simte ca baga caldura pana la ajungerea lichidului de racier la 90 de grade apoi baga foarte slab. Dupa ce deschide termostatul nu mai baga căldura. Furtunele de la caloriferul de bord sunt fierbinti.

    Functioneaza ventilatorul = aeroterma din habitaclu, pot mari viteza la ventilator; De ce tevile de la AC sunt reci ca si cand ar functiona clima ?
     
  20. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Pai poate cand ai 24 grade in masina, nu mai baga cald. Si la mine dimineata imi baga cald, dar dupa un timp scade din intensitate, pana cand in habitaclu e temperatura setata. La un moment dat, mergand cu inca 3 persoane in masina, la aceeasi temperatura setata, imi baga chiar putin rece
     

Distribuie pagina asta