1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Climatronic la A6 C6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Cservice000, 17 Apr 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si eu banuiesc asta dar cel mai bine merge la electrician pentru ca el, dupa cum a pus intrebarea, nu se pricepe.
     
  2. go_play

    go_play 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 Quattro (ASB) 2007
    Buna colegii,

    Tocmai am curatat acele valve (dreapta sofer langa parbriz), ieri am fost sa imi incarce clima. Dar nu am aer rece.... conductele sunt caldute.... ventilatorul merge.... la scanare am urmatoarele valori:

    IMG_4069.JPG

    Am intrat in measuring blocks ca mai sus cu mufa scoasa de la senzorul de pe radiator dar nu am valori si imi arata 51 bari.... si nu porneste compresorul (pe care nu il aud cand intra in functiune) plus nu am valori in unele rubrici de acolo....

    Eu din ce am citit pe forum voi aveti presiune mai mare.... oare asta ar fi problema? sau senzorul nu e bun chiar daca nu imi da eroare? o fi compresorul sau ce mai are el pe acolo?

    Astept orice ajutor!!!

    Multumesc!
     
  3. go_play

    go_play 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 Quattro (ASB) 2007
    Am fost astazi la cineva in Timisoara care se ocupa cu clime. Nici nu s-a uitat si a spus ceva gen ca nu cupleaza compresorul, ca e de la ambreiajul compresorului si ca trebuie schimbat.

    Imi poate face cineva o poza la grupurile 001, 020 si 054 din measuring blocks/auto hvac ?
     
  4. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Imi puteti spune daca mai exista o alta aeroterma excluzand-o pe ce din compartimentul motor de langa parbirz? La mine "trepideaza bordul" cand e pe o treapta mare de la 9-12. Multumesc
     
  5. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Numai aceea este. Incearca sa o sufli cu aer comprimat pentru a curata paletele de depuneri si poate scapi de dezechilibru. Daca nu....
     
    gogota_69 apreciază asta.
  6. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Multumesc
     
  7. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Salut. Imi baga aer rece. Dar dupa 200-300km facuti continuu incet incet incepe a nu mai baga rece. Tubul gros se acopera cu gheata cam vreo 2 - 3mm. O sting. Dupa 50km o repornesc. Raceste bine dar dupa un timp incepe din nou. La fel cand e frig afara nu prea baga cald.
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Auras, acolo la imbinarea conductelor (zona cu filet) ar trebui sa aibe un filtru conic care se afla in conducta.
    Scos afara si verificat, se infunda cu impuritati.
     
    Ultima editare: 2 Mai 2018
  9. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Pentru aceasta operatiune gazul trebuie evacuat ? Unde mai exact e filetul . 99% pe toti care i-am intrebat zic ca nu am gaz deajuns .
     
    Ultima editare: 2 Mai 2018
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, trebuie scos freonul. Am incercuit zona unde ar trebui sa fie filtrul respectiv, inauntru, la intrarea in teava spre habitaclu.
    Cel putin la mine acolo se afla, l-am verificat si eu.
     
  11. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Ok. Merci mult .
     
  12. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Revin , etka imi da 2 coduri . Primul 8E0 820 177 are un singur o-ring, al doilea 8E0 820 177 A are doua. Nu gresesc daca comand al doilea care are finalul A.
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu gresesti, este ultima revizie.
     
    Aurel G apreciază asta.
  14. Ave

    Ave 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2017
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 F4 C6 2.0 tdi 140 cp 2005 BLB BMW X1 2.0 177CP
    Salutare colegii. La o scanare cu vcds mi-a dat urmatoarea eroarre. Oare din aceasta cauza nu porneste compresorul pentru clima ? Am verifdicat freon este totul este in regula doar ca nu vrea sa porneasca sa bage rece.
    Adresa 08: Clima automata Eticheta: ROJ\4F0-910-043.clb
    Numar VAG SW: 4F0 910 043 HW: 4F1 820 043 H
    Component: KLIMABETAETIGUNGH11 0100
    Revizie: 00000022 Numar serial: 00000000043277
    Codare: 0000020
    Atelier: WSC 02335 785 00200
    VCID: 5BB5216E9A25869EA4-800E

    1 cod a gasit:
    00256 - Senzor de presiune/temperatura refrigerant -G395-
    002 - limita inferioarã depãºitã - intermitent
    împrejurari cod:
    Stare defect: 00100010
    Prioritate defect: 3
    Frecventa defect: 6
    Resetare contor: 105
    rulaj: 228948 km
    Indicator de timp: 0
    Data: 2018.04.18
    timp: 15:47:35
     
  15. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Pai iti zice ca este senzorul de presiune. Se afla pe radiatorul din fata in stanga masinii, partea de sus.
     
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Salut, deci am schimbat acel filtru de pe traseu, facut recuperarea gazului + vacuum + incarcare (530gr cum scrie sub capota), si tot imi ingheata tubul gros, acum mi se pare ca ingheata mai repede. Ventilatorul invarte, aer iese rece ca ghiata, dar dupa un timp incepe a nu mai sufla si aerul nu este asa rece. Deja nu mai stiu nimic.
     
  17. A6catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2018
    Locație:
    Bucuredti
    Masina:
    A6 2.0tdi 2006
    Aurel G salut,
    Problema asta am avut-o si eu si am schimbat valva regulatoare de pe compresor si preventiv filtrul din bara. Nici mie nu imi dadea eroare si arata ca functioneaza valva dar inauntru are si parte mecanica si se pare ca ramasese blocata, iar presiunea crestea la 20 de atmosfere si ingheta toata instalatia.
    Intradevar nici iarna nu baga cald pentru ca radiatorul de caldura se afla in fata celui de frig si nu trecea aerul prin cel de clima. Poti incerca atunci cand nu mai baga sa scoti capacul de la filtrul de polen sa vezi cum il arunca afara si tot aerul iese pe acolo ca nu trece de gheata. Pe valva regulatoare am dat 250 de lei aftermarket.
    Eu in schimb am alta problema daca ma poate ajuta cineva: nu imi da comanda de pornire a compresorului decat in mers dupa 15 km\h. masina este 2.0 tdi cod motor BLB.
     
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Salut.
    Deci revin se "pare" cu rezolvarea problemei mele. Observam ca pe partea dreapta prin gurile de aer iesea aer rece dar nu asa de rece ca pe stanga. Imediat m-a dus gandul la faimoasele valvole. Si intr-adevar valvola pe dreapta partea pasagerului era mai fierbinte ca cealalta, si tubul care da in interior de la ea tot era mai fierbinte ca celalalt. Deci ventilatorul cand sufla, sufla aer cald peste tuburile de la aer conditionat, deci ele inghetau. Le-am desfacut imediat, si cea pe dreapta parca avea ceva mizerie dar nu tare. Acum sufla rece constant pe toate gurile , si tubul nu mai ingheata.
    OFF TOP. Stiu ca este top aparte despre aceste valvole, dar in cazul meu cred ca ele sunt de vina. NU MAI CUMPARATI la 100 de euro de pe ebay cum am facut eu cu un an in urma, ca cumparati chinazarii. Dupa un an cromul de pe pistonase deja incepe sa dispara, si bobina care face campul magnetic nici pe de parte nu este ca la cea originala. Pistonasul de pe dreapta cred ca e de vina, pentru ca cand il apas nu se inchide bine ca celalalt, deci cred ca lasa se treaca lichidul cand ele sunt pe inchis.
     
  19. Robert Andrei11 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2018
    Locație:
    Târgu jiu
    Masina:
    A6 , 3.0 bmk ,2005
    Salut ai rezolvat problema
     
  20. tavi88

    tavi88 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A6 C6 2.0 TDI 140CP BRE
    Salutare colegii!
    Zilele trecute eram la semafor cu clima pornita, dintr-o data a început sa numai bage aer rece.
    Am fost la persoana care în urma cu 2 saptamani mi-a verificat ac și a completat cu freon și a constatat ca numai am freon.
    In momentul când a băgat presiune în instalație ieșea toată pe la senzorul de la radiatorul de ac.
    Întreb numai este posibil sa se spargă pt ca nu da aer pe unde se înfileteaza da aer pe unde sunt pinii aia 2.
    Am comandat deja senzorul vine mâine și o să-l schimb.
    Mașina în cauza Audi a6 c6 4f 2,0 tdi 140hp bre
     

Distribuie pagina asta