1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Climatronic la A6 C6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Cservice000, 17 Apr 2010.

  1. Danielfr7 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 2.0 2008
    Salut,
    La masina din profil, un audi A6 C6 2008 nu îmi mai pornește compresorul. Am completat freonul la mașina, am bagat-o pe tester și nu îmi apare nici o eroare
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Alt compresor. Verifica fulia intai.
     
  3. Danielfr7 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 2.0 2008
    Revin cu un update. Am fost la un service din zona de la mine și după câteva controale verdictul a fost compresor blocat plus fulie rupta, probabil are span pe toată instalația. Mi s-a spus sa cumpăr un compresor nou after market plus radiatorul de la AC.
     
  4. paul08 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2019
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a6 20tdi
    Buna ziua, Ma poate ajuta cineva cu schema electrica pentru un a6 c6 din 2005 ,partea de climatizare (climatronic manual).

    Mulltumesc,
     
  5. Florinmiron 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 Avant 2011 2.0 tdi CAHA Multitronic
    Salutare!
    Am o problema cu clima! Cand motorul e mai turat, peste 2000 de ture, si temperatura exterioara peste 30 se grade clima nu mai baga rece pentru o periada scurta aprox. 1 min, apoi iar baga apoi dupa 3-5 minute iar nu mai baga rece, dupa alt minut iar incepe sa bage si tot asa fluctuind temperatura in masina si totodata simtind mirosul specific umed ca si cum se opreste compresorul ac. In oras nu am problema asta, masina fiind cutie automata ea sta sub 2000 rpm. In majoritatea cazurilor cand intru pe autostrada si se tureaza masina peste 2000–2500 incepe sa faca figuri, poate face cate 15 minute fluctuatia asta si apoi mergand cu turatie constanta nu mai face cate o ora, iar la urmatoarea acelerare iar incepe. Freon are, erori nu are, la reprezentanta au spus ca compresorul baga 14 bari la relanti si nu au stiut ce are, ei banuind ca trebuie schimbat compresorul, dar nefiind siguri ca probrema se va rezolva. Vara aceasta, dupa ce masina a stat 4 zile nepornita cand am pornito, clima era pe auto dar ea nu racea. Am pus mana pe conducte si nu erau reci. Dupa vreo 10 minute a inceput sa raceasca si totul a fost ok.
    S-a mai intalnit cineva cu problema asta? Sa fie compresorul? Sa fie vreun senzor functional dar citeste eronat? Sa fie abreajul de la compresor? Sa fie cei de la reprezentanta incopetenti?
     
  6. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B6 - 1.8T (AVJ), 2001, Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Salut, daca tot avem un topic despre clima, incerc sa ma folosesc de el. Am tot cautat peste tot, nu am gasit problema mea nicaieri, daramite o solutie...

    Am un A6 C6 2011 CAHA 2.0 170cp, clima automata. Eh si clima asta automata are o particularitate care in alte conditii m-ar face mandru - are functia de sauna!! In momentul in care masina sta in soare, iar afara sunt peste, hai sa zicem 33-34 de grade, ventilatorul nu mai sufla nimic inauntru. Nimic! Sauna direct, va dati seama... Panoul de control isi face treaba, da comanda (am selectat ventilatorul in bord, si arata ca da comanda de viteza 11 din 12, am dat eu mai jos pe 3-4, apoi iar AUTO si urca iar la 11) dar ventilatorul nu se invarte. Atunci cand merge, adica dimineata sau cand sta la umbra undeva, merge perfect, face rece, sufla cu viteza corespunzatoare.

    In seara asta sper sa fac rost de VCDS sa vad daca sunt erori, dar altfel ce ar trebui sa verific? Sa zicem nu imi da niciun indiciu VCDS, ce si cum verific - senzori, compresor AC, trasee, etc.? Eu am tot incercat sa pornesc si sa opresc clima, nu a avut niciun efect, dar cand am ajuns acasa si am stat cu ea vreo 30-45 de minute undeva la umbra, am pornit-o si ventilatorul foarte frumos a pornit ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic.

    Va multumesc anticipat!
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Si mie mi se mai intampla asta, cand pornesc motorul si stau pe loc, rece zero !
    In momentul in care plec de pe loc (turez motorul) isi revine si ventilatia si pleaca la treapta corespunzatoare. Nu mi-am explicat niciodata fenomenul.
     
  8. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B6 - 1.8T (AVJ), 2001, Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Tot e bine, la mine nu pleaca deloc... Ma gandesc sa nu fie vreun senzor ceva, dar care? Instalatia o cam exclud, acolo daca era vreo problema ma gandesc eu ca ar fi existat niste intreruperi. La fel si ventilatorul, daca merge merge, daca nu, nu. Sigurante la fel, un senzor defect ramane cam singurul "candidat". Dar nu stiu schema, cum pleaca ventilatorul, cand sta, nu stiu ce sa verific... La fel si compresorul, el pleaca daca ventilatorul nu merge? Invers sigur merge, adica ventilatorul sigur merge in cazul in care nu merge compresorul. Am pus un rahatel din ala mic de "tester" dar nu a gasit nicio eroare, astept VCDS, ala cred ca vede doar erorile active, si cand l-am pus ventilatorul mergea.
     
  9. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    bx3m, este posibil sa fie un inceput de sfarsit pentru ventilator. Incearca sa-l lovesti usor atunci cand nu porneste sau incearca sa-l alimentezi "pe direct". Daca nu merge, verifica ce "scoate" unitatea lui de control, alimentarile acesteia, conexiunile de pe cablaj, conexiunile din spate unitatii de control a climei...etc... Ti-am atasat si o schema.
     

    Fișiere atașate:

    bx3m apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ventilatorul din masina "te paraseste" asa cum spune si Mihai.
     
    bx3m apreciază asta.
  11. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B6 - 1.8T (AVJ), 2001, Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Salutare!
    @mihaicristian : la asta m-am gandit si eu, si inca e "suspectul de serviciu", am desfacut acum 2 zile la el acolo dar pana sa apuc sa desfac, cand am dat cheie, a pornit... ce sa mai verific la un ventilator functional. Dar de ce doar atunci cand e cald? Ma rog, foarte cald. Si de ce in rest merge fara probleme? De ce nu se si opreste nu stiu, de la groapa, sau de la caldura care se acumuleaza in mers?
    @Cristi : cum pot verifica 100% sa fie ventilatorul? Alte componente care ar putea fi de vina?
    Multumesc mult pentru schema, ma apuc de studiat.
    P.S. Ieri, cu toate gradele, a pornit fara probleme... Am incercat si pe la pranz, si apoi dupa amiaza cand am plecat. Absolut nicio problema...
    L.E. Am pus VCDS, se pare ca intr-adevar ventilatorul ma paraseste. Macar am confirmarea acum :)
     
  12. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    bx3m, acesta este codul : 4F0820020A .;)
     
    bx3m apreciază asta.
  13. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B6 - 1.8T (AVJ), 2001, Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Multumesc mult! O sa iau alt ventilator. Ce recomandati? SH sau nou?
     
  14. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
  15. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B6 - 1.8T (AVJ), 2001, Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Vemo o fi OK? Sau mai degraba OE? E o diferenta de bani, iar de Vemo stiu de bine...
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vemo este o mizerie. Cumpara Valeo sau Hella sau OE. Nimic altceva
     
  17. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B6 - 1.8T (AVJ), 2001, Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Hehe, direct in ala ma duceam, multumesc de sfat. Cred ca merg pe OE pana la urma.
     
  18. not_my_fault 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C5, AVF, 2004
    Salutare.
    Audi A6 C6 BRE.
    De ceva timp, ventilatorul habitaclu (Fresh air blower v2) a decis sa nu mai functioneze cum trebuie. Initial, indiferent ce treapta selectam, fie 1, fie 12, intensitatea aerului era minima. Dupa ceva vreme, m-a parasit de tot, in sensul ca, indiferent ce treapta de viteza selectam, nu mai pornea deloc.
    Am citit pe forum, pe aici, pe forumuri straine, toate celele, si-am reusit sa-l pornesc intr-un stil mai barbar, cu cateva lovituri.
    Daca il leg pe direct, uneori porneste - si creste gradual turatia pana la intensitate maxima, alteori nu vrea decat cu cateva lovituri. Ma duce gandul ca ar putea fi de la carbuni, dar nu reusesc sa ajung la amandoi, si nici nu cred ca se pot inlocui ca piesa de schimb.
    Am cautat pe net sa inlocuiesc piesa, dar peste tot gasesc o mentiune care ma cam induce in eroare: "piesa provine de pe masina cu volan pe dreapta/stanga". Are vreo relevanta aspectul asta? Imi poate spune cineva daca piesele sunt diferite?
    In alta ordine de idei, ar trebui sa verific altceva?
    Atasez mai jos logurile si un screenshot cu valorile din VAGCOM. Asa cum se vede din imagine, unitatea primeste 4V (variaza), dar amperajul este 0.
    Va multumesc!
    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------


    Address 08: Auto HVAC Labels: 4F0-910-043.clb
    Control Module Part Number: 4F0 910 043 A HW: 4F2 820 043 P
    Component and/or Version: KLIMABETAETIGUNGH30 0020
    Software Coding: 0001044
    Work Shop Code: WSC 02325 758 00200
    VCID: 1C376271DFABC0AA21-8048
    3 Faults Found:

    01592 - Air Quality Sensor (G238)
    010 - Open or Short to Plus
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101010
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 121
    Mileage: 395826 km
    Time Indication: 0
    Date: 2019.07.20
    Time: 13:13:25

    Freeze Frame:
    Temperature: 37.0°C

    01273 - Fresh Air Blower (V2)
    009 - Open or Short to Ground - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101001
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 37
    Reset counter: 152
    Mileage: 394723 km
    Time Indication: 0
    Date: 2019.07.11
    Time: 14:25:20

    Freeze Frame:
    Temperature: 34.0°C
    Speed: 0.0 km/h
    (no units): 230.0
    (no units): 217.0

    00797 - Sunlight Photo Sensor (G107)
    009 - Open or Short to Ground - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101001
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 2
    Reset counter: 153
    Mileage: 395296 km
    Time Indication: 0
    Date: 2019.07.14
    Time: 20:56:32
    hvac 333.PNG
    [​IMG][​IMG]
     
    Ultima editare: 19 Aug 2019 la 19:04
  19. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B6 - 1.8T (AVJ), 2001, Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Salut, mie mi-a zis cineva de pe un forum strain ca daca nu urca in trepte 99% sanse sa fie rezistorul.
     
  20. not_my_fault 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C5, AVF, 2004
    Si nu trebuia sa-mi dea niciun fel de eroare pe ala ? Sau macar sa plece de fiecare data cand il pun direct la curent ?
     

Distribuie pagina asta