1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Climatronic - Sistem Ventilatie cu masina oprita la Audi A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de soul77, 19 Sep 2015.

  1. M.Catalin

    M.Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2017
    Locație:
    Le Havre Fr/Giurgiu Ro
    Masina:
    Audi A6 C7 4G 2.0 TDI 177CP CGLC 2011, Manuala 6 + 1
    Salut!
    Da asa este vor fi probleme la directionarea aerului dar numai in modul "Auto" asta spun cei ce au facut schimbarea nu eu, si mai este o problema: panoul de clima clasic nu comunica cu MMI pe cand cealalt digital comunica si afiseaza zona, temperatura, ventilator etc, asta ar explica si prezenta celei de a treia prize numerotata cu litera C
     
  2. popika 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2014
    Locație:
    bistria
    Masina:
    skoda 1.9tdi 2007
    Aceeași problema am avut și eu, azi am rezolvat problema, rola de ghidare de la transmisie
     
  3. santa ianos 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2017
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    skoda fabya 14.16 2003
    unde ai gasit siguranta???
     
  4. Gaby bv 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2017
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a6 se dti 2.0 an 2013 saloon
    Salut,ma poate ajuta cineva cu o informatie unde găsesc al doilea senzor din imagine pe masina?Precizez ca am încărcat instalația de AC si tot nu functioneaza.
    Mulțumesc

    20170604_200023.jpg
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe centrul plansei de bord, reperul #15 din prima poza atasata. Are cod 4G0 907 539 A si arata ca in poza 2.

    P.S Data viitoare scaneaza cu VCDS, nu cu interfete universale.
     
  6. Kevinct

    Kevinct 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    Parma
    Masina:
    Audi a6 4g,2000tdi 177cv, 2011
    Problema rezolvata.a fost amestecat antigelul cu alta culoare si a facut reactie, si a infundat radiatorul de caldura.dupa multe spalaturi e ok.
     
  7. M.Catalin

    M.Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2017
    Locație:
    Le Havre Fr/Giurgiu Ro
    Masina:
    Audi A6 C7 4G 2.0 TDI 177CP CGLC 2011, Manuala 6 + 1
    Salut!
    Am reusit sa schimb panoul de clima cu succes.
    Rezultat: clima perfect functionala plus afisaj MMI.
    Operatiunea a fost facuta aici in Ro
    DSC_0017.JPG DSC_0018.JPG
    DSC_0019.JPG
     
    Damir, roon3y09, Tivadar și încă o persoană apreciază asta.
  8. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    Salut. Felicitări pentru reușită! M-ar interesa si pe mine acest upgrade, ai putea sa faci un tutorial despre asta ? Ai montat climatizare digitala si in spate sau doar partea din fata?
     
  9. M.Catalin

    M.Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2017
    Locație:
    Le Havre Fr/Giurgiu Ro
    Masina:
    Audi A6 C7 4G 2.0 TDI 177CP CGLC 2011, Manuala 6 + 1
    Salut! multumesc!
    Doar partea din fata, in spate doar de design nu ca nu se poate dar este destul de complicat si, trebuesc piese adaugate si foarte multa munca pentru mine unul nu merita pentru altii poate

    Despre tutorial nu este foarte multe de spus dar daca forumul o permite si persoana care mi-a facut asta este de acord am sa pun ce trebuie ca sa o puteti contacta.
    O persoana deosebita cu bogate cunostinte in domeniu si nu ascund faptul ca este cunoscuta in lumea VAG aici in Ro

    Operatia este extrem de simpla: se declipseaza panoul analogic (este clipsat in laterale) se scot prizele si se monteaza noul panou digital plug and play dupa aceaia intervine "baiatul cu televizorul"si asta a fost tot.

    Recunosc ca am fost placut surprins de faptul ca noul panou digital comunica cu MMI ul fara nici o codare sau ceva de genul, pur si simplu merge!
     
    Ultima editare: 5 Aug 2017
    roon3y09 apreciază asta.
  10. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Sa postezi si un scan de pe HVAC sa vedem "cat de curata si de simpla" este operatiunea sua mai bine zis a fost.
    Nu de alta dar sunt colegi de forum care au investit in jur de 1.000 de Euro pe aceasta "operatiune simpla". Dar cu adevarat curata adica fara erori (prietenii stiu de ce). :)
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  11. M.Catalin

    M.Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2017
    Locație:
    Le Havre Fr/Giurgiu Ro
    Masina:
    Audi A6 C7 4G 2.0 TDI 177CP CGLC 2011, Manuala 6 + 1
    Cata181
    Cu erori sau fara erori ori curat sau murdar nu ma intereseaza chiar de loc, pe mine m-a interesat sa schimb ciudatenia aia de panou analog cu unul digital functional si asta am facut.
    Atata timp cat clima functioneaza perfect in modul manual dar si in modul AUTO restul chiar nu mai conteaza cum ar fi faptul ca temperatura setata anterior nu ramane memorata (indiferent la cat a fost setata dupa oprire la repornire afiseaza de fiecare data 24°) si ce daca! pe mine nu ma deranjeaza, de altfel asta este singurul incovenient, dar sa vedem si lucrurile bune cum ar fi faptul ca rotesti butonul de temperatura si te uiti pe MMI nu te mai holbezi jos pe panou (ai prins-o?) :)
     
  12. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Da, desi ai fost foarte subtil in exprimare, am inteles. Ceva asemanator cu ce am facut eu acum vreo 25 de ani: am facut retrofit la clima de CN pe Dacia 1310 a lui tata; ce daca sufla aer peste tot, avea aeroterma tip nou, era cald in masina si ma mandream...(fetele cu care ieseam atunci pot confirma asta :)))))
    Numai ca la Dacie nu puteai sa ii faci diagnoza la vanzare, pe cand la tine, cand o sa vada cineva 15 erori pe HVAC.....
     
    floringts, Mitiy și MarianMaxx apreciază asta.
  13. M.Catalin

    M.Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2017
    Locație:
    Le Havre Fr/Giurgiu Ro
    Masina:
    Audi A6 C7 4G 2.0 TDI 177CP CGLC 2011, Manuala 6 + 1
    15 erori pe HVAC, o spui de parca ar fi caz de puscarie. Si ce daca are erori, astea nu se vad pe cand panoul ala se vedea si ma deranja rau de tot, acum are ce vreau eu si sunt multumit.
    Fiecare face cum, unde si ce vrea la masina lui iar la vanzare cand o fi daca o place asa cum e o cumpara daca nu nu, e simplu. La o masina exista optiuni de securitate si de confort eu unul pun pe primul loc pe cele de securitate celelalte pot avea erori nu ma deranjeaza atata timp cat functioneaza.
     
    Adrian177 apreciază asta.
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @M.Catalin nu trebuie sa te alarmezi, important este ca tie sa iti placa.:)

    Polemica despre acest retrofit este ca... multa lume doreste sa il faca (foarte multe masini au acel manual cu robineti), iar ca sa iasa precum din fabrica, necesita ceva munca si o suma destul de importanta. Acum, daca cauti sa fie functional (partial), dar care sa deie bine estetic... atunci se face cum ai facut si tu... dar repet, AC nu este 100% functionala. La cum te-ai exprimat in prima postare dupa ce ai finalizat acest retrofit, lasai sa se inteleaga ca tu ai reusit foarte ieftin si fara erori... iar atunci cine iti citeste postarea... se confunda.;)
     
    cata181 și Mitiy apreciază asta.
  15. M.Catalin

    M.Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2017
    Locație:
    Le Havre Fr/Giurgiu Ro
    Masina:
    Audi A6 C7 4G 2.0 TDI 177CP CGLC 2011, Manuala 6 + 1
    Repet: eu sunt multumit de rezultat si imi place nu inteleg de ce spui ca AC nu este functional 100% de unde stii? ai m-ai facut? ai urcat la mine in masina sa vezi ce si cum? sau te preocupa faptul ca sunt doritori de acest retrofit si vrei sa le transmiti subtil ca asa cum am facut eu nu e chiar ok si ca mai exista o varianta tip fabrica la vre o 1000 de euro asta ar fi cea mai recomandata si mai curata, am inteles cu totii ce ai vrut sa spui si sigur ai si vreo portita, pai ce trebuie sa mai faca in plus decat sa: seteze temperatura, ventilatorul sa creasca/descreasca turatia automat in functie de temperatura setata, aerul rece/cald sa fie dirijat pe unde vrei tu, sa mearga in modul AUTO, sa poti regla turatia ventilatorului manual, ba mai mult sa afiseze toate functiile ACului pe MMI (lucru pe care panoul vechi nu il facea), te rog sa ma scuzi dar mie nu imi trebuie mai mult si nu te mai ancheta pentru colegi ca nu se "confunda" :meeting:
     
    Audi_MST apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In felul in care ai scris mesajul te-ai "facut foarte bine inteles". Tu intelege ca ai facut o tiganie care nu se face si instaltia ta de AC nu functioneaza la parametrii care trebuie. Mai ai de invatat daca nu pricepi asta.
    Stai linistit ca nu pe noi ne afecteaza tigania facuta de tine ci pe urmatorul proprietar care va vrea sa functioneze totul asa cum trebuie fara erori si/sau alte erori cu rosu la diagnoza.

    Inca ceva ca sa nu-ti sterg mesajele pe viitor: am rugamintea sa faci un efort ca sa formezi propozitii si fraze intr-un mesaj scris pentru ca altfel nu se intelege nimic din ce vrei sa spui in mesaj. Daca mai scrii in felul acesta mesajele tale ulterioare vor fi sterse fara explicatii. Este o insiruire de cuvinte fara absolut nici o logica din punct de vedere gramatical. Nu te supara dar ne vine foarte greu sa citim si sa urmarim un asemenea text scris in acest mod. Nu intelegem nimic din ce ai scris. Respecta te rog limba romana si gramatica limbii romane. Respecta semnele de punctuatie, ortografia intr-un text scris si asezarea in pagina a unui text scris. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE. Multumesc si cu asta incheiem subiectul.
     
  17. M.Catalin

    M.Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2017
    Locație:
    Le Havre Fr/Giurgiu Ro
    Masina:
    Audi A6 C7 4G 2.0 TDI 177CP CGLC 2011, Manuala 6 + 1
    Am inteles, recunosc ca am dat de pamant cu gramatica, scuze!
     
  18. mik399 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7, 2.0TDI, 2013
    Salutare,

    Sper sa postez unde trebuie.
    Am si eu o problema climatornicul din spate la un A6 C7, 2.0 TDI 177 cp, an.2013, cutie manuala. Masina are clima cu 4 zone.
    Se pare ca acele motorase de la clima din spate merg continuu si scot un scartait deranjant. Chiar daca opresc complet cliema, acele zgomote se aud in continuare.

    Am atasat mesajele de eroare.
    Puteti sa ma ajutati si pe mine va rog cu un tutorial de demontare si cu codurile de piesa pentru cele 2 motorase de la climatronic. Orice alta sugestie e bine venita.

    Am atasat log-ul.

    La momentul respectiv cineva mi-a sters mesajele si a facut o resetare, dar zgomotul a aparut la loc in cateva zile.

    Multumesc mult anticipat pentru sprijin,
    Mihai
     
  19. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    Salut, am și eu o mica problema cu aerul condiționat la un a6 c7 multitronic 177 CP. Pur și simplu clima nu a mai funcționat, adică toată ziua a fost ok, a băgat rece, după care a început sa bage aer cald. Am oprit motorul, l-am pornit și nimic. Am verificat în bord sa vad dacă îmi apare un consum în plus ca merge aerul condiționat, scrie 0.5 aprox l/h consumator. O sa merg mâine sa verific instalația dar ma gândesc sa nu fie doar o siguranță, lucru care îl puteam verifica și eu. Acum vine întrebarea... Care siguranțe sunt cele responsabile de aer condiționat? sau dacă a întâlnit în coleg aceeași problema, la ce sa ma aștept? Mulțumesc anticipat. Bafta și drumuri bune.
     
  20. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Am avut eu aproximativ aceeasi situatie, care s-a dovedit a fi senzorul de presiune ac. L-am schimbat, am inlocuit si freonul cu acea ocazie si totul si-a revenit la normal.
    Bafta!
     

Distribuie pagina asta