1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Climatronic - Sistem Ventilatie cu masina oprita la Audi A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de soul77, 19 Sep 2015.

  1. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    Am fost cu mașina la un test cu VDCS, și singura eroare existenta era cea din poza atașată. Exact același senzor. Citea valori între 2 și 10 bar. Manopera inlocuit sensor - 50 lei, preț senzor 200 lei. Garanție 1 an. Operație efectuata la EKA Trust Ploiești. Menționez ca la Darius Motors Ploiești doar senzorul costa 380 lei, nu am mai întrebat cât costa manopera. Deși de schimbat îl poți schimba singur, durează 10 minute. Foarte ușor accesibil la A6 C7. La A6 C6 trebuie demontata bara fata. Atașez și o poza cu senzorul, poate careva vrea sa vadă cum arata.

    IMG-20170901-WA0003.jpg IMG_20170901_124521.jpg
     
  2. Rainman 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A6 C7 2.0 TDI 2014 CNHA
    Salutare! Stie cineva care este diferente intre cele doua tipuri de clima atasate? Unul este cu 2 butoane, iar celalalt cu 3. Multumesc
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Primul are clima digitala pe 4 zone. Al doi-lea este manuala, pe doua zone.
     
  4. Rainman 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A6 C7 2.0 TDI 2014 CNHA
    Prin primul te referi la cel cu 3 butoane?

    Ma tem ca nu inteleg, poti sa explici putin mai mult te rog? Nu sunt totusi amandoua clime automate sau climatronic, cum s-or numi?
     
  5. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Prima are clima pentru 4 zone - in spate sunt prezente controale pentru climatizare (dreapta stanga). Cea de a doua are doar clima duala fata, fara controale pentru locurile din spate.
     
  6. Rainman 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A6 C7 2.0 TDI 2014 CNHA
    si practic la clima cu 3 butoane (ce simpla duala fata, daca am inteles bine) la ce se foloseste butonul din mijloc?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Rainman am rugamintea sa descarci manualul de utilizare si intretinere pentru masina care o doresti ca vad ca tu nu ai inca Audi. Cum faci asta scrie pe forum. Nu mai pune asemenea intrebari ca nu intrebam pe forum ce fac butoanele din masina de parca descoperim apa calda. Fara suparare. Multumesc.
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Cristi, o fi in limba germana. :)

    @Rainman, raspunsul la intrebare este: regleaza viteza ventilatorului de la clima.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este manualul in limba Romana pe My Audi dar lenea si comoditatea este maxima. Este mai usor sa intrebam aiurea si inutil decat sa ne ajutam si sa invatam singuri.
     
    Ovidiu Claudiu apreciază asta.
  10. Rainman 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A6 C7 2.0 TDI 2014 CNHA
    Nu credeam ca voi gasi in manual exact diferenta dintre cele doua tipuri de clima. Eram contrariat si am crezut ca nu am inteles bine, pentru ca modelul cu 3 butoane mi se parea a fi cel mai complex dintre cele doua.

    Multumesc pentru clarificare, Marian.
    @Cristi, multumesc pentru sugestia cu manualul,daca crezi ca as gasi acolo astfel de clarificari.
     
  11. Audi C7 4G 2013 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 2013 multitronic
    Te salut colegu,

    am aceeasi problema, imi spui te rog unde ai facut spalarea de intalatie?
    Multumesc,
     
  12. Tivadar

    Tivadar 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi
    Salutare. Spune-mi te rog prima data cand ai mufat clumatronicul cu afisaj fara codare ce simtom avea ?!
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cu cine vorbesti ? O sa iti intre in Component Protection si o sa iti functioneze doar dezaburirea.
     
  14. Tivadar

    Tivadar 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi
    Pentru M Catalin era intrebarea dar vad ca nu s-a postat tocmai cum trebuia. Oare cum as putea coda climatronicul cel cu displai? Multumesc pt atentie.
     
  15. Andor Iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2017
    Locație:
    Negrești
    Masina:
    Audi A6, 2litri TDI, 2011
    Salut! La o scanare cu VCDS mi-a dat următoarea eroare:

    Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: 4G0-820-043-4Z.clb
    Part No SW: 4G0 820 043 K HW: 4G0 820 043 K
    Component: KLIMA 4 ZONEN H11 0086
    Serial number: 12101100040172
    Coding: 34020078A8
    Shop #: WSC 02391 785 00200
    ASAM Dataset: EV_AirCondiComfoUDS 002040
    ROD: EV_AirCondiComfoUDS.rod
    VCID: 27562B225E3CD70610-8072

    1 Fault Found:
    0291 - Function Restricted due to Missing Message(s)
    U1111 00 [008] - -
    Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 2
    Reset counter: 110
    Mileage: 233824 km
    Date: 2018.01.25
    Time: 20:02:45

    Am căutat pe net dar n-am găsit explicații la codul de mai sus. Știe cineva ce o fi? Am pus aici că are legătură cu climatronicul de la A6 4g. Dacă nu e postat unde trebuie îmi cer scuze!
     
  16. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Ieri am patit o chestie ft ciudata: clima setata pe AUTO pe 22 grade pe toate cele 4 zone si brusc nu mai baga absolut deloc niciun fel de aer in masina. Nimic. Nici ventilatie macar. Am oprit AC, am dat pe manual ventilatia la maxim, degeaba. Se auzea ca si cum nu ii permitea ceva sa intre aerul in habitaclu, ca si cum ar fi obturata intrarea. Pana la urma si-a “revenit”, dupa mai multe incercari ON/OFF. Am scos si filtrul de polen (schimbat acum 5000km) si era impecabil.
    Aveti idee ce ar putea fi? Acum merge ok, baga rece de ingheata mana. Sa fac o vizita la service? Credeti ca ar putea aparea vreo eroare ceva pe tester?
    Tinand cont ca a venit vara si am de facut drumuri ft lungi cu ea, nu as lasa-o asa pe sistemul ca “si-a revenit”.
     
  17. Andrei Cretu 19 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2018
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A6 3.0 2013
    Salut! M-a poate cineva ajuta cu aceasta problema ? Menționez solar senzor l.am pus nou ! AC nu funcționează
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa scanarea cu VCDS.
     
  19. blanaru 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2011
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    A6 c7 allroad 2013 245cp
    Salut știe cineva dacă panoul clima spate la A6 c7 are component protecțion? Multumesc .
     
  20. Axy

    Axy 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A6 2.0tdi 2012 CGLC. A6 3.0tdi 2006 BMK. A4 1.9tdi 2002 AWX.A4 1.9tdi 2004 AVF
    Salutare,
    Am un A6 C7 berlina 2.0 tdi an 2011 si clima doua zone. Am o problema la masina: nu mai baga aer rece cateodata, dar deloc rece. Am incarcat cu freon 580 grame si nimic, nu am pierderi pe instalatie. Sa fie compresorul dus asa deodata ? Ce ar mai putea fi de vina, in afara de compresor ?
     

Distribuie pagina asta