1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aeroterma / Ventilator habitaclu - Directionare aer in bord - la B3 sau B4 (80 - 90) -

Discuție în 'Modele clasice' creată de MariusSS, 8 Apr 2009.

  1. s.razvan

    s.razvan 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T BFB 2003
    Am avut si eu aceeasi problema. Vina a fost a mea. Cand am montat bordul inapoi nu am avut grija ca tevile de sub bord care dirijeaza aerul sa se imbine perfect. Vad ca esti din Brasov. Pot sa te ajut eu. O bagam intr-o seara in garaj si ne uitam la ea.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Ian 2012
  2. DKBV

    DKBV 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2012
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi A4 B8.5 Avant 2014
    Ok. Eu sunt liber pana duminica, daca crezi ca am putea face opetatiunea asta ar fi nemaipoment, ca ma dispera sa bage asa putin aer.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Ian 2012
  3. homealone 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2010
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi 80 1,9 tdi ,1994
    Ventilator habitaclu

    Salut,
    Am si eu un B4 din 94, 1.9 tdi cod 1Z cu A/C.
    Sa va spun ce am patit cu ventilatorul: de la un timp butonul de selectare a treptelor ventilatorului agata putin, apoi putin mai tare dupa care s-a blocat si nu mai puteam inchide ventilatorul.
    Am fortat de cateva ori sa-l inchid si s-a oprit de tot. Am luat si am demontat consola centrala, scos casetofon, in fine am reusit sa scot selectorul treptelor afara.
    Am constat ca o lamela era putin indoita iar ''rola'' agata acolo. Am indreptat lamela, am gresat putin cu vasilina, am montat inapoi tot si.....
    Acum butonul se roteste ok, nu mai agata, dar nici nu se mai invarte deloc ventilatorul. Sigurantele...scoase toate bucata cu bucata si verificate si sunt ok.
    In speranta ca nu v-am plictisit prea tare, cateva idei din ce s-ar fi intamplat v-as fi recunoscator daca mi-ati da. Cu respect.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Mar 2012
  4. rejo

    rejo 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2008
    Locație:
    reghin
    Masina:
    audi B4 1.9 TDI, 95
    nu merge ventilatorul pe treapta 1 si 2 la b4

    salutare. am o problema, nu merge ventilatorul la b4 pe treapta 1 si 2.treptele 3 si 4 functioneaza. am desfacut selectorul dar nu am gasit nici o problema. am dat jos rezistenta de la ventilator de sub bord si la-am dus la cineva sa-l masoare da a zis ca este in regula. sa mai intalnit cineva cu problema asta.?
    o rezistenta noua coasta 100 de euro. la dezmembrari nu am gasit pt masina are clima si e din 95, si nu sunt la fel.
     
  5. Nyku

    Nyku 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2009
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A3 1.9 tdi 131 hp
    Aceeasi problema o am si eu. Doar ca la mine nu merge treapta 1 deloc, 2 si 3 merg mai greu doar daca mut de pe o treapta pe alta de multe ori pana isi da drumul, iar treapta 4 merge perfect. Ce se poate intampla ?
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Iul 2012
  6. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Comutarea treptelor se face cu niste lamele de contact. Lamelele alea au praf si, mai ales, un strat superficial de oxid si mizerie depusa tot in strat fin. Trebuie curatate bine. E putin cam dificil ca nu prea e acces sa bagi ceva intre ele, dar se rezolva. Trebui scos doar panoul ala de jos cat mai in afara.
     
  7. Nyku

    Nyku 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2009
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A3 1.9 tdi 131 hp
    la care panou te referi?trebuiesc scoase cele 3 butoane mai intai,apoi cele 2 sau 3 suruburi dupa care carcasa aia din plastic nu?
     
  8. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Asta pentru inceput. Mai departe trebuie scoasa afara toata consola centrala.
    1. ai 4 suruburi "cruce" dupa ce scoti masca celor 3 butoane; le desfaci si atat.
    2. scoti cele 3 grile de ventilatie.
    3. in colturile consolei ai 4 suruburi cu exagon de 8 care tin consola.
    4. mai ai 2 surubele jos care tin scrumiera.
    5. iti va fi mai usor daca scoti casetofonul.
    6. mufele butoanelor de dezaburire, ceata etc ies prin tragere.
    Daca mai ai intrebari, posteazale si iti raspund.
     
  9. Nyku

    Nyku 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2009
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A3 1.9 tdi 131 hp
    Merci mult, am sa incerc in curand.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Iul 2012
  10. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Pentru toti stapini de inele mai batrine. Vinovat de debitul de aer este buretele ce imbraca voaletii(clapetele)de directionare a aerului din unitatea de climatizare ( acolo unde este caloriferul) si implica demontarea bodului si a unitati . Iar faptul ca nu merg toate treptele ventilatorului poate fii butonul sau rezistenta de pe ventilator. Daca va uitati mai bine aveti toate opetatiunile de care aveti nevoie pe acest post
     
  11. George1978

    George1978 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI 80 - 1991
    Am citit destul de atent cele 8 pag dar nu am gasit rasp.la ce problema am eu.
    Furtunele cele 2 de incalzire care intra in masina sunt FIERBINTI bine insa inauntru caldura e calaie (incalzeste ,nimic de zis dar nu da fierbinte aerul)
    Mai adaog ca nu am filtru polen (B3-1991) si ca parghia care dirijeaza jos sub bord rece/cald e rupta de fostul proprietar si am dat eu cu mana pe max.cald dar tot aia e.
    Aaa ... si acel repartitor geam/picioare/interior si la mine funct.ciudat.Cam baga peste tot (am inteles ca e burerte voleti-ok) INSAAA ce ma deranjeaza FOARTE MULT este faptul ca pe centru unde am cele trei guri aer vine RECEEE indiferent ce si cum fac sau invart.Si e aiurea.L-am inchis da nu se inchide perfect(voleti) si trage tugul .Dar in cele laterale vine CALD.Sa mai inteleaga naiba :no:
    Si sa repet ce ma streseaza cel mai mult : DE CE apa intra FIERBINTE si vantilatorul o da calaie.Sa o amestece cu aer rece de afara e singura mea ipoteza.Cum naiba sa inchid aer de afara?Fac bine ? Multumesc si astept altii care au patit ceva identic
     
  12. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    salza

    Tot ce tre sa faci e sa dai bordul jos ca sa iti functioneze cu trebiue comanda de la limatizare si sa vezi in ce stare sint cabulirile ce comanda voaleti si plus ca tre sa vezi daca mai ai burete pe voaleti. Asa ca ai de munca nu gluma
     
  13. ggdan 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2008
    Locație:
    Galati/Romania
    Masina:
    Audi 80 1.9TDI
    Munca de sisif cu demontarea bordului. Am facut aceasta operatie anul trecut. Intr-adevar buretii aceeia erau rosi, am schimbat si caloriferul si caldura am avut doar anul trecut. Acum exact aceeasi problema ca si George1978 furtune fierbinti, aer cald doar daca tin pe prima treapta. Ma gandesc ca nu s-a umplut caloriferul cu antigel si nu se incalzeste in intregime. Mai mentionez ca nu am mai pus filtrul de aer.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Dec 2012
  14. mariusgotca

    mariusgotca 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2011
    Locație:
    neamt
    Masina:
    audi 80.b4 2.0 1992
    Salutare la toata lumea,
    Sunt novice pe forum si as avea si eu o intrebare daca nu e cu suparare: cum as putea sa scot grilele de aer din bord. As incerca ceva dar ma gandesc sa nu rup ceva pe acolo, as desface consola centrala ca sa pot umbla la buton deoarece nu imi merge pe pozitia 3 de ventilatie. Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Ian 2013
  15. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Salutare , stiu ca nu prea sunt pe topic dar am o intrebare in legatura cu elementul filtrant de la ventilatia in interiorul masinii ... Voi ce folositit ?
    Eu data trecuta aveam un fel de plasa filtranta dar se imbibase cu tot felul de mizerii si am dat-o jos ... Acuma i-am pus o bucata taiata dintr-un tricou si n-are DELOC vlaga ventilatorul , abia baga aer in masina pe treapta 4 .
     
  16. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    mariusgotca Cand nu merge una din pozitii la ventilare nu ai treaba cu grilele de ventilare, problema poate fi una din urmatoarele 2:
    in spatele butonului de ventilare exista un sistem cu lamele prinse in nituri care in functie de cum invarti butonul fac contact "de putere".
    a 2-a posibila problema vine de la rezistenta, montata pe motorul ventilatiei, care regleaza puterea .


    Bogdan.IS In fata sub capota motor cum stai cu fata la masina in stanga imediat sub parbriz ai un capac de plastic care protejeaza de mizerii ventilatorul pentru habitaclu. In mod normal trebuie sa ai filtru de polen care se poate schimba, e undeva la 35 lei. Daca nu este prevazut cu filtru poti face o adaptare ca sa ti montezi asa ceva si sa nu mai ai probleme cu intratul frunzelor si alte mizerii.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Aug 2013
  17. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Salutare. Am o mica problema, dar deranjanta acum ca vine iarna. Blocul de rezistente de la ventilatie e dus si nu-mi mai merge decat ultima treapta care e pe direct. Cam cat ajunge un bloc de rezistente sau daca se pot monta una cate una? desi n-as vrea sa fac improvizatii.
     
  18. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Cum adica blocul de rezistente e dus ?? La ce anume te referi ? Ca sa functioneze aeroterma pe toate treptele de viteza , problema poate fi din 2 zone : 1. rezistorul de putere ( rezistenta ) care e pozitionat langa ventilatorul habitaclului ( se scoate torpedoul pt acces )
    2. modulul de comutare trepte viteza ventilare care e in spatele butonului de comanda trepte ventilatie ( pt asta se da jos panoul cu butoane si in spatele lor este acel modul lamelar care prin invartirea butonului cupleaza variatiile de turatii ) .

    rezistorul nou e in jur de 190 lei nou iar modulul lamelar ( eu am cautat dar n am gasit nou ) gasesti la dezmembrari
     
    Ultima editare: 22 Noi 2013
  19. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    La rezistorul de putere ma refer. Ala e dus. Se potriveste unul de B3 pe B4?
     
  20. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Depinde de model daca are sau nu A/C ; rezistentele difera la mufa .
     

Distribuie pagina asta