1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aeroterma / Ventilator habitaclu - Directionare aer in bord - la B3 sau B4 (80 - 90) -

Discuție în 'Modele clasice' creată de MariusSS, 8 Apr 2009.

  1. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    Buton reglare caldura si/sau robinetul Audi 80, 90, 100 (B3, B4) - cauze probleme si rezolvari

    Da, stiu ca vi se pare absurd pe vremea asta, dar am descoperit ceva.
    Butonul de reglare a caldurii e pe rosu, si eu in masina primesc aer destul de rece, iar, pe albastru, primesc acelasi aer, numai ca, cu un debit de o idee mai mare. Butonul functionaeza cred pentru ca se aude ceva pe acolo ca s-ar inchide/deschide niste clapete si simt un alt debit de aer pe albastru decat pe rosu.

    alte detalii ar fi ca ambele furtune care intra in calorifer, de la motor sunt fierbinti, motorul este la 90`...sa intamplat totul de cand am schimbat furtunul care intra in motor de la radiator, ala lung, a curs antigelul, dar am completat in borcan pe urma, si ce-i drept, parca am completat mai putin decat a curs pe jos.

    ceva idei? va rog eu ca parca nu mai dorm noaptea bine cand ma gandesc.

    merci mult, marius.


    Audi 80, 1,8 S, 1989, fara aer conditionat:blush:
     
  2. cosminbaku

    cosminbaku 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2008
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Audi 80 1.6 D jk
    Mai baga antigel/apa

    Sal daca nu tia intrat tot antigelu inapoi si gur e gol caloriferu mai deschide borcanu si vezi cat mai e cu motoru rece si dupa aceea porneste motoru si ii mai pui antigel daca mai scade eu o lasam sa ajunga la 90 ca sa deschida si termostatu ca mai scade atunci si mai strangi de furtunu gros de la radiator sa mai iasa din aer,good luck!
     
  3. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    da, am sa fac asa dimineata.
    eu ma gandeam ca isi trage singur din borcan si in calorifer. cum spuneam, furtunele alea 2 care intra inauntru sunt calde ca celelalte furtune.
     
  4. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Daca ai un gol de aer pe instalatie poti incerca sa aerisesti instalatia. Posibil sa nu ai caldura din cauza radiatorului ce se mai infunda de la antigelul de prosta calitate precum si din pozitionarea acestuia. POti incerca o resuscitare scotand furtunele de la calorifer si bagand un furtun cu apa pe una din tevi( ai grija ca sunt foarte fragile) si sperand ca poate se desfunda.
    Acest sisitem este proiectat sa treaca apa tot timpul prin caloriferul de caldura. Ai un volet care deviaza aerul primit de la aeroterma in alta directie( practic ocoleste radiatorul) .
     
  5. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    am inteles, deci nu exita nici un robinet.
    bun, pai si cum se aeriseste instalatia?
    eu m-am gandit sa cumpar o solutie dinaia master sau 2+2 care cica desfunda radiatoare, asta in cazul in care ar fi infundat.
     
  6. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    crede-ma ca acelasi lucru l-am observat si eu la masina mea, un audi b4. Nu stiu exact cum era inainte pt ca era ff cald, dar am avut o problema, nu a pornit termocupla si a dat apa afara! Posibil sa fie de pe atunci ? furtunele extraordinar de fierbinti...iar caldura.. ***a!:(
     
  7. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    incredibil.
    azi am vrut sa ajung in poiana bv pe niste drumuri mai abrupte(dar asfaltate), am ajuns intr-un punct unde m-am uitat la indicatorul de temperatura. era undeva peste 100 grade, dar nu cu mult, am intors sa nu mai fortez, si ghici ce:
    mi-a fasait ceva inauntru si mi-a curs tot antigelul la picioare, si la mine, si la pasager. termocupla nu a pornit din cauza unui contact imperfect din cate am observat pe acolo.
    ce sa putut intampla pe acolo pe sub bord? si daca e greu si scump de remediat.
     
  8. DraQuTzU

    DraQuTzU 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b4
    oare radiatorul de caldura? :D aia am inteles eu din ce am citit din alte topicuri! apropo..ai rezolvat problema cu caldura ?
     
  9. george1962 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b4, motor abt
    Salut. Treaba e trista daca a curs antigel in masina...am patit cam la fel doar ca a curs putin cate putin. Tot urmaream pe unde se pierde antigel. Am spus ca e trist, ca am demontat bordul ca sa schimb radiatorul de caldura. Daca ai nevoie, revin cu ceva detalii..poze nu am facut dar stiu sa iti spun ....am gasit radiator la 100ron..cu livrare acasa, in bucuresti...verifica furtunele care intra in radiator...poate ai noroc si a curs de acolo..desi nu cred.Daca nu ai aer cond, e mai simplu cumva
     
    Ultima editare: 3 Iun 2009
  10. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    salut. revin cu problema.
    am dus masina la service, au dat bordul jos, dar am fost tare nemultumit de lucrare, nu mai dadusera aia niciodata bord de audi 80 jos, trageau fraierii pe acolo de el ca de un les. in fine, au gasit radiator nou la 100 ron, era fisurat cel vechi acolo unde intra furtunele in el.
    inca nu am luat-o de la service ca nu mi-au bagat apa in motor( bag apa sa vedem cum se comporta si pe urma antigelu), si mai au cate ceva de asezat pe acolo, sa fie la linie toate.
    oricum, nu doresc nimanui sa pateasca ceva si sa fie nevoie sa dea bordul jos ca acolo iti trebuie mana finuta. multi nu stiu ca ceva ce nu iese mai e prins printr-un surubel ceva....
     
  11. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    bun. am reusit sa scot masina din service.
    sunt total nemultumit. aia cred ca acum au dat prima oara un bord de audi 80 jos, au facut experiente pe masina mea.
    au fost multe chestii pe care le-au uitat sa le puna, surubele, etc...
    ce ma enervat f mult este ca, butonul care dirijeaza aerul la picioare, la parbriz si in fata nu mai functioneaza. nu functioneaza sa bage aer in fata, adica nu pot sa il invart pana in dreptul semnului ca se blocheaza, si nici aer nu baga. la picioare si la parbriz e ok, dar mai departe nu pot invarti butonul.

    ce poate sa fie, se poate remedia usor? ca inapoi la aia nu ma mai duc...
     
  12. george1962 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b4, motor abt
    De asta am ales sa fac eu singur treaba...am realizat ca sunt prea multe de demontat..eu am si ac.M-am belit , zgariat la maini dar am facut treaba singur...cu dureri de cap minime.
     
  13. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Verifica in ce stare sunt cablurile. Nu trage tare ca sa nu regreti.v Eu am mai schimbat radiatorul la mine. Nu mi-a mai raman nici un surub in plus:p .Acu serios ai fi venit pana la iasi ca sa schimbi radiatorul?
     
  14. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    bineinteles. daca as stii sigur ca cineva ar lucra cu o precizie aprox elvetiana, categoric da. as venii pana in iasi pt. orice poblema.
    ideea e ca nu mai am incredere in nici un service dupa ce am vazut ce lucrare mizerabila au facut aia. am ramas scarbit si am jurat ca la o lucrare de genu mai bine caut 1 luna pe cineva care stiu sigur ca a mai dat jos si a ami lucrat decat sa merg pe un service.

    am mai mers la un service sa imi schimbe sabotii de frana. nu stiau fraierii de unde se regleaza frana de mana, cautau in interior, au dat consola aia jos de la schimbator si frana de mana, si in final dupa ce au gasit sub masina , dupa ce am plecat am observat ca aveam joc in ambele roti . nu stransesera aia piulita de la tambur bine.

    la alt service am mers sa imi repare demarorul, l.-au facut, dar au uitat sa puna un cablu, un plus sau o masa de la alternator si nu mai incarca.a trebuit sa schimb rotor, diode, releu, alta munca, alti bani ca sa isi dea seama ca au uitat un fir sa il lege.

    acum, la service-ul asta imi da bordul jos si nu imi pun toate surubelele, torpedoul nu mi-l strange, si butonul de dirijare a aerului l-a facut sa nu mai mearga.

    am reusit azi sa ii dau de cap. problema era ca eu cand comutam sa intre aerul in fata cablul se misca cu totul, si asta trebuia sa stea prins intr+o clema , ca camasa cablului sa stea fixa si sa se miste numai cablul din interior.
    m-am chniuit mult, dar am reusit sa ii dau de cap.

    urmatoarele operatii sunt sa schimb amortizoarele pe spate si toate bucsile de pe fata, dar sa vedem unde o sa ma duc sa le fac...
     
  15. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Daca la o masina asa de simpla nu se descurca dar ce sa mai spunem la generatia dupa 98 si unele masini dupa 90 ce mai fac , unde e atat de multa tehnologie?
    Pentru ceva lamuriri cu privire la schimbarea amortizoarelor pot sa ma suni. E usor de explicat si simplu de zis. Trebuie sa fii foarte atent la felul cum scoti amortizorul.
     
  16. cosminbaku

    cosminbaku 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2008
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Audi 80 1.6 D jk
    Stie cineva cum pot fi unse voleturile sa mearga mai usor butonu de directiomare a aerului ?
    La mine mergea f f greu si am vazut ca si cablurile culiseaza destul de greu scoase si am scos cablu pt voletul care da aer in fata si lam lasat legat de buton doar pe cel intre parbriz si picioare.
     
  17. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Nu voleturile e problema ci cablurile care pierd lunsoarea de pe cablu. Varianta simpla e sa scoti cablurile si sa le pui picaturi de ulei printr-o parte si tinandu-le in pozitie verticala sa misti de camasa.Succes:)
     
  18. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    Dupa ce mi-am schimbat radiatorul de caldura de sub bord, la service, de atunci, nu stiu ce se intampla, cum a fost montat totul la loc, ca nu prea imi mai directioneaza aerul din bord...

    De exemplu....comut sa imi bage aer la parbriz, la dezaburire...imi baga intradevar si pe acolo aer mai mult, dar imi baga si pe la picioare, si pe la aerisotoarele din bord , cele frontale...deci imi baga peste tot aer.

    daca comut sa imi bage la picioare, imi baga la picioare mai mult, dar si la parbriz, si in fata pe la frontale.

    daca comut la frontale, la fel imi baga pe la frontale mai mult dar imi baga si peste tot....

    concluzia e ca pe ce comut ( frontale, picioare, parbriz), imi baga mai mult aer pe acolo, pe ce comut, dar in acelasi timp, scapa foarte mult aer si pe celelalte guri de aerisire...ce as putea sa fac sa remediez treaba asta?
    ma intereseaza daca e nevoie sa dau tot bordul jos, sau daca se poate remedia altfel...


    si inca o nelamurire...am vazut la VW golf 3 ca, cand se comuta aerul sa bage la picioare, baga aer si la pasagerii din fata, dar si la cei din spate ( am bagat mana sub scaunele din fata si am gasit tubulatura pe unde iese aerul si pentru pasagerii din spate). La B3 / B4 exista asa ceva? ca eu unu nu am....:wtf:
     
  19. b43ban

    b43ban 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi 80 b4,2.0 abt,1995
    Asa m-i se intampla si mie,este normal dealtfel,daca vrei sa iti bage doar pe la picioare le inchizi pe celelalte ca tu prob le tii deschise.Intra aer si fara sa pornesti caldura daca le tii deschise.
     
  20. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    da, la aerisitoarele frontale...dar cand comut spre cele aer. frontale, de ce imi baga si pe la parbriz , si pe la picioare? alea nu se pot inchide....
     

Distribuie pagina asta