1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Airbag - martor aprins in bord sau eroare pe tester la A4 B8 - montare/demontare

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de AlexM34, 3 Iun 2014.

  1. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Masinile care nu au contactul de dezactivare a airbag-ului pentru pasager activ, au senzor in scaun care dezactiveaza automat airbag-ul pasagerului si semnalul pentru centura de siguranta necuplata a pasagerului, in situatia in care nu sta nimeni pe scaunul pasagerului. De ce ai vrea sa montezi contact cu cheie pentru dezactivarea airbag-ului pasagerului daca nu este cazul ?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din acelasi motiv pentru care exista acel comutator, pentru copii mici pusi pe scaunul din fata.
     
  3. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Crezi ca producatorul nu ar fi facut legaturile si ar fi lasat in aer acel contact daca nu ar fi avut senzorul de presiune din scaun ? Este posibil ca torpedoul sa fi fost inlocuit si sa provina de pe o masina care are dezactivare manuala a airbag-ului pentru pasager. Cert este ca nu stim daca @claudiu-cocrea a incercat sa actioneze acel contact cu cheia de contact a masinii. Poate ne lamureste daca a testat sau nu. Modelele mai noi nu mai au acel contact deoarece a fost inlocuit cu un senzor de presiune (marca tensometrica piezorezistiva) in scaun.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Gresit. Vezi A6 4G, sau nu se incadreaza ca masina mai noua ?
    La masini cu ISOFIX ai si comutator pentru dezactivarea airbag-ului pasager.

    Daca ar fi cum spui tu, si pui scaun tip scoica pentru copil, sistemul l-ar detecta si airbag-ul ar sari. Doamne fereste ce s-ar intampla cu un copil de cateva luni.
     
  5. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ok. Nu are rost sa facem polemica acelui contact dar iti spun sigur ca sunt versiuni de A4 B8 2011+, al meu si nu numai, care nu au acel contact de dezactivare a airbag-ului. Repet: nu avem datele complete de la colegul de forum si momentan ne dam cu presupusul.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai ISOFIX ? Daca nu, inseamna ca nu ai citit ce am scris si ti-ai racit gura degeaba.
     
  7. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Sunt de acord cu tine, dar inca o data ... lasa omul sa ne lamureasca daca are ISOFIX si pe fata si daca se potriveste cheia la acel contact. Mi se pare complet aiurea sa ai contact in torpedou si sa nu fie cablat. Firele mufei contactului trebuiau sa fie in acelasi manunchi cu cele de la lampa de iluminare a torpedoului si a celei de la picioare. Eu mi-am facut retrofit la pachetul full de lumini ambientale inclusiv footweel si am luat cablajul complet de pe o masina care avea contact in torpedou. Am fost nevoit se dematisez cablajul si sa inlatur firele pentru contact. Ma indoiesc totusi ca omul nu ar fi observat ca masina este cablata si are mufa pentru contact. In plus daca masina a avut optiunea de dezactivare a aibag-ului, din fabrica ar fi trebui sa aiba si martorul pentru Airbag off sub butonul de avarii.
     
    Ultima editare: 12 Mar 2017
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai eu din ce am inteles, el a cumparat contact + fire si nu stie unde sa le lege.
    A zis clar "am incercat sa montez", deci nu este o optiune ce a avut-o pe masina dar era inutilizabila.
     
  9. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cred ca trebuie sa ne explice mai clar @claudiu-cocrea ce intentie are si ce-si doreste. Pana atunci ne imaginam ... si asta doar ca sa-l ajutam.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru montaj switch dezactivare airbag pasager vezi ilustratia No. 128 / 7 din PDF-ul atasat.
     
    Mihaitza94, claudiu-cocrea și paulkf apreciază asta.
  11. claudiu-cocrea

    claudiu-cocrea 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143cp CJC
    Buna dimineața,
    1.Mii de scuze daca nu am fost suficient de clar.
    2.Masina nu are "Passager airbag off" așa că am cumpărat butonul de avarii, contactul de dezactivare airbag împreună cu mufa și firele de la contact până la mufa din spatele torpedoului.
    3.Am montat butonul de avarii și când am dat jos torpedoul sa montez contactul am constatat că nu am unde sa leg cele 3 fire care vin din contact.
    4.audi66 mulțumesc pentru PDF este suficient de clar dar am o rugăminte... poți să-mi confirmi daca am înțeles bine, firele vin legate in mufa de la calculatorul de airbaguri (galben/gri în 52, maro la masa? și mov/alb 26) Mulțumesc anticipat.
    Deci mașina nu are și nu a avut "Passager airbag off" am o fetiță de aproape un an și cât mai sta in scoica cu spatele la direcția de mers o țin în fața după asta trece în spate(conform cod rutier) in prezent airbagul pasager este dezactivat cu ajutorul vag com dar eu doresc sa montez contactul pentru dezactivare airbag pasager (Cheia este mereu la mine dar vag comul nu)
    Sper că am reușit să explic mai clar de data asta.
    Mulțumesc.
     
    Ultima editare: 13 Mar 2017
    paulkf apreciază asta.
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Deci este asa cum banuiam eu. Da, ai inteles bine schema.
     
  13. rominika

    rominika 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B9, AVANT, 2.0 TDI, 190 CP, 2016
    Salutare, am un audi A4 B8, 2008, si de doua zile am aprins in bord, martorul de culoare rosie, pentru airbag si centuri. Mentionez ca la diagnoza nu apare nici o eroare, si de doua ori s-a stins singur in mers, dar se reaprinde la pornirea motorului si nu se stinge cum ar fi normal. Aveti idee ce ar trebui verificat pentru remediere?
    [​IMG]
     
  14. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Eu am intalnit o situatie asemanatoare cand s-a aprins martorul de airbag la pornirea motorului, dar a dat eroare pe airbagul din volan. Eroarea nu a disparut pana nu am sters-o cu VCDS-ul. In momentul cand a aparut eroarea, afara erau -12 grade iar tensiunea memorata la aparitia erorii era 10,8V. Masina a stat nepornita cateva zile. Probabil bateria a fost ceva mai descarcata iar in momentul pornirii a atins pragul critic pentru anumite componente si asta sa fi cauzat aparitia erorii. In orice caz dupa ce am sters eroarea si masina a functionat zilnic, eroarea nu a mai aparut. In cazul tau e ciudat ca nu apare nicio eroare memorata si martorul este aprins. Incearca si cu alta interfata de diagnoza si eventual o masuratoare pe baterie.
     
    rominika apreciază asta.
  15. OctavBalan

    OctavBalan 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Q8, 3.0 TDI Mild-Hybrid, 2022
    eu nu am mai rezolvat problema desi am schimbat si bateria.
    aceasi problema, prin mufa obd2 se poate comunica cu modulul, recoda, insa

    01-Engine -- Status: Malfunction 0010
    03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
    15-Airbags -- Status: Sporadic communication error 1000
    17-Instruments -- Status: Malfunction 0010
    19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
    46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
    53-Parking Brake -- Status: Malfunction 0010

    Nu poate comunica, ceea ce ma duce la ideea ca e o problema de conexiune ( fire / mufe ) . Ma voi programa in service pentru o verificare a firelor din CAN Gateway - Airbag.
    Singura teama este ca in caz de necesitate, airbag-ul nu va fuctiona.

    Address 15: Airbags (J234) Labels: 8K0-959-655.clb
    Part No SW: 8K0 959 655 B HW: 8K0 959 655 B
    Component: AirbagVW-AU10 H26 0410
    Serial number: 0038JD17CH3/
    Coding: 30343434363030303030554A304C384B3053
    Shop #: WSC 06325 000 00000
    ASAM Dataset: EV_AirbaECUVWAUDI010 A02007
    ROD: EV_AirbaECUVWAUDI010_AU48.rod
    VCID: 3C77D27BB79E7CFE88B-8069

    Crash sensor for side airbag; driver side:
    Serial number: 633

    Crash sensor for side airbag; passenger side:
    Serial number: 634

    Crash sensor for side airbag; rear driver side:
    Serial number: 635

    Crash sensor for side airbag; rear passenger side:
    Serial number: 636

    Crash sensor for front airbag; driver side:
    Serial number: 637

    Crash sensor for front airbag; passenger side:
    Serial number: 638

    No fault code found.
     
  16. rominika

    rominika 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 B9, AVANT, 2.0 TDI, 190 CP, 2016
    La mine explicatia data de "paulkf" cred ca este valabila, chiar daca nu apar erori la diagnoza. Inclusiv mecanicul meu m-a trimis sa masor bateria, pentru a elimina aceasta cauza, inainte de a umbla la alte cauze. In ultimele zile, folosind masina pe perioade de timp ceva mai lungi, perioada dupa care se stinge becul, s-a scurtat la cateva secunde dupa pornirea motorului. Cand am reusit sa ajung la cel care se ocupa de baterii, din pacate, era dupa o folosire de cel putin o ora si jumatate a masinii, si masuratoarea, care a iesit buna, nu a fost concludenta. Electricianul a spus ca ar trebui sa las masina peste noapte la el, si eventual a doua zi, dimineata, sa masuram bateria. Deocamdata, nevoia de masina, ma impiedica sa fac asta.
     
  17. OctavBalan

    OctavBalan 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Q8, 3.0 TDI Mild-Hybrid, 2022
    Am cumpărat un modul care nu a mai fost folosit însă nu poate fi codat, vcds refuza sa codeze, eroare 31 request out of range
    Cei de la reprezentanta nu au reușit nici cu vag com nici cu ustensilele lor ...
    acum eroarea este ca modulul nu e codat ....
     
  18. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
  19. OctavBalan

    OctavBalan 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Q8, 3.0 TDI Mild-Hybrid, 2022
    Da, deci nu a mers nici la reprezentanta pe aparatura lor sa îl codeze, pur și simplu nu accepta codarea.... încă 500 lei aruncați .
    I sa activat component protection însă nu a vrut sa ia codul nici prin SVM ...
    Acum nu știu pe ce sa mai dau vina ... am luat teapa cu modulul asta .... ori ceva probleme pe fire ... dacă cineva mă poate ajuta , ar fi ultima salvare ca eu nu mai găsesc nicio soluție ... mulțumesc
     
  20. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Modulul nou este acelasi model cu cel vechi ? Sa nu fie o problema de incompatibilitate intre cele doua.
     

Distribuie pagina asta