1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Airbag - martor aprins in bord sau eroare pe tester la A4 B8 - montare/demontare

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de AlexM34, 3 Iun 2014.

  1. OctavBalan

    OctavBalan 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Q8, 3.0 TDI Mild-Hybrid, 2022
    Salut, astăzi am schimbat calculatorul cu unul nou - cumpărat din reprezentanta;

    Cu unul cumpărat la mana a 2a si șterse datele de pe el băieții nu au reușit să îl codeze, asa ca am dat comanda de unul nou , 2800 lei plus manoperă....

    Cel nou s-a codat, senzorul de la centura funcționează, becul nu mai este aprins .

    Am incercat si eu cu vag com sa codez unul cumpărat de pe net si nu accepta codarea.

    Cel cumpărat are terminată J , cel mai probabil au îmbunătățit unitatea.
     
  2. FlaviusA4 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2015
    Locație:
    Ramnicu Valcea
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2009
    2800 lei ? Mie mi-au zis 200 euro aproximativ ca ar costa calculatorul. Sa fie oare ceva in neregula ? :)

    Problema la mine este ca toata operatiunea asta de inlocuire, desi inca nu este terminata, becul inca este aprins, cred ca mi-au afectat cumva si ceva pe la masina.
     
  3. danut81 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2008
    Locație:
    IASI
    Masina:
    1991,B3
    Buna ziua dragi colegi. Am un b8 2010, masina a suferit un accident. In urma accidentului a sarit airbagul sofer si pasagee. Masina a fost in service la tinighigerie, s-a reparat, inlocuit airbagurile dar nu porneste. Capsa pirotehnica de pe borna este sarita, am alimentat cu "+" dupa capsa dar bordul nu se aprinde deloc. Trebuie sters cumva crash data? Va multumesc.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stiu ce reparatie ati facut voi acolo dar nu ati facut ce trebuie. Daca orice airbag a fost declansat in urma unui accident se inlocuieste in mod obligatoriu centrala airbag care are CP ce trebuie scos si se codeaza noua centrala airbag. Se inlocuieste si capsa pirotehnica de la borna. Asa ca nu stiu si nu stim de ce nu iti porneste masina. Schimba mecanicul si electricianul si sfatul meu este sa mergi la reprezentanta.

    In alta ordine de idei te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  5. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ca sa-ti faci o idee despre capsa pirotehnica de pe borna de +12V a batriei, care ,,pocneste" in caz de accident si intrerupe circuitul:

    Asa cum spune si in videoclip se poate face un bypass pentru teste.
     
  6. tommy lee

    tommy lee 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 avant, 2.0 TDI (CAGA) 143CP, 2010
    @danut81 daca au fost declansate airbagurile cu siguranta a fost activat si mecanismul de pretensionare al centurilor de siguranta. Acest mecanism este activat de o capsa pirotehnica care nu se mai poate schimba. Trebuie schimbata centura integral. Lucrez in domeniu si dupa parerea mea nu sunt indicate compromisurile cand e vorba de siguranta.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta sustin si eu. :)
     
  8. mei20mei 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2017
    Locație:
    Tg-Jiu
    Masina:
    Audi A4 2L 2010, 143 cp
    Buna dimineata! Am un Audi A4, B8, motor de 2, 143 cai, anul 2010. Mi s-a aprins martorul de airbag in bord, am pus o pe tester, am sters eroarea si tot imi apare dupa ce o sterg, la 2 ore, 3 ore, iar dupa ce o sterg si trec peste o denivelare sau groapa, aceasta imi apare. M-am uitat la mufele de sub scaun, le-am sters,dar tot imi apare aceasta eroare. Cel mai mult a stat fara sa imi apara martorul cam 2 saptamani. Nu stiu care ar putea fii cauza acestei erori. Atasat pun poza cu eroarea afisata in VCDS. Va rog sa ma ajutati cu un raspuns in ceea ce priveste eroarea. Va multumesc anticipat!
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si la electrician auto profesionsit, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Ai verificat firele adica le-ai scos din mufa cu un depinator si asa mai departe ? Eu nu cred ca ai facut asta. Degeaba scrii pe forum daca nu ai facut ce ti-am spus eu.
     
  10. mei20mei 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2017
    Locație:
    Tg-Jiu
    Masina:
    Audi A4 2L 2010, 143 cp
    Vcds ul il am eu instalat le laptop, nu am fost la nimeni pentru aceasta eroare. Mufele au fost scoase, aspirate si curatate cu spray pt contacte fine, wd40.
    Cineva mi a spus ca problema ar putea fii de la centura, din stalp. Acolo ar fii singurul loc unde nu am curatat. Multumesc!
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Verifica fiecare pin din fiecare mufa cu un aparat de masura si verifica fizic sa nu fie oxidat asta dupa ce il scoti pe fiecare in parte cu un depinator. Eu zic sa mergi la electrician auto profesionist. Bafta.
     
  12. mei20mei 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2017
    Locație:
    Tg-Jiu
    Masina:
    Audi A4 2L 2010, 143 cp
    Am desfacut centura din stalp si am gasit exact ce este in poza. Daca cumpar mufa mai trebuie sa inlocuiesc si centura? Masina asa am cumparat o.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aia este o rezistenta. Asa fac samsarii ca sa pacaleasca martorii din bord.
    Iti trebuie centura completa pentru ca a ta in caz de accident nu se blocheaza. A fost declansata (are o capsa pirotehnica), deci masina ta a patit o dauna destul de mare daca s-a declansat airbag-ul si centura. Trebuie inlocuita centrala airbag cu una noua sau SH si centura in cauza.
    Verifica si in cealalta parte, la pasager si verifica daca mai ai airbaguri intregi prin masina ca tare imi e ca mai ai rezistente prin masina si chiar airbag-uri declansate.
    Vezi ca nu este simpla inlocuirea calculatorului = centralei de airbag, trebuie scos CP-ul si codata centrala. Este o operatiune destul de complicata si nu o poate face chiar oricine.
    Ti-ai luat o mare teapa cu masina asta. Sa-ti fie invatare de minte si sa nu mai cumperi masini fara sa le verfici. Tot ce ti-am spus eu am mai scris pe forum si eu si alti colegi.
     
  14. mei20mei 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2017
    Locație:
    Tg-Jiu
    Masina:
    Audi A4 2L 2010, 143 cp
    Voi verifica. Masina in momentul cumpararii a fost dusa la service pentru verificare amanuntita si pusa pe tester. Eroarea a aparut cam la 2-3 saptamani dupa ce am verificat-o. I-am intrebat pe cei de acolo daca a fost implicata in vreun accident, iar ei au spus ca nu sunt semne ca ar fi fost. Clar nu o cumparam daca nu as fii trecut cu ea prin service. Multumesc pentru ajutor!
     
    Ultima editare: 10 Feb 2018
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa nu te mai duci in viata ta la cine ti-a spus ca nu a fost implicata masina in accident, este praf. Centura de ce s-a declansat, de frica ca statea singurica in masina ? Vai de capul alora care cred ei, ca sunt profesionisti. Cum au testat ei crash data signal ? Pentru interogarea aia iti trebuie o interfata de interogare speciala a ECU si nu stie asta sa faca orice agarici cu o clona mizerie chinezeasca. Treziti-va oameni buni. Precis ai dat maxim 8.000 Euro pe o masina care trebuia sa coste minim 12.000 euro. Sa nu mai zic ca precis ai in bord maxim 250.000 Km si masina sigur are dublu km. Stai sa vezi ce te asteapta in continuare. Voi cumparati un pret, nu o masina. V-am mai spus ca va meritati soarta.

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  16. vladi77

    vladi77 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2017
    Locație:
    Spania
    Masina:
    A4,3.0 tdi,Quattro
    Salut
    La masina din profil un A4 3.0 TDI din 2008 la o scanare cu VCDS-ul mi-a dat urmatoarea eroare privitoare la airbag:

    Saturday,31,March,2018,10:23:37:05031
    VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
    VCDS Version: 14.10.2.0 (x64)
    Data version: 20150311
    www.Ross-Tech.com

    VIN: WAUZZZ8K78A043437 License Plate: 2037HHD
    Mileage: 235986 Repair Order:

    Address 15: Airbags Labels: 8K0-959-655.clb
    Control Module Part Number: 8K0 959 655 B HW: 8K0 959 655 B
    Component and/or Version: AirbagVW-AU10 H26 0410
    Software Coding: 30343434363030303030554A304C384B3053
    Work Shop Code: WSC 06325 000 00000
    ASAM Dataset: EV_AirbaECUVWAUDI010 A02007 (AU48)
    ROD: EV_AirbaECUVWAUDI010_AU48.rod
    VCID: 3C70ACDFB77800C1727-8069
    1 Fault Found:

    10485833 - Internal Control Module Memory Check Sum Error
    B2000 49 [137] - Internal electronic failure
    MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 235984 km
    Date: 2018.03.31
    Time: 09:37:18

    Stie cineva o rezolvare ? Va multumesc
     
  17. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Si la mine, la un moment dat s-a aprins martorul aribag asa pur si simplu. La scanarea cu VCDS mi-a dat aceeasi eroare si nu am gasit alta rezolvare in afara de schimbarea modulului de airbag.
     
  18. george preda

    george preda 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    cornetu
    Masina:
    audi a4b8
    Salutare,
    Caut pozitionarea calculatorului airbag pentru inlocuirea lui la A4 B8 2013 (2.0 tdi daca conteaza asta). Multumesc frumos.
     
  19. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Il gasesti sub consola centrala intre scaune, sub mocheta. Va trebui sa demontezi toata consola centrala pentru a avea acces la el.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    George citeste topicul asta (pagina 1) si data viitoare te rog sa nu mai deschizi topicuri noi aiurea si inutil fara sa citesti integral toate topicurile care te intereseaza.
     

Distribuie pagina asta