1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Alarma originala - OEM - din fabrica la audi A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de opreanuy_19, 3 Dec 2007.

  1. iulian2007 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2014
    Locație:
    Londra
    Masina:
    audi a4 b6 1.9 tdi 2001
    Scuze ca nu m am facut bine inteles,dar cheia este din metal, nu din plastic. Doar ca este varianta simpla, cu chip pt imobilizator.
    Cat despre diagnoza, astept week end ul si caut un mecanic in zona.
    Multumesc pt raspunsuri.
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Scuza-ma insa eu am avut la usa multe b6-uri si niciodata nu a venit vreunul cu cheie metalica simpla.
    B6 iese din fabrica cu 3 chei, 2 metalice cu telecomanda tip briceag si 1 de plastic micuta fara telecomanda, toate 3 avand cip.
     
  3. iulian2007 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2014
    Locație:
    Londra
    Masina:
    audi a4 b6 1.9 tdi 2001
    Cea micuta cu cip are intradevar corpul principal din plastic, dar partea care intra in contact propriu-zis e din metal.
    Postez de pe telefon si nu pot urca o poza.
     
  4. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Nu prea are cum , dar in fine ...
    Poate nu e de B6
     
  5. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Eu la masina ( B6) am 4 chei:

    -2 metalice pliabile cu telecomanda- si chip
    - una de plastic integral, tot cu chip
    - una cu limba de metal/ nepliabila - cheie de service, cand lasi masina in service sa nu le dai si posibilitate de pornire, doar incuiere descuiere
     
  6. iulian2007 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2014
    Locație:
    Londra
    Masina:
    audi a4 b6 1.9 tdi 2001
    Exact ultima varianta de cheie o am...numai ca are cip...si cu ea pornesc masina.
     
  7. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    N-ar trebui sa poti porni masina cu ea, doar daca nu a facut o manevra fostul proprietar sa puna un cip direct in bord sub contact, sau a dezactivat imobilizatorul din soft si cheia ta nu are cip, sau a facut o tziganie cumva sa monteze cip desi corpul acelei chei e dintr-un plastic brut

    @Ovidiutm si Turbocip... rusinica baieti
     
    Ultima editare: 21 Aug 2014
  8. iulian2007 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2014
    Locație:
    Londra
    Masina:
    audi a4 b6 1.9 tdi 2001
    Pai acea mica bucatica de plastic care este pe limba de metal langa corpul cheii nu este cipul?
    Stiti cumva care este siguranta responsabila pt functionarea alarmei? As vrea sa renunt la ea pana ajung la cineva care sa mi faca diagnoza.
     
    Ultima editare: 21 Aug 2014
  9. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    am zis mai sus ca ala e un plastic turnat nu are nimic in ea
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    drogas, aia e cheie de b5 toata ziua si ca sa te surprind si eu putin ;), toate cheile de service au cip in ele, sau tu crezi ca la service se imping masinile? Crede-ma pe cuvant ca preferi sa iti fie condusa masina, nicidecum impinsa.
    Conceptul ala de cheie de service a plecat de la ideea de a nu lasa o cheie mai scumpa (cum e cea briceag) intr-un loc in care se poate pierde usor. Apoi, acea cheie, desi incuie/descuie masina respectiv porneste motorul, nu descuie torpedoul, portbagajul si bancheta rabatabila. Totul e gandit. ;)
     
  11. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Hmm, m-ai pus pe ganduri.

    Nu am pornit niciodata decat cu cheile briceag... O sa incerc si cu celelalte 2 o pornire sa ma laumuresc.

    Totusi nu poate fi cheie de B5 pentru ca si eu si colegul avem B6 cu astfel de cheie.
    Poti sa imi explicit te rog de ce o cheie care porneste motorul si e identica cu cea briceag nu descuie torpedoul si portbagajul care se deschid cu acelasi model de lama?

    PS la service eu prefer sa o impinga, ai fi suprins sa vezi cum conduc ( nu la reprezentante) dar la alte service'uri se practica metoda abuzarii masinilor de la client, asa ca eu prefer sa le dau cheie fara cip eventual sa ma asigur ca nu merge nimeni cu ea.
    multumesc
     
  12. iulian2007 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2014
    Locație:
    Londra
    Masina:
    audi a4 b6 1.9 tdi 2001
    Confirm si eu ca masina e fara doar si poate a4 b6...
    Aseara am scos siguranta nr.24 (cea destinata sistemului confort) si alarma tot a inceput sa urle
    Sper week endul asta sa ajung la un mecanic...si mai sper sa fie si priceput!
     
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu poti scoate siguranta ca sa anulezi alarma, altfel hoti ar scoate siguranta imediat ce ar intra in masina. Scoate alimentarea la difuzor, o gasesti in portbagaj in dreapta sub nivelul podelei.

    drogas, incearca cheia de service si o sa vezi. Cum e facuta nu stiu insa nu merge decat sa intri in masina si sa pornesti motorul.
    Daca abuzeaza masina cei de la service, nu o las acolo. Iar cei priceputi la un service iti spun eu ca nu se distreaza conducandu-ti masina. Concluzie, nu lasa masina pe mana priceputilor. Cat despre impins masina, nu e de preferat intrucat unele elemente se indoaie sub actiunea palmelor si de multe ori cei care imping nu vad toate unghiurile, asa ca se intampla ca se loveasca masina usor.
     
  14. iulian2007 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2014
    Locație:
    Londra
    Masina:
    audi a4 b6 1.9 tdi 2001
    Ehhh...ce bine ar fi daca s ar intampla ca la carte...
    Dupa ce deblochez usa cu chei din butuc, imediat ce o deschid alarma se activeaza!
    Apoi introduc cheia in contact si pun contactul, insa alarma nu se dezarmeaza din.prima, fiind necesare mai multe astfel de operatiuni...
    Pt moment am scos goarna alarmei....am vazut si ceva fire taiate la modulul din.portbagaj...o siguranta lipsa...cred ca ma lipsesc de ea!
     
  15. iulian2007 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2014
    Locație:
    Londra
    Masina:
    audi a4 b6 1.9 tdi 2001
    Dupa diagnoza de azi se pare ca modulul de comanda al inchiderii centralizate nu comunica cu usile spate....
    Ca si remediere mi s au propus 2 variante...1. De la scrap alt modul cu mentiunea ca e posibil sa nu se "pupe" cu masina si raman cu banii dati si 2. Sa l repare un electronist pe cel existent....ce mi recomandati?
     
  16. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Sa iti iei unul cu acelasi cod si atunci merge sigur
    Si cu reparatul e treaba , dar grija mare pe mana cui il dai
     
  17. iulian2007 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2014
    Locație:
    Londra
    Masina:
    audi a4 b6 1.9 tdi 2001
    Dupa diagnoza acestea sunt erorile gasite. Ceva sugestii pt ce ar trebui verificat in continuare? Multumesc anticipat.
     
  18. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    sincer,daca vrei mai bine iti iei un vag si iti faci tu singur diagnoza,ceea ce scrie acolo sint coduri generice,fiind folosit un soft de diagnoza universal,nu cele specifice VAG,e mai greu de dat sfaturi,parerea mea.
    referitor la comunicarea cu modulele pe spate,tot din cauza ca se foloseste o interfata universala,nu ai cum sa verifici daca pe linia de CAN modulele de la usile de spate "sint vazute" de interfata de diagnoza,cum este in cazul VAG,acolo apar cele 2-4 calculatoare de pe usi,cu codurile aferente,deci atunci stii ca ele sint ok,si ramine de vazut care ar fi problema,poate fi cazul de o codare defectuoasa,de aceea comunica doar cu usile de fata,calcu de confort crezint ca are usile pe spate fara calculatoare,deci cu yalele direct din el,si atunci apar aceste fenomene pentru ca acest calculator nu mai poate controla yalele si nu stie ce se intimpla.
    MAi este o ipoteza,si banuiesc ca ar fi cea corecta,dupa ceea ce am citit referitor la problemele tale.este posibil ca fostul proprietar sa fi schimbat calcu de confort (din anumite cauze) cu unul SH,dar de pe o masina cu 2 geamuri electrice doar (sau 4 si este opusul la ce ai tu acum,2 electrice-fata),si scgimbarea s-a facut tot intr-un service fara diagnoza dedicata VAG,iar codarile nu au mai fost facute pentru masina in cauza,din aceasta cauza proprietarul ti-a dat si o cheie,pentru ca celelate ale masinii nu au stiut sa le imperecheze cu noul calculator.....parerea mea.
    cel mai bine ar fi sa iei un VAG,intri pe modulul confort,scrii codarile ,si apoi iti mai cer niste detalii,si in functie de dotarea masinii iti pot spune daca codarile sint ok,sau trebuie sa le schimbi ca sa iti mearga totul ok. (si eu am patit la fel,am schimbat modulul confort si am avut cam aceeasi problema ca tine,dar aving VAG-ul le-am rezolvat,ceea ce la service nu au stiut sa faca :))) )
     
    Ultima editare: 4 Sep 2014
  19. iulian2007 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2014
    Locație:
    Londra
    Masina:
    audi a4 b6 1.9 tdi 2001
    revin cu up-date....
    problema a fost rezolvata in proportie de 95% prin inlocuirea modulului de confort si cumpararea unei chei originale cu telecomanda de la dealerul audi, plus bineinteles omul priceput sa descopere ''buba'' :D
    a mai ramas sa gasesc cei doi acumulatori din goarna alarmei, iar in aceasta privinta v-as ramane recunoscator daca m-ati ajuta cu un link...de preferat de aici din UK (e-bay, amazon, orice)
    multumesc tuturor pt suport si ajutor

    LE stiti cumva daca e vreo problema daca acumulatorii au 150mAh in loc de 160 mAh cat au cei originali?
    ma refer la cei de aici http://www.ebay.co.uk/itm/Varta-Mempac-3-V150HT-3-6V-Fruit-Machine-Backup-Battery-/280643767721
     
    Ultima editare: 8 Noi 2014
  20. gigel_78

    gigel_78 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti - Germania
    Masina:
    audi A4 B7 an 2008 motor 2000 Diesel BPW. 6 Trepte
    Salut,
    Aceiasi problema am intampinat si eu azi. Alarma masinii, care este bineinteles din fabrica, a pornit de una singura si a fost necesar scoaterea bornelor bateriei.
    Dupa aceea am desfacut capitonajul din partea dreapta din porbagaj pentru a avea acces la goarna alarmei. Cand am sos mufa din goarna, era coxata rau. Am desfacut goarna, mai exact am taiat-o pe din doua deoarece este lipita si in ea se afla 2 baterii care era curse si o placa electronica care avea cateva borne oxidate. Concluzia ? Cred ca o sa cumpar alta, chiar fie ea si SH.
    Acum ledul rosu din usa la inchiderea masinii sta continuu aprins cateva secunde , dupa care bipuie normal ceea ce inainte de aceasta problema bipuia repede si a poi incet. Masina se incuie normal, pleaca Alarma dar numai din semnalizari.
    Alaturat o sa atasez poze cu goarna desfacuta si component ele acesteia. O seara buna. :(
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Dec 2014

Distribuie pagina asta