Alternator - Baterie - Electromotor la A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de rufusz, 13 Aug 2008.

  1. Skywalker

    Skywalker Bronze Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 4BC5 Avant AKE&BAU af 2000
    Cred ca mai exista varianta sa-l dai pe al tau la schimb plus diferenta pe un altul reconditionat.
    Toata operatiunea te va costa ceva mai ales ca trebuie demontata & montat toata fata masinii pentru inlocuire.
    Prima data sa-ti demontere partea electrica de pe alternator si sa verifice daca nu-i ceva stricat acolo, macar iesi mai ieftin.
     
  2. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,C5,2.4 quattro,1998
    daca ai acea tensiune se cheama ca nu incarca
    primul lucru pe care ar trebui sa il faci este sa inlocuiesti platoul cu carbuni si cu releul de incarcare
    statorul si rotorul se defecteaza mai greu
    bafta
     
  3. krysty1989

    krysty1989 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2013
    Locație:
    Ilfov, Cornetu
    Masina:
    A6=1800cm3=1999
    1-nu trebui sa demonteze toata fata pt alternator-merge sa bagi cheia de 17 sa detensionezi rola de intindere
    2am schimbat deja platoul de carbuni inpreuna cu regulatorul
     
  4. krysty1989

    krysty1989 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2013
    Locație:
    Ilfov, Cornetu
    Masina:
    A6=1800cm3=1999
    problema s.a rezolvat
    am mers cu alternatorul la baietii de pe Principatele Unite,care se ocupa doar cu alternatoare si electromotoare
    pe langa cele schimbatedde mine,mi.au mai pus baietii alt colector
    acum alternatorul incarcaperfect !
     
  5. Darius21

    Darius21 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a6(C5) 2.5 TDI Avant tiptronic.quattro cod motor AFB an fabricatie 1997
    Salutari la toata lumea.am si eu o mica problema si sper sa ma lamuriti.azi am pornit masina si becul de la baterie din bord nu se mai stinge.alta chestie ciudata este ca am ramas fara servo.alternatorul nu incarca si am ramas fara servo.cineva mi-a spus ca sar fi rupt cureaua de la alternator.ss fie adevarat??ms la toti.numa bine
     
  6. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dar de ce astepti raspuns pe forum si nu investighezi acest lucru ? Chiar asa de greu este sa te uiti la masina sau daca nu te pricepi sa chemi pe cineva sa se uite la curea ? In principiu intradevar cureaua de accesorii/auxiliare/transmisie a cedat.
     
  7. Darius21

    Darius21 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a6(C5) 2.5 TDI Avant tiptronic.quattro cod motor AFB an fabricatie 1997
    Azi voi suna la doctor.eu am desfacut protectia de plastic la motor si nu am vazut nimic.am intrebat pe cineva si el a spus ca ar fi cureaua de la alternator.am zis sa intreb pe forum ca sa stiu ce ma asteapta si sa stiu cat de cat pana reusesc sa sun la doctor.ms de ajutor oricum.altcineva....un diagnostic???
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Ce protectie de plastic ? Felicitari, tocmai te-ai uitat la distributie. Cureaua alternatorului este mai jos.
     
  9. Darius21

    Darius21 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a6(C5) 2.5 TDI Avant tiptronic.quattro cod motor AFB an fabricatie 1997
    Nu prea am habar de mecanica.....o sa ma uit azi sub ea daca pot pana reusesc sa dau de doctor.ms de ajutor
     
  10. Skywalker

    Skywalker Bronze Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 4BC5 Avant AKE&BAU af 2000
    Deci, cum ridici capota, in stanga masinii unde este vasul de ulei servo, cu o lanterna te uiti spre locul unde pleaca furtunul ala gros din vas, si ai ajuns la pompa servo, daca ii vezi fulia, ai cureaua rupta, daca ii vezi cureaua, inseamna ca e tot rupta dar nu a cazut.

    Mai pe scurt:
    Cand nu mai ai servo si incarcare baterie = curea accesorii (una din ele, ca ai 2)
     
  11. Darius21

    Darius21 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a6(C5) 2.5 TDI Avant tiptronic.quattro cod motor AFB an fabricatie 1997
    Mersi marinarule.maine vine doctorul la ea.sper sa o poate face la mine acasa fara sa o mai duc la atelier.mie fricz sa o pornesc ca sa nu se rupa ceva mai mult.va tin la curent cu rezultatul obtinut
     
  12. Darius21

    Darius21 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a6(C5) 2.5 TDI Avant tiptronic.quattro cod motor AFB an fabricatie 1997
    Salutari.problema rezolvata.cauza?!suportul de la intinzator(cred ca ala este,are un amortizor mic)avea un pic de joc si asa au sarit curelele de acolo.schimbat intinzatorul.suportul si amandoua curelele....masina merge ok.multumesc de ajutor.
     
  13. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Salutare tuturor, am observat ca-mi fluctueaza incarcarea bateriei in bord, la indicatorul cu voltajul bateriei. Cand stau la relanti, e peste 16V, cand aprind becurile scade, daca o turez creste iar... Ce pot sa-i schimb? Acum vreo 2-3 ani a fost dus alternatorul la un electrician si i s-a schimbat tot in el.

    LE: Indicatorul din bord de la baterie are problema aia ca indica mai mult decat incarca, dar acum cateva zile nu fluctua deloc, statea fix peste 16 v
     
    Ultima editare: 6 Ian 2016
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B8 2.0 Avant CAHA 125 KW
    Peste 16 V zici deoarece e defect ceasul si la output test se opreste in dreapta fata de centru ? Sau incarcarea ta e pe bune 16 V ? Ca nu e normal asta, trebuie verificata/masurata/schimbata puntea de diode.
     
  15. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Salutare Nucu, am pus Vagcom-ul pe masina si oscila de la 12V la 14V. Cand o lasam la relantii cu mai multi consumatori statea in 12-13, cand ii opream consumatorii statea in 14. Daca aprindeam farurile si o turam putin se vedea cum creste intensitatea luminii. Spui ca e puntea de diode?
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B8 2.0 Avant CAHA 125 KW
    Foarte probabil da.
     
    nechifor apreciază asta.
  17. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    danutzzu și Skywalker apreciază asta.
  18. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    stiu ca e vechi mesajul,dar pentru...nu a induce in eroare alti colegi.
    Se demonteaza botul masinii clar...cheia o bagi fix undeva de capacul de peste accesorii....iar cat te zbati sa dai capacul jos,bateti capul sa desfaci vascocuplajul...apoi te poti apuca de alternator.
    faptul ca tu ai capace lipsa nu inseamna ca poti umbla la alternatorul unui 2,5 cu cheia de 17
     
    Skywalker apreciază asta.
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Cred ca a vorbit in necunostinta de cauza sau se referea la 2 lucruri diferite.
    1. Platou de carbuni are electromotorul, nu alternatorul.
    2. Regulatorul - se afla pe alternator si carbunii sunt in interiorul regulatorului.

    Deci nu ai cum sa schimbi si platoul de carbuni si regulatorul la un alternator.
     
    Skywalker apreciază asta.
  20. sorel09 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2014
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6, C5, 2,5Tdi AKE, Quattro
    Salutare colegi.
    Detin un Audi A6 2,5Tdi va rog sa ma ajutati cu următoarea problema:Nu pot scoate electromotorul din locasul lui, nu exista destul spatiu din cauza alternatorului, cunoasteti alta modalitate de scos in afara de a da alternatorul jos?
    M-am chinuit astăzi 3ore ai nu a vrut sa iasă.
    Va mulțumesc anticipat.
     

Distribuie pagina asta