Alternator - Baterie - Electromotor la A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de rufusz, 13 Aug 2008.

  1. gabitza121

    gabitza121 Platinum Member

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brasov/Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Se da tamponul motor jos se ridica motorul umpic și cu umpic de îndemânare iese.
     
  2. sorel09 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2014
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6, C5, 2,5Tdi AKE, Quattro
    Mulțumesc, Deci dau decât tamponul jos nu si suportul de aluminiu.
     
  3. cosminsirb 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Simeria
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 2000 cod AFB
    Salutare,
    De ieri ma confrunt si eu cu o problema.
    Am un Audi A6 2.5 TDI Quattro din 2000 si vineri am mers cu masina pana la Timisoara iar ieri cand m.am intors si am oprit 15 minute la un magazin pt ceva cumparaturi cand am pornit masina mi.a ramas aprins in bord bateria.
    Azi cand am pornit.o a ramas tot aprins becul in bord la baterie.
    Sa se fi dus alternatorul sau de la ce poate fi?
    Pana acum nu am mai avut aceasta problema.
    Va multumesc tuturor pentru sfaturi si pareri cu ce sa incep si ce sa fac.
     
  4. cattalinut

    cattalinut 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6,1.9tdi,cod AVF,130CP, 2004
    Salut,
    Prima data vezi cat iti arata voltmetrul din bord cu motorul oprit si cu el pornit. Daca ai un multimetru la indemana masoara tensiunea de la borne cu motorul pornit (fara consumatori) si daca nu ai intre 13,8 - 14,4 V atunci ai probleme cu alternatorul.
     
  5. cosminsirb 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Simeria
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 2000 cod AFB
    Pai aseara cand am oprit-o era trecut de jumatate in bord. Azi cand am pornit-o era tot cat aseara dar am mers cu ea vreo 30 km si cand am oprito iar am vazut ca a scazut sub jumatate.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Masoara cu un multimetru, daca ai incarcarea buna problema este bateria.
     
  7. cosminsirb 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Simeria
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 2000 cod AFB
    Daca nu suna prea amuzant sau copilaresc imi spui te rog cum sa masor exact ca sa stiu ce poate fi.
    Multumesc.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Stii sa folosesti un multimetru ? Presupun ca nu.
    Sfatul meu ar fi sa apelezi la un electrician, ii zici sa iti masoare incarcarea atat la alternator cat si la bornele bateriei.
     
  9. cattalinut

    cattalinut 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6,1.9tdi,cod AVF,130CP, 2004
    Cosminsirb, dupa descrierea ta, cred ca nu iti mai incarca alternatorul dar cel mai bine este sa urmezi sfatul colegului audi66 si sa apelezi la un electrician. Bafta!!!
     
  10. cosminsirb 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Simeria
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 2000 cod AFB
    Am luat legatura cu cineva care se ocupa de asa ceva. Voi vedea maine ce este. Va multumesc oricum pentru pareri. Daca e bateria de cat este ok sa o iau ?
     
  11. cattalinut

    cattalinut 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6,1.9tdi,cod AVF,130CP, 2004
    Trebuie luata in functie de capacitatea motorului de ex. eu la motor de 1.9, 96kw am baterie de 70A. Daca ai motor mai mare trebuie si baterie mai puternica. Mergi la magazin si le dai talonul sa iti spuna ce ai nevoie. Ca marca iti recomand Varta.
     
  12. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    In principiu cred ca problema ta este alternatorul,nu bateria.
    Bateria ajuta pornirea in rest se tot incarca, cand nu se mai incarca depozitul de curent din ea se epuizeaza incet incet.
    Du.te la un specialist sa iti masoare incarcarea
     
  13. cosminsirb 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Simeria
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 2000 cod AFB
    Am dus azi masina la service.
    Am pus baterie noua pe masina si s.a descarcat imediat dar masina nu a pornit.
    Am pus cel de la service redresor pe bateria si masina tot nu a pornit.
    Adevarul este ca dimineata cand o porneam la prima cheie dadea sa porneasca dar se auzea un carait la electromotor si apoi nu se mai auzea nimic si nici nu se mai intampla nimica.
    De la service a zis ca nici compresie nu am si ca nu intra bine bentixul sau ceva de genu ca nu invartea ci caraia.
    Am zis sa schimbe si electromotorul si alternatorul.
    As vrea sa va intreb cum ar fi mai indicat:
    Sa le reconditionez pe amandoua la service dar nu stiu la ce pret ajung pana nu verifica sau am gasit amandoua la 300 ron cu garantie 30 zile.
    Ce ziceti?
     
  14. cattalinut

    cattalinut 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6,1.9tdi,cod AVF,130CP, 2004
    300 e un pret bun, eu am dat 600 doar pe alternator si cu cel defect la schimb. Treaba cu acel carait la prima cheie este de la bendixul electromotorului din cauza ca e gripat sau bobina lui e pe duca. Nu stiu ce sa iti apun in legatura cu compresia la motor...
     
  15. cosminsirb 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2016
    Locație:
    Simeria
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 2000 cod AFB
    De la service mi.a spus ca un electromotor la ei este de la 1000 lei in sus iar un alternator la fel.
    Nu stiu de ce au preturi asa mari ca eu am gasit pe alte siteuri de piese auto la 550 sau 600 lei si electromotor si alternator.
    Daca ar fi atat le.as pune noi pe amandoua dar 1000 mi se pare exagerat.
    Pai sigur e pe duca si electromotorul daca masina da sa porneasca o data sau de doua ori apoi nu se mai aude deloc si trebuie sa ii dau inca o cheie si cum acum e fff frig nu am pornit.o nici la a 3.a cheie ca se tot oprea electromotorul.
    Astept acum sa vad ce pret imi face la piese pt reconditionare.
    Nici o reconditionare nu cred ca este rea.
     
  16. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    cosminsirb trage cu ochiul si pe site-uri de licitatii. Ai putea ramane uimit de ce oferte gasesti.
     
  17. Istefan2017 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2.5 2000
    Buna seara,as dori sa va adresez o întrebare dragi colegi , dețin un Audi A6 C5 2000 motor de 2.5 150 CP cod motor AKN, singura eroare pe diagnoza este aceasta si nu știu de la ce ar putea fi.. poate cineva a mai avut aceasta problema si știe..aștept un răspuns o seara buna va doresc ! IMG_1121.JPG
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
  19. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Valenii de munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salut
    De 2 saptamani mi-a aparut o problema: pun contactul si cand sa dau la automat nimic, parca se aude si un zgomot la electromotor exact cum se auzea la dacia cand pica electromotorul. Problema la inceput a fost rara , numai ca vineri seara am lovit un caine la 120km/h, bara , scut, aripa dreapta , proiector totul facut praf, am fost la un service specializat mi-au reparato oamenii senzational, vopsirea si uscarea au facut-o in cuptor ,numai ca de atunci problema sa agravat, pun contactul de 3 ori pana da la automat. sa fi afectat caldura din cuptorul respectiv ceva ? a mai patit cineva? e electomotorul, vreun releu defect? am fost la tester am pornit de 30 de ori mereu din prima.....am plecat de acolo la prima oprire iar problema.
     
  20. cristian31ccc 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2015
    Locație:
    resita
    Masina:
    a6, motor 1.9 , model 2002
    Am si eu o problema la un A6, 1.9. Cand o accelerez la peste 3.500 turatii mi se aprinde becul rosu de la baterie iar dupa 2, 3 sec.se stinge. Imi puteti spune ce ar putea fi....va multumesc
     

Distribuie pagina asta