1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Alternator - Baterie - Electromotor la A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de rufusz, 13 Aug 2008.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu-ti poate spune nimeni exact. Verifica curea accesorii, cabluri de minus, alternator/releu incarcare, baterie.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    90% i s-au tocit carbunii din regulator.
    Dar oricum, cum ai zis si tu, trebuie investigat amanuntit.
     
  3. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salut
    am o problema cu pornirea: cand dau la automat se aude clanc sub capota si nu porneste. Sun mecanicul si ii spun de problema , el imi spune ca ar fi bobina dar ce se aude acolo, zgomotul eu zic ca de bobina e facut. Eu ma gandesc mai degraba la carbuni.
    Aveti idee care sunt simptomele la bobina defecta si la carbuni defecti?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ar fi mai simplu sa dai electromotorul jos si sa vezi ce are in loc sa iti faci fel si fel de idei aici ?
     
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Daca sunt de vina carbuni se aude un "clanc" la pornire
     
  6. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Demontat si fara vreo urma vizibila de uzura as fi mult mai nelamurit.

    romy.b multumesc
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si nu l-a probat cand l-a dat jos ?
    Aici nu sunteti la service, puteti sa scrieti 2 randuri in plus ca nu va taxeaza nimeni.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa omule revizia la electromotor ca la cati ani are masina ii este indeajuns. Schimba platoul de carbuni ca nu strica sa faci asta si cu ocazia asta elimini o problema. Platoul ala de carbuni costa maxim 50 lei (marca Bosch) si il poti schimba si tu cu putina indemnarea si un minim de scule si chei.
    Cand demontezi si scoti rotorul da cu o pila fine printre firele de bobinaj pentru ca acolo se aduna multa mizerie de la carbuni. Cureti bine interiorul electromotorului si impachetezi totul la loc.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cristi, ce zici tu acolo e munca de laborator. :))

    Majoritatea maimutelor au carbuni vrac si ii ia la pila pana ajung la dimensiunea dorita. Ii dezlipesc pe cei vechi, lipesc pe cei noi si in ceva timp se sparg carbunii, dupa aia iti va zice ca s-a dus electromotorul si trebuie altul nou. :)
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Platoul integral de carbuni marca Bosch costa 34 lei la mine si l-am luat saptamana trecuta. Am considerat ca ii ajunge 9 ani de multe porniri aproape zilnice (peste 10-15 porniri am intr-o zi de mers prin Bucuresti - ca taxiul).
    A durat 40 minute pentru ca eu "nu sunt antrenat pe electromotoare" si am avut nevoie doar de o menghina, niste chei mici 6, 7, 8, 10, 11, 13, tubulare cu aceleasi masuri, niste chei mici fixe, pile fine mici si niste clesti cu cioc ca sa aranjez prinderile carbunilor de platou si in electromotor. Se verifica si cele 2 (doua) bucsi si daca este cazul se schimba (la mine nu a fost cazul). Munca simpla si manopera 0 lei. :)
    La un service - sunt in Bucuresti 2 service-uri de electromotoare si alternatoare foarte bune si cu angajati profesionisti - care se ocupa numai cu asa ceva te costa intre 180-250 lei revizia unui electromotor cu piesele montate de ei si munca de calitate (am stat langa ei). Eu cred ca merita, revizia unu electromotor, sumele asta dupa aproape 20 de ani de utilizare.
    Daca si la asta te zgarcesti ca bani pai cand iti pica ceva la motor ce faci, vinzi masina ?
     
    mare_hotz apreciază asta.
  11. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Am rezolvat
    de vina a fost bobina, am dus-o la un electrician bun in Valenii de Munte, carbunii erau in stare foarte buna , probabil au mai fost schimbati.150 Ron toata treaba.
     
  12. Amiral01 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI AKN, 2001
    Buna seara. Imi poate spune cine unde este pozitionat electromotorul la 2.5 AKN? Si care e procedura de lucru la demontare/inlocuire? multumesc
     
  13. babacus90

    babacus90 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Belgium
    Masina:
    A6 , 2.5 AKE , 180CP, QUATTRO - Tiptronic
    Salut colegii . Am o nelamurire, dupa ce am decodat optiunile cu care a venit masina din fabrica (nu toate deoarece vreo 7 erau sterse) am gasit unul ce spune asa : PRCode: 8FD = Second battery with cut-off relay , ce reprezinta si unde ar fi acea baterie?
     
  14. Gabriel 85 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 , 2496 , 2002
    Bună seara,
    Am au audi A6 C5 2.5 tdi quattro cod motor ake. Azi am venit cu mașina am parcat-o după vreo ora nu a mai vrut să pornească, pun contactul se aprinde tot dar când învârt nu se întâmplă nimic. Poate sa fie electromotorul, contactul ? Puteți sa mă ajutați ? Mulțumesc
     
  15. Piticu666 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Sascut
    Masina:
    A6C5 2.5 Diesel Quatro 2003
    Verifica siguranta, sau bate in electromotor cu ceva si vezi daca o ia
     
  16. Gabriel 85 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 , 2496 , 2002
    Am verificat siguranțe tot ce am găsit în partea stângă are vreo siguranță separat pentru electromotor
     
  17. Piticu666 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Sascut
    Masina:
    A6C5 2.5 Diesel Quatro 2003
    Doar alea din stânga. Bate în electromotor
     
  18. Gabriel 85 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 , 2496 , 2002
    Am pus pe testar și mia dat ceva 01177 codul de eroare nu îmi aduc bine aminte
     
  19. Piticu666 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Sascut
    Masina:
    A6C5 2.5 Diesel Quatro 2003
    Cred ca nu mai comunică cu ECU. Calculatorul
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Gabriel nu ne inscriem pe forum astazi si urgent vrem raspunsuri. Intai citim forumul si pe urma intrebam, daca mai este cazul. Intai trebuia sa faci diagnoza, sa faci niste teste, sa verifici tot ce scrie in tiltul acestui topic (unde ti-a fost mutat mesajul scris complet aiurea initial), te-ai apucat sa intrebi aiurea si inutil. Problema ta poate fi destul de complicata. Fa diagnoza si verificarile necesare si pe urma daca ai epuizat complet toate variantele scrii pe forum. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta