1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Alternator - Baterie - Electromotor la A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de rufusz, 13 Aug 2008.

  1. Vlad CMV

    Vlad CMV 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A6 C5 1,9 TDI AVF 2002
    Salutare baieti! Am o problema cu a6 din semnatura 1.9 avf , dimineata cand o pornesc pe ceasuri imi apare tensiunea sub 12 aproximativ 10v si porneste foarte greu,dupa ce am apucat sa pornesc merge totul ok, si bateria apare inapoi la 12v dupa repunerea contactului. Am fost si au verificat alternator am incarcare bateria e ok, consumatroi nu sunt am verificat si asta. Nu stiu ce sa mai verific... a si bujii verificat. Problema se manifesta dupa o perioada mai lunga si in general la frig. Dati-mi un sfat va rog... ce sa mai incerc.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai un consumator ascuns (chiar si un cablu de masa sau pozitiv, cu probleme) sau bateria ta este terminata chiar daca la masuratori iti arata 12V. Alte cauze nu sunt daca zici ca restul cauzelor s-au eliminat
     
  3. Vlad CMV

    Vlad CMV 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A6 C5 1,9 TDI AVF 2002
    Am inteles Cristi! O sa incerc sa elimin ce am after, gen senzorii de parcare si mufa de la tv care este inadita fiind taiata anterior. Cel mai probabil de acolo cred! Oricum multumesc!
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu 99% cred ca bateria ta este terminata si scade la aproximativ 10V dupa o stationare mai lunga, practic numai tine curentul in ea peste noapte.
     
  5. Vlad CMV

    Vlad CMV 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A6 C5 1,9 TDI AVF 2002
    Am rezolvat prin inlocuirea bateriei! :) Tot nu iesea pe bonul lor inlocuire, dar ma ajutat baiatul de la service sa iasa! :beerchug:
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cu toate ca ai mentionat intr-un post anterior “bateria este ok”, se pare ca ea n-a fost de acord cu tine. :)
     
  7. Vlad CMV

    Vlad CMV 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A6 C5 1,9 TDI AVF 2002
    Audi66 testele la cei de la service le ieșeau tot timpul bine! Și ținând cont ca era noua de un an...era singura la care ma așteptam!
     
  8. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Salutare,
    Am si eu o nedumerire: am schimbat acumulatorul cu unul nou de 100 Ah si la testare mi-a iesit pe incarcare 13,6V. E normal sa fie asa de mica incarcarea sau am ceva problema cu alternatorul ? Mecanicul mi-a zis ca merge si asa.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Esti la limita.
     
  10. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Daca valoarea măsurată este in sarcină (faruri aprinse, clima, dezaburire etc) atunci este acceptabil, usor sub limita inferioară. Daca valoarea este in gol, atunci nu e bine.

    Tensiunea de incarcare trebuie sa fie intre 13,8-14,4V indiferent de regim.
     
    nucugheri apreciază asta.
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand este sub 13.5 deja trebuie sa va indreptati catre colector/regulator si/sau curatarea tuturor cablurilor si verificarea acestora.
     
  12. topaul

    topaul 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6, 2.0TDI 2010, CAHA 170HP Quattro, Avant
    Multumesc pentru raspunsuri. O sa caut sa vad exact unde e problema.
     
  13. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salut. Am achiziționat alta baterie pentru mașina din semnatura, și diseară ma pun sa o înlocuiesc. Mie teama însă că o să pierd codul la casetofon atunci când demontez vechea baterie, am citit pe forum la a4 și părerile acolo sunt împărțite, ba ca se pierde ba ca nu se pierde. Pot schimba bateria cu motorul pornit, sau fac alta trasnaie?
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti schimba si cu motorul pornit, doar de putina atentie e nevoie. Ideal ar fi sa mai ai pe cineva sa te ajute.
     
  15. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Nu cu motorul pornit, pentru că nu e cazul. Ideal ar fi să pui un redresor pe bornele mașinii ca să-țină-n tampon cei 12 volți până scoți bateria veche și o pui pe cea nouă. Eu am avut mai frecvent situații când s-au pierdut toate setările când am lăsat mașinile fără alimentare electrică. De aceea cuplez un redresor pe borne și totul se rezolvă foarte ușor.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sau la bricheta din masina se poate mentine curent de la o baterie daca acea bricheta are alimentare permanenta. Exista chiar aparate speciale pentru asa ceva. De exemplu asta de aici il am eu: Draper 12V Socket Memory Saver cod 22277

    Draper 12V Socket Memory Saver.jpg
     

Distribuie pagina asta