Ambreiaj la A4 B5 - probleme - schimbare kit - ce cumparam - etc.

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de daniel_, 13 Ian 2009.

  1. daniel_

    daniel_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 1900tdi 116cp 2000
    sal..va cer si eu sfaturile..la plecarea dupa loc dardaie pedala de ambreiaj f tare, ce e posibil sa aiba?...volanta?..:search:, sper sa nu ca una noua costa 20 mil..astept pareri sau cine s-a confruntat cu aceasta problema?...e o idee buna sa iau una la sh s-ar potrivi?..multumesc anticipat:hi:
     
  2. bibanu47

    bibanu47 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2008
    Locație:
    Alexandria City
    Masina:
    Audi 100 CD Avant,2.0D si Audi 100 CC Avant,2.3i
    Salut,da volanta este,a cedat si se dezaxeaza,e modelul cu masa dubla,cat de curand o sa inceapa sa.ti creeze probleme si la electromotor,la pornire.
     
  3. daniel_

    daniel_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 1900tdi 116cp 2000
    multumesc pt raspuns...dar te-ai confruntat cu o problema asemanatoare?...cat mai pot merge asa, cati km?...ce ma sfatuesti sa fac?...una la sh merge montata?..chitul de ambreiaj trebuie si el schimbat:bye: mersi anticipat
     
  4. iulian_1976

    iulian_1976 Moderator Staff Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    In primul rand ce motorizare ai ? Ce an?
    In al doilea rand :intra mai greu in treapta 1 si 3?
    Schimba doar kitul de ambreiaj ,aproape sigur nu o sa mai tremure pedala de ambreiaj.
    Bafta.
     
  5. bibanu47

    bibanu47 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2008
    Locație:
    Alexandria City
    Masina:
    Audi 100 CD Avant,2.0D si Audi 100 CC Avant,2.3i
    Salut,de obicei se schimba tot kit.ul,adica,volanta,disc,placa si rulment.Ca sa fac o aproximare cat mai merge,eu nu pot,depinde de stilul in care o fortezi si cat de curand poate ceda,problema mare este ca la un client de al meu,ia rupt electromotorul,deci eu recomand sa remediezi situatia cat mai curand posibil.Poate fi si de la placa de presiune,care ar putea sa aiba "soarele" deformat,dar operatia oricum este aceasi,trebuie demontata cutia de pe motor.E de preferinta sa nu cumperi piesele pana nu demontezi,pentru ca sa intamplat de multe ori,ca piesele aduse de client sa nu fie compatibile cu cele de pe masina.Bafta.
     
  6. daniel_

    daniel_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 1900tdi 116cp 2000
    audi a4 an 2000 tip motor AJM 116 CP.....sa o dau la schimb cu un opel 2001?..asa fara sa o repar schimb pe schimb?:notme:
     
  7. Florin Sandu

    Florin Sandu Banned

    Înscris:
    26 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI QUATTRO, Audi A3 1,6 FSI

    sfatul meu este sa nu o schimbi !
    repar-o si te va duce de trei ori mai mult decat orice Opel :p
     
  8. asg

    asg 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 b8 2012 3.0 diesel and mercedes cls 4matic
    este de preferat sa schimb kitul complet................n-o sa mai ai probleme cel puein 150 de mii de km..ca fost proprietar de opel si actual proprietar de audi iti spun ca nici 3 opeluri nu fac cat un audi,asa ca ..........nu te sfatuiesc sa faci schimbul..........reparatia volanta+kit ambreiaj nu sare de 3000 ron dar merita investitia.........plus ca motoarele de 116 cp sunt cele mai fiabile din gama.
     
  9. daniel_

    daniel_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 1900tdi 116cp 2000
    multumesc tuturor pt timpul acordat prin rasp.:anbet:
     
  10. iulian_1976

    iulian_1976 Moderator Staff Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Daca nu bocane la pornire iar cand trepideaza in ralanti nu se aude ceva
    ca o atingere metalica cand coboara turatia nu e volanta.
    ...schimba kitul de ambreiaj ai incredere ;) Sachs este aprox. 270 euro ptr motorizarea asta.
    ...volanta o sa-ti dea doar o usoara trepidatie la ralanti si atat.
     
  11. daniel_

    daniel_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 1900tdi 116cp 2000
    nu bocane nimik..nimic ciudat la pornire..ce sa fac?????
     
  12. asg

    asg 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 b8 2012 3.0 diesel and mercedes cls 4matic
    volanta se testeaza cel mai usor cu pedala de ambreiaj........trebuie sa bata pedala in momentul in care ambreiajul e calcat.la un service autorizat iti vor spune daca e volanta sau nu......ar fi pacat sa schimbi kitul de ambreiaj si sa ramaii cu aceiasi problema.
     
  13. iulian_1976

    iulian_1976 Moderator Staff Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...schimbi kitul de ambreaj asta este obligatoriu.:)
    Cati km ai in bord?
    Am mai intrebat cum intra in 1 si 3? Un pic greu?
    Volanta nu pica asa usor se descentraza este adevarat insa cati au schimbat volanta ptr ca aveau trepidatii la ralanti?
    Iar dupa schimbarea ei tot aveau trepidatii in continuare.

    Cumperi un kit de ambreiaj cat mai ieftin daca nu ai destui bani de un Sachs si mergi la un service in Braila sau..Galati si asta e tot.
     
    Ultima editare: 14 Ian 2009
  14. bibanu47

    bibanu47 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2008
    Locație:
    Alexandria City
    Masina:
    Audi 100 CD Avant,2.0D si Audi 100 CC Avant,2.3i
    Fuleaza doar lateral,inca nu a cedat suficient sa sa bata axial,am spus si repet,in oricare din situatii,trebuie demontata cutia si atunci se vede totul.
     
  15. daniel_

    daniel_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 1900tdi 116cp 2000
    134mii..nu stiu cat de reali sunt...e luata la sh
     
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Moderator Staff Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...daca ar fi reali ar fi bine;)
    ...in orice caz volanta bocane daca ai ureche fina o auzi cand urci o panta imediat o scoti pe liber .
    Chiar daca schimbi volanta nu inseamna ca nu o sa ai o mica trepidatie in ambreiaj.;)
     
  17. COSMIN0891 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    ROMANIA
    Masina:
    AUDI A4 2.6L V6 BENZINA
    salut tuturor! eu am o mica trepidatie la 1500rpm, iar peste 2000rpm nu se mai simte , si intra foarte greu in treapta 1 si 3 , dar nu stiu ce ambreaj am. modelu de audi a4 b5 stiu ca are 2 tipuri de abreaj simplu si bimasa, acuma nu sant sigur care e problema , ambreajul sau .....
     
  18. iulian_1976

    iulian_1976 Moderator Staff Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...ambreiajul 100%
    ...nu intra in 1 si 3,apoi se tureaza repede in trepte dar viteza nu urca =kit de ambreiaj uzat.
     
  19. bibanu47

    bibanu47 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2008
    Locație:
    Alexandria City
    Masina:
    Audi 100 CD Avant,2.0D si Audi 100 CC Avant,2.3i
    Salut,poti afla ce tip de ambreiaj ai,in functie de tipul motorului.Se afla pe talon,sus in partea dreapta.
     
  20. juve_star

    juve_star Bronze Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 1,6 101CP
    Si la mine agata uneori in intaia treapta. Sa fie de la uzura ambreiajului? De tras, trage nimic de zis. Indeosebi agata cand e cald motorul...
     

Distribuie pagina asta