1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B5 - probleme - schimbare kit - ce cumparam - etc.

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de daniel_, 13 Ian 2009.

  1. Madcar 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 b5 1.8t AJL quattro 1998
    Salut . La multi ani ! Am rezolvat problema ......am schimbat kit-ul de ambreaj ......disc,placa,rulment . Cel de pe masina era foarte "obosit"


    La multi ani , un an nou fericit ! Ma bucur ca te-am putut ajuta :arco:
     
  2. Iulian22

    Iulian22 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 b5 1,9 TDI AJM, 2000
    Salut.
    Ala masina din profil a început sa îmi bată ceva la ambreiaj si nu știu sigur ce este. Bătaia se manifesta numai la ralanti si când e subturata iar când calc ambreiajul dispare cât de cât. Ma poate ajuta și pe mine cineva cu un răspuns ? Mulțumesc anticipat.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Foarte posibil volantul.
     
  4. Iulian22

    Iulian22 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 b5 1,9 TDI AJM, 2000
    Surpriza astăzi când am pornit-o nu mai zdrăngănea sa fie de la volanta ??
     
  5. Szone 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.9D, 2001
    Salutare,

    Am un A4 B5, facelift 2001, 1.9 D, 66 kw. Ambreiajul prinde destul de sus, insa nu patineaza deloc, indiferent de sarcina, rampa, etc. Masina are 240.000 km si nu s-a umblat pana acum la ambreiaj/c.v. Problema pe care o intampin se manifesta in felul urmator: plec de pe loc fara niciun fel de tremurat insa in momentul in care ma opresc la semafor/trecere de pietoni/etc., masina incepe sa tremure (scoasa din viteza, sau in viteza cu ambreiajul calcat). Nu simt deloc bataie in pedala. Daca acceletez putin (sprit) tremuratul dispare iar totul merge rotund. Daca incerc sa plec de pe loc cu masina tremurand, pleaca foarte greu iar daca nu o turez, moare motorul.
    Cum ma sfatuiti sa procedez? Sa schimb kit ambreiaj + volanta?
    E posibil ca tremuratul sa fie din alta cauza ?
    Joi am programare in service si as vrea sa stiu la ce sa ma inham.
    Va multumesc anticipat si astept cu interes parerile voastre!
     
  6. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Nu ambreiajul e problema. Daca nu patineaza sau nu are "batai zgomote ciudate cu pedala de ambreiaj calcata sau nu" nu ai probleme cu ambreiajul
     
  7. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    De acord cu Lucian. Problema asta provine de pe la motor. Ceva nu e in regula acolo. Incepe cu clapeta, nu stiu... fa un test in mers cand spui ca pleci subturat si nu are putere, vezi ce-ti da. Bafta
     
  8. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Verifica si suporții de la motor și cutie.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce legatura au suportii motor cu faptul ca lui ii pleaca masina greu de pe loc si ii moare motorul ?

    @Szone Fa o scanare si posteaza erorile.
     
  10. Szone 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.9D, 2001
    Salutare,

    Va multumesc pentru sfaturi. Joi am programat-o la doctor. O sa va tin la curent, sunt tare curios. Am descoperit si o pata de ulei sub ea acum. Sper sa nu isi ceara pensionarea de pe acum.
    Revin cu detalii.

    Seara faina tuturor!
     
  11. jonyt

    jonyt 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2011
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi,66 kw, AHH type,year 2000
    Salutare la toata lumea,
    Vin si eu cu o problema legata de ambreiaj. Am schimbat de curand kit-ul de ambreiaj am pus Sachs. Masina are 300.000 km. Toate bune si frumoase, dupa schimbarea kit-ului parca e alta masina pedala moale prinde undeva pe la jumate fara trepidare la plecarea de pe loc, cum trebuie normal sa fie, dar exista si un "dar" ca nu se putea altfel.
    Cand este cuplata cutie in orice treapta, asta in mers, cand apas pedala se simte ca un fel de scartait, nu se aude la ureche se simte in pedala, mentionez ca asta doar in mers cand schimb vitezele, cand stau pe loc cu motorul oprit,sau pornit nu se simte nimic.Ce parere aveti care ar putea fi cauza ? Multumesc.
     
    Ultima editare: 3 Mai 2017
  12. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Kit de ambreiaj nou ( placa disc rulment ) LUK patineaza in treptele 4 si 5! Kitul vechi de ambreiaj prindea foarte sus si nu patina...precizez ca masina are soft. Sa fie montaj incorect sau defect de fabricatie ?
     
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu il forța, menajeaza-l minim 1000km. Trebuie întâi sa se aseze ca sa transfere eficient cuplul. Probabil si softul e putin agresiv.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  14. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Razvan am imediat 3000 km. Si sunt momente cand patineaza si momente cand nu patineaza..
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Am vb cu 4 mecanici fiecare are o parere diferita.. eu unul nustiu de care sa ma agat sa-l strang de gat. Va las niste poze daca m-ati putea ajuta sa trageti si voi niste concluzii.

    Primul mecanic a zis asa ( cel care a montat kitul ) - defect de fabricatie , volanta e buna nu trebuie schimbata. Nu bate , nu e blocata!

    Al doilea mecanic (cel care a dat jos cutia ) - kitul a fost montat corect dar patineaza.. el zice ca e volanta de vina.

    Al treilea - nici kitul nici volanta nu mai este buna. Sa schimb tot.

    Al patrulea - Volanta e buna , sa curat bine discul ca e uns. Si sa pun inapoi kitul sus.

    Daca vede Cristi acest mesaj. Il rog la o parere...
     
  16. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Din ce vad eu tu ai pete de ulei pe volanta si pe placa de presiune. Uleiul poate veni din cutie sau din motor, dacă îți ajunge ulei pe disc sigur patinează mai poate fi si placa moale si nu apasă destul pe disc si patinează. Dacă volanta ar fii bocata ai avea șocuri la plecarea de pe loc și la schimbatul treptelor de viteză.
     
  17. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Mecanici in ordine:

    1.posibil sa aiba dreptate(discul e aproape de nituri la 3 mii km).
    2.schimba mecanicul, volanta nu e de vina daca patineaza discul(placa/discul e de vina).
    3.are dreptate/pt.linistea ta se schimba totul.
    4. schimba mecanicul(disc spalat si remontat e in avantajul lui/manopera)!!

    Parerea mea:
    1. posibil disc/placa ce"nu au cazut bine" pe volanta ta.
    2. Nu ne ai spus cat joc are volanta stanga dreapta.
    3.uleiul ce l ai pierdut pare sa fie de la semering vibrochen(teoretic se schimba odata cu kitul de ambreiaj pt.a evita o manopera in plus).

    Bafta in rezolvare!!
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  18. sebacsg 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Avant , 1,9 tdi , AHH , 2001
    Buna ziua ,
    Imi cer scuze , dar nu am apucat sa citesc tot , asa ca daca a mai fost cineva cu problema asta va rog sa imi spuneti.
    Am un A4 1,9 tdi ,90 cp , motor AHH din 2001. De curand am schimbat tot chitul de ambreiaj + volanta , toate pe Sachs ( care mi-a recomandat mecanicul ca fiind mai bune ). Schimbul l-am facut deoarece cand umblam mai mult prin oras, la plecare de pe loc trepida masina , abia puteam sa plec de pe loc. Problema care ma deranjeaza a aparut a doua zi dimineata dupa ce am shimbat setul , adica porneste mai greu ( invarte 4- 5 sec pana porneste) .Asta se intampla in fiecare dimineata si uneori si ziua cu motorul cald. Inainte de schimb pornea la sfert , niciodata nu am avut probleme.Daca dau sa porneasca la sfert , dupa ce las cheia , zici ca merge in 3 pistoane si se opreste( ca si cand nu s-ar alimenta).Masina am scanat-o si nu apare nici o eroare.Posibile cauze care le vad eu ar fi:
    1 - Volanta sachs - Am gasit undeva pe net ca cineva ar fi avut probleme asemanatoare si mecanicul i-a spus ca a mai intalnit alte cazuri ,toate cu volanta noua sachs.
    2 - Traseul de motorina - Probabil sa traga pe undeva aer fals.Posibil cand au bagat cutia la loc , au tras de ceva furtune , doar ca toate furtunele sunt uscate.
    3 - Electromotorul - Posibil , doar ca el invarte foarte bine
    Pe la mecanici , unii ziceau ca senzorul de turatie de pe cutie, senzorul de temperatura , pompa de injectie ca prelinge pe la garnitura superioara , doar ca asa face de cand am luat masina ( prelingea, am dus-o si i-a scimbat garniturile , totul ok aprox. 2 saptamani dupa care iar a prelins motorina tot pe acolo , si asa merge de 3 ani , nu am avut probleme ). Ce este clar este ca problema a inceput imediat dupa schimbarea volantei.
    As dori sa rezolv problema doar ca nu as vrea sa schimb tot ce zice fiecare mecanic la care merg , ca mai mult ca sigur o sa schimb si piesele care sunt bune.
    Va rog sa va dati cu parerea daca ati patit ceva de genul.
    Mersi
     
  19. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Multumesc pentru raspunsuri!

    Romy :
    1. Discul nu avea uzura uniforma pe nici o parte din cauza ca el era uns.. iar unde nu era uns se vedea ca este uzat exact in acel loc si pe placa de presiune si pe volanta.
    2. Volanta din cate am pus eu mana pe ea nu am vazut sa aiba joc. Totodata la varsta ei la relanti si cu pedala apasata ca sa o verifici nu sunt sunete de batai sau alte sunete..
    3. I-am cerut mecanicului nr.2 care era in povestea de mai sus sa curete bine tot..am schimbat semerigul din cutie desii nu parea sa fie scurs am zis sa il schimb iar cel din spatele volantei el a zis ca nu are rost sa il schimb ca nu curge...asa ca n-am avut chef sa ma cert cu el. Totodata el precizand ca uleiul care se vede in cutie nu este din cutie ci s-a prelins in jos pe motor si a ajuns in cutie.
    In momentul de fata s-a pus totul la loc , am sa merg mai batraneste cu masina aproximativ 1000km sa vad daca este la fel.. iar daca nu ma voi duce la un service care are autorizatie pentru cutii de viteza si sa-mi cumpar un kit complet de volanta + ambreiaj. Am ezitat sa fac lucrul asta la acest mecanic pt ca nu am stiut ca ei nu au autorizatie pt asa ceva iar in caz ca cine stie placa, discul, volanta sau ce mai este in kit prezinta un defect de fabricatie eu nu am nici o garantie pt ca ei nu pot elibera Aviz de constatare..
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    1.discul se invarte intre placa/volanta(posibil un disc stramb sau placa stransa neuniform)de aici urma in acelasi loc.
    2. Volanta trebuie sa se miste stanga dreapta(daca nu se misca e blocata).
    3. Ca sa poata sustine ca uleiul vine de sus(capac/pompa tandem/etc)trebuia sa ti arate blocul murdar(e greu sa intre ulei intre bloc/cutie/e destul de etans intre cele doua+garnitura de tabla).

    Sper sa o fi rezolvat dar...cred ca o sa ai aceleasi probleme chiar daca ai spalat totul.
     

Distribuie pagina asta