1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B5 - probleme - schimbare kit - ce cumparam - etc.

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de daniel_, 13 Ian 2009.

  1. BogdanG

    BogdanG 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Golf I/Volvo V70/Volvo XC70
    Eu din proprie experienta pot spune ca sunt mai multe probleme legate de volanta, la golful meu TDI volanta avea probleme de la 200k km DAR am fost nevoit sa o schimb abia la 280k km pt ca nu mai suportam vibratia, imi scartzaia tot bordul cand turatia depasea 1000rpm pana la 3000rpm DAR problemele erau de mult. Am mai spus asta, trepida masina cand am cumparat-o doar intre 1000 si 1200 rpm, in rest nici o trepidatie, dupa 80k km trepidatia sa mutat pana la 3000rpm, deci fizic nu mai putei conduce masina pt ca intre 3000rpm si 4500 rpm nu poti merge :)
    Eu am fost sigur ca este volanta de cum am sesizat trepidatia dupa 1000rpm, in schimb alti "mesteri" au spus ca nu e de la volanta pt ca trebuie sa vibreze la relanti, ei bine am preferat sa dau 2000ron si am schimbat tot kitul de ambreiaj+ volanta. Pretul a inclus si manopera iar garantia a fost de 18 luni la lucrare. Acum nu mai tremura nimic, e ca noua.
    Prefer sa dau 2000 ron si sa stau linistit decat sa dau 400 RON manopera+ 500RON kit ambreiaj + 200 RON volanta SH, pt o economie de 900RON nu prea vad sensul iar garantie nu cred ca poate da cineva cu o volanta SH .
     
  2. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    Ambreiaj

    AM patit de cateva ori ( 3-4 ori doar) sa calc brusc pedala in viteza 3 sau a 4a surprizza era ca turometru ajungea la 4000 siii si masina nu accelera ..se tura in gol, ultima data cand am prins ca facea figura asta am insistat mai mult pe accelerarea brusca iar cand am oprit masina mirosea ingrozitor in partea ambreiajului sub capota.

    2. La plecarea de pe loc i-mi vibreaza cam tare motorul si banuiesc ca daca las mai tare ambreiajul moare motoru.

    3. Precizez ca am montat filtru K&N si powerbox..... teoretic as avea intre 160-170cp

    Audi A4 1.9TDI 131cp an 2002
     
  3. andrein

    andrein Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2007
    Locație:
    piatra
    Masina:
    Audi
    In cazul tau ..cand accelerai in trepte mari de viteza si iti urca acul turometrului ..ITI PATINA AMBREIAJUL ...semn ca trebuie schimbat. Mai ales ca ai power box ... care iti mareste cuplul ..astfel a dus la imbatranirea mai rapida a lui. Daca schimbi kitul de ambriaj se va rezolva acest lucru !
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Iun 2013
  4. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    Da, exact asa mi-a mai spus cineva "patina mbreiajul" am uitat sa zic ca am jante pe 17 si gume 235....... + cipul forta tare ambreiajul banuiesc.........

    Deci pan la urma e doar "kit ambreiaj" fara volanta nu?
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Iun 2013
  5. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    Schimba urgent kitul de ambreaj ca o sa iti distruga si volanta daca mai mergi asa.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Iun 2013
  6. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    E normal ca la 106000 sa mi se duca ambreiajul ?:( ....... ca firma ce sa iau? sachs?
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Iun 2013
  7. MARIU5 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131HP 2004
    Salut, am citit thread-ul asta, si desi nu mi se pare ca ma incadrez total in nici una din situatiile prezentate, eu banuiesc totusi volanta.

    La mine simptomele sunt urmatoarele:
    - cand turez mai tare masina inainte sa schimb viteza, in momentul cand apas ambreiajul pentru a schimba, aud un sunet scurt, ca si cum s-ar freca ceva.
    - acelasi sunet il aud si cand fac o frana de motor mai violenta.(nu intotdeauna)

    La inceput am crezut ca e ambreiajul dar masina trage foarte bine, la testul cu frana de mana aproape ca trag rotile blocate dupa mine la pornire. La pornire de pe loc nu trepideaza si la relanti nu se aude nici un zgomot care sa imi atraga atentia.

    Voi ce credeti? O fi volanta sau ceva la ambreiaj (nu neaparat uzate placutele)
    Mersi mult.
     
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cand urci o panta lunga si schimbi treapta trebuie sa simti o trepidatie puternica in bord,un tremurat cum spunea cineva foarte plastic:
    ,,ai impresia ca sare airbagul ,, ;)
    ...si la drum drept se simte insa in panta se simte clar nu prinde lin.
    Volanta preia anumite socuri ale masinii cand este ok cand nu le transmite in continuare in caroserie.

    Sh in nici un caz nu este o idee buna.;)
    Insa daca iau 10 dieseluri de pe forum in prop.de 100% la toate trepideaza ambreiajul mai mult sau mai putin.Puneti piciorul drept usor pe ambreiaj si o sa vedeti.Simptoma sigura la o volanta chiar terminata sunt trepidatiile foarte mari in bord la schimbarea treptei.
    ,,Dardaie de-ti sar dintii,,;)

    Multi o schimba ptr ca au trepidatii la ralanti si vibreaza pedala ,se schimba volanta si tot multi raman cu aceleasi trepidatii si ambreiajul trepidand.
    ...in fine daca sunt bani schimbati-o indiferent daca e ok sau nu daca nu sunt bani decit una sh mai bine o lasati sa-si faca treaba in continuare.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Iun 2013
  9. lin67

    lin67 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 101cp anul 2003
    salutare

    de ce imi intra mai greu in viteza 3-a???? poate sa-mi spuna cineva???? sa fie de la timonerie????
     
  10. MARIU5 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131HP 2004
    Mersi de raspuns,

    In cazul asta s-ar putea sa nu fie volanta problema mea, si faptul ca aud sunetul ala cand apas ambreiajul ar putea veni de la o decuplare imperfecta a acestuia. :uhm:

    Pana la urma voi afla ce este cand desfac cutia de viteze, din pacate in momentul ala ar trebui sa am piesele cumparate. :banghead: E nasol cand dai o gramada de bani cand nu este neaparata nevoie, asa ca as fi vrut sa stiu daca e volanta, ambreiajul cu placa de presiune sau poate toate la un loc.
     
  11. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Kitul de ambreiaj trebuie sa-l ai asta este obligatoriu.
     
  12. infomanu

    infomanu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2008
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    Audi A4 - 1.8T - 150Cp
    Salut,

    Cea ce voi spune e putin de ras :no: dar sa intamplat si acum trebuie sa bag ceva bani in masina!
    Chiar in noaptea de inviere, cumnatului i sau blocat franele pe fata la dacie, m-a sunat si cum nu erau decat vreo 200m pana intr-o parcare am zis sa o fac si pe asta, negandindu-ma la consecinte, l-am tras cu: Audi A4 B5 1.8T - 140.000km
    Toate bune pana cand a trebuit sa luam o curba, am tinuto putin din ambreiaj, 3-4sec ... suficient cat sa iasa aburi/fum si sa nu mai intre in nicio viteza cu motorul pornit :no:

    Ce sa putut duce? volanta, placa de presiune, discul de ambreiaj sigur sa dus

    Stie cineva cat costa un kit de ambreiat + manopera ?
     
  13. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Placa de presiune:( posibil sa se fi ars di discul,dar de obicei cand nu mai intra in viteza e placa.La ''rece'' intra??cost:cam 700ron
     
  14. infomanu

    infomanu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2008
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    Audi A4 - 1.8T - 150Cp
    la rece intra fara nici o problema
     
  15. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Atunci sa fisurat placa din pacate:(
     
  16. infomanu

    infomanu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2008
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    Audi A4 - 1.8T - 150Cp
    si trebuie sa schimb si discul, ce altceva so mai fi putut duce ?
     
    adrian 81 apreciază asta.
  17. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Parerea mea e sa schimbi tot kitul de ambreiaj,gandeste-te ca daca schimbi numai o parte,celelalte orisicum au un grad de uzura si vor ceda mai repede;asa ca fa treaba o data si bine si stii ca ti-ai luat de o grija.
     
  18. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Kitul de ambreaiaj -cum spuneau colegii 200 euro aprox. recomandabil Sachs.
    Volanta nu are legatura cu ce s-a intamplat ,volanta la benzinare duce mult si bine.
     
  19. infomanu

    infomanu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2008
    Locație:
    Rovinari
    Masina:
    Audi A4 - 1.8T - 150Cp
    asa ma gandeam si eu, sa schimb tot kitul daca este pe undeva la 200euro.
    am inteles ca cuprinde: placa de presiune, discul de ambreiaj si rulmentul de presiune - altceva nu cred ca mi sa mai dus.
    citeam undeva ca ar fi trebuit schimbat undeva pe la 100.000km a mea are 140.000 - deci uzat

    multumesc pentru rapsunsuri, daca aveti link-uri cu preturi ceva :uhm:
     
  20. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Ultima editare: 21 Apr 2009

Distribuie pagina asta