1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B5 - probleme - schimbare kit - ce cumparam - etc.

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de daniel_, 13 Ian 2009.

  1. sarin07 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2007
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a4 1,9 tdi 2001
    salut am o problema cu masina mea un a4 1.9 tdi din 2000 de 116 cai,motor ajm.problema e in felul urmator cand sunt in treapta a 4-a si dau sa accelerez turatiile cresc dar masina nu pleaca.daca apas din nou isi revine creste si viteza si pot scimba in treapta a 5-a?care este cauza?patineaza ambreiajul? cam ce ar trebui facut si costuri.multumesc
     
  2. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    da, patineaza ambreiajul
    eu l-am schimbat acum 2 ani aproape si m-a costat 900 ron cu tot cu manopera pe sachs
     
  3. zoomaudi

    zoomaudi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2008
    Locație:
    Blaj,Sibiu
    Masina:
    audi a6 4f
    e gata discu......iti recomand sa schimbi tot kitul:disc+placa de presiune+rulment......eu am schimbat anu trecut in decembrie si ma costat tot kitu 1 200 lei pt 1.9 tdi cod 1z marca sachs.....erau si mai ieftine de pt alt cod de motor
     
  4. sarin07 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2007
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a4 1,9 tdi 2001
    mda m-am facut de 1000 de ron de spart.mersi de raspunsuri
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Primele simptome sunt in viteza a 5-a si a 4-a exact asa cum ai descris tu. Apoi incepe sa faca si intr-a 3-a si nu mult dupa asta, nu vei mai putea pleca de pe loc cu nici o viteza.
    Placa, discul si rulmentul pentu tipul tau de motor se ridica in jurul sumei de 750 ron, marca LUK la care mai adaugi manopera.
     
  6. Speedmelk 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2010
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    A4, 1,9TDI AJM, 2000
    Toate astea in cazul fericit... insa daca ai "bafta" mea, va trebui sa schimbi si volanta. Eu am schimbat kitul de ambreiaj (placa, rulmentul si discul ) iar problemele de care vorbeai in treapta a 4-a si a 5-a au revenit dupa 10000 de km. Iar volanta nu mai e asa de ieftina. Am dat jos iarasi discul de ambreiaj, iar mecanicul a spus ca grosimea discului e buna (nu imi aduc aminte ce grosime avea), iar volanta o voi schimba .... cind va pune Boc vreun premiu de vreo 1800 de lei la salariul meu.
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Mai cauta, volanta cu 1800 ron trebuie sa fie placata cu aur ca sa dai atatia bani pe ea. Volanta trebuie sa coste cam cat intreg kit-ul de ambreaj, adica un max. 1000 ron pentru masina ta. Maxim, am spus! :)
     
  8. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
  9. varusv 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2010
    Locație:
    suceava
    Masina:
    A6,1.9TDI,2003
    Salut am un A6 2003 1.9 la plecare in treapta 1 are un tremurat dar nu mare daca nu o accelerez deloc se simte un pic la pedala daca o turez un pic nu sunt probleme sa fie doar kitul de ambreaj fara volanta?Multumesc!
     
  10. misu tdi

    misu tdi 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2009
    Locație:
    abrud-alba
    Masina:
    VW GOLF 4 TDI EDITION
    Mergi in continuare asa, nu se intampla nimic. Stiu tdi care au facut 100000km, si nu au schimbat ambreiajul.
     
  11. mariusik

    mariusik Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi
    Zgomot si smucituri ambreiaj A4 B5

    Salutare tuturor.
    Vreau si eu un sfat/perere/idee in legatura cu ambreiajul meu.
    Ambreiajul a fost schimbat (si cu cel vechi la fel facea) are aproximativ 2000 km, firma sachs. La inceput nu ma deranja, dar acum mi s-a intiparit pe creier.
    Simptome:
    1. decuplez (pe liber fiind) si cand cuplez se aude un zgomot (se observa in clip, la inceput).
    2. la plecare de pe loc, daca dau putin mai repede drumu la ambreiaj smuceste + zgomot (la plecare fara acceleratie)
    3. smuceste + zgomot si cand schimb vitezele in mers daca merg putin subturat si eliberez mai brusc
    4. mi se pare ca pedala are o cursa "moarta" de vreo 3 cm la apasare (asta am observat azi)
    5. a inceput sa se auda un scartait la apasarea pedalei, dar nu cel din interior (cum era la dacie) se aude ca si cum ar freca ceva
    6. daca in mers decelerez si accelerez brusc, maneta de viteze are si ea un joc inainte-inapoi + zgomot
    7. zgomot la schimbarea vitezelor (se observa tot la inceputul clipului, dupa ce am pornit motorul)


    View My Video


    -am facut schimbul de ulei la cutie
    -am schimbat un tampon la motor

    Parerea mea este ca kit-ul (disc+placa+rulment) sunt perfecte, (odata ce si cu cel vechi facea la fel), eu ma gandeam la ceva tampoane la cutie, insa nu stiu ce sa mai cred, si cum afara e criza nu`mi permit sa arunc banii pe constatari de 2 lei in service, mai bine astept si parerile voastre.

    off topic: in clip puteti observa la final, cand opresc un scartait, dupa ce masina s-a oprit (se aude din zona portbagajului), din cate am inteles sunt bucsele punte spate, le-am cumparat dar n-am avut timp sa le schimb. asa sa fie?

    In rest toate bune si frumoase, cu toate ca mai apar unele probleme, sunt foarte multumit de audi. Sa luam in considerare si varsta ei...:wub:

    Multumesc anticipat.
     
  12. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    4. si 5. schimba transmitatorul ambreiajului si receptorul ambreiajului.
    Poza 1 respectiv poza 2.
    6.tampoane cutie viteza.

    Succes.:p
     
    Ultima editare: 30 Iun 2010
  13. mariusik

    mariusik Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi
    mersi pentru rapiditate, de curiozitate sa stiu daca ma bag sau nu, stii cumva vreun pret?

    edit: cutia are 2 tampoane ? TAMPON CUTIE VITEZE DRP. si respectiv TAMPON CUTIE VITEZE STG. ?
     
    Ultima editare: 30 Iun 2010
  14. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Prima este intre 50-70 euro ,a doua intre 20-50 euro.
    Depinde de producator,anul de fabricatie a masinii etc.
    Tampoanele cutie nu stiu exact nu cred sa treaca de 100 euro :)
    Succes.:hi:
     
  15. mariusik

    mariusik Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    In romana posibil sa le cheme altfel, asa se numesc in franceza.
    ....sa ma uit la codurile OEM. O clipa.

    Pentru prima astea sunt codurile OEM: 8E1 721 401 K - 8E1 721 401 - 8E1 721 401 AG - 8E1 721 401 G - 8E1 721 401 C
    Pentru a doua:8E0 721 257 B - 8E0 721 257 E - 8E0 721 257 A - 8E0 721 257 F
    Alegi unul din coduri si gasesti piesa ele sunt comune de la mai multe motorizari.
    Asta valabil pentru sasiu incepand cu 8D-V-180001 pentru motor ADR.
    Cred ca te poti orienta daca ai un Etka.
    Inca o data ...succes.
     
    Ultima editare: 30 Iun 2010
  17. mariusik

    mariusik Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi
    multumesc pentru ajutor, sunt foarte curios cum pot rezolva si problemele 1,2,3,7, astept in continuare idei
     
    Ultima editare: 30 Iun 2010
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Tampanele ar trebui sa fie pana in 200 ron amandoua.
     
  19. mariusik

    mariusik Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi
    le-am trecut pe lista, cand schimb bucsele o sa schimb si tampoanele.
    O sa va anunt ce rezolv. Multumesc.
     
  20. mariusik

    mariusik Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi
    aveam toate suruburile de la tampoanele de la cutie desfacute, ma mir cum de nu au cazut, le-am strans zdravan si smuciturile au disparut, dar zgomotul este la fel...

    ps: am schimbat bucsele punte spate (intradevar erau rupte) dar scartaitul tot n-a disparut, singurele bucsi care mai sunt pe spate sunt cele de la amortizoare, am pus putin ulei dar in zadar, pot sa le schimb separat sau trebuie neaparat sa schimb amortizoarele?
     

Distribuie pagina asta